Dan wórdt 'ie genomen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Krijgt hij nu nog minder seks? Negatieve seks, ik vraag me af wat dat is.
Dan wordt hij geneukt door een minderjarig persoon HAHAHAHA SNAP JE HEMquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Krijgt hij nu nog minder seks? Negatieve seks, ik vraag me af wat dat is.
Wat mis ik?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die heeft permanente pikstraf, cockblocked by God.
Jezusquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die heeft permanente pikstraf, cockblocked by God.
In dat geval: heloef, heb je condooms, ik moet je neuken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dan wordt hij geneukt door een minderjarig persoon HAHAHAHA SNAP JE HEM:D:D:D:D:D
Hij krijgt wel wat van mijn stash.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
In dat geval: heloef, heb je condooms, ik moet je neuken.
In zijn strakke billetjes.quote:
HHAhAhAHAHA!1!1!ROLFEINZ!quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dan wordt hij geneukt door een minderjarig persoon HAHAHAHA SNAP JE HEM:D:D:D:D:D
Min-derjarig.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In zijn strakke billetjes.
[..]
HHAhAhAHAHA!1!1!ROLFEINZ!
Nee.
Ik had me seks met jou toch anders geïdealiseerd. Zo hoeft het niet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
Lachen, hopelijk niet de slappe lach. Alhoewel om die van heloef past ie ook als die slap isquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
Gedraag je als een neger.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had me seks met jou toch anders geïdealiseerd. Zo hoeft het niet.
Nee, doe maar openbaar. Dan kunnen we er allemaal iets van leren.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:23 schreef ValHallen het volgende:
Ik zal hem eens een DM sturen met praktische tips. Wat de gevoelige plekjes zijn enzo.
Vergeet die nagel niet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:23 schreef ValHallen het volgende:
En vooral wat hij niet moet doen. Gelukkig is dat lijstje kort.
Bespaar je de moeite, ik hoef der niet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:23 schreef ValHallen het volgende:
Ik zal hem eens een DM sturen met praktische tips. Wat de gevoelige plekjes zijn enzo.
De hoeken van teennagels willen ook wel eens verraderlijk scherp zijn.quote:
Hmmm, toefucking, hmmm.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De hoeken van teennagels willen ook wel eens verraderlijk scherp zijn.
Zo, veel aardiger kan het niet gezegd worden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite, ik hoef der niet.
Ik hoef je wel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zo, veel aardiger kan het niet gezegd worden.
Stoppelbaarden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De hoeken van teennagels willen ook wel eens verraderlijk scherp zijn.
Ik ga toch geen seks hebben met het meisje dat voor het eerst mijn hart brak, tsss.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zo, veel aardiger kan het niet gezegd worden.
Nee.quote:
Een halfopen schaar waarbij de neiging om hem volledig dicht te klappen te groot is.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Pritt-Stiften waarvan het dopje eerder loslaat van verwacht.
Hey, dat wist ikquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:31 schreef ValHallen het volgende:
Oké, ik zal één dislike van Pinda zeggen: Ze kan niet tegen knakkende vingers.
Nee hoor, dat einde van de wereld in december geloof ik niet in.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:32 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Wrom niet?
Voor je het weet ben je te laat
Dat bedoel ik niet, maar het is gevaarlijk hoor. Voor je het weet ben je oud en rimpelig en nog maagd.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor, dat einde van de wereld in december geloof ik niet in.
Zie je ieder nadeel heeft zijn voordeel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:35 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, maar het is gevaarlijk hoor. Voor je het weet ben je oud en rimpelig en nog maagd.
Voordeel is dan wel weer dat je dan een thuistopic op fok hebt.
Ik kan me op dat punt niet onder controle houdenquote:
Ik ben geen afgelikte boterham, verdomme.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga toch geen seks hebben met het meisje dat voor het eerst mijn hart brak, tsss.
Oh ja en afgelikte boterham enzo.
Dat zijn meer neuroses lijkt me..quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik kan me op dat punt niet onder controle houden. Maargoed, ik kan ook heel slecht tegen bepaalde (vreemde) dingen. Cola waar mee wordt geschud
, scharen die open liggen
Ik ben niet serieus, verdomme.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben geen afgelikte boterham, verdomme.
Wat?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:39 schreef Myraela het volgende:
Mensen die niet de prik uit cola schudden.
Neuroses zijn cool.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zijn meer neuroses lijkt me..
En idd.. Ik weet nog van toen ik met Pindatje in Arnhem was, ik m'n vingers knakte ze daar de rillingen van kreeg.. En ik 't gewoon nog een keer deed![]()
Ik kan daar niet zo goed tegenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben niet serieus, verdomme.
Nou ja deel 1 was wel serieus.
Ik ook.quote:
Nee, wel heb ik het liefst mijn DVD's en boeken in een speciale volgorde die ik alleen begrijp.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zitten jouw cd's ook allemaal kaarsrecht in de hoesjes?
Ik bedoel het in ieder geval niet lullig.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik kan daar niet zo goed tegen![]()
Ben ik even blij dat ik ze niet op alfabetische volgorde heb gezetquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee, wel heb ik het liefst mijn DVD's en boeken in een speciale volgorde die ik alleen begrijp.
Op "genre" zeker? Als een spectrum?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee, wel heb ik het liefst mijn DVD's en boeken in een speciale volgorde die ik alleen begrijp.
Zulke dingen op alfabetische volgorde zettenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik ze niet op alfabetische volgorde heb gezet
Ik was gek geworden, maar had niks tegen je gezegd omdat het een lief gebaar was.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik ze niet op alfabetische volgorde heb gezet
Juist. Eerst deed ik het op kleur maar daar werd ik onrustig van.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Op "genre" zeker? Als een spectrum?
dat doe ik ook, een vakje Marvel, daarnaast de Marvel Animaties, volgende voor actie, daarnaast racen..quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Op "genre" zeker? Als een spectrum?
Jij komt doordeweeks naar mij. Dat regel ik gewoon, als een baas.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:46 schreef arachide. het volgende:
Eindelijk een jongen die doordeweeks komt, wat leuk
Ik heb mijn cd's op kleurquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Juist. Eerst deed ik het op kleur maar daar werd ik onrustig van.
Marvel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
dat doe ik ook, een vakje Marvel, daarnaast de Marvel Animaties, volgende voor actie, daarnaast racen..![]()
Broertje vind het niet leuk maar fuck it, ik zet ze steeds zo terug
hihihih, komen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:46 schreef arachide. het volgende:
Eindelijk een jongen die doordeweeks komt, wat leuk
Lekker he.quote:
Deze vakantie waarschijnlijk? Trouwens, zou je 21 of 29 april vrij willen vragen? Je mag afscheid of welkomscomitee spelen, als je dat wiltquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij komt doordeweeks naar mij. Dat regel ik gewoon, als een baas.
Ik.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:49 schreef twi het volgende:
Degene die je het meeste gebruikt bovenaan, degene die je het minste draait onderop.
Kortom, alles onderop, want wie speelt er nu nog CDs af?
Ik. Cd's kopenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:49 schreef twi het volgende:
Degene die je het meeste gebruikt bovenaan, degene die je het minste draait onderop.
Ik download ze en het dan op een schijfje.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:49 schreef twi het volgende:
Ik.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:49 schreef twi het volgende:
Hmm, 29 is wel aanlokkelijk, en dan meteen de 30e ook. Koninginnenachtquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Deze vakantie waarschijnlijk? Trouwens, zou je 21 of 29 april vrij willen vragen? Je mag afscheid of welkomscomitee spelen, als je dat wilt
Geen Koninginnedag/nacht voor mij dit jaar. Werk en slapen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hmm, 29 is wel aanlokkelijk, en dan meteen de 30e ook. Koninginnenacht
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik wil Sinos neuken.
Ach zo willen we allemaal wat he
Dag is ook saai, nacht is tofquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Geen Koninginnedag/nacht voor mij dit jaar. Werk en slapen.
Ik heb geen geld.
Ja, dan slaap ik. Net terug uit Rome.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dag is ook saai, nacht is tof.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik wil Sinos alles wat vrouwelijk is neuken.
Ach zo willen we allemaal wat he
Oh god, zit je weer in zo'n bui? Moeten we nu echt weer voorbeelden aan komen dragen die je absoluut niet zou neuken?quote:
Mij bijvoorbeeld. Durf ik te wedden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:57 schreef twi het volgende:
[..]
Oh god, zit je weer in zo'n bui? Moeten we nu echt weer voorbeelden aan komen dragen die je absoluut niet zou neuken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |