quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:40 schreef Caland het volgende:
Straks Heracles - Heerenveen.
Worden een hoop sponsorplaatsen in de Kuip
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
idd:D
Heracles - PSV
Toppertje
neuh, vorige keer hadden ze ook niet alle kaarten uitverkocht.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]Heerenveen in de finale betekent altijd een volksverhuizing
owquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:41 schreef Caland het volgende:
[..]
neuh, vorige keer hadden ze ook niet alle kaarten uitverkocht.
elitaire Brabanders?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:42 schreef Paxcon het volgende:
Verschrikkelijk elitair publiek trouwens bij die loting net
Kan het ook mis hebben hoor, trouwens. Ben misschien in de war met Roda toen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ow
PSV had tegen Twente destijds ook maar 10.000 man mee
Roda - NEC ben ook bij geweest, dat was volgens mij van beide kanten niet uitverkocht. Maar dat is al weel best lang geledenquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan het ook mis hebben hoor, trouwens. Ben misschien in de war met Roda toen.
quote:
Hoe is dat beter voor Feyenoord? Kunnen de Feyenoord supporters dan naar een leuke wedstrijd dichtbij huis?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 08:52 schreef Muto het volgende:
Heracles - Heerenveen zou wel tof zijn. Maar voor Feyenoord is PSV - AZ weer beter...
jaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe is dat beter voor Feyenoord? Kunnen de Feyenoord supporters dan naar een leuke wedstrijd dichtbij huis?
Ah zoquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:16 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja
PSV-AZ betekent dat de plaats ook UEFA cup voetbal betekent.
ja plek 5quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:17 schreef Afhaalchinees het volgende:
Plek 5 dan toch? En 6tm9 play offs
Ik denk dat het dit keer, als het idd zo een finale wordt, werderom een grote Friese volksverhuizing naar Rotterdam wordt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:41 schreef Caland het volgende:
[..]
neuh, vorige keer hadden ze ook niet alle kaarten uitverkocht.
En ik wil Heracles in de finale zienquote:Op maandag 19 maart 2012 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar weer eens een bump
Ik hoop op een finale tussen PSV en AZ.
meh, liever kwaliteitsvoetbal van PSV en AZquote:Op maandag 19 maart 2012 15:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En ik wil Heracles in de finale zien
Gert-Jan Verbeek ziet er nog precies hetzelfde uit na 18 jaarquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:25 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik denk dat het dit keer, als het idd zo een finale wordt, werderom een grote Friese volksverhuizing naar Rotterdam wordt.
quote:
Mensen die beginnen met typen voordat de quote geladen isquote:
Ja, maar dat gaat sowieso niet gebeurenquote:Op maandag 19 maart 2012 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
meh, liever kwaliteitsvoetbal van PSV en AZ
je bent zelf een lamlul!quote:
Tuurlijk is er geen vrije verkoop.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:20 schreef robdriessen het volgende:
Zakelijk vraagje:
enig idee of er vrije verkoop gaat zijn voor de bekerfinale? Ik heb geen clubcard van welke club dan ook, maar als oud Eindhovenaar wil ik wel graag mijn club gaan aanmoedigen op 8 april. Enige info over kaartverkoop die ik tot nu toe kan vinden is die voor CC houders van Heracles en PSV. Of de kaarten van 150 euro bij de louche tussenbureautjes
Want PSV rolt Heracles op net als NAC?quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:04 schreef Geo4kant het volgende:
Liefste PSV - Heracles.. maar voor de neutrale kijker is PSV - AZ leuker.
Ik zal het je niet makkelijk maken. Lekker shoarma met bier op zaterdag.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:23 schreef Helpmefok het volgende:
Godversedomme, moet ik weer mijn plekje in het stadion reinigen met Alklanet.
Nee, want Heracles rolt PSV op net als Den Haag en VVV.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Want PSV rolt Heracles op net als NAC?
Nee.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat een kut vergelijking, triangeljostie.
PSV kennende zullen die 5.000 extra kaarten niet worden verkocht hoor. Ben jij er ook bij, ouwe relschoppert?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:02 schreef de_boswachter het volgende:
Kuip zal wel vol raken de 8e.
Zowel PSV als Heracles 12.500 van de 17.500 kaarten verkocht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |