De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vinger uit de kom.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
Kan je daar ook geblesseerd van raken?
Auwquote:
Ken je dan, dat je nagel zo'n een beetje ingescheurd is en dat dan zo net omhoog "wipt"?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:33 schreef ValHallen het volgende:
Of je doet het zo pijnlijk dat je een ros tegen je muil krijgt.
Hoe?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil nog even melden trouwens dat ik een telefoonnummer heb gescoord.
Volgens mij moet dat ondraaglijk pijnlijk zijn voor meisjesquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ken je dan, dat je nagel zo'n een beetje ingescheurd is en dat dan zo net omhoog "wipt"?
Wie?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"He, misschien is het handig dat ik je nummer heb."
Tell us more, tell us more.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:33 schreef ValHallen het volgende:
Of je doet het zo pijnlijk dat je een ros tegen je muil krijgt.
Zoiets als je lul in een bijenkorf steken?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Volgens mij moet dat ondraaglijk pijnlijk zijn voor meisjes.
Singles? Aantrekkelijk?quote:
Ik zat zo te hopen op een leuk verhaal dat me zou op vrolijken, de teleurstelling.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Geen ervaring mee. Het was hypotetisch.
Ervaring mee?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zoiets als je lul in een bijenkorf steken?
Zoiets ja. Maar zo'n nagel hebben en dan vingeren is als met je nagels over een schoolbord heen gaan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zoiets als je lul in een bijenkorf steken?
Alsof ik recente failures van mezelf online ga gooienquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zat zo te hopen op een leuk verhaal dat me zou op vrolijken, de teleurstelling.
Of met je vullingen op aluminiumfolie kauwen?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zoiets ja. Maar zo'n nagel hebben en dan vingeren is als met je nagels over een schoolbord heen gaan.
Ga er voor onze zegen heb jequote:Op donderdag 2 februari 2012 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet ik nog niet en redelijk.
Een mens mag hopen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Alsof ik recente failures van mezelf online ga gooien.
Ja, echt nasty. En ik voelde me al zo pussy (no pun intended) omdat ik het wespennest niet durfde.quote:
Ah manquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Of met je vullingen op aluminiumfolie kauwen?
Mag ook onder een kloonquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Alsof ik recente failures van mezelf online ga gooien.
Dan nogquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Neuh, ik heb alleen een kloon voor de lulz.
Oh nee hoor. Zo belangrijk is het ook alweer niet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan nogje mag ook iets verzinnen/lenen van iemand anders
Heloef heeft een verhaaltje nodig
Wat is er dan met heloef aan de hand? Had 'ie de hele tijd boners toen hij aan "Pinkpop" dacht en heeft 'ie nu een fapstaking afgekondigd?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gebruik je eigen falen dan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
He wat?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is er dan met heloef aan de hand? Had 'ie de hele tijd boners toen hij aan "Pinkpop" dacht en heeft 'ie nu een fapstaking afgekondigd?
Dat is al lang bekend hierquote:
Je bent naast een Rockgod ook een Seksgod?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:43 schreef ValHallen het volgende:
Maar ik heb volgens mij nog nooit een 'seksblunder' gehad. Geen hele erge in ieder geval.
Nee, weinig ervaring.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent naast een Rockgod ook een Seksgod?
Beter dan geen ervaringquote:
Ik weet het.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Er staat een spekhaak te veel in je signature.
Nou als je zo zenuwpees bent als ik.quote:
Dat is waar. Maar ik weet wel wat ik mis, dat dan weer wel als ik het niet heb. Dat dan weer wel.quote:
O haiquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:43 schreef ValHallen het volgende:
Maar ik heb volgens mij nog nooit een 'seksblunder' gehad. Geen hele erge in ieder geval.
*pakt popcorn*quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ik weet wel wat ik mis, dat dan weer wel als ik het niet heb. Dat dan weer wel.
Jij stopt hem weleens in het verkeerde gaatje?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:49 schreef Myraela het volgende:
Ik maak altijd seksblunders, daarna lach ik erom, knuffelen we en hebben we als nog goede seks. /care.
Dat gelukkig nog niet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij stopt hem weleens in het verkeerde gaatje?
Niks zo gênant als een kutscheet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:49 schreef Myraela het volgende:
Ik maak altijd seksblunders, daarna lach ik erom, knuffelen we en hebben we als nog goede seks. /care.
Myra stopt hem wel eens in haar navel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij stopt hem weleens in het verkeerde gaatje?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Niks zo gênant als een kutscheet.
Dat heeft ie er toch zeker zelf ingepomptquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het klinkt niet zo elegant, maar wel grappig.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hihihi. Piemels.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:54 schreef ValHallen het volgende:
Wat wel een blunder was: Er om lachen de eerste keer.
Bwhehehequote:
Shit happens.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:54 schreef ValHallen het volgende:
Neequote:Op donderdag 2 februari 2012 20:58 schreef arachide. het volgende:
Zal ik in de trein naar roosendaal stappen en mijn moeder over de zeik hebben en 14 uur nakomen?
Ik vind die metaforische vragen van jou altijd zo heerlijk he.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:58 schreef arachide. het volgende:
Zal ik in de trein naar roosendaal stappen en mijn moeder over de zeik hebben en 14 uur nakomen?
Retorisch bedoel je?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind die metaforische vragen van jou altijd zo heerlijk he.
Kan ook.quote:
Slappe lach?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:54 schreef ValHallen het volgende:
Hmm oke!quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, in dit geval kan metaforisch ook.
Een windje uit den poes.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:02 schreef heloef het volgende:
Waar lachte hij nou om? Ik ben echt niet scherp vandaag.
Heloef heeft het hier natuurlijk duidelijk over het doel van die treinreis en wat daar dan gaat gebeuren. Dus in Heloef zijn opvatting is het een metafoor.quote:
aard van het beestjequote:Op donderdag 2 februari 2012 21:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Een grinnik. En waarom stel je zoveel vragen?
Dat zie ik mezelf ook nog overkomen.quote:
Pompen als een malle will do.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zie ik mezelf ook nog overkomen.
Fixedquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:03 schreef arachide. het volgende:
Ik ben echt een kutwijf als iemand echt een blunder maakt in bed. Wat ik allemaal op sarcastische toon heb gezegd. Niet mals.
quote:
Wat de neukquote:
Ze weet toch dat ik van der hou.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent lief voor je vrienden loef.
Ik weet niet wie die huilneger, maar ik ben het wel met je eens.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:09 schreef ValHallen het volgende:
Ik denk dat die huilneger het met me eens is.
Arme heloefquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:12 schreef arachide. het volgende:
Mogen jullie raden wie er pikstraf krijgt!
Van je vrienden moet je het hebben hè.quote:
Heloef?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:12 schreef arachide. het volgende:
Mogen jullie raden wie er pikstraf krijgt!
quote:
Krijgt hij nu nog minder seks? Negatieve seks, ik vraag me af wat dat is.quote:
Dan wórdt 'ie genomen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Krijgt hij nu nog minder seks? Negatieve seks, ik vraag me af wat dat is.
Dan wordt hij geneukt door een minderjarig persoon HAHAHAHA SNAP JE HEMquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Krijgt hij nu nog minder seks? Negatieve seks, ik vraag me af wat dat is.
Wat mis ik?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die heeft permanente pikstraf, cockblocked by God.
Jezusquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die heeft permanente pikstraf, cockblocked by God.
In dat geval: heloef, heb je condooms, ik moet je neuken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dan wordt hij geneukt door een minderjarig persoon HAHAHAHA SNAP JE HEM:D:D:D:D:D
Hij krijgt wel wat van mijn stash.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
In dat geval: heloef, heb je condooms, ik moet je neuken.
In zijn strakke billetjes.quote:
HHAhAhAHAHA!1!1!ROLFEINZ!quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dan wordt hij geneukt door een minderjarig persoon HAHAHAHA SNAP JE HEM:D:D:D:D:D
Min-derjarig.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In zijn strakke billetjes.
[..]
HHAhAhAHAHA!1!1!ROLFEINZ!
Nee.
Ik had me seks met jou toch anders geïdealiseerd. Zo hoeft het niet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
Lachen, hopelijk niet de slappe lach. Alhoewel om die van heloef past ie ook als die slap isquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
Gedraag je als een neger.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had me seks met jou toch anders geïdealiseerd. Zo hoeft het niet.
Nee, doe maar openbaar. Dan kunnen we er allemaal iets van leren.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:23 schreef ValHallen het volgende:
Ik zal hem eens een DM sturen met praktische tips. Wat de gevoelige plekjes zijn enzo.
Vergeet die nagel niet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:23 schreef ValHallen het volgende:
En vooral wat hij niet moet doen. Gelukkig is dat lijstje kort.
Bespaar je de moeite, ik hoef der niet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:23 schreef ValHallen het volgende:
Ik zal hem eens een DM sturen met praktische tips. Wat de gevoelige plekjes zijn enzo.
De hoeken van teennagels willen ook wel eens verraderlijk scherp zijn.quote:
Hmmm, toefucking, hmmm.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De hoeken van teennagels willen ook wel eens verraderlijk scherp zijn.
Zo, veel aardiger kan het niet gezegd worden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite, ik hoef der niet.
Ik hoef je wel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zo, veel aardiger kan het niet gezegd worden.
Stoppelbaarden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De hoeken van teennagels willen ook wel eens verraderlijk scherp zijn.
Ik ga toch geen seks hebben met het meisje dat voor het eerst mijn hart brak, tsss.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zo, veel aardiger kan het niet gezegd worden.
Nee.quote:
Een halfopen schaar waarbij de neiging om hem volledig dicht te klappen te groot is.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Pritt-Stiften waarvan het dopje eerder loslaat van verwacht.
Hey, dat wist ikquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:31 schreef ValHallen het volgende:
Oké, ik zal één dislike van Pinda zeggen: Ze kan niet tegen knakkende vingers.
Nee hoor, dat einde van de wereld in december geloof ik niet in.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:32 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Wrom niet?
Voor je het weet ben je te laat
Dat bedoel ik niet, maar het is gevaarlijk hoor. Voor je het weet ben je oud en rimpelig en nog maagd.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor, dat einde van de wereld in december geloof ik niet in.
Zie je ieder nadeel heeft zijn voordeel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:35 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, maar het is gevaarlijk hoor. Voor je het weet ben je oud en rimpelig en nog maagd.
Voordeel is dan wel weer dat je dan een thuistopic op fok hebt.
Ik kan me op dat punt niet onder controle houdenquote:
Ik ben geen afgelikte boterham, verdomme.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga toch geen seks hebben met het meisje dat voor het eerst mijn hart brak, tsss.
Oh ja en afgelikte boterham enzo.
Dat zijn meer neuroses lijkt me..quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik kan me op dat punt niet onder controle houden. Maargoed, ik kan ook heel slecht tegen bepaalde (vreemde) dingen. Cola waar mee wordt geschud
, scharen die open liggen
Ik ben niet serieus, verdomme.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben geen afgelikte boterham, verdomme.
Wat?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:39 schreef Myraela het volgende:
Mensen die niet de prik uit cola schudden.
Neuroses zijn cool.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zijn meer neuroses lijkt me..
En idd.. Ik weet nog van toen ik met Pindatje in Arnhem was, ik m'n vingers knakte ze daar de rillingen van kreeg.. En ik 't gewoon nog een keer deed![]()
Ik kan daar niet zo goed tegenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben niet serieus, verdomme.
Nou ja deel 1 was wel serieus.
Ik ook.quote:
Nee, wel heb ik het liefst mijn DVD's en boeken in een speciale volgorde die ik alleen begrijp.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zitten jouw cd's ook allemaal kaarsrecht in de hoesjes?
Ik bedoel het in ieder geval niet lullig.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik kan daar niet zo goed tegen![]()
Ben ik even blij dat ik ze niet op alfabetische volgorde heb gezetquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee, wel heb ik het liefst mijn DVD's en boeken in een speciale volgorde die ik alleen begrijp.
Op "genre" zeker? Als een spectrum?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee, wel heb ik het liefst mijn DVD's en boeken in een speciale volgorde die ik alleen begrijp.
Zulke dingen op alfabetische volgorde zettenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik ze niet op alfabetische volgorde heb gezet
Ik was gek geworden, maar had niks tegen je gezegd omdat het een lief gebaar was.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik ze niet op alfabetische volgorde heb gezet
Juist. Eerst deed ik het op kleur maar daar werd ik onrustig van.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Op "genre" zeker? Als een spectrum?
dat doe ik ook, een vakje Marvel, daarnaast de Marvel Animaties, volgende voor actie, daarnaast racen..quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Op "genre" zeker? Als een spectrum?
Jij komt doordeweeks naar mij. Dat regel ik gewoon, als een baas.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:46 schreef arachide. het volgende:
Eindelijk een jongen die doordeweeks komt, wat leuk
Ik heb mijn cd's op kleurquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Juist. Eerst deed ik het op kleur maar daar werd ik onrustig van.
Marvel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
dat doe ik ook, een vakje Marvel, daarnaast de Marvel Animaties, volgende voor actie, daarnaast racen..![]()
Broertje vind het niet leuk maar fuck it, ik zet ze steeds zo terug
hihihih, komen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:46 schreef arachide. het volgende:
Eindelijk een jongen die doordeweeks komt, wat leuk
Lekker he.quote:
Deze vakantie waarschijnlijk? Trouwens, zou je 21 of 29 april vrij willen vragen? Je mag afscheid of welkomscomitee spelen, als je dat wiltquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij komt doordeweeks naar mij. Dat regel ik gewoon, als een baas.
Ik.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:49 schreef twi het volgende:
Degene die je het meeste gebruikt bovenaan, degene die je het minste draait onderop.
Kortom, alles onderop, want wie speelt er nu nog CDs af?
Ik. Cd's kopenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:49 schreef twi het volgende:
Degene die je het meeste gebruikt bovenaan, degene die je het minste draait onderop.
Ik download ze en het dan op een schijfje.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:49 schreef twi het volgende:
Ik.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:49 schreef twi het volgende:
Hmm, 29 is wel aanlokkelijk, en dan meteen de 30e ook. Koninginnenachtquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Deze vakantie waarschijnlijk? Trouwens, zou je 21 of 29 april vrij willen vragen? Je mag afscheid of welkomscomitee spelen, als je dat wilt
Geen Koninginnedag/nacht voor mij dit jaar. Werk en slapen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hmm, 29 is wel aanlokkelijk, en dan meteen de 30e ook. Koninginnenacht
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik wil Sinos neuken.
Ach zo willen we allemaal wat he
Dag is ook saai, nacht is tofquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Geen Koninginnedag/nacht voor mij dit jaar. Werk en slapen.
Ik heb geen geld.
Ja, dan slaap ik. Net terug uit Rome.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dag is ook saai, nacht is tof.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik wil Sinos alles wat vrouwelijk is neuken.
Ach zo willen we allemaal wat he
Oh god, zit je weer in zo'n bui? Moeten we nu echt weer voorbeelden aan komen dragen die je absoluut niet zou neuken?quote:
Mij bijvoorbeeld. Durf ik te wedden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:57 schreef twi het volgende:
[..]
Oh god, zit je weer in zo'n bui? Moeten we nu echt weer voorbeelden aan komen dragen die je absoluut niet zou neuken?
Den walvis classificeer ik niet als vrouwelijk, ergo probleem opgelost.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:57 schreef twi het volgende:
[..]
Oh god, zit je weer in zo'n bui? Moeten we nu echt weer voorbeelden aan komen dragen die je absoluut niet zou neuken?
Beuh, dan vraag ik de 21e vrij.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, dan slaap ik. Net terug uit Rome.
Jou mag 'ie niet neuken, jou hou ik lekker voor mezelf.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mij bijvoorbeeld. Durf ik te wedden.
Is ze al toebedeeld?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:59 schreef twi het volgende:
[..]
Jou mag 'ie niet neuken, jou hou ik lekker voor mezelf.
Je wou met mij koninginnenacht vieren? Mafkees.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Beuh, dan vraag ik de 21e vrij.
Ik zou je echt helemaal uit elkaar trekken inderdaadquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
You broke my heart.quote:
Als ik de kans kreeg.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
Snarf is zojuist ontmaagdEn ze is nog wakker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zou ik nog wel doen eigenlijk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:59 schreef DenWauwelaar het volgende:
Walvissen
Ik denk gelijk aan Iris Kroes.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:59 schreef DenWauwelaar het volgende:
Walvissen
Ik denk gelijk aan Iris Kroes.
Verliefd worden op vrouwen is pure zelfkastijding.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:03 schreef arachide. het volgende:
Verliefd worden op mij is pure zelfkastijding.
Ga me niet vertellen dat dat daadwerkelijk een hartslag heeftquote:
Het ligt niet alleen aan jou.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:03 schreef arachide. het volgende:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:04 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat dat daadwerkelijk een hartslag heeft![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan beter.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:03 schreef arachide. het volgende:
Gelukkig kan ze wel goed zingen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:06 schreef Sinosappel het volgende:
Als ik aan walvissen denk, zie ik eerder dit voor me.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Die heeft wel een leuk koppie..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan beter.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Je valt af van verliefd worden? Was dat voor mij maar zo, dan was ik topfit.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:06 schreef arachide. het volgende:
Verliefd worden is tof. Ik val dan sowieso wel af.
Precies, die Iris valt nog wel mee.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:06 schreef Sinosappel het volgende:
Ik niet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:06 schreef arachide. het volgende:
Ik ook.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:06 schreef Sinosappel het volgende:
Leugens.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:06 schreef arachide. het volgende:
Zelfde persoon he?quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die heeft wel een leuk koppie..
Welke?quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:08 schreef Myraela het volgende:
Ik kijk anime en ik vind het gewoon tof. There is a first time for everything.
He dat heb ik ook, maar dan permanent.quote:
Ik baal dat ik weer eens nalaat dingen goed te lezen/regelen. Ik heb altijd gedacht dat de school waar ik naartoe wil meerdere 21+ testen had, verspreid van Maart tot aan Augustus. Blijken ze er maar 2 te hebben waarvan er 1 al is geweest. En die ander is op fucking 22 Augustus, dus hallo langdurige onzekerheid!quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:08 schreef heloef het volgende:
[..]
He dat heb ik ook, maar dan permanent.
Dat is wel heel erg bagger, vlak voor het schooljaar pas weten waar je aan toe bent.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik baal dat ik weer eens nalaat dingen goed te lezen/regelen. Ik heb altijd gedacht dat de school waar ik naartoe wil meerdere 21+ testen had, verspreid van Maart tot aan Augustus. Blijken ze er maar 2 te hebben waarvan er 1 al is geweest. En die ander is op fucking 22 Augustus, dus hallo langdurige onzekerheid!
Het wordt nog een stuk toffer.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik ben bij aflevering 3 nu.
Ik ben nooit goed met series kijken, ik vergeet het altijd.
Ben je verliefd dan?quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:07 schreef twi het volgende:
[..]
Je valt af van verliefd worden? Was dat voor mij maar zo, dan was ik topfit.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oooooh nog maar 400 afleveringen te gaan, als je de fillers meerekent.
Nah, ik heb al eerder zo'n test gemaakt, die was in April.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg bagger, vlak voor het schooljaar pas weten waar je aan toe bent.
Aan de andere kant wel logisch, want je kan meestal in september en februari instromen. Dus zijn er ook maar twee testen.
Ah okee, op de HvA en mijn school is het zo geregeld in ieder geval, dacht dat dat algemeen was.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nah, ik heb al eerder zo'n test gemaakt, die was in April.
Damn..quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, make-up en een stijltang komen een heel eind.
Dat is in jouw geval dan toch hetzelfde?quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:18 schreef heloef het volgende:
Als verliefdheid enige invloed had gehad op mijn eetpatroon was ik nu niet dik geweest.
Van afwijzing verdwijnt mijn eetlust wel trouwens.
Oh snapquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:18 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is in jouw geval dan toch hetzelfde?
Niemand (op Pinda na) heeft ooit geweten dat ik verliefd op ze was.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:18 schreef twi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:18 schreef twi het volgende:
[..]
Ikke niet snap.quote:
Niet geschoten is altijd mis. Wel geschoten is in heel veel gevallen ook mis.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Niemand (op Pinda na) heeft ooit geweten dat ik verliefd op ze was.
Optie 1 is toch het lekkerst.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:21 schreef twi het volgende:
[..]
Niet geschoten is altijd mis. Wel geschoten is in heel veel gevallen ook mis.
Panzermaus in het AVNZMG SC topic? Wat ziet mijn oog.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:22 schreef Panzermaus het volgende:
Ik ben altijd in love met mijn snoezepoes, en immens breed van al het eten. Mag nog wel even doorgaan zo, vrouwen.
Dus we zijn het over eens dat in de pikorde ik nog altijd de eerste ben?quote:
Hij heeft me tips gegeven hoe ik moet veranderen in Vin Diesel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Panzermaus in het AVNZMG SC topic? Wat ziet mijn oog.
Ben jij ooit het eerste geweest dan?quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:24 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dus we zijn het over eens dat in de pikorde ik nog altijd de eerste ben?
Iedere vrouw zegt na mij voor mij nog maagd geweest te zijnquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ben jij ooit het eerste geweest dan?
Late reactie is laat.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:24 schreef DenWauwelaar het volgende:
Iris is een walvis. Dat is gewoon een mammoettanker.
Vin Diesel is een beetje jammer.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:24 schreef twi het volgende:
[..]
Hij heeft me tips gegeven hoe ik moet veranderen in Vin Diesel.
Vandaag uit broek van mijn pak gescheurd toen ik ging zitten, u mad?quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:24 schreef twi het volgende:
[..]
Hij heeft me tips gegeven hoe ik moet veranderen in Vin Diesel.
Stoere praatjesquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:26 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Iedere vrouw zegt na mij voor mij nog maagd geweest te zijn
Ik ben niet verbitterd, alleen afgewezen worden bij verliefdheid is killing.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:23 schreef twi het volgende:
[..]
Helaas ben ik te naief om zo verbitterd te raken als jij bent.
Nee, je onzekerheid en zelfbeeld is killing. Ga daar wat aan doen en begin dan weer aan vrouwen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben niet verbitterd, alleen afgewezen worden bij verliefdheid is killing.
Zoveel eet ik niet eens.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:25 schreef DenWauwelaar het volgende:
heloef heeft geen vriendin nodig, hij vreet al voor twee.
Ja, ik vond m'n neus breken, me kaalscheren, scheel gaan kijken en m'n stembanden verneuken toch wat ver gaan. Het bodybuildpak daarentegen was een goede tip:quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vin Diesel is een beetje jammer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben nu ruzie, dat weet je dan ookquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik baal dat ik weer eens nalaat dingen goed te lezen/regelen. Ik heb altijd gedacht dat de school waar ik naartoe wil meerdere 21+ testen had, verspreid van Maart tot aan Augustus. Blijken ze er maar 2 te hebben waarvan er 1 al is geweest. En die ander is op fucking 22 Augustus, dus hallo langdurige onzekerheid!
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:28 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, ik vond m'n neus breken, me kaalscheren, scheel gaan kijken en m'n stembanden verneuken toch wat ver gaan. Het bodybuildpak daarentegen was een goede tip:Panzermaus geeft goeien tips. Hij heeft mij ook goeie tips gegeven over hoe ik meer respect voor mannen moet krijgen, enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Mwah er is wel een verschil, afgewezen door iemand waar je nog geen gevoel hebt kunnen ontwikkelen is niet erg. Als je helemaal hotel de botel bent hakt het er even in.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, je onzekerheid en zelfbeeld is killing. Ga daar wat aan doen en begin dan weer aan vrouwen.
Wanneer je zelfbeeld en alles op orde is zou het je in beide gevallen weinig tot niets doen. Zoek de fout bij de ander enzo, grote kans dat je hem dan daar vind.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Mwah er is wel een verschil, afgewezen door iemand waar je nog geen gevoel hebt kunnen ontwikkelen is niet erg. Als je helemaal hotel de botel bent hakt het er even in.
Risico van het vak. Daar onderscheiden de echte mannen zich van de huilies. Hurts like shit, what doesn't kill you makes you stronger. Traantje wegpinken en gewoon doorademen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:30 schreef heloef het volgende:
Als je helemaal hotel de botel bent hakt het er even in.
Alsof ik dit expres doe.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
We hebben nu ruzie, dat weet je dan ook
Wat, je had geen respect voor mij?quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Panzermaus geeft goeien tips. Hij heeft mij ook goeie tips gegeven over hoe ik meer respect voor mannen moet krijgen, enzo.
Waarheid dit.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:32 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Risico van het vak. Daar onderscheiden de echte mannen zich van de huilies. Hurts like shit, what doesn't kill you makes you stronger.
Ik heb het zelf niet door als ik negatief ben, vraag het de rest maar.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Heloef, ik dacht dat het bij jou juist beter ging met zelfbeeld enzo dan bij mij.. Maar ik ben je weer voorbij gestreefd merk ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |