quote:
Yep. Als Doordevil. Later ook ongeauthoriseerde columns en zo.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:09 schreef Modus het volgende:
Eh stomme vraag geloof ik, maar Nic0 deed ooit toch ook wat op Fok? In de tijd van BB?
idd, was ik toen maar tienerquote:
Bash?quote:
Ik denk/neem aan dat hij gewoon twee huizen heeft. Voor het geld hoeft hij het niet te laten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Rijd Jan echt elke keer op en neer van Groningen naar Amsterdam?
Flikker op met je niveau.quote:
Hij had wat mij betreft toch wel redelijk gelijk vanavond.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:18 schreef hexje het volgende:
De ergernissen zijn niet meer leuk, zal ik maar zeggen...
-1quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:19 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hij had wat mij betreft toch wel redelijk gelijk vanavond.
Reiskosten trein 1e klas staan ongetwijfeld in zijn contractje. Plus overnachting ergens in de buurt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Rijd Jan echt elke keer op en neer van Groningen naar Amsterdam?
[SickPuppy]quote:
Geen sigaar voor jou.quote:
Nog leuk met hem gediscusiëerd tijdens Big Brother twee.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:10 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Yep. Als Doordevil. Later ook ongeauthoriseerde columns en zo.
Hij maakte ruzie met Patty Brard.quote:
En Charle Chaplin, Laurel & Hardy, Louis de Funes, Tommie Cooper, Seth Gaaikema ?quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:52 schreef THeeF het volgende:
Ik heb nog nooit kunnen lachen om van Kooten & de Bie. Zal wel komen omdat ik er niet mee opgegroeid ben.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:52 schreef THeeF het volgende:
Ik heb nog nooit kunnen lachen om van Kooten & de Bie. Zal wel komen omdat ik er niet mee opgegroeid ben.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:13 schreef bloodymary1 het volgende:
Of misschien heb je wel geen gevoel voor humor?
Vorige keer een bloempot meenemen. Deze keer over de gestolen bestelbus van een kaasboer.quote:
Die mag je vanavond weer bewonderen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:26 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, ze gaat duidelijk door waar Claudia stopt.
Moet je in je nieuwe gids kijken als je een gids hebtquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Echt? Goh, dat ze daar niks van hebben aangekondigd of laten zien de afgelopen dagen....
Dergelijke bijdrage is meer dan voldoende.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze zat bijna de hele uitzending alleen maar te giechelen
quote:- Het del Prado museum jarenlang een kopie van de Mona Lisa in hun bezit totdat er - na restauratie - ineens iets bijzonders werd ontdekt aan het doek. We praten erover met Taco Dibbits en via Skype met Michael Kwakkelstein.
- Adiós Nonino: Precies tien jaar geleden trouwden Máxima en Willem-Alexander. Carel Kraayenhof speelde toen Adíos Nonino. Vandaag vertolken: Kempi, The Kik, Merlijn Twaalfhoven + PA'dam + Åda Olssen het stuk.
- Connected: voor dit nieuwe tv-programma filmen: Mira, Anna, Git, Loes, Jojanneke - vijf gewone vrouwen - een aantal maanden hun leven. Zij zijn op deze manier heel letterlijk regisseur van hun eigen leven.
Muziek is er óók van Tangarine en tafeldame is Claudia de Breij.
quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:48 schreef Specularium het volgende:
Het is ook werkelijk de hele lijst waar je een slappe van krijgt.
Ik vind de gastenlijst niet veelbelovend, maar ik kijk wel.quote:
Heb er verder nog niks over gezien maar 5 maanden bewust je leven filmen levert ongetwijfeld een totaal ander resultaat op dan 5 maanden gefilmd worden zonder dat je het weet. Dat laatste is ongetwijfeld een stuk interessanter, want elk mens doet raar/vies/ongepast wanneer hij zich onbespied waant.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:22 schreef Karina het volgende:
Ik verheug me vooral op de gewone vrouwen
Wel op tijd wegzappen straks om 20:18.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:22 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vind de gastenlijst niet veelbelovend, maar ik kijk wel.
Of eerder, als ze 'De Traan' uitzenden bij het Craayenhof-itempje.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Wel op tijd wegzappen straks om 20:18..
Dit is het eerste toch? Dat laatste lijkt me ook een stuk interessanter, een echte Truman Show.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:26 schreef Modus het volgende:
[..]
Heb er verder nog niks over gezien maar 5 maanden bewust je leven filmen levert ongetwijfeld een totaal ander resultaat op dan 5 maanden gefilmd worden zonder dat je het weet. Dat laatste is ongetwijfeld een stuk interessanter, want elk mens doet raar/vies/ongepast wanneer hij zich onbespied waant..
+1.quote:
Dit is gewoon raarquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat een man dit opmerkt, het viel mij namelijk ook al op. Heel veel foundation.
Mij ook.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat een man dit opmerkt, het viel mij namelijk ook al op. Heel veel foundation.
Kunnen er nooit zoveel zijn als andersom.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:35 schreef Karina het volgende:
Ik heb af en toe last van vooroordelen jegens mannen blijkt wel
Je valt op meneer Dibbits?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:35 schreef Karina het volgende:
Ik heb af en toe last van vooroordelen jegens mannen blijkt wel
Bijvoorbeeld dat ze niets van make-up af wetenquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Kunnen er nooit zoveel zijn als andersom..
Maar vertel..
Iddquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:36 schreef Cynix ® het volgende:
Die met dat blauwe beest op d'r trui verveelt zich en had er niet bij willen zijn.
Ik geloof het wel, maar het zal wel een moetje geweest zijn.quote:
Ik vind dit geweldig.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:37 schreef Cynix ® het volgende:
Mijn gaapfactor begint zorgwekkend te stijgen.
Ik kan niet wachten op de DVD, met dat soort boeiende vrouwen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:39 schreef Tegan het volgende:
Volgens mij is zij een van die vijf vrouwen van die serie waar ze zichzelf filmen.
Ja, dit is ook meer iets voor jou.quote:
Ja hallo die ene homo die dat net postte ontkracht dat vooroordeel niet bepaald meteen hoor.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:36 schreef Karina het volgende:
Bijvoorbeeld dat ze niets van make-up af weten
En Cynix, of zou hij ook homo zijnquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:41 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja hallo die ene homo die dat net postte ontkracht dat vooroordeel niet bepaald meteen hoor..
Verbinding met Kuipers in space verloopt beter.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:41 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja hallo die ene homo die dat net postte ontkracht dat vooroordeel niet bepaald meteen hoor..
ook?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
En Cynix, of zou hij ook homo zijn
Zie ik er uit als een homo?quote:
quote:
Saai voor jou.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:45 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Matthijs gaat helemaal uit zijn dak zegEn die experts maar saai doorpraten... lol
Al die bescherming is wel een beetje gay jaquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:46 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou ja, toch wel een beetje, he?
Saved by the hairy legs.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:46 schreef Cynix ® het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom heb je kniebeschermers aan in de rolstoel ?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:46 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Logisch toch, voor als hij eruit valt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom heb je kniebeschermers aan in de rolstoel ?
Eén keer vallen en hij breekt alles wat je maar kunt breken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:50 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ah joh kan toch niets misgaan![]()
Nou, knieschijf, arm uit de kom, blind, verdrinking, dwarsleasie. Het ligt zomaar op de loer.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:50 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ah joh kan toch niets misgaan![]()
Dan zouden ze mij willen opsluiten in een inrichtingquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:51 schreef Karina het volgende:
Alsof je echt alles gaat zeggen wat je denkt.
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:51 schreef Baszh het volgende:
[..]
Dan zouden ze mij willen opsluiten in een inrichting
Dat wordt de nieuwe Britt!quote:
Ik niet. Dodelijk saaiquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:53 schreef Eenskijken het volgende:
wie gaat dit voor z'n lol kijken?
Hun ouders? Al kijken die waarschijnlijk al met opgekrulde tenen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:53 schreef Eenskijken het volgende:
Andere vrouwen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:53 schreef Eenskijken het volgende:
Tijdens het uitgaan is het nog erger. :Squote:Op donderdag 2 februari 2012 19:54 schreef Karina het volgende:
Ik ga wel een dag door de AH lopen, dan zie ik ongeveer hetzelfde.
Ik hoop vooral dat het de belastingbetaler niet al teveel kost dit keer.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:56 schreef Eenskijken het volgende:
wtf is dit voor kansloze sneue zooi
6 camera's van 200 per stuk en 6 kansloze attention whoresquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:57 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat het de belastingbetaler niet al teveel kost dit keer.
ik dacht het.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:58 schreef Jojoortje het volgende:
Mijn god, wat een lelijkerds eigenlijk
Nope, ik vind het ook wel erg nep en geacteerd overkomen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:58 schreef Weakling het volgende:
Ben ik te cynisch of achterdochtig als ik het allemaal nogal nep vind?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat gedroeg Matthijs zich weer als een irritante hork bij dat gesprek over dat schilderij.
Bakfietsfeeksen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:59 schreef NoCigar het volgende:
Er komt er maar een niet uit Amsterdam begrijp ik?
Wel mooi hoe de expert uiteindelijk dacht 'Krijg jij de schijt maar' en dan maar zonder presentator door verteldequote:
Inderdaad, we kampen allemaal met een onbestemde depressie, terwijl we alles hebben. Toch denken we wel eens: zou er niet meer zijn?quote:
Is te hopen, was vandaag toch geen beginnen aan met hem.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:02 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Issie nou afgepeerd ??!!!!
Yep, afgang was al compleet.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:05 schreef Baszh het volgende:
Goedzo Matthijs, nu laat je ziet dat iedereen je baantje wel kan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |