27 werkgroepen klinkt leuk, maar dat betekend dus ook standaard 27 keer geen resultaat. Eerste klas geldverspilling, maar dat zijn die verschillende barretjes sowieso al.quote:
Jij bent toch al minimaal sgt-1?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:21 schreef AchJa het volgende:
Het zal me verder allemaal ook aan mijn reet roesten, ik kom toch wel in het Gouden Bal.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:22 schreef Esses het volgende:
[..]
27 werkgroepen klinkt leuk, maar dat betekend dus ook standaard 27 keer geen resultaat. Eerste klas geldverspilling, maar dat zijn die verschillende barretjes sowieso al.
De ruimte en het gebouw betaal jij zeker ook, heeft Defensie verder geen kosten aan? Een professionele organisatie kan gewoon in een bar. Zonder problemen. Laat je je kinderachtige gekloot maar eens thuisquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:26 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
[..]
Ken jij de term hard werken hard ontspannen?
Gun elkaar je eigen privacy waar je je kunt ontladen zonder dat je verantwoording hoeft af te leggen tegen je leidinggevenden of diegenen die onder je vallen.
Daarnaast zijn die barretjes zelfvoorzienend, dus dat snijdt sowieso geen hout.
Oh wacht, die popup. Nu zie ik het. Scheelt bandbreedte.quote:
De nieuwe variant kun je uitschakelen in je settings.quote:
Al gevonden. Ik wil gewoon de old skool quote mogelijkheid terug van vroegah, kon je nog wat quotes onder andere tabs kwijt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De nieuwe variant kun je uitschakelen in je settings.
Je bedoelt dat je verschillende post afvinkt en tegelijkertijd kan quoten?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Al gevonden. Ik wil gewoon de old skool quote mogelijkheid terug van vroegah, kon je nog wat quotes onder andere tabs kwijt.
Eenmalige investering, onderhoud valt te verwaarlozen. Daarnaast is het een manier om een potje te creëeren waar weer andere dingen uit worden betaald.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:27 schreef Esses het volgende:
[..]
De ruimte en het gebouw betaal jij zeker ook, heeft Defensie verder geen kosten aan? Een professionele organisatie kan gewoon in een bar. Zonder problemen. Laat je je kinderachtige gekloot maar eens thuis.
quote:Maar zoals ik al zei: De marineman/vrouw(kpl) die een kmar mar3 daar uit wil zetten. Succes.
Nee, als ik ergens midden in kom vallen en ik lees vanaf het begin en ik wil op een post reageren dan kon je die post alvast quote-gereed in een nieuwe tab zetten, mocht er ergens later al antwoord oid op zijn gegeven kun je hem net zo makkelijk weer wegklikken.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:37 schreef m.k het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je verschillende post afvinkt en tegelijkertijd kan quoten?
Ik wou al zeggen. Ik mag het toch wel hopen als oude baas zijnde..quote:
Totdat je dan achterin het busje zitquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:40 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Geef hem/haar maar het advies om alvast te bukken, kan hij/zij iig de eerste vliegende barkruk ontwijken.
Dan kun je beter een dozijn walibi's bestellen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:44 schreef Esses het volgende:
[..]
Totdat je dan achterin het busje zit
Grootspraakquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:46 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dan kun je beter een dozijn walibi's bestellen.
Correct, en wat mij betreft voeren ze gisteren nog de gescheiden verblijven weer in bij de KL. Ik schijt peuken van die All-Ranks ellende. Daarom kom ik daar ook amper.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:43 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen. Ik mag het toch wel hopen als oude baas zijnde..
Maar dat betekend dat jij gewoon krijgt waar je recht op hebt. Namelijk een verblijf waar de gemiddelde leeftijd ver boven de dertig is, en waar jij gewoon binnenskamers kan lullen aan de bar over wat voor rukker jij nou weer hebt lopen bij je, zodat jij lekker kan ventileren zonder dat dit gevolgen zou hebben.
Dat amper komen heeft niets met de prijzen van tegenwoordig te maken?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Correct, en wat mij betreft voeren ze gisteren nog de gescheiden verblijven weer in bij de KL. Ik schijt peuken van die All-Ranks ellende. Daarom kom ik daar ook amper.
De ruimte en het gebouw? Die standaard in een Hare Majesteits schip gebouwd zit?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:27 schreef Esses het volgende:
[..]
De ruimte en het gebouw betaal jij zeker ook, heeft Defensie verder geen kosten aan? Een professionele organisatie kan gewoon in een bar. Zonder problemen. Laat je je kinderachtige gekloot maar eens thuis.
Hoezo succes? Welke recht heeft hij/zij om zich in mijn verblijf te begeven? Of is dat toevallig omdat hij/zij van de kmar is? Weten we ook weer hoe die organisatie in elkaar steekt.quote:Maar zoals ik al zei: De marineman/vrouw(kpl) die een kmar mar3 daar uit wil zetten. Succes.
ALS de kmar uberhaupt al een onderdeelsbar in komt hebben ze daar een reden voorquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:48 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
De ruimte en het gebouw? Die standaard in een Hare Majesteits schip gebouwd zit?
[..]
Hoezo succes? Welke recht heeft hij/zij om zich in mijn verblijf te begeven? Of is dat toevallig omdat hij/zij van de kmar is? Weten we ook weer hoe die organisatie in elkaar steekt.
Dat helpt ook mee, maar zeker ook dat alles maar bijelkaar mieteren. Dat heeft voor helemaal niemand voordelen. Ook de soldaten etc. willen gewoon met hun eigen volk bijelkaar kunnen zitten zonder dat ze het gevoel hebben dat ze op de vingers gekeken worden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:47 schreef Esses het volgende:
[..]
Dat amper komen heeft niets met de prijzen van tegenwoordig te maken?
Dus jij stelt dat de kmar onmogelijk in staat is om te ontspannen?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:49 schreef Esses het volgende:
[..]
ALS de kmar uberhaupt al een onderdeelsbar in komt hebben ze daar een reden voorAls het al een mar3/2 is, dan is hij opsporingsambtenaar, anders lopen ze daar ook niet (tot amper) rond. Ja, hij heeft dan ook de bevoegdheid om daar te komen ja.
Dan wel, ja. Als hij/zij komt om te recreëren, dan kan hij/zij zich naar het manschappenverblijf begeven. Of EMF.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:49 schreef Esses het volgende:
[..]
ALS de kmar uberhaupt al een onderdeelsbar in komt hebben ze daar een reden voorAls het al een mar3/2 is, dan is hij opsporingsambtenaar, anders lopen ze daar ook niet (tot amper) rond. Ja, hij heeft dan ook de bevoegdheid om daar te komen ja.
Nee, ik zeg niet dat de KMar onmogelijk in staat is om te ontspannen. Enkel dat het niet snel zal gebeuren dat ze in onderdeelsbarren komen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:50 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dus jij stelt dat de kmar onmogelijk in staat is om te ontspannen?
Lekker!quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:53 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga de popcorn maken. Gaat iemand anders het bier halen?
Ik schijt balen van all-ranks.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat helpt ook mee, maar zeker ook dat alles maar bijelkaar mieteren. Dat heeft voor helemaal niemand voordelen. Ook de soldaten etc. willen gewoon met hun eigen volk bijelkaar kunnen zitten zonder dat ze het gevoel hebben dat ze op de vingers gekeken worden.
Klopt, als ik niet op aanspraak zou hoeven te rekenen zou ik ook gezellig op zaal blijven.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:52 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee, ik zeg niet dat de KMar onmogelijk in staat is om te ontspannen. Enkel dat het niet snel zal gebeuren dat ze in onderdeelsbarren komen.
Oh, er zijn zat collega's die fijn en prima met militairen om gaan, ook in de eigen tijquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:59 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Klopt, als ik niet op aanspraak zou hoeven te rekenen zou ik ook gezellig op zaal blijven.
Welke? Ik weet wel iemand waar ik aan kan vragen of het dan nog te drineken is.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:06 schreef jankaas020 het volgende:
Ik heb hier alleen nog speciale belgische meuk staan, maar die is al een paar jaar over datum..
Laatste kmar die ik heb gezien in het verblijf was zeker een succes ja. Haar bh hangt er nog steeds als trofee..quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:00 schreef Esses het volgende:
[..]
Oh, er zijn zat collega's die fijn en prima met militairen om gaan, ook in de eigen tijDie normaal kunnen communiceren en gerust gezellig een biertje mee drinken.
En dat terwijl de kans 4x zo klein is dat je hem tegenkomt als je juist die gescheiden verblijven hebt.quote:Het is alleen pijnlijk als jij de dag eerder iemand hebt moeten horen voor een misdrijf en hij dan aan 't tafeltje naast je zit. Meestal juist pijnlijk voor die betrokkene.
special belgian ale, satan. van brouwerij de block.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Welke? Ik weet wel iemand waar ik aan kan vragen of het dan nog te drineken is.
Ik ga het even vragen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:08 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
special belgian ale, satan. van brouwerij de block.
Dat was in den helder I assumequote:Op woensdag 1 februari 2012 21:07 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Laatste kmar die ik heb gezien in het verblijf was zeker een succes ja. Haar bh hangt er nog steeds als trofee..
De confrontatie hoef je ook niet van mij uit te verwachten. Absoluut niet. Die ligt eerder bij een ander. Maar helaas mogen we bij jullie de officiersmess niet inquote:[..]
En dat terwijl de kans 4x zo klein is dat je hem tegenkomt als je juist die gescheiden verblijven hebt.
En denk je niet dat het pijnlijk is voor iemand als hij zijn behandelend arts tegen komt? Stukje beroepsgeheim. Iemand niet onnodig confronteren is iets anders dan je zelf sociaal te beperken.
Red of Gold?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:08 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
special belgian ale, satan. van brouwerij de block.
Nope.quote:
Waarom zou jij dan niet gewoon een drankje kunnen doen? Of ben je zo beroeps gedeformeerd dat je alleen maar over lopende zaken kunt ouwehoeren?quote:De confrontatie hoef je ook niet van mij uit te verwachten. Absoluut niet. Die ligt eerder bij een ander. Maar helaas mogen we bij jullie de officiersmess niet inDus die kans word helaas niet veel kleiner
Gold.quote:
Jammerquote:
Nee, ik zeg toch al dat ik het niet ben. Het is eerder de collega van het andere krijgsmachtdeel die deze confrontatie aan gaat.quote:[..]
Waarom zou jij dan niet gewoon een drankje kunnen doen? Of ben je zo beroeps gedeformeerd dat je alleen maar over lopende zaken kunt ouwehoeren?
En ik heb het niet alleen over officier-artsen, het kan bijvoorbeeld ook als jij net voor een soatest of een zwaar geval van aambeien bij een korporaal-amv'er geweest bent.
Licht gekoeld zeker nog drinkbaar.quote:
Dan kun je toch gewoon zeggen dat je het inhoudelijk niet wilt bespreken. Maar als ik het goed begrijp heb je geen zin in de mogelijkheid dus blijf je maar in het geheel weg?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:17 schreef Esses het volgende:
[..]
Jammer
[..]
Nee, ik zeg toch al dat ik het niet ben. Het is eerder de collega van het andere krijgsmachtdeel die deze confrontatie aan gaat.
Nope, dat begrijp jij verkeerd. Maar gezien de hoge mate aan negatieve ervaringen met dergelijke collega's zijn er inderdaad collega's van ons die ervoor bedanken.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:19 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dan kun je toch gewoon zeggen dat je het inhoudelijk niet wilt bespreken. Maar als ik het goed begrijp heb je geen zin in de mogelijkheid dus blijf je maar in het geheel weg?
Aha, hij was houdbaar tot 09-06-09.. Maar ff in de koelkast zetten..quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Licht gekoeld zeker nog drinkbaar.
Als je hem buiten zet is ie eerder koud.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:23 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Aha, hij was houdbaar tot 09-06-09.. Maar ff in de koelkast zetten..
Speciaal bier in de vrieskou zetten!?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:23 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Als je hem buiten zet is ie eerder koud.
al.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Speciaal bier in de vrieskou zetten!?
Daar kunnen ze best tegen, het is geen bosje bloemen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Speciaal bier in de vrieskou zetten!?
Bloemen boeien me niks. Maar het gaat ten koste van de smaak van het bier.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:27 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Daar kunnen ze best tegen, het is geen bosje bloemen.
Hoe goed zal die nog wezen na 2 en half jaar na THT?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bloemen boeien me niks. Maar het gaat ten koste van de smaak van het bier.
extra goedquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:31 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Hoe goed zal die nog wezen na 2 en half jaar na THT?
Daar kom je maar op één manier achter.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:31 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Hoe goed zal die nog wezen na 2 en half jaar na THT?
Ik hoop dat je dit typt vanaf je laptop die in de keuken staat...quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:16 schreef Lotusss het volgende:
Ik ben de perfecte vriendin geweest vandaag: boodschappen gedaan en daarna mijn heerlijke runderstoofschotel gemaakt, met aardappelgratin!
Het is dat ErwinRommel geen pantoffels had, anders hadden ik die ook nog bij hem aan gedaan....
Tablet op de bank. Bovendien, vanmiddag had ik niet eens tijd om te FOK!-en, omdat ik stond te kokenquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:23 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dit typt vanaf je laptop die in de keuken staat...
Precies. En gelijk heb je. Als ik weer eens in Den Helder ben ga ik meestal eerst ff bij de Raaf langs en daarna duik ik het pantoffelhok wel in en lekker verzuurd kankeren dat vroeger alles beter was en "nu is alles kut" roepen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:59 schreef Rave_NL het volgende:
Ik schijt balen van all-ranks.
Mijn leidinggevende hoeft helemaal niet te weten of ik besluit door te zakken of niet, de volgende ochtend sta ik er toch wel.
En als ik na uch tijd uit het veld kom en ik krijg een avond om te ontspannen, zit ik ook echt niet te wachten om daar mijn leidinggevenden weer te zien. Laat mij maar lekker bier drinken, kut roepen en kankeren op mijn kader op keiharde muziek als ontspanning, ipv top40 op de achtergrond in het AMT met die lui achter mij.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Tablet op de bank. Bovendien, vanmiddag had ik niet eens tijd om te FOK!-en, omdat ik stond te koken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:51 schreef m.k het volgende:
[..]![]()
Durf je dat ook tegen je moeder te zeggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga eerst maar eens op jezelf wonen
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
Doe eens niet zo serieusquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Durf je dat ook tegen je moeder te zeggen?
quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Durf je dat ook tegen je moeder te zeggen?
Mijn god wat gayquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:44 schreef Rave_NL het volgende:
En met een mooi topic om de mondhoeken te laten krullen ga ik pitten.
Snurkse
Hier is een mooie site over Hr. Ms. Karel Doorman (R81)quote:
Kende ik alquote:Op donderdag 2 februari 2012 00:31 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Hier is een mooie site over Hr. Ms. Karel Doorman (R81)
Oude mijnenveger?quote:
Op 2:20? Ja, dat leert men nog steeds.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:26 schreef ErwinRommel het volgende:
Dat "seinen" word dat nog steeds onderwezen op de marinescholen?
Ik weet dat in Den Helder de Crijnssen ligt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:37 schreef m.k het volgende:
In Scheveningen ligt nog een houten marine schip, ben alleen de naam ff kwijt
ff gegoogled. Het is de HR. MS Mercuurquote:Op donderdag 2 februari 2012 01:25 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik weet dat in Den Helder de Crijnssen ligt.
Wie doet het onderhoud aan dat ding? Defensie nog?quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:31 schreef jankaas020 het volgende:
Ik zie het, idd een oude mijnenveger.
Ik heb geen idee. Dit is dat voor het eerst dat ik over dat schip hoor.quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:33 schreef m.k het volgende:
[..]
Wie doet het onderhoud aan dat ding? Defensie nog?
Ja, en nu hebben we een tupperwarevloot en oude panamezen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:34 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja veel mijnenvegers waren uit hout gebouwd ivm magnetische mijnen. Net als Hr. Ms. Karel Doorman was dat in een tijd dat Nederland nog een Marine had.
lekker werk lijkt me datquote:Op donderdag 2 februari 2012 01:40 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Dit is dat voor het eerst dat ik over dat schip hoor.
[..]
tupperwarevloot
Nu weet ik wel dat er een verschuiving van opdrachten/taken, gevaar, etc. heeft plaats gevonden maar als zoon van een marineman die ondermeer op de dikke dame was geplaatst is het toch ergens een vreemd gevoelquote:Op donderdag 2 februari 2012 01:40 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Dit is dat voor het eerst dat ik over dat schip hoor.
[..]
Ja, en nu hebben we een tupperwarevloot en oude panamezen.
Die zijn ondertussen ook al 30 jaar oud. En wat denk je dat glasvezel van zo oud doet?quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:41 schreef m.k het volgende:
[..]
lekker werk lijkt me dat![]()
tupperware daarentegen is onderhoud vrij
Meindl Vacuums?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:07 schreef m.k het volgende:
Nooit gedacht dat B/C schoenen met een beetje water en gepast geweld naar de vorm van je voet geduwd konden worden
Bijnaquote:
krak...quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:48 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Die zijn ondertussen ook al 30 jaar oud. En wat denk je dat glasvezel van zo oud doet?
Ach, zometeen krijgen we weer een nieuwe Karel Doorman, en die wordt groter dan de oude.quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:46 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Nu weet ik wel dat er een verschuiving van opdrachten/taken, gevaar, etc. heeft plaats gevonden maar als zoon van een marineman die ondermeer op de dikke dame was geplaatst is het toch ergens een vreemd gevoel
Hier staan pas mooie foto's en die docu is ook erg goed, mooi bootje was dat zegquote:Op donderdag 2 februari 2012 00:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kende ik al
Staan hele mooie foto's op
Net deze ff gekeken:
Vliegdekschip?quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:53 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ach, zometeen krijgen we weer een nieuwe Karel Doorman, en die wordt groter dan de oude.
Sorry maar vind de doc en site over Hr. Ms. Karel Doorman toch mooier. Mar ja mijn ouwe heer was er dan ook meerdere jaren als vlieger en LSO op geplaatst.quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:55 schreef Coehoorn het volgende:
[..]
Hier staan pas mooie foto's en die docu is ook erg goed, mooi bootje was dat zeg
Nederlandse leger in Nieuw Guinea
Ik zie nu pas hoe uitgebreid die site is, ik dacht dat het alleen die pagina was. Id inderdaad mooiquote:Op donderdag 2 februari 2012 02:03 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Sorry maar vind de doc en site over Hr. Ms. Karel Doorman toch mooier. Mar ja mijn ouwe heer was er dan ook meerdere jaren als vlieger en LSO op geplaatst.
Wou ik net zeggen.quote:
Nee ik zat in de bijrijdersstoel. De spiegel die eraf knalde vloog nog net niet door het open raam in m'n gezicht.quote:
Nee hoor, 25 graden Celsius hier, dus bevriezen lijkt me uitgeslotenquote:Op donderdag 2 februari 2012 02:49 schreef Sine_Pari het volgende:
Oh dan is het dus jou schuld, want de damen was waarschijnlijk half bevroren omdat jij je raampje open had en kon door hyperthermia niet meer klaar denken en handelen.
Okay zat al te denken, in NLD vriest het dat het kraakt en hij heeft zijn raampje open. Waar zit je?quote:Op donderdag 2 februari 2012 02:52 schreef Royyy het volgende:
[..]
Nee hoor, 25 graden Celsius hier, dus bevriezen lijkt me uitgesloten. Ben een week in de VS.
Glendale, AZ. Een buitenwijk van Phoenix zeg maar.quote:Op donderdag 2 februari 2012 02:57 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Okay zat al te denken, in NLD vriest het dat het kraakt en hij heeft zijn raampje open. Waar zit je?
Wat een kut plaatsquote:Op donderdag 2 februari 2012 03:01 schreef Royyy het volgende:
[..]
Glendale, AZ. Een buitenwijk van Phoenix zeg maar.
Stad op zich stelt inderdaad niks voor. Maar er zijn een heleboel leuke state parks enzo in de buurt, en het weer is natuurlijk ook helemaal niet verkeerdquote:
quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:49 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Draag ze stiekem ook wel eens als ik niet bij de baas bezig ben
Degene die het gay vinden doen het stiekum!quote:
Winddichte broek...quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:16 schreef hoogvlieger het volgende:
Maar wel lekker warm. Zeker als je geen winddichte broek draagt.
Don't get your hopes on. Als je er nu al mee loopt, wat doe je dan als het echt gaat koud wordt?quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:32 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Degene die het gay vinden doen het stiekum!
Heb nu een kantoorbaan he....quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:41 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Winddichte broek...____!!
[..]
Don't get your hopes on. Als je er nu al mee loopt, wat doe je dan als het echt gaat koud wordt?
Bij de Cav. verkenning was ook helemaal niks? Dr kwamen dinsdag weer een aantal Fenneks aanborrelen toen we op appel stonden. Lekker geluidje maken die dingen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:18 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Heb nu een kantoorbaan he....![]()
Daardoor begin ik snel te miepen...
Zit 3 kwart van de dag op mijn reet.![]()
Met een beetje pech gaat schutter cv90 ook niet door en lig ik btw defensie uit, kheb een paar mensen boos gemaakt denk ik
quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:31 schreef Thaboel het volgende:
Lange onderbroeken... Fucking mietjes
Kan ik helaas niet te diep op ingaan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:52 schreef Esses het volgende:
Wie of wat heb je boos gemaakt dan Pumatje?
Hoezo ging loadmaster niet door?quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:18 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Heb nu een kantoorbaan he....![]()
Daardoor begin ik snel te miepen...
Zit 3 kwart van de dag op mijn reet.![]()
Met een beetje pech gaat schutter cv90 ook niet door en lig ik btw defensie uit, kheb een paar mensen boos gemaakt denk ik
hypothermiaquote:Op donderdag 2 februari 2012 02:49 schreef Sine_Pari het volgende:
Oh dan is het dus jou schuld, want de damen was waarschijnlijk half bevroren omdat jij je raampje open had en kon door hyperthermia niet meer klaar denken en handelen.
Joh, hij denkt in het engels en lult in het nederlands. Wat verwacht je nouquote:
Joh, hypothermia is gewoon Grieks. En ook logischer, hypo = onder, hyper = boven.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:11 schreef Esses het volgende:
[..]
Joh, hij denkt in het engels en lult in het nederlands. Wat verwacht je nouDaar ontstaan gewoon fouten...
Die dingen heb ik werkelijk waar nog nooit aan gehad.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:31 schreef Thaboel het volgende:
Lange onderbroeken... Fucking mietjes
Ernaast gaan staan *monotone stem: 0...0...0...0...0quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:03 schreef Sloggi het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)ellen-degeneres.html
Ellen doet de eerste lading nog vrij netjesquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:09 schreef m.k het volgende:
[..]
Ernaast gaan staan *monotone stem: 0...0...0...0...0
Op zich wel, gezicht naar voren zou nog beter zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:11 schreef Esses het volgende:
[..]
Ellen doet de eerste lading nog vrij netjes
Daar word het alleen makkelijker van.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:13 schreef m.k het volgende:
[..]
Op zich wel, gezicht naar voren zou nog beter zijn.
Waarom?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:13 schreef m.k het volgende:
[..]
Op zich wel, gezicht naar voren zou nog beter zijn.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:15 schreef Esses het volgende:
[..]
Daar word het alleen makkelijker van.
Als je naar beneden kijkt ben je eerder geneigd geen 90graden te halen. Naar voren kijken vaak wel. Een goede pushup maken is dan dus makkelijker.quote:
Makkelijker en ook zwaarderquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:19 schreef Esses het volgende:
[..]
Als je naar beneden kijkt ben je eerder geneigd geen 90graden te halen. Naar voren kijken vaak wel. Een goede pushup maken is dan dus makkelijker.
Dat is wat anders, maar zij haalt de 90 graden al. Dus niet zwaarder.quote:
Meh, viel meequote:Op donderdag 2 februari 2012 19:53 schreef Esses het volgende:
je moet een glimlach op je knar gehad hebben.
Dat haar moet alleen anders.quote:
Zwarter en wat gladderquote:
Mijn kamp best een goed boek.. uhuquote:
Heb je het gelezen?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:59 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Mijn kamp best een goed boek.. uhu
Poging gedaan, maar ik vond het zo'n warrig stuk diarree dat ik na een pagina of 20 ben afgehaaktquote:
Ik vond het vooral echt ontzettend komisch.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:07 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Poging gedaan, maar ik vond het zo'n warrig stuk diarree dat ik na een pagina of 20 ben afgehaakt
Op radioislam.org (quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:10 schreef hoogvlieger het volgende:
Wil het misschien nog wel eens gaan lezen. Gewoon omdat het kan. En om dat het vanuit geschiedkundig en politiek oogpunt best interessant kan zijn. Ookal distantieer ik me uiteraard van alles wat in dat boek beschreven staat.
Zo links en rechts slaat het daadwerkelijk ergens op. Vooral vanuit politiek en geschiedkundig oogpunt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:10 schreef hoogvlieger het volgende:
Wil het misschien nog wel eens gaan lezen. Gewoon omdat het kan. En om dat het vanuit geschiedkundig en politiek oogpunt best interessant kan zijn. Ookal distantieer ik me uiteraard van alles wat in dat boek beschreven staat.
Ook geloof best dat het nergens ergens op slaat. Maar lijkt me wel interessant om daar zelf over te kunnen oordelen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:12 schreef Esses het volgende:
[..]
Zo links en rechts slaat het daadwerkelijk ergens op. Vooral vanuit politiek en geschiedkundig oogpunt.
Wat de fak heb je me zojuist voor een link gestuurd?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:11 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Op radioislam.org () staat de volledige Nederlandse versie in PDF.
"No hate. No violence"quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:14 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Wat de fak heb je me zojuist voor een link gestuurd?
Je doet net alsof je leest wat jij WIL lezenquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:13 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ook geloof best dat het nergens op slaat. Maar lijkt me toch wel interessant om daar zelf over te kunnen oordelen.
Neu. Ik blijf altijd open minded wat dat soort dingen betreft.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:16 schreef Esses het volgende:
[..]
Je doet net alsof je leest wat jij WIL lezen
Die site word denk ik gesponsord door Hamas ofso.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:16 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
"No hate. No violence"
En dan de inhoud van die site
Oh, dan klopte je zin gewoon nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:17 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Neu. Ik blijf altijd open minded wat dat soort dingen betreft.
"Radio Islam was a Swedish radio channel, now a website, which is dedicated to "the liberation struggle of the Palestinian people against Israel". The EU's racism monitoring organization has called it "one of the most radical right-wing antisemitic homepages on the net"quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:17 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Die site word denk ik gesponsord door Hamas ofso.
Ik zie het jaquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:19 schreef Esses het volgende:
[..]
Oh, dan klopte je zin gewoon nietImmers ik zei dat het best soms wel ergens op sloeg vanuit sociaal/politiek oogpunt van die tijd.
Adolf had de tijdquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:22 schreef hoogvlieger het volgende:
886 pagina'sNog een behoorlijk dik boek ook zeg.
Dat is mijn homepage jonge! Wat denk je wel nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:19 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
"Radio Islam was a Swedish radio channel, now a website, which is dedicated to "the liberation struggle of the Palestinian people against Israel". The EU's racism monitoring organization has called it "one of the most radical right-wing antisemitic homepages on the net"
5 jaren.quote:
oftewel: QFM(ivd)quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat is mijn homepage jonge! Wat denk je wel niet.
ze zitten ook brak deluxe, linea recta tegen de achterwand van de kastquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die dingen heb ik werkelijk waar nog nooit aan gehad.
Als de MIVD het nodig vindt om hier te gaan kijken dan hierbij de verklaring:quote:
Nooit problemen mee gehad. Wel lekker zacht die badstofquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:26 schreef Druid het volgende:
[..]
ze zitten ook brak deluxe, linea recta tegen de achterwand van de kast
Nee, want je moet wel comfortabel voor Somalië dobberen in je frietkot.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:29 schreef hoogvlieger het volgende:
Marineschip van 400 miljoen nog duurder
Waarom is zo'n boot zo duur? Ik vind 383 miljoen ook veel te veel. Kunnen ze niet beter een 2e hands containerschip van een failliet gegane scheeps-CV voor een appel en een ei overnemen en wat verbouwen ? Dan ben je voor 20 miljoen klaar.
[ afbeelding ]
beetje hema unit zit 10x beterquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:31 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Nooit problemen mee gehad. Wel lekker zacht die badstof
Je hebt toch wel bij die MIVD formulieren voor de keuring je nickname erbij gezet?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:28 schreef samthegreat5 het volgende:
Als de MIVD het nodig vindt om hier te gaan kijken dan hierbij de verklaring:
Die vorige post was cynisch. Indien de betreffende medewerker van de MIVD dat al door had: *geef uzelf een schouderklopje*
Hahaha, omdat de baas zo bij de tijd is bestond dat tot 1,5 maand terug nog nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:40 schreef Schild het volgende:
[..]
Je hebt toch wel bij die MIVD formulieren voor de keuring je nickname erbij gezet?
Snap geen hol van dit nieuwsbericht.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:29 schreef hoogvlieger het volgende:
Waarom is zo'n boot zo duur? Ik vind 383 miljoen ook veel te veel. Kunnen ze niet beter een 2e hands containerschip van een failliet gegane scheeps-CV voor een appel en een ei overnemen en wat verbouwen ? Dan ben je voor 20 miljoen klaar.
[ afbeelding ]
Cav sucks goat ballsquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:49 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Snap geen hol van dit nieuwsbericht.
Lolquote:
Je kan ook gasten met een lendendoek en een knuppel het veld insturen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:29 schreef hoogvlieger het volgende:
[ afbeelding ]
Het is wel heel mooi gefilmd...quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:58 schreef hoogvlieger het volgende:
zeg Sam, geil jij hier nou op? http://www.dumpert.nl/mediabase/1982641/5d8d0c0a/de_aspergillus_fumigatus_botrytis_mucor_trichoderma_cladosporium.html
Nee 2 ganzen die elkaar aan het neuken zijn als logo gebruikenquote:
Haha, wttan?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:40 schreef Schild het volgende:
[..]
Je hebt toch wel bij die MIVD formulieren voor de keuring je nickname erbij gezet?
Haha, nee. Daar geilen microbiologen op.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:58 schreef hoogvlieger het volgende:
zeg Sam, geil jij hier nou op? http://www.dumpert.nl/mediabase/1982641/5d8d0c0a/de_aspergillus_fumigatus_botrytis_mucor_trichoderma_cladosporium.html
Lees net bij Esses dat het pas sinds kort zo is...quote:
Ja is ook zo, heb ik ook gedaan. Heb gewoon mijn meest gebruikte usernames opgegeven. Defensieforum, FOK!-forum, facebook, etc. Maar ik ben echt niet alle fora langsgegaan waarop ik geregistreerd benquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:15 schreef Schild het volgende:
[..]
Lees net bij Esses dat het pas sinds kort zo is...
Maar nu moet je bij die MIVD vragelijst (Staat van Inlichtingen) ook aangeven of je op forums zit, en wat je nickname hierbij is etc. Ook e-mailadressen die je hebt moet je opgeven enzo.
Niet fucken met me oude cie!quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:24 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Nee 2 ganzen die elkaar aan het neuken zijn als logo gebruikenWat straal je dan uit
Wat serieus?quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja is ook zo, heb ik ook gedaan. Heb gewoon mijn meest gebruikte usernames opgegeven. Defensieforum, FOK!-forum, facebook, etc.
Echt he. Waarom zouden ze dat moeten weten? Als ik zo radicaal, haat zaaiend bezig ben kennen ze me echt wel bij het mivdquote:
Misschien ben ik wel een vuile infiltrant van Al Qaida en wil ik als ik eenmaal voor Defensie werk wel zo veel mogelijk destructie en chaos zaaienquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:58 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Echt he. Waarom zouden ze dat moeten weten? Als ik zo radicaal, haat zaaiend bezig ben kennen ze me echt wel bij het mivd
Nou dit was mijn laatste post op fok...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:04 schreef m.k het volgende:
[..]
Nou dit was mijn laatste post op fok...Hehe, ach. Jij gedraagt je toch goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Behalve mijn samengestelde PC stront noemen
.
Dikke boeien.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:05 schreef Schild het volgende:
Vakje was bij mij te klein om alle namen van mijn kloon-accounts in te zetten.
Hoezo?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:07 schreef ErwinRommel het volgende:
Heren, indien jullie een auto hebben en die morgenochtend gaan gebruiken, toch niet op de handrem gezet hè?
Gewoon in eerste versnelling zetten.
Nee daar krijg ik bonus punten op. Mijn avatar,sig,onderschrift daarentegenquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hehe, ach. Jij gedraagt je toch goed. Behalve mijn samengestelde PC stront noemen
.
quote:
Wat ik zeg, handrem kan dus vastvriezenquote:
Weet ik, alleen nu weinig kans dat het gebeurt... Meeste vocht is uit de auto en lucht.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat ik zeg, handrem kan dus vastvriezen
Geen geintje.
En toch overkomt het schijnbaar hele volksstammenquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:16 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Weet ik, alleen nu weinig kans dat het gebeurt... Meeste vocht is uit de auto en lucht.
quote:Woensdag werd de ANWB al 8300 keer om hulp gevraagd. Veel meldingen gaan volgens de zegsman over kapotte accu's. Ook slaan veel mensen het advies hun auto niet op de handrem te zetten in de wind. Daardoor kampen veel auto's met een bevroren handrem.
Zeg dat niet té snel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:19 schreef Druid het volgende:
Oude slecht onderhouden karren misschien, die van mij blijft lekker op P + handrem, no sweat
Haha het gebeurd ook niet IN je auto, maar tussen de cilinderwand en de remklauwzuigersquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:16 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Weet ik, alleen nu weinig kans dat het gebeurt... Meeste vocht is uit de auto en lucht.
Gek genoeg ook bij ons op het bedrijf, gasten die het nog niet doorhebben en de kleppenbak gewoon op de handrem zetten. Probleem dus in de ochtend als je een haalrit hebtquote:
hehe 1-0 voor Pumatjequote:Op donderdag 2 februari 2012 23:22 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Haha het gebeurd ook niet IN je auto, maar tussen de cilinderwand en de remklauwzuigers
Tuurlijk, je cilinderwand zit buiten net onder je zijspiegels... Mooie kar trouwens als je daar vocht hebt zitten, mooie ook als dr genoeg vocht zit om het totaal vast te vriezen dat je startmotor het niet los krijgt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:22 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Haha het gebeurd ook niet IN je auto, maar tussen de cilinderwand en de remklauwzuigers
Het is je vergeven!quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:30 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Tuurlijk, je cilinderwand zit buiten net onder je zijspiegels... Mooie kar trouwens als je daar vocht hebt zitten, mooie ook als dr genoeg vocht zit om het totaal vast te vriezen dat je startmotor het niet los krijgt.
Sorry ER
Wtf? Op de vluchtstrook gaan kocherrellen?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:36 schreef ErwinRommel het volgende:
Morgen maar m'n kochertje en een blik erwtensoep meenemen. In de polder de post bestellen met die kou en evt sneeuw moet je de maag wel verwennen
Op de vluchtstrook in de polder?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:37 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Wtf? Op de vluchtstrook gaan kocherrellen?
Geen ene drol idd. Als je in de polder zit dan zit je in de polder, dan ga ik geen 20 minuten omrijden om warm en droog bij een Mc Drek te gaan zitten kanen, dan lost ik het wel zelf op. En dat kan prima in de laadruimte van de autoquote:
uhhh, Wijk en Aalburg, Drongelen, Eethen. Kleine kut gehuchten waar je hond zelfs nog niet dood gevonden wil worden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:45 schreef jankaas020 het volgende:
Ik weet niet wat voor polders jij komt, maar hier zit in een omtrek van 10 min overal goed eetwerk.
Begin van de avond idd nog maar even snel in zn 1 gezet en handrem erafquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:07 schreef ErwinRommel het volgende:
Heren, indien jullie een auto hebben en die morgenochtend gaan gebruiken, toch niet op de handrem gezet hè?
Gewoon in eerste versnelling zetten.
na het lezen van mijn post dusquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:55 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Begin van de avond idd nog maar even snel in zn 1 gezet en handrem eraf
Niet alleen je hond..quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
uhhh, Wijk en Aalburg, Drongelen, Eethen. Kleine kut gehuchten waar je hond zelfs nog niet dood gevonden wil worden.
Mijnes staat al sinds zondagmiddag op de handrem weg te vriezen, bedenk ik me net...quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:55 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Begin van de avond idd nog maar even snel in zn 1 gezet en handrem eraf
We lezen het morgen welquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:58 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Niet alleen je hond..
[..]
Mijnes staat al sinds zondagmiddag op de handrem weg te vriezen, bedenk ik me net...
Neuh al begin avond gedaanquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
na het lezen van mijn post dus
Betwijfel het, ik hoef niet eerder dan maandagochtend weer weg met de auto.quote:
Een luxe probleem dusquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:09 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Betwijfel het, ik hoef niet eerder dan maandagochtend weer weg met de auto.
Mijn luxe probleem is dat ik Heineken drink ipv HJquote:
Voor foto maken kan je bij de admeur gewoon een opkomst/appellijst voor aanvragen. Dus reiskosten vergoed.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:07 schreef hoogvlieger het volgende:
Dus morgen maar even 40km heen en 40km terug om een pasfototje te laten maken![]()
Lang leven defensie personeelssysteem
Nu al? Gaat hier zo beginnen volgens knmiquote:
Weet ik. Staan ook op de interne natres site. Heb maar even onbezoldigd ingevuld, maar wil idd wel ff die reiskosten terug. Ook nog maar ff centen van Falcon Autumn gaan innen. Na 3 maanden nog steeds niet gehad.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:56 schreef Schild het volgende:
[..]
Voor foto maken kan je bij de admeur gewoon een opkomst/appellijst voor aanvragen. Dus reiskosten vergoed.
Het zijn maar hele kleine vlokjes nog...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:58 schreef m.k het volgende:
[..]
Nu al? Gaat hier zo beginnen volgens knmi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:29 schreef Rave_NL het volgende:
Werd vanmorgen wakker gemaakt door de potentiële nieuwe juffrouw rave met de mededeling dat er buiten sneeuw lag.
Enthousiast keek ik naar buiten.
Anti-climax.Eensch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die potentiële mrs. Rave heeft nu dus een minpuntje achter haar naam
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:35 schreef Rave_NL het volgende:
Dat, plus een gebroken kaakbeen en een blauw oog.
Yep, ben vrij vandaag. Vond het wel mooi geweest voor deze week.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:44 schreef EllaN het volgende:
[..].
Ben je vrij vandaag? Of elke vrijdag?
Want ze had een handdoek om haar haar gewikkeld na het douchen....?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:35 schreef Rave_NL het volgende:
Dat, plus een gebroken kaakbeen en een blauw oog.
quote:
Nu was ik ook benieuwd.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:59 schreef jankaas020 het volgende:
Voor shit and giggles maar die marinequiz gedaan, 7 fout van de totaal 60 vragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en vraag 9:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webasto?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:36 schreef jankaas020 het volgende:
Zo, de wagen maar ff in de voorwarming gezet.
Das wel een idee voor volgende winter.quote:
Bij de expertvragen had ik er ook maar 2 fout, in de gemiddelde vragen 5.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:55 schreef Rave_NL het volgende:
En op de expertvragen heb ik er 8 van de 10 goed.
Die beginnersvragen waren gewoon onder mijn niveau..
Meer geluk dan wijsheid eigenlijk bij mij..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:13 schreef jankaas020 het volgende:
Bij de expertvragen had ik er ook maar 2 fout, in de gemiddelde vragen 5.
er ligt sneeuw op de serverquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |