Dat is al lang bekend hierquote:
Je bent naast een Rockgod ook een Seksgod?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:43 schreef ValHallen het volgende:
Maar ik heb volgens mij nog nooit een 'seksblunder' gehad. Geen hele erge in ieder geval.
Nee, weinig ervaring.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent naast een Rockgod ook een Seksgod?
Beter dan geen ervaringquote:
Ik weet het.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Er staat een spekhaak te veel in je signature.
Nou als je zo zenuwpees bent als ik.quote:
Dat is waar. Maar ik weet wel wat ik mis, dat dan weer wel als ik het niet heb. Dat dan weer wel.quote:
O haiquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:43 schreef ValHallen het volgende:
Maar ik heb volgens mij nog nooit een 'seksblunder' gehad. Geen hele erge in ieder geval.
*pakt popcorn*quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ik weet wel wat ik mis, dat dan weer wel als ik het niet heb. Dat dan weer wel.
Jij stopt hem weleens in het verkeerde gaatje?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:49 schreef Myraela het volgende:
Ik maak altijd seksblunders, daarna lach ik erom, knuffelen we en hebben we als nog goede seks. /care.
Dat gelukkig nog niet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij stopt hem weleens in het verkeerde gaatje?
Niks zo gênant als een kutscheet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:49 schreef Myraela het volgende:
Ik maak altijd seksblunders, daarna lach ik erom, knuffelen we en hebben we als nog goede seks. /care.
Myra stopt hem wel eens in haar navel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij stopt hem weleens in het verkeerde gaatje?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Niks zo gênant als een kutscheet.
Dat heeft ie er toch zeker zelf ingepomptquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het klinkt niet zo elegant, maar wel grappig.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hihihi. Piemels.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:54 schreef ValHallen het volgende:
Wat wel een blunder was: Er om lachen de eerste keer.
Bwhehehequote:
Shit happens.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:54 schreef ValHallen het volgende:
Wat wel een blunder was: Er om lachen de eerste keer.
Neequote:Op donderdag 2 februari 2012 20:58 schreef arachide. het volgende:
Zal ik in de trein naar roosendaal stappen en mijn moeder over de zeik hebben en 14 uur nakomen?
Ik vind die metaforische vragen van jou altijd zo heerlijk he.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:58 schreef arachide. het volgende:
Zal ik in de trein naar roosendaal stappen en mijn moeder over de zeik hebben en 14 uur nakomen?
Retorisch bedoel je?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind die metaforische vragen van jou altijd zo heerlijk he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |