27 werkgroepen klinkt leuk, maar dat betekend dus ook standaard 27 keer geen resultaat. Eerste klas geldverspilling, maar dat zijn die verschillende barretjes sowieso al.quote:
Jij bent toch al minimaal sgt-1?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:21 schreef AchJa het volgende:
Het zal me verder allemaal ook aan mijn reet roesten, ik kom toch wel in het Gouden Bal.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:22 schreef Esses het volgende:
[..]
27 werkgroepen klinkt leuk, maar dat betekend dus ook standaard 27 keer geen resultaat. Eerste klas geldverspilling, maar dat zijn die verschillende barretjes sowieso al.
De ruimte en het gebouw betaal jij zeker ook, heeft Defensie verder geen kosten aan? Een professionele organisatie kan gewoon in een bar. Zonder problemen. Laat je je kinderachtige gekloot maar eens thuisquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:26 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
[..]
Ken jij de term hard werken hard ontspannen?
Gun elkaar je eigen privacy waar je je kunt ontladen zonder dat je verantwoording hoeft af te leggen tegen je leidinggevenden of diegenen die onder je vallen.
Daarnaast zijn die barretjes zelfvoorzienend, dus dat snijdt sowieso geen hout.
Oh wacht, die popup. Nu zie ik het. Scheelt bandbreedte.quote:
De nieuwe variant kun je uitschakelen in je settings.quote:
Al gevonden. Ik wil gewoon de old skool quote mogelijkheid terug van vroegah, kon je nog wat quotes onder andere tabs kwijt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De nieuwe variant kun je uitschakelen in je settings.
Je bedoelt dat je verschillende post afvinkt en tegelijkertijd kan quoten?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Al gevonden. Ik wil gewoon de old skool quote mogelijkheid terug van vroegah, kon je nog wat quotes onder andere tabs kwijt.
Eenmalige investering, onderhoud valt te verwaarlozen. Daarnaast is het een manier om een potje te creëeren waar weer andere dingen uit worden betaald.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:27 schreef Esses het volgende:
[..]
De ruimte en het gebouw betaal jij zeker ook, heeft Defensie verder geen kosten aan? Een professionele organisatie kan gewoon in een bar. Zonder problemen. Laat je je kinderachtige gekloot maar eens thuis.
quote:Maar zoals ik al zei: De marineman/vrouw(kpl) die een kmar mar3 daar uit wil zetten. Succes.
Nee, als ik ergens midden in kom vallen en ik lees vanaf het begin en ik wil op een post reageren dan kon je die post alvast quote-gereed in een nieuwe tab zetten, mocht er ergens later al antwoord oid op zijn gegeven kun je hem net zo makkelijk weer wegklikken.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:37 schreef m.k het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je verschillende post afvinkt en tegelijkertijd kan quoten?
Ik wou al zeggen. Ik mag het toch wel hopen als oude baas zijnde..quote:
Totdat je dan achterin het busje zitquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:40 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Geef hem/haar maar het advies om alvast te bukken, kan hij/zij iig de eerste vliegende barkruk ontwijken.
Dan kun je beter een dozijn walibi's bestellen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:44 schreef Esses het volgende:
[..]
Totdat je dan achterin het busje zit
Grootspraakquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:46 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dan kun je beter een dozijn walibi's bestellen.
Correct, en wat mij betreft voeren ze gisteren nog de gescheiden verblijven weer in bij de KL. Ik schijt peuken van die All-Ranks ellende. Daarom kom ik daar ook amper.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:43 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen. Ik mag het toch wel hopen als oude baas zijnde..
Maar dat betekend dat jij gewoon krijgt waar je recht op hebt. Namelijk een verblijf waar de gemiddelde leeftijd ver boven de dertig is, en waar jij gewoon binnenskamers kan lullen aan de bar over wat voor rukker jij nou weer hebt lopen bij je, zodat jij lekker kan ventileren zonder dat dit gevolgen zou hebben.
Dat amper komen heeft niets met de prijzen van tegenwoordig te maken?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Correct, en wat mij betreft voeren ze gisteren nog de gescheiden verblijven weer in bij de KL. Ik schijt peuken van die All-Ranks ellende. Daarom kom ik daar ook amper.
De ruimte en het gebouw? Die standaard in een Hare Majesteits schip gebouwd zit?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:27 schreef Esses het volgende:
[..]
De ruimte en het gebouw betaal jij zeker ook, heeft Defensie verder geen kosten aan? Een professionele organisatie kan gewoon in een bar. Zonder problemen. Laat je je kinderachtige gekloot maar eens thuis.
Hoezo succes? Welke recht heeft hij/zij om zich in mijn verblijf te begeven? Of is dat toevallig omdat hij/zij van de kmar is? Weten we ook weer hoe die organisatie in elkaar steekt.quote:Maar zoals ik al zei: De marineman/vrouw(kpl) die een kmar mar3 daar uit wil zetten. Succes.
ALS de kmar uberhaupt al een onderdeelsbar in komt hebben ze daar een reden voorquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:48 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
De ruimte en het gebouw? Die standaard in een Hare Majesteits schip gebouwd zit?
[..]
Hoezo succes? Welke recht heeft hij/zij om zich in mijn verblijf te begeven? Of is dat toevallig omdat hij/zij van de kmar is? Weten we ook weer hoe die organisatie in elkaar steekt.
Dat helpt ook mee, maar zeker ook dat alles maar bijelkaar mieteren. Dat heeft voor helemaal niemand voordelen. Ook de soldaten etc. willen gewoon met hun eigen volk bijelkaar kunnen zitten zonder dat ze het gevoel hebben dat ze op de vingers gekeken worden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:47 schreef Esses het volgende:
[..]
Dat amper komen heeft niets met de prijzen van tegenwoordig te maken?
Dus jij stelt dat de kmar onmogelijk in staat is om te ontspannen?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:49 schreef Esses het volgende:
[..]
ALS de kmar uberhaupt al een onderdeelsbar in komt hebben ze daar een reden voorAls het al een mar3/2 is, dan is hij opsporingsambtenaar, anders lopen ze daar ook niet (tot amper) rond. Ja, hij heeft dan ook de bevoegdheid om daar te komen ja.
Dan wel, ja. Als hij/zij komt om te recreëren, dan kan hij/zij zich naar het manschappenverblijf begeven. Of EMF.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:49 schreef Esses het volgende:
[..]
ALS de kmar uberhaupt al een onderdeelsbar in komt hebben ze daar een reden voorAls het al een mar3/2 is, dan is hij opsporingsambtenaar, anders lopen ze daar ook niet (tot amper) rond. Ja, hij heeft dan ook de bevoegdheid om daar te komen ja.
Nee, ik zeg niet dat de KMar onmogelijk in staat is om te ontspannen. Enkel dat het niet snel zal gebeuren dat ze in onderdeelsbarren komen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:50 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dus jij stelt dat de kmar onmogelijk in staat is om te ontspannen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |