Als je dat oké wilt noemen, mag datquote:Op maandag 6 februari 2012 13:25 schreef Robby87 het volgende:
maar is het oké dat je een week echte flinke pijn kunt hebben van getrokken verstandskiezen?
Dat is een mooie.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:29 schreef DragonFodder het volgende:
Zie hem als een huiduitslag: hoe meer je krabt, hoe erger het wordt.
Je mag nog wel vaker naar Chinatown. In de eerste twee wordt het omhulsel van ander spul gemaakt en zijn het min of meer synoniemen. De laatste twee bevatten sowieso geen vlees.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:53 schreef Gillingham het volgende:
Ba Pao, Cha Sieuw Pao, Lai Wong Pao, of Man Tao o.i.d.
En ik dacht Ran even de les te kunnen lezen.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:35 schreef wyccie het volgende:
Je mag nog wel vaker naar Chinatown. In de eerste twee wordt het omhulsel van ander spul gemaakt en zijn het min of meer synoniemen. De laatste twee bevatten sowieso geen vlees.![]()
Het had wel bijvoorbeeld Siu Mai kunnen zijn, maar daarvoor lijken de velletjes te dik.
Chronicles? Van LOTR natuurlijkquote:
Maar zo te zien kom je er wel vaak genoeg om wat namen te kunnen noemen.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:45 schreef Gillingham het volgende:
En ik dacht Ran even de les te kunnen lezen.
Beide auteurs waren zelfs vrienden.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:52 schreef Sands het volgende:
[..]
Je weet dat de boeken even oud zijn?
Ik vond LOTR en Narnia niet echt overeenkomen (2de ligt meer in de buurt van The Golden Compass)quote:Op maandag 6 februari 2012 21:54 schreef hornage het volgende:
[..]
Beide auteurs waren zelfs vrienden.
Ik doel uiteraard op de stijl van de film en het idee om het boek te verfilmen.
Waarom niet?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:05 schreef dyonvbaal het volgende:
ok, ik ga geen vragen meer beantwoorden van hem...
daarom...quote:
hoe oud is hij... gedraag je normaal ofzo..quote:
Niet happen, hij doet het erom!quote:Op maandag 6 februari 2012 22:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
daarom...
[..]
hoe oud is hij... gedraag je normaal ofzo..
Beantwoord anders mijn akq-vraag maarquote:Op maandag 6 februari 2012 21:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar zo te zien kom je er wel vaak genoeg om wat namen te kunnen noemen.
Ik wou dat wij hier zo'n dim sum restaurant hadden, alhoewel het waarschijnlijk niet helemaal de juiste sfeer zou hebben.
Lai Wong Pao.
En Bryan Cranston, Mark Strong, Willem Dafoe & Dominic West zitten er inquote:Op maandag 6 februari 2012 21:04 schreef Sands het volgende:
[..]
Regisseur heeft Finding Nemo en Wall-E op zijn naam staan dus ik geef het een kans
wat is/was pandora.com?quote:Op maandag 6 februari 2012 23:45 schreef Baszh het volgende:
Wat is dit nu, als ik naar www.pandora.com wil wordt ik doorgelinked naar http://www.hendersoncountypublicschoolsnc.org/
Het gaat al de goede kant op, nu een stuk minder last.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:35 schreef wyccie het volgende:
Als je dat oké wilt noemen, mag dat
Kan inderdaad heel goed. Sommigen nemen van tevoren ook alvast pijnstilling.
Zelf had ik beide keren 0,0 last. Geen pijn, geen zwelling, niks nodig gehad. Lucky me.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:29 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Het gaat al de goede kant op, nu een stuk minder last.
Een paar dagen terug had ik voor een aantal dagen pus uit de wond komen. Dus elke keer als je iets eet dan krijg je er een lekkere nasmaak bij. En bij het beffen was het ook niet lekker trouwens.
Ik was in het Radboud geholpen door een arts met een Duits accent, daar zal het aan gelegen hebben.
en toch is de eene veel mooier dan de ander...quote:
Nog uitleggen ookquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:58 schreef picodealion het volgende:
Het is een quote uit Star Wars, over de Death Star, wat ook haar jurk is. Het gaat in dit geval ook over iets anders.
Ga jij je vraag es onderhoudenquote:
Ik heb jullie al genoeg hints gegevenquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:59 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ga jij je vraag es onderhouden
Bedankt. Ik vermoedde al dat het een dubbele laag had, kon alleen niet zo gauw bedenken wat.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:58 schreef picodealion het volgende:
Het is een quote uit Star Wars, over de Death Star, wat ook haar jurk is. Het gaat in dit geval ook over iets anders.
Nicequote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:56 schreef DragonFodder het volgende:
Speciaal voor Sands en Patch:
http://i.imgur.com/ftngG.jpg
Die is wel leukquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:56 schreef DragonFodder het volgende:
Speciaal voor Sands en Patch:
http://i.imgur.com/ftngG.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |