Geen enkele vrouw is bestand tegen tong zijn tong.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:46 schreef Furdinand het volgende:
Beatrix heeft een beter seksleven dan jij, tong.
Ouch, die zitquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:46 schreef Furdinand het volgende:
Beatrix heeft een beter seksleven dan jij, tong.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat doet zij nou?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:51 schreef Vaseline_ het volgende:
Slechte grap, vies beeld en onrespectvol
Kenots Krot Pennetrierenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:56 schreef einzeinz het volgende:
Ik ben Turk, wie is Beatrix en hoe spreek je 'genotsgrot penetreren' uit in het Nederlands?
Respectloos.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:51 schreef Vaseline_ het volgende:
Je begrijpt de OP niet ?quote:
geloof me, zoals het konings huis doet , hoef je echt zero respect voor te hebben hoor..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:51 schreef Vaseline_ het volgende:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:02 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Een incontinentieluier bedoel je
Rijk zijn door lintjes doorknipper en 1 keer per jaar uit een voorleesverhaaltje voor te lezen...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:54 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
geloof me, zoals het konings huis doet , hoef je echt zero respect voor te hebben hoor..
Ik aan de TS.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:44 schreef Dven het volgende:
Ik begin een echte fokker te worden. Ik herken Tong80 topics aan de titel
Het is FOK!kerquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:44 schreef Dven het volgende:
Zelfde probleem hierquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:44 schreef Dven het volgende:
Jij een FOK!huilie?quote:
Maxima draagt geen slipje, dit weet ik uit ervaring.quote:
Je moet het meer beschrijvender vertellen, zoals ik had gedaan:quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:51 schreef jeroen25 het volgende:
Ik wil de lezers van dit topic er ook nog even op wijzen dat 9 maanden na de seks met Claus er ook nog een prinsje geboren werd.
Kunnen jullie je voorstellen hoe die bevalling verliep?
Dat de koningin daar met een rood en verkrampt gezicht lag te persen terwijl tussen haar gespreide benen haar vagina zich opende, verder opende en nog verder opende totdat er vervormd hoofdje naar buiten kwam.
Je mist het oog van de poeetquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:42 schreef MrMonkeyman het volgende:
Het was een herfstachtige dag. De zon scheen door de dwarrelende blaadjes door, de regendruppels op de grond braken de lichtstralen uiteen in kleine gekleurde haartjes van licht.
Beatrix liep in haar nachtjapon door de hallen van het paleis. Claus zat op zijn fauteuil, rustig rokend aan zijn pijp in zijn hand, in de andere de krant. Hij keek langzaam omhoog en zag Beatrix voor zich staan.
"Wij willen neuken"
Claus deed de pijp uit zijn mond, legde de inhoud in de ivoren asbak die op de leuning stond. De krant liet hij vallen en net als de bladeren buiten viel het langzaam al glijdend op het bordeaux rode tapijt.
Claus stond statisch op van zijn stoel, zijn twee handen pakken zijn riem vast en glijdens als een slang door het water, gaat de riem van zijn broek. De broek valt op het tapijt waar het de krant ontmoet en liefdevol bedekt.
Beatrix doet een stapje naar voren en pakt met haar linkerhand de scepter van Claus. "Koud heh Claus. Maar zo heb je het liefst". Met haar andere hand duwt ze zachtjes en tedervol hem terug in zijn stoel, terwijl haar andere hand vastberaden om zijn lederen dis klemt. Claus ploft in zijn stoel en legt zijn handen op de leuningen. Langzaam sluit hij zijn ogen als Beatrix langzaam op hem gaat zitten en hij haar majestueuze moef voelt. De stoel kraakt zachtjes, als de bomen buiten die door de wind worden geslagen. Het zachte gehijg van Beatrix vult de oren van Claus alsof de wind binnen het paleis gedrongen is en zijn oren streelt.
"WILLEM!" hoort hij haar opeens roepen. "NU MAG JE MOOI NÓG LANGER WACHTEN JIJ VIEZE GLUURDER!"
Hij voelt haar van de stoel opspringen, de klamheid verlaat zijn lichaam. Langzaam kijkt Claus toe hoe Beatrix met haar slipje op haar voeten achter de roodaangelopen Willem aanrent. Langzaam staat Claus weer op, doet zijn onderbroek aan, doet zijn broek omhoog, de riem weer in zijn broek en pakt de gevallen krant weer op en met een diepe zucht zegt hij:
"Was will das weib"
Het is juist onrespectvol.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:12 schreef Warmaster88 het volgende:
Dit is egt ondisrespectvolloosheid!
Des majesteitsschennis!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:44 schreef tong80 het volgende:
....haar grote onderbroek uitdeed. Haar benen spreide en de lange wellustige paal van prins Claus haar genotsgrot liet penetreren.
Je ouders neuken ook niet.
Wilde het eerst over Jan Peter Balkenende hebben.
Maar die is hetero.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |