Ik heb nou ook weer niet echt direct de behoefte om Clerks 2 te zien of alle andere Kevin Smith films, maar stukje over LOTR gezien uit Clerks 2 en is wel grappigquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:20 schreef picodealion het volgende:
Oh, mocht je behoefte hebben om Clerks 2 te kijken, zoek het stukje over LotR op youtube en dan heb je het enige echt leuke gedeelte wel gezien .
Verder is Clerks 2 echt niet grappig idd.quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:07 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik heb nou ook weer niet echt direct de behoefte om Clerks 2 te zien of alle andere Kevin Smith films, maar stukje over LOTR gezien uit Clerks 2 en is wel grappig
Vanavond Le scaphandre et le papillon
In de film Troll heet de hoofdrolspeler Harry Potter.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:16 schreef dyonvbaal het volgende:
wat hebben trolls en de vervolgen daarop met HP te maken?
Beter, ik ben alleen morgen vrij (en de rest van het weekend0quote:
Haha, nooit van gehoord.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:20 schreef victorinox het volgende:
[..]
In de film Troll heet de hoofdrolspeler Harry Potter.
En dat is dus een film met Tovenaars/heksen en andere fantasywezens enkele jaren voordat mevrouw Rowling begon met het schrijven van de boeken.
Ah lang weekend is ook fijn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:22 schreef victorinox het volgende:
[..]
Beter, ik ben alleen morgen vrij (en de rest van het weekend0
Waar denk je dat ik deze screenshots vandaan heb.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:21 schreef SamuelofSEK het volgende:
Je hebt Troll 2 toch niet ook echt gezien he vic?
Daar had ik ook iets over gelezen, maar ik weet niet of het daadwerkelijk gaat gebeuren.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er komt trouwens een sequel, Troll 2 part 2
Maar wel mooi weer, met waarschijnlijk ook wat sneeuw.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:24 schreef Njosnavelin het volgende:
Ah lang weekend is ook fijn.
Ik heb maar een week vakantie, veel te kort
Ik ga zodadelijk The Garbage Pail Kids Movie kijken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:21 schreef SamuelofSEK het volgende:
Je hebt Troll 2 toch niet ook echt gezien he vic?
veel plezierquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:53 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik ga zodadelijk The Garbage Pail Kids Movie kijken.
Die zit nog net buiten de bottom 100.
Ehm avant la nuit staat er op, met Javier Bardem.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bedoel je Before Night Falls?
Maakt sowieso niet echt uit, ik zou voor Mar Adentro gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |