Ga er voor onze zegen heb jequote:Op donderdag 2 februari 2012 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet ik nog niet en redelijk.
Een mens mag hopen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Alsof ik recente failures van mezelf online ga gooien.
Ja, echt nasty. En ik voelde me al zo pussy (no pun intended) omdat ik het wespennest niet durfde.quote:
Ah manquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Of met je vullingen op aluminiumfolie kauwen?
Mag ook onder een kloonquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Alsof ik recente failures van mezelf online ga gooien.
Dan nogquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Neuh, ik heb alleen een kloon voor de lulz.
Oh nee hoor. Zo belangrijk is het ook alweer niet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan nogje mag ook iets verzinnen/lenen van iemand anders
Heloef heeft een verhaaltje nodig
Wat is er dan met heloef aan de hand? Had 'ie de hele tijd boners toen hij aan "Pinkpop" dacht en heeft 'ie nu een fapstaking afgekondigd?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gebruik je eigen falen dan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
He wat?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is er dan met heloef aan de hand? Had 'ie de hele tijd boners toen hij aan "Pinkpop" dacht en heeft 'ie nu een fapstaking afgekondigd?
Dat is al lang bekend hierquote:
Je bent naast een Rockgod ook een Seksgod?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:43 schreef ValHallen het volgende:
Maar ik heb volgens mij nog nooit een 'seksblunder' gehad. Geen hele erge in ieder geval.
Nee, weinig ervaring.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent naast een Rockgod ook een Seksgod?
Beter dan geen ervaringquote:
Ik weet het.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Er staat een spekhaak te veel in je signature.
Nou als je zo zenuwpees bent als ik.quote:
Dat is waar. Maar ik weet wel wat ik mis, dat dan weer wel als ik het niet heb. Dat dan weer wel.quote:
O haiquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:43 schreef ValHallen het volgende:
Maar ik heb volgens mij nog nooit een 'seksblunder' gehad. Geen hele erge in ieder geval.
*pakt popcorn*quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |