en nu wil je een koekje ofzo?quote:
jammie, wat voor koekies heb jequote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
en nu wil je een koekje ofzo?
ik dacht aan heel iets anders, en dan ook nog eens black beauty zeggenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:17 schreef dyonvbaal het volgende:
Kids
Nadat Samsek met Ken Park kwam, dacht ik aan deze, soort gelijke film toch?
jij had het over familie films...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:18 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik dacht aan heel iets anders, en dan ook nog eens black beauty zeggen
Was geen verkeerde gok idd hoor. Zit wel wat sex in, maar lang niet zo expliciet als Ken Park.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:17 schreef dyonvbaal het volgende:
Kids
Nadat Samsek met Ken Park kwam, dacht ik aan deze, soort gelijke film toch?
Ik postte het gisteren omdat ik eraan moest denken door Brokeback Mountain, ik weet alleen niet meer waar ik het keyword had gezien .quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:13 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
geen idee, ik dacht dat pico het verzon
SPOILER: Ex-drummer.. bloederigOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarmee dus rear entry sex .
Dacht ik ook al, dat heb ik niet meegekregenquote:
En, wat vond je ervan? Ik herinner me dat destijds Gosling me al positief opviel in deze film.quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:41 schreef picodealion het volgende:
Ik had gister Murder by Numbers gekeken en dacht dat kan ik ook .
Was een grapje, het is al even geleden dat ik hem heb gezien maar ik vind het een goede film hoor. Gosling kan ik me niet herinneren, Michael Pitt blijft tof.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:12 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
En, wat vond je ervan? Ik herinner me dat destijds Gosling me al positief opviel in deze film.
thanx voor de tip! Als dat nou ook nog kon voor de editknop, dan was ik helemaal blij.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs
Quote is in een pop-up nu. Op de link klikken en klassiek quoten aanvinken en alles is weer het oude.
Wat gaat er mis dan als je edit? De popup werkt niet goed?quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:38 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
thanx voor de tip! Als dat nou ook nog kon voor de editknop, dan was ik helemaal blij.
Je kon ook gewoon alt ingedrukt houden bij het quoten hoor .quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:45 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hmm ik vind de nieuwe quote eigenlijk wel handig. Bij het tellen van toernooien die ik georganiseerd heb gebruik ik altijd het quoten om alle stemmen in 1 lap tekst bij elkaar te krijgen en die vervolgens automatisch te laten tellen. En dat was vrij irritant doordat het scherm bij elke quote naar beneden scrollde.
bij popups op mijn ipad, maar ook op mijn foon wordt de tekst steeds achter het toetsenbord verstopt, waardoor hij bij elke letter die ik tip op en neer beweegt. Erg irritant onoverzichtelijk en lastig.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:43 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wat gaat er mis dan als je edit? De popup werkt niet goed?
en niemand die me dat eerder heeft verteldquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:46 schreef picodealion het volgende:
[..]
Je kon ook gewoon alt ingedrukt houden bij het quoten hoor .
Zo leer je elke dag!quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:50 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
en niemand die me dat eerder heeft verteld
Dan ga ik maar weer terug naar de oude
Als je een abo had kon ik je wat custom CSS geven om het op te lossen. Heb je de mobiele layout wel eens geprobeerd? Of kan dat niet op de iPad?quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:50 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
bij popups op mijn ipad, maar ook op mijn foon wordt de tekst steeds achter het toetsenbord verstopt, waardoor hij bij elke letter die ik tip op en neer beweegt. Erg irritant onoverzichtelijk en lastig.
Ja, dat kan wel, maar de mobiele layout suckt vind ik.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:52 schreef picodealion het volgende:
[..]
Als je een abo had kon ik je wat custom CSS geven om het op te lossen. Heb je de mobiele layout wel eens geprobeerd? Of kan dat niet op de iPad?
Dat vertelt Fok je elke keer als je je muis boven de quote-knop houdt!quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:50 schreef SamuelofSEK het volgende:
en niemand die me dat eerder heeft verteld
Dan zet je het toch uitquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat vertelt Fok je elke keer als je je muis boven de quote-knop houdt!
Het vervelende aan de nieuwe quote-popup vind ik dat er geen preview is, en als je het toch wegklikt (kruisje) wordt er telkens gevraagd of je de reactie echt wilt verwijderen.
Ik hang nooit lang genoeg met me muis boven de quote knop om dat ooit opgemerkt te hebbenquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat vertelt Fok je elke keer als je je muis boven de quote-knop houdt!
Dante is een zeiksnor inderdaad, maar dat is ook wel de bedoeling. Randal is een baas.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:20 schreef hornage het volgende:
Zo, net Clerks gezien.
Ik vond het qua dialoog en snelheid erg nice. Vergelijkbaar met Thank You For Smoking en Juno wat mij betreft; Ik kon alleen wat slecht met de hoofdpersoon meevoelen, dit werd gelukkig gecompenseerd door Randal.
Zeker goed, zeker mijn subtop, dus een 8.
Ik heb nou ook weer niet echt direct de behoefte om Clerks 2 te zien of alle andere Kevin Smith films, maar stukje over LOTR gezien uit Clerks 2 en is wel grappigquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:20 schreef picodealion het volgende:
Oh, mocht je behoefte hebben om Clerks 2 te kijken, zoek het stukje over LotR op youtube en dan heb je het enige echt leuke gedeelte wel gezien .
Verder is Clerks 2 echt niet grappig idd.quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:07 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik heb nou ook weer niet echt direct de behoefte om Clerks 2 te zien of alle andere Kevin Smith films, maar stukje over LOTR gezien uit Clerks 2 en is wel grappig
Vanavond Le scaphandre et le papillon
In de film Troll heet de hoofdrolspeler Harry Potter.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:16 schreef dyonvbaal het volgende:
wat hebben trolls en de vervolgen daarop met HP te maken?
Beter, ik ben alleen morgen vrij (en de rest van het weekend0quote:
Haha, nooit van gehoord.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:20 schreef victorinox het volgende:
[..]
In de film Troll heet de hoofdrolspeler Harry Potter.
En dat is dus een film met Tovenaars/heksen en andere fantasywezens enkele jaren voordat mevrouw Rowling begon met het schrijven van de boeken.
Ah lang weekend is ook fijn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:22 schreef victorinox het volgende:
[..]
Beter, ik ben alleen morgen vrij (en de rest van het weekend0
Waar denk je dat ik deze screenshots vandaan heb.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:21 schreef SamuelofSEK het volgende:
Je hebt Troll 2 toch niet ook echt gezien he vic?
Daar had ik ook iets over gelezen, maar ik weet niet of het daadwerkelijk gaat gebeuren.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er komt trouwens een sequel, Troll 2 part 2
Maar wel mooi weer, met waarschijnlijk ook wat sneeuw.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:24 schreef Njosnavelin het volgende:
Ah lang weekend is ook fijn.
Ik heb maar een week vakantie, veel te kort
Ik ga zodadelijk The Garbage Pail Kids Movie kijken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:21 schreef SamuelofSEK het volgende:
Je hebt Troll 2 toch niet ook echt gezien he vic?
veel plezierquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:53 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik ga zodadelijk The Garbage Pail Kids Movie kijken.
Die zit nog net buiten de bottom 100.
Ehm avant la nuit staat er op, met Javier Bardem.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bedoel je Before Night Falls?
Maakt sowieso niet echt uit, ik zou voor Mar Adentro gaan.
Okee. Ja volgens mij ben ik er al eens aan begonnen maar heb ik hem toen afgezetquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
2046 is een film waar je echt wel zin in moet hebben, want dat is van die mooifilmerij waarin eigenlijk niets gebeurt, niet meteen een makkelijk tussendoortje.
Oh jammer, le scaphandre heb ik ook nog niet gezien. Dan kan ik die misschien beter eerst kijken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:24 schreef Michelangelo2 het volgende:
Mar Adentro is wat mij betreft een mindere versie van een zelfde soort film: Le scaphandre et le papillon.
Volgens mij is de film daarop gebaseerd.quote:
Ik ben meer iemand die het boek leest en dan de film daarna kijkt. Millenium trilogie daarvan was het boek ook beter dan de film.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Volgens mij is de film daarop gebaseerd.
LOTR films beter dan de boeken?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben meer iemand die het boek leest en dan de film daarna kijkt. Millenium trilogie daarvan was het boek ook beter dan de film.
LOTR was wel beter dan de boeken, want dat waren draken van boeken. Ben wel benieuwd naar the hobbit, want dat boek was goed te pruimen.
Je bedoelt dat er invloeden waren op Tolkiens werk?duh..quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
Fokking oeverloos gezever en duidelijk gejat van Beowulf (waar Tolkien op gepromoveerd was meen ik of in ieder geval veel wetenschappelijke publicaties over heeft geschreven) voorzien met het verhaal van de ring van gyges van Plato en wat Edda om het af te blussen.
Lotr en de hobbit zjin w.m.b helemaal niet met elkaar te vergelijken. Plagiaat vind ik echt ovdreven. En wat jij saai en langdradig noemt, vind ik goed overbrengen hoe moeilijk de reis was.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nee, dat het gewoon plagiaat was als er nog auteursrechten zat op de gebruikte werken. Als Plato hem had geleefd had ie hem zo kunnen aanklagen.
Die boeken waren gewoon stug en te langdradig. Het Hobbit was veel vlotter geschreven.
lolquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:10 schreef Robby87 het volgende:
Finish Him! [thunder]
Oeps, verkeerde topic
Snel koekjes ervan bakkenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:31 schreef picodealion het volgende:
Kan het zijn dat je een stevig blok hasj hier hebt laten liggen hornage?
ja, alsjeblieftquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:31 schreef picodealion het volgende:
Kan het zijn dat je een stevig blok hasj hier hebt laten liggen hornage?
Dank voor de tip.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs
Quote is in een pop-up nu. Op de link klikken en klassiek quoten aanvinken en alles is weer het oude.
Behalve op de Nederlandse snelwegenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:31 schreef dyonvbaal het volgende:
gelukkig loopt alles vlot door vandaag
ik zou overwegen om je rijbewijs in te leveren als je niet kan rijdenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Behalve op de Nederlandse snelwegen
Heb net 5,5 uur over 25 kilometer gedaan.
Sneeuw
Ik rij normaal gesproken 400 km. per dag slimpoquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ik zou overwegen om je rijbewijs in te leveren als je niet kan rijden
owhquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik rij normaal gesproken 400 km. per dag slimpo
van mij mag jequote:
Dan kan je nog beter met de trein gaan.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Behalve op de Nederlandse snelwegen
Heb net 5,5 uur over 25 kilometer gedaan.
Sneeuw
Ik ben koerier. Ik had geen keusquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan kan je nog beter met de trein gaan.
Vandaag Brussel - Delft gedaan in 2 uur en 10 min
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:03 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh.. Ik dacht dat jij iets met IT deed.
God, wat vond ik die clown vroeger eng!quote:
quote:
Deed. Ik was voorheen systeembeheerder op schiphol. Maar ik vind autorijden leuker dan met computers werken. Ik rij bijna 120.000 km. per jaar met alle plezierquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:03 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh.. Ik dacht dat jij iets met IT deed.
Ik vind hem nog steeds eng!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:21 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
God, wat vond ik die clown vroeger eng!
Nou idd!!quote:
Is 4 u niet een beetje vroeg om langs de deuren te gaan?quote:
Ik moet zijn eerste niet-vervelende rol nog tegenkomen. Maar ik vermijd hem dan ook als de pest.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:35 schreef DragonFodder het volgende:
Zit Just Friends te kijken, die Ryan Reynolds is toch een grappig ventje als hij niet een groene superheld speelt
Falen in de voorbereiding, is de voorbereiding van het falen...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:08 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Is 4 u niet een beetje vroeg om langs de deuren te gaan?
wat bezorg jequote:Op zondag 5 februari 2012 02:14 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Falen in de voorbereiding, is de voorbereiding van het falen...
Maar ondanks de kou hebben we denk ik vandaag weer voldoende mensen van innerlijke warmte en inzicht voorzien...
quote:
Ik vind The Green Latern een leuke filmquote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:35 schreef DragonFodder het volgende:
Zit Just Friends te kijken, die Ryan Reynolds is toch een grappig ventje als hij niet een groene superheld speelt
vond em eigenlijk ook wel leukquote:Op zondag 5 februari 2012 10:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vind The Green Latern een leuke film
quote:
ik ben aanwezig, maar nog ver van wakker...quote:Op zondag 5 februari 2012 11:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat zijn jullie vroeg op op zondag. Ik ben net wakker
Laat geworden gisteren?quote:Op zondag 5 februari 2012 11:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ik ben aanwezig, maar nog ver van wakker...
Nee helemaal niet. 1 uur slapen, half 9 op. Redelijk normaal (voor mij). Er ging alleen een lange werkdag aan voor afquote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 18:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Bij iedere nieuweling die hier komt word gezegd dat vragen dik gedrukt moeten worden om het duidelijker te maken. Maar bij mainport die hier al jaren komt zie ik nooit iets? Mis ik iets?
klopt, dat was ook alleen als reactie daarop. Verder heb ik niks tegen hem en was het gewoon een opmerking/vraag.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zeg ervan wat je wil, al mogen de dombo's, luie zakken en eikels achterwege blijven.
Over Mainport zijn de meningen verdeeld. Feit is wel dat ie zelden gezellig komt doen, en erop reageren helpt voor geen meter. Vandaar dat de meesten zijn gedrag negeren.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
klopt, dat was ook alleen als reactie daarop. Verder heb ik niks tegen hem en was het gewoon een opmerking/vraag.
Hij is er al meerdere keren vriendelijk en minder vriendelijk op gewezen, maar het enige dat we terugkrijgen is een grote bek iedere keer.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zeg ervan wat je wil, al mogen de dombo's, luie zakken en eikels achterwege blijven.
Ik zal je graag een keer op een meet willen tegenkomen.quote:
Niet piep piep, maar Beep Beepquote:
Over slapen gesproken.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:05 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh op die manier. Maar dan slaap je wel kort voor een zondag.
Drivequote:Op maandag 6 februari 2012 13:25 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Over slapen gesproken.
Als arts in spe, ik heb geen benul welke discipline, maar is het oké dat je een week echte flinke pijn kunt hebben van getrokken verstandskiezen? En anders richt ik mij tot wyccie?
10 punten voor wie het goede antwoord geeft.
Volgens mij is dat niet raar hoor (maar wyccie weet er ongetwijfeld meer van dan ik ). Heb je wel goed gekoeld? En neem je ibuprofen of een andere pijnstiller?quote:Op maandag 6 februari 2012 13:25 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Over slapen gesproken.
Als arts in spe, ik heb geen benul welke discipline, maar is het oké dat je een week echte flinke pijn kunt hebben van getrokken verstandskiezen? En anders richt ik mij tot wyccie?
10 punten voor wie het goede antwoord geeft.
We weten nu in ieder geval dat een bepaalde award onterecht naar Firefox is gegaan.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:36 schreef dyonvbaal het volgende:
Het staat in de OP ik zie het bij elke nieuweling dat het gezegd word en het is me bij jou nooit opgevallen saint. Dan vraag ik me af waarom er bij iemand die al lang hier komt er niks van gezegd word.
Maar als je daar blijkbaar niks over mag zeggen... dan zal ik voortaan me mond houden
En dat is?quote:Op maandag 6 februari 2012 13:49 schreef Gillingham het volgende:
[..]
We weten nu in ieder geval dat een bepaalde award onterecht naar Firefox is gegaan.
Meest opvliegende user.quote:
en dan had die naar mainport gemoeten?quote:
neu, die heeft zijn eigen award.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
en dan had die naar mainport gemoeten?
quote:Op maandag 6 februari 2012 13:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
en dan had die naar mainport gemoeten?
Firefox is deze keer ongekend subtiel:quote:Op zondag 5 februari 2012 18:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
kop houden eikel en als je kan typen is er niks moeilijks aan luie zak
quote:Op maandag 6 februari 2012 00:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zal je graag een keer op een meet willen tegenkomen.
nou.. Ff heeft op de meet verteld waarom hij mainport graag wil zien.. Daar was weinig subtiels aanquote:Op maandag 6 februari 2012 14:03 schreef Gillingham het volgende:
[..]
[..]
Firefox is deze keer ongekend subtiel:
[..]
Daar ging ik al vanuit, daarom vond ik de manier waarop hij dat hier over bracht wél subtiel. Zeker voor zijn doen.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:08 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
nou.. Ff heeft op de meet verteld waarom hij mainport graag wil zien.. Daar was weinig subtiels aan
iets met een pipa ofzo?quote:Op maandag 6 februari 2012 14:08 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
nou.. Ff heeft op de meet verteld waarom hij mainport graag wil zien.. Daar was weinig subtiels aan
Zijn enige doel is jou dit soort reakties ontlokken. Hij is er bij mij ook al een paar keer in geslaagd. Je geeft hem dus precies wat hij wil. Zie hem als een huiduitslag: hoe meer je krabt, hoe erger het wordt.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:24 schreef dyonvbaal het volgende:
Dat was een reactie op zijn post. Ik laat me niet voor dombo uitmaken als ik op een normale manier een vraag stel. Hij staat niet boven regels en hoef dan al helemaal niet te gaan "schelden".
Het is Mainport 'maar'.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:24 schreef dyonvbaal het volgende:
Dat was een reactie op zijn post. Ik laat me niet voor dombo uitmaken als ik op een normale manier een vraag stel. Hij staat niet boven regels en hoef dan al helemaal niet te gaan "schelden".
Dat had ik mijn ex waarschijnlijk al 100x doodgeschoten.quote:
tenzij dit je ex is:quote:Op maandag 6 februari 2012 15:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat had ik mijn ex waarschijnlijk al 100x doodgeschoten.
Ik ben een stuk braver dan ik ogenschijnlijk lijk
quote:Op maandag 6 februari 2012 15:22 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
tenzij dit je ex is:
[ afbeelding ]
of deze:
[ afbeelding ]
Niet gekoeld en ik slik ibrupofen iddquote:Op maandag 6 februari 2012 13:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet raar hoor (maar wyccie weet er ongetwijfeld meer van dan ik ). Heb je wel goed gekoeld? En neem je ibuprofen of een andere pijnstiller?
Mediteer de pijn wegquote:Op maandag 6 februari 2012 15:51 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Niet gekoeld en ik slik ibrupofen idd
Orgasmes werken ook tegen de pijnquote:Op maandag 6 februari 2012 15:54 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik ken alleen meditaties om orgasmes op te stapelen, niet om deze pijn weg te laten gaan.
Wat weet jij er nou van man? Je bent getrouwd dudequote:Op maandag 6 februari 2012 15:59 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Orgasmes werken ook tegen de pijn
Ik weet dus veel van pijnquote:Op maandag 6 februari 2012 16:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat weet jij er nou van man? Je bent getrouwd dude
Ik moest lachenquote:
Ja. Zomer, 020, ik regel die shit.quote:
Vet. Ga je me dan weer pushen om te blowen?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja. Zomer, 020, ik regel die shit.
Wat mij betreft ergens in mei, georganiseerd door FireFox1quote:
Voor de pijn is het beter dat geblowd wordt, dan om te blowen.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:16 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Vet. Ga je me dan weer pushen om te blowen?
Je bent gewoon een mietjequote:Op maandag 6 februari 2012 16:16 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Vet. Ga je me dan weer pushen om te blowen?
Volgende keer krijg je geen biertje maar een fristi van me.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een mietje [ afbeelding ]
Dat zal hem lerenquote:Op maandag 6 februari 2012 16:24 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Volgende keer krijg je geen biertje maar een fristi van me.
Ik had maar de helft van mijn potentiële bier-geld verbruikt.quote:
Be proud. Be very proud, my friend.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:36 schreef Mainport het volgende:
Ha, daar had ik je mooi te pakken firefox!
Gisteren gezien.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:38 schreef Michelangelo2 het volgende:
Ja, ik zit op mn mobiel dus veel te klein plaatje, daarnaast verwacht ik geen vraag van jou van voor 1970
Die 3 films van de Dollars-trilogie ga jij misschien nog wel toffer vinden.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gisteren gezien.
Wat een film Ik ga er meer van de Dollar Dynastie kijken
wat moet t anders zijn?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:47 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor plaatje jij ziet...
Edit: O.K., bij nader inzien, het zou kunnen.
quote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja. Zomer, 020, ik regel die shit.
Als zomer iedereen te lang duurt, wil ik best in april/mei nog eem tussenmeet, of meetje zojewil, organiserenquote:Op maandag 6 februari 2012 16:16 schreef hornage het volgende:
[..]
Wat mij betreft ergens in mei, georganiseerd door FireFox1
Dollarstrilogie danquote:Op maandag 6 februari 2012 16:50 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Die 3 films van de Dollars-trilogie ga jij misschien nog wel toffer vinden.
ps. Wat is de Dollar Dynastie trouwens?
Helmondquote:Op maandag 6 februari 2012 17:06 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als zomer iedereen te lang duurt, wil ik best in april/mei nog eem tussenmeet, of meetje zojewil, organiseren
Dan moeten jullie je wel over je Helmondfobie heenzetten
Er is nog steeds bier over. Ik had jullie overschat.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:24 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Volgende keer krijg je geen biertje maar een fristi van me.
Er was nog genoeg wiet over. Ik had jullie overschat.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:40 schreef picodealion het volgende:
[..]
Er is nog steeds bier over. Ik had jullie overschat.
Koelen is wel belangrijk, scheelt ook in de zwelling. Nouja over een paar dagen is het vast overquote:Op maandag 6 februari 2012 15:51 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Niet gekoeld en ik slik ibrupofen idd
Ba Pao, Cha Sieuw Pao, Lai Wong Pao, of Man Tao o.i.d.quote:
ik dacht dat het gewoon Pocahontas op mars was?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:59 schreef hornage het volgende:
wtf, ik zie net die spot van John Carter
Wat een Avatar rip off
Eindshot is direct uit 300 gejat
Regisseur heeft Finding Nemo en Wall-E op zijn naam staan dus ik geef het een kansquote:Op maandag 6 februari 2012 20:59 schreef hornage het volgende:
wtf, ik zie net die spot van John Carter
Wat een Avatar rip off
Eindshot is direct uit 300 gejat
iddquote:Op maandag 6 februari 2012 21:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ik dacht dat het gewoon Pocahontas op mars was?
Ik vind dit net zoals Chronicles Of Narnia, Disney die met geld gooit en rip offs doetquote:Op maandag 6 februari 2012 21:06 schreef dyonvbaal het volgende:
Ach, buiten dat het Pocahontas was vond ik de trailer er wel aardig uit zien. Maar niet dat ik er uit me zelf naar de bios voor zou gaan.
Rip off waarvan?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:08 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik vind dit net zoals Chronicles Of Narnia, Disney die met geld gooit en rip offs doet
Als je dat oké wilt noemen, mag datquote:Op maandag 6 februari 2012 13:25 schreef Robby87 het volgende:
maar is het oké dat je een week echte flinke pijn kunt hebben van getrokken verstandskiezen?
Dat is een mooie.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:29 schreef DragonFodder het volgende:
Zie hem als een huiduitslag: hoe meer je krabt, hoe erger het wordt.
Je mag nog wel vaker naar Chinatown. In de eerste twee wordt het omhulsel van ander spul gemaakt en zijn het min of meer synoniemen. De laatste twee bevatten sowieso geen vlees.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:53 schreef Gillingham het volgende:
Ba Pao, Cha Sieuw Pao, Lai Wong Pao, of Man Tao o.i.d.
En ik dacht Ran even de les te kunnen lezen.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:35 schreef wyccie het volgende:
Je mag nog wel vaker naar Chinatown. In de eerste twee wordt het omhulsel van ander spul gemaakt en zijn het min of meer synoniemen. De laatste twee bevatten sowieso geen vlees.
Het had wel bijvoorbeeld Siu Mai kunnen zijn, maar daarvoor lijken de velletjes te dik.
Chronicles? Van LOTR natuurlijkquote:
Maar zo te zien kom je er wel vaak genoeg om wat namen te kunnen noemen.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:45 schreef Gillingham het volgende:
En ik dacht Ran even de les te kunnen lezen.
Beide auteurs waren zelfs vrienden.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:52 schreef Sands het volgende:
[..]
Je weet dat de boeken even oud zijn?
Ik vond LOTR en Narnia niet echt overeenkomen (2de ligt meer in de buurt van The Golden Compass)quote:Op maandag 6 februari 2012 21:54 schreef hornage het volgende:
[..]
Beide auteurs waren zelfs vrienden.
Ik doel uiteraard op de stijl van de film en het idee om het boek te verfilmen.
Waarom niet?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:05 schreef dyonvbaal het volgende:
ok, ik ga geen vragen meer beantwoorden van hem...
daarom...quote:
hoe oud is hij... gedraag je normaal ofzo..quote:
Niet happen, hij doet het erom!quote:Op maandag 6 februari 2012 22:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
daarom...
[..]
hoe oud is hij... gedraag je normaal ofzo..
Beantwoord anders mijn akq-vraag maarquote:Op maandag 6 februari 2012 21:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar zo te zien kom je er wel vaak genoeg om wat namen te kunnen noemen.
Ik wou dat wij hier zo'n dim sum restaurant hadden, alhoewel het waarschijnlijk niet helemaal de juiste sfeer zou hebben.
Lai Wong Pao.
En Bryan Cranston, Mark Strong, Willem Dafoe & Dominic West zitten er inquote:Op maandag 6 februari 2012 21:04 schreef Sands het volgende:
[..]
Regisseur heeft Finding Nemo en Wall-E op zijn naam staan dus ik geef het een kans
wat is/was pandora.com?quote:Op maandag 6 februari 2012 23:45 schreef Baszh het volgende:
Wat is dit nu, als ik naar www.pandora.com wil wordt ik doorgelinked naar http://www.hendersoncountypublicschoolsnc.org/
Ghala!quote:
wat?quote:
Shalom?quote:
hoiquote:
Het gaat al de goede kant op, nu een stuk minder last.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:35 schreef wyccie het volgende:
Als je dat oké wilt noemen, mag dat
Kan inderdaad heel goed. Sommigen nemen van tevoren ook alvast pijnstilling.
Zelf had ik beide keren 0,0 last. Geen pijn, geen zwelling, niks nodig gehad. Lucky me.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:29 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Het gaat al de goede kant op, nu een stuk minder last.
Een paar dagen terug had ik voor een aantal dagen pus uit de wond komen. Dus elke keer als je iets eet dan krijg je er een lekkere nasmaak bij. En bij het beffen was het ook niet lekker trouwens.
Ik was in het Radboud geholpen door een arts met een Duits accent, daar zal het aan gelegen hebben.
en toch is de eene veel mooier dan de ander...quote:
Nicequote:
Nog uitleggen ookquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:58 schreef picodealion het volgende:
Het is een quote uit Star Wars, over de Death Star, wat ook haar jurk is. Het gaat in dit geval ook over iets anders .
Ga jij je vraag es onderhoudenquote:
Ik heb jullie al genoeg hints gegevenquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:59 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ga jij je vraag es onderhouden
Bedankt. Ik vermoedde al dat het een dubbele laag had, kon alleen niet zo gauw bedenken wat.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:58 schreef picodealion het volgende:
Het is een quote uit Star Wars, over de Death Star, wat ook haar jurk is. Het gaat in dit geval ook over iets anders .
Nicequote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:56 schreef DragonFodder het volgende:
Speciaal voor Sands en Patch:
http://i.imgur.com/ftngG.jpg
Die is wel leukquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:56 schreef DragonFodder het volgende:
Speciaal voor Sands en Patch:
http://i.imgur.com/ftngG.jpg
Ik heb alleen Tokyo Story gezien. Zwart/wit, weinig verhaal en traag zijn geen probleem voor mij, maar ik ergerde me aan de onderdanigheid, dat eeuwige geglimlach en politiek correct beleefd zijn. Nu is dat met die Japanners natuurlijk gewoon hun cultuur, en waarschijnlijk 50 jaar geleden ook meer dan nu, maar ik was blij dat het afgelopen was.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:47 schreef hornage het volgende:
Hier mensen die Yasujirô Ozu kennen?
Wordt me hier aangeraden, maar die films lijken me echt veeeeeels te oud om vet te zijn
Bij mij moet je niet zijn voor dit soort shizzle (maar dat wist je al )quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:47 schreef hornage het volgende:
Hier mensen die Yasujirô Ozu kennen?
Wordt me hier aangeraden, maar die films lijken me echt veeeeeels te oud om vet te zijn
Ik dacht dat jij wel voor dit soort shit openstond.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:55 schreef DragonFodder het volgende:
Bij mij moet je niet zijn voor dit soort shizzle (maar dat wist je al )
Voor mij ook niet als het tempo laag is neequote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:55 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Bij mij moet je niet zijn voor dit soort shizzle (maar dat wist je al )
ik wil alles een keer proberen, maar ik bedoel meer dat ik in deze richting weinig ervaring heb. De laatste eh oriëntaalse film die ik gezien heb is Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom en die vond ik wel goed, ook al was ie enorm traag.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel voor dit soort shit openstond.
Oeh, die is wel wat minder. Begin en eind zijn wel mooi.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:20 schreef DragonFodder het volgende:
Morgen maar een lakmoesproef met Antichrist doen.
Nee want japans, zwartwit, traag en oja 207 min langquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:25 schreef DragonFodder het volgende:
dat gezegd hebbende: wil ik 7 samurai zien?
En een hoovercraft zal er ook wel niet inzitten [/scifinerd]quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:34 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee want japans, zwartwit, traag en oja 207 min lang
Dan zit ik hier morgenavond waarschijnlijk weer over von Trier te klagen. Maar ik ga het een kans geven, dat heeft ie met Melancholia wel verdiendquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oeh, die is wel wat minder. Begin en eind zijn wel mooi.
sorry, maar misschien kan je die er zelf bij bedenken?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:36 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
En een hoovercraft zal er ook wel niet inzitten [/scifinerd]
ik teken er wel een op mijn schermquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:41 schreef Sands het volgende:
[..]
sorry, maar misschien kan je die er zelf bij bedenken?
ah, daar kun je de pauze nog van aftrekken a 10 minutenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:34 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee want japans, zwartwit, traag en oja 207 min lang
Kaart het aan bij Gorroquote:Op zaterdag 11 februari 2012 02:07 schreef dekatophetspek het volgende:
Het valt me opeens op dat er nog nooit een tournament is gehouden van de Oscarwinnaars.
das kutquote:
Dat moet wel inderdaad. En ja, ing had hem 9e al geblokkeerd blijkbaar, net in de supermarkt werkte hij niet en werd door de automaat ingeslikt.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Is je pas nu geblokkeerd?
En ze kunnen toch niks als ze je pincode niet weten? Hebben ze die dan afgekeken ofzo?
denk het wel, zorg wel dat er niemand meekijkt normaal.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:46 schreef dyonvbaal het volgende:
Van de week op het journaal hadden ze het erover dat er bij pinautomaten ook meestal camera's bij hangen... dus die zullen ze dan wel hebben toch?
Leuke meid inderdaad. In ALLE opzichtenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:43 schreef wyccie het volgende:
Trouwens, gisteren bij Topgear Amber Heard gezien. Is een Texaanse met passie voor wapens en sportauto's.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:06 schreef wyccie het volgende:
Ze had niet echt een Texaans accent, vond ik. Toen ik nog niet doorhad wie het was, vroeg ik me af of ze niet Nederlands was. Haar Amerikaans bij dat Britse van Jeremy maakte dat het leek of ze Nederlands klonk.
Top vrouw inderdaad. Goede actrice ook. Zielig wat haar in Afrika is overkomenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:25 schreef wyccie het volgende:
Op mijn cv kan ik ook Afrikaans als vreemde taal toevoegen.
Charlize is leuk.
Ja, alles, opgenomen in het buitenland. Krijg het terug, maar is even irritant.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:43 schreef wyccie het volgende:
Vroeger, toen er nog geen skimmers bestonden, vond ik het maar onzin dat men hun hand voor het schermpje hield bij het pinnen.
Balen, Baszh. Is er ook geld opgenomen?
Trouwens, gisteren bij Topgear Amber Heard gezien. Is een Texaanse met passie voor wapens en sportauto's.
Eens kijkenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:30 schreef wyccie het volgende:
Is ze er toch goed bovenop gekomen.
Kennen jullie Wat als..?
Serie korte sketches, oorspronkelijk uit België. Kende het niet, wist niet waar ik naar aan het kijken was, maar heeft me wel positief verrast.
Mij ook! Verrassend goed uitgevoerde, absurde humor. En geen van de VPRO pretentie eraan vast. Verfrissend!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:30 schreef wyccie het volgende:
Is ze er toch goed bovenop gekomen.
Kennen jullie Wat als..?
Serie korte sketches, oorspronkelijk uit België. Kende het niet, wist niet waar ik naar aan het kijken was, maar heeft me wel positief verrast.
Jep.quote:
Van die toonladderpoepende verkrachtingen van een melodie. Mariah Carey is er ook erg van.quote:
Vind ik juist mooiquote:Op zondag 12 februari 2012 10:41 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Van die toonladderpoepende verkrachtingen van een melodie. Mariah Carey is er ook erg van.
Als iemand ooit een song van mij op die manier verkracht gooi ik een piano in zijn/haar oog.quote:
Ja, daar krijg ik ook krampen van, van die zangeressen (het zijn toch vooral vrouwen die dat doen) die bij elke fucking noot moeten laten horen dat ze kunnen zingen door met trillende stem maar wel brullend een paar octaven te doorlopen. Toevallig een goede stem hebben is geen talent, hem op een juiste manier gebruiken, dat is talent.quote:Op zondag 12 februari 2012 10:54 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Als iemand ooit een song van mij op die manier verkracht gooi ik een piano in zijn/haar oog.
Dat is inderdaad de eloquente versie van mijn punt (behalve dat deel over de blockbuster, al kan ik je daar geen ongelijk geven )quote:Op zondag 12 februari 2012 11:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, daar krijg ik ook krampen van, van die zangeressen (het zijn toch vooral vrouwen die dat doen) die bij elke fucking noot moeten laten horen dat ze kunnen zingen door met trillende stem maar wel brullend een paar octaven te doorlopen. Toevallig een goede stem hebben is geen talent, hem op een juiste manier gebruiken, dat is talent.
Dat is het zang-equivalent van een Hollywood blockbuster, Het lijkt allemaal erg spectaculair, maar er zit zo weinig achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |