Ik rij normaal gesproken 400 km. per dag slimpoquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ik zou overwegen om je rijbewijs in te leveren als je niet kan rijden
owhquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik rij normaal gesproken 400 km. per dag slimpo
van mij mag jequote:
Dan kan je nog beter met de trein gaan.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Behalve op de Nederlandse snelwegen
Heb net 5,5 uur over 25 kilometer gedaan.
Sneeuw
Ik ben koerier. Ik had geen keusquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan kan je nog beter met de trein gaan.
Vandaag Brussel - Delft gedaan in 2 uur en 10 min
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:03 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh.. Ik dacht dat jij iets met IT deed.
God, wat vond ik die clown vroeger eng!quote:
quote:
Deed. Ik was voorheen systeembeheerder op schiphol. Maar ik vind autorijden leuker dan met computers werken. Ik rij bijna 120.000 km. per jaar met alle plezierquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:03 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh.. Ik dacht dat jij iets met IT deed.
Ik vind hem nog steeds eng!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:21 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
God, wat vond ik die clown vroeger eng!
Nou idd!!quote:
Is 4 u niet een beetje vroeg om langs de deuren te gaan?quote:
Ik moet zijn eerste niet-vervelende rol nog tegenkomen. Maar ik vermijd hem dan ook als de pest.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:35 schreef DragonFodder het volgende:
Zit Just Friends te kijken, die Ryan Reynolds is toch een grappig ventje als hij niet een groene superheld speelt
Falen in de voorbereiding, is de voorbereiding van het falen...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:08 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Is 4 u niet een beetje vroeg om langs de deuren te gaan?
wat bezorg jequote:Op zondag 5 februari 2012 02:14 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Falen in de voorbereiding, is de voorbereiding van het falen...
Maar ondanks de kou hebben we denk ik vandaag weer voldoende mensen van innerlijke warmte en inzicht voorzien...
quote:
Ik vind The Green Latern een leuke filmquote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:35 schreef DragonFodder het volgende:
Zit Just Friends te kijken, die Ryan Reynolds is toch een grappig ventje als hij niet een groene superheld speelt
vond em eigenlijk ook wel leukquote:Op zondag 5 februari 2012 10:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vind The Green Latern een leuke film
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |