Den walvis classificeer ik niet als vrouwelijk, ergo probleem opgelost.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:57 schreef twi het volgende:
[..]
Oh god, zit je weer in zo'n bui? Moeten we nu echt weer voorbeelden aan komen dragen die je absoluut niet zou neuken?
Beuh, dan vraag ik de 21e vrij.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, dan slaap ik. Net terug uit Rome.
Jou mag 'ie niet neuken, jou hou ik lekker voor mezelf.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mij bijvoorbeeld. Durf ik te wedden.
Is ze al toebedeeld?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:59 schreef twi het volgende:
[..]
Jou mag 'ie niet neuken, jou hou ik lekker voor mezelf.
Je wou met mij koninginnenacht vieren? Mafkees.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Beuh, dan vraag ik de 21e vrij.
Ik zou je echt helemaal uit elkaar trekken inderdaadquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
You broke my heart.quote:
Als ik de kans kreeg.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
Snarf is zojuist ontmaagdEn ze is nog wakker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zou ik nog wel doen eigenlijk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:59 schreef DenWauwelaar het volgende:
Walvissen
Ik denk gelijk aan Iris Kroes.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:59 schreef DenWauwelaar het volgende:
Walvissen
Ik denk gelijk aan Iris Kroes.
Verliefd worden op vrouwen is pure zelfkastijding.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:03 schreef arachide. het volgende:
Verliefd worden op mij is pure zelfkastijding.
Ga me niet vertellen dat dat daadwerkelijk een hartslag heeftquote:
Het ligt niet alleen aan jou.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:03 schreef arachide. het volgende:
Verliefd worden op mij is pure zelfkastijding.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:04 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat dat daadwerkelijk een hartslag heeft![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |