Omdat je ban afgelopen is natuurlijk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:51 schreef Geo4kant het volgende:
Test 1 2 3... kan ik weer posten?
I'm back baby!geen idee waarom.
Kan je uitzetten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:53 schreef Geo4kant het volgende:
Ugh.. nu heb ik wel dat nieuwe quoten.. verandering bah.
Hendig sjiek!quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je uitzetten.
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs#overig
Thanks. Weg ermee.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je uitzetten.
Gelijk selecteer hulp weg gedaan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je uitzetten.
Ligt eraan of het in de 5 is.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:08 schreef Geo4kant het volgende:
Maar als je bij een corner omhoog springt tegen de keeper aan fluiten ze meteen aflekker consequent zijn ze.
Ja dusquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eerst komen alle andere samenvattingen nog enzo
serieus?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eerst komen alle andere samenvattingen nog enzo
Ik hoop hetquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zal wel AZ - PSV en Heerenveen - Heracles worden
Ja ik heb een ziggo-stream op m'n pc, die loopt een minuut achter of zoquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zet maar aan, ik kijk nu Vitesse - Heerenveen weer
Dat kan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zal wel AZ - PSV en Heerenveen - Heracles worden
Mag opzich ook wel, word liever kampioen dan de bekerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mag opzich ook wel, word liever kampioen dan de bekerPSV moet gewoon voor triple gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
PSV moet gewoon voor triple gaan.
Nee hoor.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:29 schreef msnk het volgende:
...
Ik ga lekker Numb3rs kijken. Lees toch wel wat de loting is geworden.
Volgend jaar weer een kans joh..quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:29 schreef msnk het volgende:
...
Ik ga lekker Numb3rs kijken. Lees toch wel wat de loting is geworden.
Hier, grootste ajacied van 't forumquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doe maar AZ - PSV en Heracles - Heerenveen
Hup Heracles
Nee hoor... Wat?quote:
Volgend jaar gaat de loting wél sneller?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Volgend jaar weer een kans joh..
Er is een lijn qua beledigen die je NIET overschrijdtquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hier, grootste ajacied van 't forum
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Er is een lijn qua beledigen die je NIET overschrijdt
Dat heb jij net gedaan
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Leo Oldenburger weggepiept.
Eindelijk goed beleid bij Veronica
Mag het toch hopenquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat we wel door de excuses om de loting uit te stellen heen zijn inmiddels ja.
Maar ze moeten volgende keer peper ergens anders stoppen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:36 schreef Geo4kant het volgende:
Dacht ik dat mijn sarcasme meter een keer goed zat bij die tweetfaal ik nog
blijken ze echt peper in die schoenen te doen...
Iets waardoor PSV weer gaat domineren enzo...quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar ze moeten volgende keer peper ergens anders stoppen.
nee toch?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:36 schreef Geo4kant het volgende:
Dacht ik dat mijn sarcasme meter een keer goed zat bij die tweetfaal ik nog
blijken ze echt peper in die schoenen te doen...
Ik acht uit bij Heerenveen toch stukken moeilijker (en leuker) dan dat AZ van nuquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:38 schreef Geo4kant het volgende:
Heerenveen - PSVkans op een gmooie finale.
idd:Dquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:38 schreef Geo4kant het volgende:
Heerenveen - PSVkans op een gmooie finale.
Mwa, het zou toevalliger zijn als het Ajax - Heracles was geweestquote:
Vorige keer was Heerenveen ook op dreef en toen deed AZ het nog goed.. 1-5, zegt niks.. maar je moet gewoon winnen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:38 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik acht uit bij Heerenveen toch stukken moeilijker dan dat AZ van nu
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:40 schreef Caland het volgende:
Straks Heracles - Heerenveen.
Worden een hoop sponsorplaatsen in de Kuip
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
idd:D
Heracles - PSV
Toppertje
neuh, vorige keer hadden ze ook niet alle kaarten uitverkocht.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]Heerenveen in de finale betekent altijd een volksverhuizing
owquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:41 schreef Caland het volgende:
[..]
neuh, vorige keer hadden ze ook niet alle kaarten uitverkocht.
elitaire Brabanders?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:42 schreef Paxcon het volgende:
Verschrikkelijk elitair publiek trouwens bij die loting net
Kan het ook mis hebben hoor, trouwens. Ben misschien in de war met Roda toen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ow
PSV had tegen Twente destijds ook maar 10.000 man mee
Roda - NEC ben ook bij geweest, dat was volgens mij van beide kanten niet uitverkocht. Maar dat is al weel best lang geledenquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan het ook mis hebben hoor, trouwens. Ben misschien in de war met Roda toen.
quote:
Hoe is dat beter voor Feyenoord? Kunnen de Feyenoord supporters dan naar een leuke wedstrijd dichtbij huis?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 08:52 schreef Muto het volgende:
Heracles - Heerenveen zou wel tof zijn. Maar voor Feyenoord is PSV - AZ weer beter...
jaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe is dat beter voor Feyenoord? Kunnen de Feyenoord supporters dan naar een leuke wedstrijd dichtbij huis?
Ah zoquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:16 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja
PSV-AZ betekent dat de plaats ook UEFA cup voetbal betekent.
ja plek 5quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:17 schreef Afhaalchinees het volgende:
Plek 5 dan toch? En 6tm9 play offs
Ik denk dat het dit keer, als het idd zo een finale wordt, werderom een grote Friese volksverhuizing naar Rotterdam wordt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:41 schreef Caland het volgende:
[..]
neuh, vorige keer hadden ze ook niet alle kaarten uitverkocht.
En ik wil Heracles in de finale zienquote:Op maandag 19 maart 2012 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar weer eens een bump
Ik hoop op een finale tussen PSV en AZ.
meh, liever kwaliteitsvoetbal van PSV en AZquote:Op maandag 19 maart 2012 15:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En ik wil Heracles in de finale zien
Gert-Jan Verbeek ziet er nog precies hetzelfde uit na 18 jaarquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:25 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik denk dat het dit keer, als het idd zo een finale wordt, werderom een grote Friese volksverhuizing naar Rotterdam wordt.
quote:
Mensen die beginnen met typen voordat de quote geladen isquote:
Ja, maar dat gaat sowieso niet gebeurenquote:Op maandag 19 maart 2012 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
meh, liever kwaliteitsvoetbal van PSV en AZ
je bent zelf een lamlul!quote:
Tuurlijk is er geen vrije verkoop.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:20 schreef robdriessen het volgende:
Zakelijk vraagje:
enig idee of er vrije verkoop gaat zijn voor de bekerfinale? Ik heb geen clubcard van welke club dan ook, maar als oud Eindhovenaar wil ik wel graag mijn club gaan aanmoedigen op 8 april. Enige info over kaartverkoop die ik tot nu toe kan vinden is die voor CC houders van Heracles en PSV. Of de kaarten van 150 euro bij de louche tussenbureautjes
Want PSV rolt Heracles op net als NAC?quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:04 schreef Geo4kant het volgende:
Liefste PSV - Heracles.. maar voor de neutrale kijker is PSV - AZ leuker.
Ik zal het je niet makkelijk maken. Lekker shoarma met bier op zaterdag.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:23 schreef Helpmefok het volgende:
Godversedomme, moet ik weer mijn plekje in het stadion reinigen met Alklanet.
Nee, want Heracles rolt PSV op net als Den Haag en VVV.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Want PSV rolt Heracles op net als NAC?
Nee.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat een kut vergelijking, triangeljostie.
PSV kennende zullen die 5.000 extra kaarten niet worden verkocht hoor. Ben jij er ook bij, ouwe relschoppert?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:02 schreef de_boswachter het volgende:
Kuip zal wel vol raken de 8e.
Zowel PSV als Heracles 12.500 van de 17.500 kaarten verkocht.
Niet verrassend hoor.quote:
Het ergste is dat juist die oude mensen ff snel gaan in de 85e min. Blijf dan helemaal wegquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet verrassend hoor.
1: Voor Heracles is het once in a lifetime.
2: Zie Ajax vorig jaar. Die wisten twee dagen voor de finale pas de laatste 4000 (zoiets) kaarten te slijten. Bij de topclubs is de animo voor de bekerfinale sowieso minder.
3: Achterlijke combi-regeling en het falen van de supportersvereniging.
4: Vind het niet gek. Philips stadion vergrijst, het barst er van de getergde zeurende ouwe mokkende seizoenskaarthouders. Dit is ook al eens uit een onderzoek van VI gekomen. Die ouwe meute komt gewoon niet verder als Eindhoven. We moeten gewoon afwachten tot ze de pijp uit gaan en plaatsmaken voor jonge aanwas. Helaas de realiteit. Of gewoon het stadion uitbreiden, want het is gewoon belachelijk dat er per thuiswedstrijd van PSV maar 1000 kaarten in de vrije verkoop gaan. Zo hengel je dus amper dagjesmensen en potentiele fans binnen.
Kunnen er wel heel hard omheen draaien, maar zo is het gewoon gesteld met PSV.
Parkeermeter loopt hč.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het ergste is dat juist die oude mensen ff snel gaan in de 85e min. Blijf dan helemaal weg
Zelfs in de bekerfinale Famous for not travelling.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:41 schreef de_boswachter het volgende:
13.500 zegt het officiele kanaal. Goed informeerde PSV volger zegt 15.000.
Maar dat komt omdat die twee clubs helemaal nooit prijzen winnen en een bekerfinale dus echt speciaal voor ze is.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zelfs in de bekerfinale Famous for not travelling.
De bekerfinale 2008 (Feijenoord Roda) was in 10 seconden uitverkocht![]()
Ajax kwam vorig jaar ook maar met 13 of 14000 man. Ook niet uitverkocht. Twente geloof ik ook niet. Dus met famous for not travelling heeft het in dit geval niets te maken. Bovendien wiequote:Op donderdag 29 maart 2012 15:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zelfs in de bekerfinale Famous for not travelling.
De bekerfinale 2008 (Feijenoord Roda)
was in 10 seconden uitverkocht![]()
Precies dit. Is gewoon hetzelfde als een thuiswedstrijd, waarbij je de hele dag kan zuipen en feest vieren in het centrum of op zuid om vervolgens op je gemakkie naar de Kuip te lopen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:41 schreef de_boswachter het volgende:
Voor dat Feyenoord volk is het 1 km reizen, die komen als vliegen op stront af bij een bekerfinale.
als het zo is, geef dan even een gilquote:Op maandag 2 april 2012 18:58 schreef kalinhos het volgende:
Wellicht is het al eens gevraagd he, maar er is zeker geen neutrale verkoop of iets dergelijks? Zowel Heracles als PSV mogen van mij winnen, maar aangezien ik toch in de buurt woon lijkt het me een leuk zondagmiddag wedstrijdje
Jazeker! Vandaag 2 kaartjes gekocht, a 35 pp. Snap niet zo waarom het via hun in de verkoop gaat voor lager dan de waarde, als ze het gewoon via ticketbox doen zijn de kaarten zo weg aan wat almelo'ers.quote:Op maandag 2 april 2012 19:08 schreef iBenny het volgende:
Via Vakantieveilingen.nl werden vorige week kaarten verkocht, geen idee of dat nog steeds zo is.
Je krijgt een bevestigings mail met betaallinkquote:Op woensdag 4 april 2012 18:21 schreef RijstNatie het volgende:
ik snap het niet.
ik heb 59 euro als laatste geboden op die veilingsite
maar waar moet ik die dingen nou afrekenen?
PSV ook waarschijnlijk. Misschien dat ze met de opbrengst van de kaarten net uit kunnen komenquote:Op donderdag 5 april 2012 16:46 schreef Hashtag het volgende:
En de wedstrijd zelf kost Heracles meer dan hij opbrengt.
quote:Op donderdag 5 april 2012 16:09 schreef rubbereend het volgende:
Lol, Smit vertelde net dat de clubs 7.800 euro per club ontvangen voor de tv gelden van de finale
Kan je mooi een maandsalaris van Tamata betalenquote:Op donderdag 5 april 2012 16:09 schreef rubbereend het volgende:
Lol, Smit vertelde net dat de clubs 7.800 euro per club ontvangen voor de tv gelden van de finale
Is dit topic niet goed genoegquote:Op donderdag 5 april 2012 18:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[KNVB BEKER FINALE] PSV - Heracles [08-04-2012, 18:00]
neequote:Op donderdag 5 april 2012 19:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is dit topic niet goed genoeg
Omdat toppers standaard een eigen topic hebbenquote:Op donderdag 5 april 2012 19:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
nee
Waarom Ajax - Feyenoord topics? Is het Eredivisie live topic niet goed genoeg?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |