quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:40 schreef Caland het volgende:
Straks Heracles - Heerenveen.
Worden een hoop sponsorplaatsen in de Kuip
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
idd:D
Heracles - PSV
Toppertje
neuh, vorige keer hadden ze ook niet alle kaarten uitverkocht.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]Heerenveen in de finale betekent altijd een volksverhuizing
owquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:41 schreef Caland het volgende:
[..]
neuh, vorige keer hadden ze ook niet alle kaarten uitverkocht.
elitaire Brabanders?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:42 schreef Paxcon het volgende:
Verschrikkelijk elitair publiek trouwens bij die loting net
Kan het ook mis hebben hoor, trouwens. Ben misschien in de war met Roda toen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ow
PSV had tegen Twente destijds ook maar 10.000 man mee
Roda - NEC ben ook bij geweest, dat was volgens mij van beide kanten niet uitverkocht. Maar dat is al weel best lang geledenquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan het ook mis hebben hoor, trouwens. Ben misschien in de war met Roda toen.
quote:
Hoe is dat beter voor Feyenoord? Kunnen de Feyenoord supporters dan naar een leuke wedstrijd dichtbij huis?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 08:52 schreef Muto het volgende:
Heracles - Heerenveen zou wel tof zijn. Maar voor Feyenoord is PSV - AZ weer beter...
jaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe is dat beter voor Feyenoord? Kunnen de Feyenoord supporters dan naar een leuke wedstrijd dichtbij huis?
Ah zoquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:16 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja
PSV-AZ betekent dat de plaats ook UEFA cup voetbal betekent.
ja plek 5quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:17 schreef Afhaalchinees het volgende:
Plek 5 dan toch? En 6tm9 play offs
Ik denk dat het dit keer, als het idd zo een finale wordt, werderom een grote Friese volksverhuizing naar Rotterdam wordt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:41 schreef Caland het volgende:
[..]
neuh, vorige keer hadden ze ook niet alle kaarten uitverkocht.
En ik wil Heracles in de finale zienquote:Op maandag 19 maart 2012 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar weer eens een bump
Ik hoop op een finale tussen PSV en AZ.
meh, liever kwaliteitsvoetbal van PSV en AZquote:Op maandag 19 maart 2012 15:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En ik wil Heracles in de finale zien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |