Omdat je ban afgelopen is natuurlijk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:51 schreef Geo4kant het volgende:
Test 1 2 3... kan ik weer posten?
I'm back baby!geen idee waarom.
Kan je uitzetten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:53 schreef Geo4kant het volgende:
Ugh.. nu heb ik wel dat nieuwe quoten.. verandering bah.
Hendig sjiek!quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je uitzetten.
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs#overig
Thanks. Weg ermee.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je uitzetten.
Gelijk selecteer hulp weg gedaan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je uitzetten.
Ligt eraan of het in de 5 is.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:08 schreef Geo4kant het volgende:
Maar als je bij een corner omhoog springt tegen de keeper aan fluiten ze meteen aflekker consequent zijn ze.
Ja dusquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eerst komen alle andere samenvattingen nog enzo
serieus?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eerst komen alle andere samenvattingen nog enzo
Ik hoop hetquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zal wel AZ - PSV en Heerenveen - Heracles worden
Ja ik heb een ziggo-stream op m'n pc, die loopt een minuut achter of zoquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zet maar aan, ik kijk nu Vitesse - Heerenveen weer
Dat kan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zal wel AZ - PSV en Heerenveen - Heracles worden
Mag opzich ook wel, word liever kampioen dan de bekerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mag opzich ook wel, word liever kampioen dan de bekerPSV moet gewoon voor triple gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
PSV moet gewoon voor triple gaan.
Nee hoor.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:29 schreef msnk het volgende:
...
Ik ga lekker Numb3rs kijken. Lees toch wel wat de loting is geworden.
Volgend jaar weer een kans joh..quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:29 schreef msnk het volgende:
...
Ik ga lekker Numb3rs kijken. Lees toch wel wat de loting is geworden.
Hier, grootste ajacied van 't forumquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doe maar AZ - PSV en Heracles - Heerenveen
Hup Heracles
Nee hoor... Wat?quote:
Volgend jaar gaat de loting wél sneller?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Volgend jaar weer een kans joh..
Er is een lijn qua beledigen die je NIET overschrijdtquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hier, grootste ajacied van 't forum
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Er is een lijn qua beledigen die je NIET overschrijdt
Dat heb jij net gedaan
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Leo Oldenburger weggepiept.
Eindelijk goed beleid bij Veronica
Mag het toch hopenquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat we wel door de excuses om de loting uit te stellen heen zijn inmiddels ja.
Maar ze moeten volgende keer peper ergens anders stoppen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:36 schreef Geo4kant het volgende:
Dacht ik dat mijn sarcasme meter een keer goed zat bij die tweetfaal ik nog
blijken ze echt peper in die schoenen te doen...
Iets waardoor PSV weer gaat domineren enzo...quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar ze moeten volgende keer peper ergens anders stoppen.
nee toch?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:36 schreef Geo4kant het volgende:
Dacht ik dat mijn sarcasme meter een keer goed zat bij die tweetfaal ik nog
blijken ze echt peper in die schoenen te doen...
Ik acht uit bij Heerenveen toch stukken moeilijker (en leuker) dan dat AZ van nuquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:38 schreef Geo4kant het volgende:
Heerenveen - PSVkans op een gmooie finale.
idd:Dquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:38 schreef Geo4kant het volgende:
Heerenveen - PSVkans op een gmooie finale.
Mwa, het zou toevalliger zijn als het Ajax - Heracles was geweestquote:
Vorige keer was Heerenveen ook op dreef en toen deed AZ het nog goed.. 1-5, zegt niks.. maar je moet gewoon winnen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:38 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik acht uit bij Heerenveen toch stukken moeilijker dan dat AZ van nu
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |