Dat zal hem lerenquote:Op maandag 6 februari 2012 16:24 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Volgende keer krijg je geen biertje maar een fristi van me.
Ik had maar de helft van mijn potentiėle bier-geld verbruikt.quote:
Be proud. Be very proud, my friend.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:36 schreef Mainport het volgende:
Ha, daar had ik je mooi te pakken firefox!
Gisteren gezien.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:38 schreef Michelangelo2 het volgende:
Ja, ik zit op mn mobiel dus veel te klein plaatje, daarnaast verwacht ik geen vraag van jou van voor 1970
Die 3 films van de Dollars-trilogie ga jij misschien nog wel toffer vinden.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gisteren gezien.
Wat een filmIk ga er meer van de Dollar Dynastie kijken
wat moet t anders zijn?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:47 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor plaatje jij ziet...
Edit: O.K., bij nader inzien, het zou kunnen.![]()
quote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja. Zomer, 020, ik regel die shit.
Als zomer iedereen te lang duurt, wil ik best in april/mei nog eem tussenmeet, of meetje zojewil, organiserenquote:Op maandag 6 februari 2012 16:16 schreef hornage het volgende:
[..]
Wat mij betreft ergens in mei, georganiseerd door FireFox1
Dollarstrilogie danquote:Op maandag 6 februari 2012 16:50 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Die 3 films van de Dollars-trilogie ga jij misschien nog wel toffer vinden.
ps. Wat is de Dollar Dynastie trouwens?
Helmondquote:Op maandag 6 februari 2012 17:06 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als zomer iedereen te lang duurt, wil ik best in april/mei nog eem tussenmeet, of meetje zojewil, organiseren![]()
Dan moeten jullie je wel over je Helmondfobie heenzetten
Er is nog steeds bier over. Ik had jullie overschat.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:24 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Volgende keer krijg je geen biertje maar een fristi van me.
Er was nog genoeg wiet over. Ik had jullie overschat.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:40 schreef picodealion het volgende:
[..]
Er is nog steeds bier over. Ik had jullie overschat.
Koelen is wel belangrijk, scheelt ook in de zwelling. Nouja over een paar dagen is het vast overquote:Op maandag 6 februari 2012 15:51 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Niet gekoeld en ik slik ibrupofen idd
ik dacht dat het gewoon Pocahontas op mars was?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:59 schreef hornage het volgende:
wtf, ik zie net die spot van John Carter
Wat een Avatar rip off![]()
Eindshot is direct uit 300 gejat
Regisseur heeft Finding Nemo en Wall-E op zijn naam staan dus ik geef het een kansquote:Op maandag 6 februari 2012 20:59 schreef hornage het volgende:
wtf, ik zie net die spot van John Carter
Wat een Avatar rip off![]()
Eindshot is direct uit 300 gejat
iddquote:Op maandag 6 februari 2012 21:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ik dacht dat het gewoon Pocahontas op mars was?
Ik vind dit net zoals Chronicles Of Narnia, Disney die met geld gooit en rip offs doetquote:Op maandag 6 februari 2012 21:06 schreef dyonvbaal het volgende:
Ach, buiten dat het Pocahontas was vond ik de trailer er wel aardig uit zien. Maar niet dat ik er uit me zelf naar de bios voor zou gaan.
Rip off waarvan?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:08 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik vind dit net zoals Chronicles Of Narnia, Disney die met geld gooit en rip offs doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |