Ja dusquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eerst komen alle andere samenvattingen nog enzo
serieus?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eerst komen alle andere samenvattingen nog enzo
Ik hoop hetquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zal wel AZ - PSV en Heerenveen - Heracles worden
Ja ik heb een ziggo-stream op m'n pc, die loopt een minuut achter of zoquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zet maar aan, ik kijk nu Vitesse - Heerenveen weer
Dat kan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zal wel AZ - PSV en Heerenveen - Heracles worden
Mag opzich ook wel, word liever kampioen dan de bekerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mag opzich ook wel, word liever kampioen dan de bekerPSV moet gewoon voor triple gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
PSV moet gewoon voor triple gaan.
Nee hoor.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:29 schreef msnk het volgende:
...
Ik ga lekker Numb3rs kijken. Lees toch wel wat de loting is geworden.
Volgend jaar weer een kans joh..quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:29 schreef msnk het volgende:
...
Ik ga lekker Numb3rs kijken. Lees toch wel wat de loting is geworden.
Hier, grootste ajacied van 't forumquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doe maar AZ - PSV en Heracles - Heerenveen
Hup Heracles
Nee hoor... Wat?quote:
Volgend jaar gaat de loting wél sneller?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Volgend jaar weer een kans joh..
Er is een lijn qua beledigen die je NIET overschrijdtquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hier, grootste ajacied van 't forum
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |