27 werkgroepen klinkt leuk, maar dat betekend dus ook standaard 27 keer geen resultaat. Eerste klas geldverspilling, maar dat zijn die verschillende barretjes sowieso al.quote:
Jij bent toch al minimaal sgt-1?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:21 schreef AchJa het volgende:
Het zal me verder allemaal ook aan mijn reet roesten, ik kom toch wel in het Gouden Bal.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:22 schreef Esses het volgende:
[..]
27 werkgroepen klinkt leuk, maar dat betekend dus ook standaard 27 keer geen resultaat. Eerste klas geldverspilling, maar dat zijn die verschillende barretjes sowieso al.
De ruimte en het gebouw betaal jij zeker ook, heeft Defensie verder geen kosten aan? Een professionele organisatie kan gewoon in een bar. Zonder problemen. Laat je je kinderachtige gekloot maar eens thuisquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:26 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
[..]
Ken jij de term hard werken hard ontspannen?
Gun elkaar je eigen privacy waar je je kunt ontladen zonder dat je verantwoording hoeft af te leggen tegen je leidinggevenden of diegenen die onder je vallen.
Daarnaast zijn die barretjes zelfvoorzienend, dus dat snijdt sowieso geen hout.
Oh wacht, die popup. Nu zie ik het. Scheelt bandbreedte.quote:
De nieuwe variant kun je uitschakelen in je settings.quote:
Al gevonden. Ik wil gewoon de old skool quote mogelijkheid terug van vroegah, kon je nog wat quotes onder andere tabs kwijt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De nieuwe variant kun je uitschakelen in je settings.
Je bedoelt dat je verschillende post afvinkt en tegelijkertijd kan quoten?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Al gevonden. Ik wil gewoon de old skool quote mogelijkheid terug van vroegah, kon je nog wat quotes onder andere tabs kwijt.
Eenmalige investering, onderhoud valt te verwaarlozen. Daarnaast is het een manier om een potje te creëeren waar weer andere dingen uit worden betaald.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:27 schreef Esses het volgende:
[..]
De ruimte en het gebouw betaal jij zeker ook, heeft Defensie verder geen kosten aan? Een professionele organisatie kan gewoon in een bar. Zonder problemen. Laat je je kinderachtige gekloot maar eens thuis.
quote:Maar zoals ik al zei: De marineman/vrouw(kpl) die een kmar mar3 daar uit wil zetten. Succes.
Nee, als ik ergens midden in kom vallen en ik lees vanaf het begin en ik wil op een post reageren dan kon je die post alvast quote-gereed in een nieuwe tab zetten, mocht er ergens later al antwoord oid op zijn gegeven kun je hem net zo makkelijk weer wegklikken.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:37 schreef m.k het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je verschillende post afvinkt en tegelijkertijd kan quoten?
Ik wou al zeggen. Ik mag het toch wel hopen als oude baas zijnde..quote:
Totdat je dan achterin het busje zitquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:40 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Geef hem/haar maar het advies om alvast te bukken, kan hij/zij iig de eerste vliegende barkruk ontwijken.
Dan kun je beter een dozijn walibi's bestellen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:44 schreef Esses het volgende:
[..]
Totdat je dan achterin het busje zit
Grootspraakquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:46 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dan kun je beter een dozijn walibi's bestellen.
Correct, en wat mij betreft voeren ze gisteren nog de gescheiden verblijven weer in bij de KL. Ik schijt peuken van die All-Ranks ellende. Daarom kom ik daar ook amper.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:43 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen. Ik mag het toch wel hopen als oude baas zijnde..
Maar dat betekend dat jij gewoon krijgt waar je recht op hebt. Namelijk een verblijf waar de gemiddelde leeftijd ver boven de dertig is, en waar jij gewoon binnenskamers kan lullen aan de bar over wat voor rukker jij nou weer hebt lopen bij je, zodat jij lekker kan ventileren zonder dat dit gevolgen zou hebben.
Dat amper komen heeft niets met de prijzen van tegenwoordig te maken?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Correct, en wat mij betreft voeren ze gisteren nog de gescheiden verblijven weer in bij de KL. Ik schijt peuken van die All-Ranks ellende. Daarom kom ik daar ook amper.
De ruimte en het gebouw? Die standaard in een Hare Majesteits schip gebouwd zit?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:27 schreef Esses het volgende:
[..]
De ruimte en het gebouw betaal jij zeker ook, heeft Defensie verder geen kosten aan? Een professionele organisatie kan gewoon in een bar. Zonder problemen. Laat je je kinderachtige gekloot maar eens thuis.
Hoezo succes? Welke recht heeft hij/zij om zich in mijn verblijf te begeven? Of is dat toevallig omdat hij/zij van de kmar is? Weten we ook weer hoe die organisatie in elkaar steekt.quote:Maar zoals ik al zei: De marineman/vrouw(kpl) die een kmar mar3 daar uit wil zetten. Succes.
ALS de kmar uberhaupt al een onderdeelsbar in komt hebben ze daar een reden voorquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:48 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
De ruimte en het gebouw? Die standaard in een Hare Majesteits schip gebouwd zit?
[..]
Hoezo succes? Welke recht heeft hij/zij om zich in mijn verblijf te begeven? Of is dat toevallig omdat hij/zij van de kmar is? Weten we ook weer hoe die organisatie in elkaar steekt.
Dat helpt ook mee, maar zeker ook dat alles maar bijelkaar mieteren. Dat heeft voor helemaal niemand voordelen. Ook de soldaten etc. willen gewoon met hun eigen volk bijelkaar kunnen zitten zonder dat ze het gevoel hebben dat ze op de vingers gekeken worden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:47 schreef Esses het volgende:
[..]
Dat amper komen heeft niets met de prijzen van tegenwoordig te maken?
Dus jij stelt dat de kmar onmogelijk in staat is om te ontspannen?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:49 schreef Esses het volgende:
[..]
ALS de kmar uberhaupt al een onderdeelsbar in komt hebben ze daar een reden voorAls het al een mar3/2 is, dan is hij opsporingsambtenaar, anders lopen ze daar ook niet (tot amper) rond. Ja, hij heeft dan ook de bevoegdheid om daar te komen ja.
Dan wel, ja. Als hij/zij komt om te recreëren, dan kan hij/zij zich naar het manschappenverblijf begeven. Of EMF.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:49 schreef Esses het volgende:
[..]
ALS de kmar uberhaupt al een onderdeelsbar in komt hebben ze daar een reden voorAls het al een mar3/2 is, dan is hij opsporingsambtenaar, anders lopen ze daar ook niet (tot amper) rond. Ja, hij heeft dan ook de bevoegdheid om daar te komen ja.
Nee, ik zeg niet dat de KMar onmogelijk in staat is om te ontspannen. Enkel dat het niet snel zal gebeuren dat ze in onderdeelsbarren komen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:50 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dus jij stelt dat de kmar onmogelijk in staat is om te ontspannen?
Lekker!quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:53 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga de popcorn maken. Gaat iemand anders het bier halen?
Ik schijt balen van all-ranks.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat helpt ook mee, maar zeker ook dat alles maar bijelkaar mieteren. Dat heeft voor helemaal niemand voordelen. Ook de soldaten etc. willen gewoon met hun eigen volk bijelkaar kunnen zitten zonder dat ze het gevoel hebben dat ze op de vingers gekeken worden.
Klopt, als ik niet op aanspraak zou hoeven te rekenen zou ik ook gezellig op zaal blijven.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:52 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee, ik zeg niet dat de KMar onmogelijk in staat is om te ontspannen. Enkel dat het niet snel zal gebeuren dat ze in onderdeelsbarren komen.
Oh, er zijn zat collega's die fijn en prima met militairen om gaan, ook in de eigen tijquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:59 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Klopt, als ik niet op aanspraak zou hoeven te rekenen zou ik ook gezellig op zaal blijven.
Welke? Ik weet wel iemand waar ik aan kan vragen of het dan nog te drineken is.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:06 schreef jankaas020 het volgende:
Ik heb hier alleen nog speciale belgische meuk staan, maar die is al een paar jaar over datum..
Laatste kmar die ik heb gezien in het verblijf was zeker een succes ja. Haar bh hangt er nog steeds als trofee..quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:00 schreef Esses het volgende:
[..]
Oh, er zijn zat collega's die fijn en prima met militairen om gaan, ook in de eigen tijDie normaal kunnen communiceren en gerust gezellig een biertje mee drinken.
En dat terwijl de kans 4x zo klein is dat je hem tegenkomt als je juist die gescheiden verblijven hebt.quote:Het is alleen pijnlijk als jij de dag eerder iemand hebt moeten horen voor een misdrijf en hij dan aan 't tafeltje naast je zit. Meestal juist pijnlijk voor die betrokkene.
special belgian ale, satan. van brouwerij de block.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Welke? Ik weet wel iemand waar ik aan kan vragen of het dan nog te drineken is.
Ik ga het even vragen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:08 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
special belgian ale, satan. van brouwerij de block.
Dat was in den helder I assumequote:Op woensdag 1 februari 2012 21:07 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Laatste kmar die ik heb gezien in het verblijf was zeker een succes ja. Haar bh hangt er nog steeds als trofee..
De confrontatie hoef je ook niet van mij uit te verwachten. Absoluut niet. Die ligt eerder bij een ander. Maar helaas mogen we bij jullie de officiersmess niet inquote:[..]
En dat terwijl de kans 4x zo klein is dat je hem tegenkomt als je juist die gescheiden verblijven hebt.
En denk je niet dat het pijnlijk is voor iemand als hij zijn behandelend arts tegen komt? Stukje beroepsgeheim. Iemand niet onnodig confronteren is iets anders dan je zelf sociaal te beperken.
Red of Gold?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:08 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
special belgian ale, satan. van brouwerij de block.
Nope.quote:
Waarom zou jij dan niet gewoon een drankje kunnen doen? Of ben je zo beroeps gedeformeerd dat je alleen maar over lopende zaken kunt ouwehoeren?quote:De confrontatie hoef je ook niet van mij uit te verwachten. Absoluut niet. Die ligt eerder bij een ander. Maar helaas mogen we bij jullie de officiersmess niet inDus die kans word helaas niet veel kleiner
Gold.quote:
Jammerquote:
Nee, ik zeg toch al dat ik het niet ben. Het is eerder de collega van het andere krijgsmachtdeel die deze confrontatie aan gaat.quote:[..]
Waarom zou jij dan niet gewoon een drankje kunnen doen? Of ben je zo beroeps gedeformeerd dat je alleen maar over lopende zaken kunt ouwehoeren?
En ik heb het niet alleen over officier-artsen, het kan bijvoorbeeld ook als jij net voor een soatest of een zwaar geval van aambeien bij een korporaal-amv'er geweest bent.
Licht gekoeld zeker nog drinkbaar.quote:
Dan kun je toch gewoon zeggen dat je het inhoudelijk niet wilt bespreken. Maar als ik het goed begrijp heb je geen zin in de mogelijkheid dus blijf je maar in het geheel weg?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:17 schreef Esses het volgende:
[..]
Jammer
[..]
Nee, ik zeg toch al dat ik het niet ben. Het is eerder de collega van het andere krijgsmachtdeel die deze confrontatie aan gaat.
Nope, dat begrijp jij verkeerd. Maar gezien de hoge mate aan negatieve ervaringen met dergelijke collega's zijn er inderdaad collega's van ons die ervoor bedanken.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:19 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dan kun je toch gewoon zeggen dat je het inhoudelijk niet wilt bespreken. Maar als ik het goed begrijp heb je geen zin in de mogelijkheid dus blijf je maar in het geheel weg?
Aha, hij was houdbaar tot 09-06-09.. Maar ff in de koelkast zetten..quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Licht gekoeld zeker nog drinkbaar.
Als je hem buiten zet is ie eerder koud.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:23 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Aha, hij was houdbaar tot 09-06-09.. Maar ff in de koelkast zetten..
Speciaal bier in de vrieskou zetten!?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:23 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Als je hem buiten zet is ie eerder koud.
al.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Speciaal bier in de vrieskou zetten!?
Daar kunnen ze best tegen, het is geen bosje bloemen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Speciaal bier in de vrieskou zetten!?
Bloemen boeien me niks. Maar het gaat ten koste van de smaak van het bier.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:27 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Daar kunnen ze best tegen, het is geen bosje bloemen.
Hoe goed zal die nog wezen na 2 en half jaar na THT?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bloemen boeien me niks. Maar het gaat ten koste van de smaak van het bier.
extra goedquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:31 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Hoe goed zal die nog wezen na 2 en half jaar na THT?
Daar kom je maar op één manier achter.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:31 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Hoe goed zal die nog wezen na 2 en half jaar na THT?
Ik hoop dat je dit typt vanaf je laptop die in de keuken staat...quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:16 schreef Lotusss het volgende:
Ik ben de perfecte vriendin geweest vandaag: boodschappen gedaan en daarna mijn heerlijke runderstoofschotel gemaakt, met aardappelgratin!
Het is dat ErwinRommel geen pantoffels had, anders hadden ik die ook nog bij hem aan gedaan....
Tablet op de bank. Bovendien, vanmiddag had ik niet eens tijd om te FOK!-en, omdat ik stond te kokenquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:23 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dit typt vanaf je laptop die in de keuken staat...
Precies. En gelijk heb je. Als ik weer eens in Den Helder ben ga ik meestal eerst ff bij de Raaf langs en daarna duik ik het pantoffelhok wel in en lekker verzuurd kankeren dat vroeger alles beter was en "nu is alles kut" roepen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:59 schreef Rave_NL het volgende:
Ik schijt balen van all-ranks.
Mijn leidinggevende hoeft helemaal niet te weten of ik besluit door te zakken of niet, de volgende ochtend sta ik er toch wel.
En als ik na uch tijd uit het veld kom en ik krijg een avond om te ontspannen, zit ik ook echt niet te wachten om daar mijn leidinggevenden weer te zien. Laat mij maar lekker bier drinken, kut roepen en kankeren op mijn kader op keiharde muziek als ontspanning, ipv top40 op de achtergrond in het AMT met die lui achter mij.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Tablet op de bank. Bovendien, vanmiddag had ik niet eens tijd om te FOK!-en, omdat ik stond te koken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:51 schreef m.k het volgende:
[..]![]()
Durf je dat ook tegen je moeder te zeggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga eerst maar eens op jezelf wonen
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
Doe eens niet zo serieusquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Durf je dat ook tegen je moeder te zeggen?
quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Durf je dat ook tegen je moeder te zeggen?
Mijn god wat gayquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:44 schreef Rave_NL het volgende:
En met een mooi topic om de mondhoeken te laten krullen ga ik pitten.
Snurkse
Hier is een mooie site over Hr. Ms. Karel Doorman (R81)quote:
Kende ik alquote:Op donderdag 2 februari 2012 00:31 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Hier is een mooie site over Hr. Ms. Karel Doorman (R81)
Oude mijnenveger?quote:
Op 2:20? Ja, dat leert men nog steeds.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:26 schreef ErwinRommel het volgende:
Dat "seinen" word dat nog steeds onderwezen op de marinescholen?
Ik weet dat in Den Helder de Crijnssen ligt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:37 schreef m.k het volgende:
In Scheveningen ligt nog een houten marine schip, ben alleen de naam ff kwijt
ff gegoogled. Het is de HR. MS Mercuurquote:Op donderdag 2 februari 2012 01:25 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik weet dat in Den Helder de Crijnssen ligt.
Wie doet het onderhoud aan dat ding? Defensie nog?quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:31 schreef jankaas020 het volgende:
Ik zie het, idd een oude mijnenveger.
Ik heb geen idee. Dit is dat voor het eerst dat ik over dat schip hoor.quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:33 schreef m.k het volgende:
[..]
Wie doet het onderhoud aan dat ding? Defensie nog?
Ja, en nu hebben we een tupperwarevloot en oude panamezen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:34 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja veel mijnenvegers waren uit hout gebouwd ivm magnetische mijnen. Net als Hr. Ms. Karel Doorman was dat in een tijd dat Nederland nog een Marine had.
lekker werk lijkt me datquote:Op donderdag 2 februari 2012 01:40 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Dit is dat voor het eerst dat ik over dat schip hoor.
[..]
tupperwarevloot
Nu weet ik wel dat er een verschuiving van opdrachten/taken, gevaar, etc. heeft plaats gevonden maar als zoon van een marineman die ondermeer op de dikke dame was geplaatst is het toch ergens een vreemd gevoelquote:Op donderdag 2 februari 2012 01:40 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Dit is dat voor het eerst dat ik over dat schip hoor.
[..]
Ja, en nu hebben we een tupperwarevloot en oude panamezen.
Die zijn ondertussen ook al 30 jaar oud. En wat denk je dat glasvezel van zo oud doet?quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:41 schreef m.k het volgende:
[..]
lekker werk lijkt me dat![]()
tupperware daarentegen is onderhoud vrij
Meindl Vacuums?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:07 schreef m.k het volgende:
Nooit gedacht dat B/C schoenen met een beetje water en gepast geweld naar de vorm van je voet geduwd konden worden
Bijnaquote:
krak...quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:48 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Die zijn ondertussen ook al 30 jaar oud. En wat denk je dat glasvezel van zo oud doet?
Ach, zometeen krijgen we weer een nieuwe Karel Doorman, en die wordt groter dan de oude.quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:46 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Nu weet ik wel dat er een verschuiving van opdrachten/taken, gevaar, etc. heeft plaats gevonden maar als zoon van een marineman die ondermeer op de dikke dame was geplaatst is het toch ergens een vreemd gevoel
Hier staan pas mooie foto's en die docu is ook erg goed, mooi bootje was dat zegquote:Op donderdag 2 februari 2012 00:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kende ik al
Staan hele mooie foto's op
Net deze ff gekeken:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |