quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:03 schreef arachide. het volgende:
Verliefd worden op mij is pure zelfkastijding.
Gelukkig kan ze wel goed zingen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:06 schreef Sinosappel het volgende:
Als ik aan walvissen denk, zie ik eerder dit voor me.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Die heeft wel een leuk koppie..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan beter.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Je valt af van verliefd worden? Was dat voor mij maar zo, dan was ik topfit.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:06 schreef arachide. het volgende:
Verliefd worden is tof. Ik val dan sowieso wel af.
Precies, die Iris valt nog wel mee.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:06 schreef Sinosappel het volgende:
Ik niet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:06 schreef arachide. het volgende:
Ik ook.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:06 schreef Sinosappel het volgende:
Leugens.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:06 schreef arachide. het volgende:
Zelfde persoon he?quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die heeft wel een leuk koppie..
Welke?quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:08 schreef Myraela het volgende:
Ik kijk anime en ik vind het gewoon tof. There is a first time for everything.
He dat heb ik ook, maar dan permanent.quote:
Ik baal dat ik weer eens nalaat dingen goed te lezen/regelen. Ik heb altijd gedacht dat de school waar ik naartoe wil meerdere 21+ testen had, verspreid van Maart tot aan Augustus. Blijken ze er maar 2 te hebben waarvan er 1 al is geweest. En die ander is op fucking 22 Augustus, dus hallo langdurige onzekerheid!quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:08 schreef heloef het volgende:
[..]
He dat heb ik ook, maar dan permanent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |