SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marjoleinquote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:55 schreef Royco1 het volgende:
En wie is snarf? Behalve dan een karakter uit de Thundercats
Ja heb ik !quote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:57 schreef charmed_angel het volgende:
Ik weet mijn dromen altijd de volgende ochtend nog....
Ik kan ook dromen sturen, dat is pas grappig. Wat ik overigens vannacht niet heb gedaan
Joysa heb jij een tongpiercing? In mijn droom had jij dat namelijk
Lucide dromen, das juist leuk, alhoewel het soms ook gewoon leuker is alles te laten gaanquote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:57 schreef charmed_angel het volgende:
Ik weet mijn dromen altijd de volgende ochtend nog....
Ik kan ook dromen sturen, dat is pas grappig. Wat ik overigens vannacht niet heb gedaan
Joysa heb jij een tongpiercing? In mijn droom had jij dat namelijk
ja heb er een aantal boeken over gelezen....quote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lucide dromen, das juist leuk, alhoewel het soms ook gewoon leuker is alles te laten gaan
Ik ook, tijdje geleden alweer, maar ik kan het nog altijd.. Is vooral leuk als je in een droom iemand tegenkomt die je vaag herkent, om die persoon dan beter in beeld te krijgen bijv.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja heb er een aantal boeken over gelezen....
Ja die had ik onthouden in mijn droomquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja die had ik onthouden in mijn droom![]()
Maar waarom die vraag aan Murdera??? Of hij eigenlijk een neger is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sprekend.. toch?The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:03 schreef Joysa het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sprekend.. toch?![]()
![]()
![]()
Ja, wat is deze.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja die had ik onthouden in mijn droom![]()
Maar waarom die vraag aan Murdera??? Of hij eigenlijk een neger is
Whut!?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, wat is deze.
Ohhh neeeeeIk heb een nieuwe liefde gevonden en ik WIL HEM.
Maar 3100 euro.
Ik denk dat het hier aan ligt....quote:
Ik denk dat je zo onder de indruk was van mijn welgevormde billetjes dat je er bijna zeker van was dat die enkel door een leven als jager in de rimboe zo ferm hebben kunnen worden.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:06 schreef charmed_angel het volgende:
Ik denk dat het hier aan ligt....
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk dat je zo onder de indruk was van mijn welgevormde billetjes dat je er bijna zeker van was dat die enkel door een leven als jager in de rimboe zo ferm hebben kunnen worden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankje, nu zit dat liedje in mn hoofdquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:14 schreef Newbie114 het volgende:
Goedemorgen vriendjes en vriendinnetjes
Astuuuuuquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dankje, nu zit dat liedje in mn hoofd
Dat had gekund, er kwamen nog meer mensen in voor, maar die waren vaag...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:14 schreef ook_gek het volgende:
@charmed_angel,
Ik had toch Mr x kunnen zijn? De grote onbekende jonge god!
Dat wanneer je wakker schiet je maar 1 ding wilt weten! Wie is de grote onbekende?
Slecht myrquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:19 schreef Myraela het volgende:
Ik heb me verslapen voor mn sollicitatie.
Ofja. 'verslapen' . Toen mijn wekker ging dacht ik ' fuck die sollicitatie' mijn bed is lekker warm.
Ow god ik moet morgen me wekker vroeg zettenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:19 schreef Myraela het volgende:
Ofja. 'verslapen' . Toen mijn wekker ging dacht ik ' fuck die sollicitatie' mijn bed is lekker warm.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:23 schreef marbasnarf het volgende:
huh waar staat je droom omschreven.... wil t weten.... wordt nieuwsgierig naar de details
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:49 schreef charmed_angel het volgende:
We waren op een meet met nog veel andere fokkers.
Maar Drommel had zin in een spelletje
En opeens waren we allemaal 14-16 jaarEn waren we op een 1 of ander kamp.
We sliepen allemaal bij elkaar op luchtbedden die even hoog waren... (klein detail)
Toen gingen we doen, durf of de waarheid spelen![]()
Joysa koos durven: Of ze met Snarf durfde te zoenen... waarop ze ja antwoorde.
En toen giegelde Royco... dan weten we welke "doen" ze zo moet doen
Murdera koos waarheid: Is het waar dat hij eigenlijk een neger is?
Iedereen lachen maar er kwam geen antwoord
Ik koos doen: En toen moest ik met geenvetzak zoenen
Iedereen dacht dat ik dat niet zo durven omdat ik 16 was en hij 14
Snarf koos doen: en die moest met Royco en Drommel zoenen.....
Joysa was aan de beurt en die koos doen: en die moest met mij zoenen
Zoiets was het... weet niet meer of het in die volgorde was
Daarna gingen we slapen en Drommel lag bij mij op het luchtbed, en hij bewoog heel de tijdEn toen werd ik boos en ging ik met mijn kussen op zijn gezicht slaan..... toen werd ik wakker
Ik lig nog in mijn lekkere warme bedjequote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:19 schreef Myraela het volgende:
Sollicitaties zijn gewoon kut.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow god ik moet morgen me wekker vroeg zetten
Heb ook een sollicitatie morgenWaar ik geen zin heb.... ik kreeg de functiebeschrijving toegestuurd. Is het geen financiele functie, maar een secretariele functie
Outbound is kut ja.. inbound is wel tofquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sollicitaties zijn gewoon kut.
Dit was een callcenter, maar ik kon nergens informatie vinden over hun opdrachten dus het zal wel enorm vervelende outbound zijn voor bijvoorbeel stroom of telefonie.
Ja vooral als je er geen zin in hebt, maar ja ik kan moeilijk afzeggen. Ik zeg morgen wel dat we elkaar verkeerd begrepen hadden...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sollicitaties zijn gewoon kut.
Dit was een callcenter, maar ik kon nergens informatie vinden over hun opdrachten dus het zal wel enorm vervelende outbound zijn voor bijvoorbeel stroom of telefonie.
Is dat de nieuwpijs? Kijk anders of je hem 2de hands kan krijgen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, wat is deze.
Ohhh neeeeeIk heb een nieuwe liefde gevonden en ik WIL HEM.
Maar 3100 euro.
oh dat was ik dan nietquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat had gekund, er kwamen nog meer mensen in voor, maar die waren vaag...
Sorry dat ik hier zo kom inspringen, maar hier moet ik toch even op reagerenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is dat de nieuwpijs? Kijk anders of je hem 2de hands kan krijgen.
www.chrono24.nl is daar de perfecte site voor!
Ik had onlangs een IWC Portuguese in m'n handen. Oh god wat een mooi ding was dat zeg. Zilvere opgelegde cijfers op een zwarte wijzerplaat. Heel suptiel, maar zo mooi!!
Alleen die prijs he
En dan heb ik geen flauwe geintjes uitgehaald met mensen die sliepenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:36 schreef marbasnarf het volgende:
ghehehehe.... coowl ik zei tijdens t slapen op luchtbed nog dat t voelde als ene schoolkmp ofzo... heeft blijkbaar indruk op je gemaakt! =D
Ja ik denk hetquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:36 schreef marbasnarf het volgende:
ghehehehe.... coowl ik zei tijdens t slapen op luchtbed nog dat t voelde als ene schoolkmp ofzo... heeft blijkbaar indruk op je gemaakt! =D
Nieuwprijs is RETAIL PRICE: $8200.00quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is dat de nieuwpijs? Kijk anders of je hem 2de hands kan krijgen.
www.chrono24.nl is daar de perfecte site voor!
Ik had onlangs een IWC Portuguese in m'n handen. Oh god wat een mooi ding was dat zeg. Zilvere opgelegde cijfers op een zwarte wijzerplaat. Heel suptiel, maar zo mooi!!
Alleen die prijs he
Altijd welkom.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sorry dat ik hier zo kom inspringen, maar hier moet ik toch even op reageren
Laatst zag bij een gerenommeerd juwelier een best mooie Rolex, voor maar ~2000 euro. Even zoeken voor je.
Ik heb echt helemaal niks met Rolexquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sorry dat ik hier zo kom inspringen, maar hier moet ik toch even op reageren
Laatst zag bij een gerenommeerd juwelier een best mooie Rolex, voor maar ~2000 euro. Even zoeken voor je.
Er zijn wel hele mooie.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb echt helemaal niks met Rolex
Je kan er altijd wel iets van af lullenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nieuwprijs is RETAIL PRICE: $8200.00
Ik ben een sucker voor die dingen.
Die van 3100 kan ik weinig meer van af lullen ben ik bang.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je kan er altijd wel iets van af lullen
Maar ik ken het gevoel en de zegen van een dure smaak
Maar er zit in Duitsland een bedrijf waar je naar alle wens een eigen horloge kan samen stellen. En als je een beetje je best doet kom je op 1000 euro uit inclusief verzenden. En het zijn van horen zeggen zeer goed.
Zit alleen mobiel, dus kan slecht zoeken nu
24 uurs?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die van 3100 kan ik weinig meer van af lullen ben ik bang.
I heb ook ooit een site gevonden waar je zelf een kon samenstellen, maar dat leverde niet hele mooie resultaten op.
Oh en als je ooit een mooie 24 uurs tegenkomt, let me know, die MOET ik nog in mijn verzameling hebben.
http://www.chrono24.nl/de(...)944996&watchTypeId=Uquote:
Wat heb je allemaal al in je verzameling?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die van 3100 kan ik weinig meer van af lullen ben ik bang.
I heb ook ooit een site gevonden waar je zelf een kon samenstellen, maar dat leverde niet hele mooie resultaten op.
Oh en als je ooit een mooie 24 uurs tegenkomt, let me know, die MOET ik nog in mijn verzameling hebben.
quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:55 schreef Murdera het volgende:
[..]Whutt hoe raar is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil een binaire
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Nog niet zo veel moois.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal al in je verzameling?
En weet je nog welke site dat was?
Echtquote:
quote:
Wrm is dat kansloos ? Ze zijn juist wel tof en Tis eens wat andersquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Echt
Ik vind dat zo kansloos
Collega van me heeft er 1. Het eerste wat in me opkomt als ik zo een horloge zie is, extreem kansloos.
Is natuurlijk mijn debiele hokjes denken moment
Ik vind ze gewoon coolquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Echt
Ik vind dat zo kansloos
Collega van me heeft er 1. Het eerste wat in me opkomt als ik zo een horloge zie is, extreem kansloos.
Is natuurlijk mijn debiele hokjes denken moment
Ik verzamel niks, mijn smaak is te duur qua wat ik wilquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nog niet zo veel moois.![]()
Een Citizen, een Davis skelleton, een DD pocketwatch.
En dan nog wat goedkope "aparte" horloges.
Ben pas recent begonnen, en klein begonnen.
En jouw verzameling?
De site kan ik zo snel niet terugvinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk wil ik gewoon zoiets
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:06 schreef Joysa het volgende:
zulke hebben ze ook bij de kijkshop 20/30 euro ongeveer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk wil ik gewoon zoietsIt was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik verzamel niks, mijn smaak is te duur qua wat ik wil
Om die spelfout in dat YT ding?quote:
Omdat niemand het uit kon spreken daar, en de fout ook nog inderdaadquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Om die spelfout in dat YT ding?
Sinds wanneer hangen die daar?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:49 schreef Myraela het volgende:
Ben ik de enige die dit absurd vind? Er zijn treinstations die niet eens zulke informatieborden hebben.Bij elke bushalte staat ook nog een individueel bord natuurlijk.
[ afbeelding ]
Geen idee, het viel me vandaag pas op.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sinds wanneer hangen die daar?Die zijn me nog nooit opgevallen..
Ik heb een rosendahl le mans uitvoering.quote:
Hmmz.. Dat is de roltrap boven de Bram Ladage toch.. Volgensmij hangen ze er dan nog maar pas, ben er vorige week voor het laatst geweest..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geen idee, het viel me vandaag pas op.
Is helemaal niks anders, je ziet ze vaak genoeg.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wrm is dat kansloos ? Ze zijn juist wel tof en Tis eens wat anders
Dan moet je er 1 kopenquote:
Eerst nieuwe laptop, dan rijbewijs en daarna zie ik wel verderquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is helemaal niks anders, je ziet ze vaak genoeg.
En kansloos? Het schreeuw nog net niet, kijk mij ict'er / nerd zijn
zelfde als dat een homo extreem overdreven doet qua gedrag en praten.
Doe normaal, dan ben je al opvallend genoeg.
In mijn ogen dan
[..]
Dan moet je er 1 kopen
Dat verbaast me dan weer nietsquote:
Ik ben een van de weinige niet IT-ers hierquote:
Is dan de conclussie te trekken dat moeilijk versieren samen gaat met it-er zijn?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben een van de weinige niet IT-ers hier
Er zit wel een correlatie tussen blijkbaarquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is dan de conclussie te trekken dat moeilijk versieren samen gaat met it-er zijn?
Ja dus als je wil versieren moet je niet de IT inquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is dan de conclussie te trekken dat moeilijk versieren samen gaat met it-er zijn?
Iedereen weet toch dat je voor versieren in de horeca moet werkenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dus als je wil versieren moet je niet de IT in
Maar in je sociale leven, buiten, stappen enz zijn er genoeg vrouwen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:06 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Er zit wel een correlatie tussen blijkbaar. Ik kan het me ook wel voorstellen, want er zijn amper dames in de IT.
Ja dat weet ik maar ik werk in geen van beide branchesquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat je voor versieren in de horeca moet werken
Dat is perfect, jij kunt zelf de drugs maken voor zequote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar ik werk in geen van beide branchesdus hoe zit dat met laboratorium?
Waar, maar ik denk dat het toch een hoop uitmaakt of je in het dagelijks leven veel met vrouwen praat of niet. En volgens mij gaan bèta's ook minder uit, om één of andere reden. Ik vraag me echt af waar dat aan ligt trouwens. Misschien heeft het iets met dominante hersenhelften te maken ofzo.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar in je sociale leven, buiten, stappen enz zijn er genoeg vrouwen.
Relatie met een collega is vaak vragen om problemen.
Dan moet ik dat maar eens gaan doenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is perfect, jij kunt zelf de drugs maken voor ze
Dat is 1 ding dat zeker isquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat je voor versieren in de horeca moet werken
DD = Danish Design he, niet donald duck.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mur, pics van de DD pocketwatch.
Tevens moet ik nu een lesplan gaan schrijven voor een uur les voor morgen. Dan voorbereiden. Morgen 10 minuten geven en wordt opgenomen.
Hehehehe. Ik vind pocketwatches gewoon tof.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
DD = Danish Design he, niet donald duck.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehehe. Ik vind pocketwatches gewoon tof.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:54 schreef Murdera het volgende:
[..]dies wel vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoeveel kost die wel niet?
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
2 keer de helftquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
dies wel vet
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:54 schreef Murdera het volgende:
[..]Ziet er wel erg modern uit, maar wel mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dat vond ik juist zo nice.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziet er wel erg modern uit, maar wel mooi.
Die was niet zoveel.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
dies wel vet
ziet er wel best duur uit.quote:
quote:
Ik vind die ouderwetse dingen veel baziger, maar die moderne is wel leuk gedaan. Wist niet dat die dingen gemaakt werden.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat vond ik juist zo nice.Heb ook een ouderwetse.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:04 schreef Murdera het volgende:
[..]Valt nog heel erg mee voor een horloge. Voor een fatsoenlijke polshorloge ben je ook tegenwoordig zoiets wel kwijt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:04 schreef kingtoppie het volgende:
Wat gaan we pimpy pimpy doen met dure lelijke horloges dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die voor jou
KTquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:04 schreef kingtoppie het volgende:
Wat gaan we pimpy pimpy doen met dure lelijke horloges dan?
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:07 schreef Joysa het volgende:
[..]Die is coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die voor jou
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:03 schreef Faxie het volgende:
Ik ben een sucker voor Hublot.... als ik ooit een rijk Faxie wordt....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:07 schreef Joysa het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die voor jou
Rustig aan.
'''Aeolus proletarius is een keversoort uit de familie kniptorren (Elateridae). De soort is voor het eerst wetenschappelijk beschreven in 1848 door Erichson''quote:
Goede comeback hoor..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
'''Aeolus proletarius is een keversoort uit de familie kniptorren (Elateridae). De soort is voor het eerst wetenschappelijk beschreven in 1848 door Erichson''
Ik ben heel geen kever.
Ik denk dat jij te scherp ben man,quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Met mij wel, maar jij ben nog niet helemaal scherp vandaag of wel?
Ik ben een sucker voor Hublot.... als ik ooit een rijk Faxie wordt....Met z'n F1 logootje erbij wordt 't wel weer erg kitscherig hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is wel beetje jammer jaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:34 schreef twi het volgende:
[..]
Met z'n F1 logootje erbij wordt 't wel weer erg kitscherig hoor.
+1quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ben helemaal niet scherp vandaag
Ik ben een sucker voor Hublot.... als ik ooit een rijk Faxie wordt....25k.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Beter je best doen met trollen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
Heel raar, ik dacht dat ik 3 notes had. Net gekeken, bleken er nog steeds 2 te zijn. Zal wel weer zo'n vage droom geweest zijn
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
25k.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1,5 miljoen.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:42 schreef Murdera het volgende:
[..]zit er diamant in verwerkt ofso?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1,5 miljoen.
Of er is door Jezus himself over heen gepistquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
zit er diamant in verwerkt ofso?
[..]Die is wel fucking mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1,5 miljoen.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
zit er diamant in verwerkt ofso?
Je moet hem elke 2 dagen met de hand opwinden, en hij is niet waterdicht.quote:The platinum 5002 P is composed of 686 parts, some of which are microscopically small.
It is double faced with celestial movements.
en dat voor anderhalf miljoenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Je moet hem elke 2 dagen met de hand opwinden, en hij is niet waterdicht.
Dan heb ik liever deze.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor een luttele $387,200
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan heb ik liever deze.Die is ook wel tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor een luttele $387,200
[..]
Dan heb ik liever deze.Te druk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor een luttele $387,200
[..]
Dan heb ik liever deze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor een luttele $387,200![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:49 schreef twi het volgende:
Mijn horloge:+1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik gebruik mijn telefoon daar tegenwoordig ook gewoon voorIt was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
[..]Je zal maar geld te veel hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1,5 miljoen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Deze heb ik:quote:
Ik hoop het niet. dan word ik er bang van.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gloeien die ogen ook in het donker?
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Deze heb ik:die is ook wel vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hou altijd van dat soort dingen waar je raderwerken gewoon kan zien.
steampunkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Joh, ga is naar buiten daar rijden auto's en vliegen vliegtuigenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik vind die radarwerkjes ook wel mooi. Knap hoe iemand ooit zoiets heeft kunnen bedenken en zo
Ik heb niks met auto's en m'n vliegtuigfase heb ik al gehadquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Joh, ga is naar buiten daar rijden auto's en vliegen vliegtuigen
Stoom loco dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb niks met auto's en m'n vliegtuigfase heb ik al gehad
Nooit wat mee gehad. Eigenlijk boeiden al die dingen me niet meer zo toen ik er achter kwam dat ik vrouwen eigenlijk veel mooier vondquote:
neee!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:58 schreef twi het volgende:
Geef mij maar een leuk appartement in 't centrum van Amsterdam voor dat geld.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:58 schreef twi het volgende:
Geef mij maar een leuk appartement in 't centrum van Amsterdam voor dat geld.
Als je toch geld zat hebt, waarom niet gewoon allebij?quote:
Omdat alleen idioten in Eindhoven wonen, wanneer ze in Amsterdam kunnen wonen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Als je toch geld zat hebt, waarom niet gewoon allebij?
Als ik echt rijk zou zijn, zou ik denk i gewoon omdat het kan in elke grote stad idd een huis of appartement kopenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Als je toch geld zat hebt, waarom niet gewoon allebij?
Zie het als een investeringquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Als ik echt rijk zou zijn, zou ik denk i gewoon omdat het kan in elke grote stad idd een huis of appartement kopen
Een leuk eilandje.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Als ik echt rijk zou zijn, zou ik denk i gewoon omdat het kan in elke grote stad idd een huis of appartement kopen
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een leuk eilandje.![]()
Wat huisjes..dat sowiesoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en daar dan 3 kwart van het jaar vertoeven.
Hoe heerlijk is dat
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een leuk eilandje.![]()
Wat huisjes..CoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Neem je me mee op reis?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:11 schreef Myraela het volgende:
Ik zou ergens een tof goedkoop appartement kopen, hoeft echt niet groot of luxe. Dan houd ik meer geld over om kei veel te reizen en te feesten.
je krijgt alsnog wel een brofist hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wilde ik net posten.![]()
Een beetje mijn donder stelen.
Muahaha.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wilde ik net posten.![]()
Een beetje mijn donder stelen.
het FOK!huisquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:14 schreef Myraela het volgende:
Ik zou wel mensen mee nemen denk ik, maar dan wel zo dat je allemaal je eigen ruimte etc hebt en niet 24/7 bij elkaar zit. Gewoon puur om mee te nemen naar de feesten. De rest van de tijd moeten ze zelf maar een beetje vullen.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:18 schreef ValHallen het volgende:
Ik zou dan een boek gaan schrijven en dat stug werk noemen.
Ja dat soort dingen inderdaad.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:17 schreef Myraela het volgende:
ik zou wel blijven werken, maar inderdaad wel op mijn eigen manier en wanneer het mij uit komt. Zeker geen 40 uur in de week, en ook zeker niet het hele jaar door. Maar af en toe een project vind ik wel leuk.
Of bijvoorbeeld mijn geld stoppen in het organiseren van een evenement en me daar dan mee bemoeien.
Ik zou een kamer maken met alle muren met gevulde nagellakrekjes.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:20 schreef Joysa het volgende:
Ik zou alle nagellak op de hele wereld kopen
en plankjes ervoor zodat je ze uit kan stallen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:20 schreef Joysa het volgende:
Ik zou alle nagellak op de hele wereld kopen
Ik zou inderdaad wel geld in Feyenoord pompen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:20 schreef heloef het volgende:
Ik zou aandelen kopen in het onrustigste bedrijf van Nederland, een club openen in het buitenland met vakantiehuisje er bij natuurlijk. Voor de rest zou ik proberen zo min mogelijk op te vallen met al dat geld.
Jaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou een kamer maken met alle muren met gevulde nagellakrekjes.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:24 schreef Murdera het volgende:
Een eigen leger zou ik wel willen. Een eigen land.
En dan door voor World Domination!!!
Gekke geleerden inhuren om een leger van vliegende cyborg apen te bouwen.
Hoe wist jij dat ik het over Ajax had.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad wel geld in Feyenoord pompen.
En mijn oude voetbalclub de hoofdklasse inkopen.
Verder veel reizen, beetje pokeren, beetje fokken.
Beetje zuipen, just living te good life
Moet de eerste helicopter waar je een beetje leuk in kunt leven nog tegenkomenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:24 schreef Myraela het volgende:
een boot.
Neem dan een persoonlijk mini hellicoptertje.
Ik was bescheiden.quote:
die is wel echt vetquote:
Ik zou komen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:25 schreef ValHallen het volgende:
Ik zie het eigenlijk wel zitten, mijn eigen festival. En dan een soort Lowlands 2.0 worden. Een paar headliners en voor de rest veel nichemarkten vertegenwoordigen. Een podium voor Drum & Bass, een podium voor alleen maar Stonerrock/Doom/Shoegaze/combinatie, een podium voor punk/metal, een podium voor early hardcore/tekno/frenchcore en een podium voor Hiphop.
Ik zou er heen gaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:25 schreef ValHallen het volgende:
Ik zie het eigenlijk wel zitten, mijn eigen festival. En dan een soort Lowlands 2.0 worden. Een paar headliners en voor de rest veel nichemarkten vertegenwoordigen. Een podium voor Drum & Bass, een podium voor alleen maar Stonerrock/Doom/Shoegaze/combinatie, een podium voor punk/metal, een podium voor early hardcore/tekno/frenchcore en een podium voor Hiphop.
Je moet er ook niet in/op leven. Op een boot ook niet. Ik zou gek worden.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:25 schreef twi het volgende:
[..]
Moet de eerste helicopter waar je een beetje leuk in kunt leven nog tegenkomen
Daar is het vrij onrustig he.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe wist jij dat ik het over Ajax had.
Ik maak mezelf TD en ga op persoonlijke kosten allerlei talentjes binnen hengelen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:23 schreef Myraela het volgende:
Geld in een voetbalclub.Dan moet je wel erg veel geld hebben. Een miljoentje meer of minder merken ze amper.
Schiermonnikoog ofzo. En dan 4 dagen, 3 'grote namen' per dag en voor de rest alleen maar nieuwe shit ontdekkenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:28 schreef heloef het volgende:
Maar VH maar dan wel een festival op een heel Waddeneiland he.
Mag ik dan komen optreden met mij nog op te richten bandquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:25 schreef ValHallen het volgende:
Tofquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Schiermonnikoog ofzo. En dan 4 dagen, 3 'grote namen' per dag en voor de rest alleen maar nieuwe shit ontdekken
Ja!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mag ik dan komen optreden met mij nog op te richten band
Nee dat ga ik niet worden.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik maak mezelf TD en ga op persoonlijke kosten allerlei talentjes binnen hengelen.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:24 schreef Murdera het volgende:
Een eigen leger zou ik wel willen. Een eigen land.
En dan door voor World Domination!!!
Gekke geleerden inhuren om een leger van vliegende cyborg apen te bouwen.
Adviseur ala Riemer.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat ga ik niet worden.
Ik word gewoon adviseur dan.
En ik koop mezelf in bij VI.
Beetje daar aan tafel met Gijp over voetbal ouwehoeren
quote:
Snap je hem echt niet?quote:
Nu welquote:
wanneer verwijderen de meeste mensen hun geschiedenis?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:35 schreef Myraela het volgende:
Wat is er grappig aan een lege geschiedenis dan?
Zo zie ik het ook een beetje. Kan van alles zijn. Pornosites gewist of zo?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:35 schreef Myraela het volgende:
Wanneer hebben mannen en vooral jongens een lege geschiedenis?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:35 schreef Myraela het volgende:
Heel vervelend als je in je adresbalk naar google wil navigeren om iets op te zoeken voor je moeder die achter je staat, en je typt de g en in plaats van google komt er eerst geileanalevuistsexsletjes.nl te staanquote:
Als ze vreemd gaan?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
wanneer verwijderen de meeste mensen hun geschiedenis?
Je zei pornoquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:36 schreef Myraela het volgende:
Dat snap ik wel. Maar ik dacht dat we nu toch wel uit de "hihihiiih, hihihihihihi, porno, hihihihiihh" leeftijd waren.
Nou. Nee.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:36 schreef Myraela het volgende:
Dat snap ik wel. Maar ik dacht dat we nu toch wel uit de "hihihiiih, hihihihihihi, porno, hihihihiihh" leeftijd waren.
Jij?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:36 schreef Myraela het volgende:
Niemand mag aan mijn telefoon zitten want fok staat bovenaan zodra je de adresbalk aanklikt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:36 schreef stefanhaan het volgende:
Als je dat niet doet kan je rare scenario's krijgen als iemand anders bv achter je laptop of pc / telefoon zit
Hier ookquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Niemand mag aan mijn telefoon zitten want fok staat bovenaan zodra je de adresbalk aanklikt.
Ja, tuurlijk.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:36 schreef Myraela het volgende:
Ik doe het met MI's.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk.
Mensen die porno kijken.![]()
Ik heb gewoon een foto van Myra boven mijn bed hangen, is meer dan genoeg.
Verdomme, dat ik daar nu nooit opgekomen benquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:38 schreef Myraela het volgende:
Daarbij gebruik ik gewoon niet mijn standaard browser voor zulke gevallen.
Ik heb hem boven mijn PC. Dan kan je ook ondertussen praten met Myr, net cammen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk.
Mensen die porno kijken.![]()
Ik heb gewoon een foto van Myra boven mijn bed hangen, is meer dan genoeg.
Daarom mocht mijn moeder dus 3 jaar lang geen Chrome gebruiken als ze op mijn computer zat.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:38 schreef Myraela het volgende:
Gewoon nooit een ander op je phone/pc/laptop latenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Verdomme, dat ik daar nu nooit opgekomen ben
Ditquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:38 schreef Myraela het volgende:
Wil je ook vertellen waarom?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:39 schreef arachide. het volgende:
De psycholoog was vandaag trots op mij
En dit, scheelt zoveel werk.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:39 schreef palawan het volgende:
Mensen die geen incognitovenster, InPrivate Browsing of Privenavigatiemodus gebruiken
Dit. Alles in Chrome, pr0n is FF.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:38 schreef Myraela het volgende:
Wat zijn dat?quote:
Ja, goed idee wel van je.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb hem boven mijn PC. Dan kan je ook ondertussen praten met Myr, net cammen.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:39 schreef palawan het volgende:
Mensen die geen incognitovenster, InPrivate Browsing of Privenavigatiemodus gebruiken
Omdat ik minder streng voor mezelf ben en omdat ik tegen mijn moeder heb verteld wat me dwars zat.quote:
Kijk jij porno? Bah.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:39 schreef palawan het volgende:
Goed zoquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Omdat ik minder streng voor mezelf ben en omdat ik tegen mijn moeder heb verteld wat me dwars zat.
Oeh, spannend.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb hem boven mijn PC. Dan kan je ook ondertussen praten met Myr, net cammen.
Nee, eigenlijk gebruik ik dat om online Glee te kijken, maar dat mag natuurlijk niemand weten dus gebruik ik die instellingenquote:
Jep. Ik durf meer tegen hem te zeggen dat tegen mijn moeder hoor, maar tegen mijn vriend zit me niks dwarsquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed zoknap van je dat je dat kan. Durf je dat ook tegen je vriend te zeggen?
Ik voor My Little Pony.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:42 schreef palawan het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk gebruik ik dat om online Glee te kijken, maar dat mag natuurlijk niemand weten dus gebruik ik die instellingen
Ja, dat vind ik dus ook. Mannen en porno.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als je vriend porno kijkt... bah, ik zou het uitmaken. Tis net vreemdgaan.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:42 schreef palawan het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk gebruik ik dat om online Glee te kijken, maar dat mag natuurlijk niemand weten dus gebruik ik die instellingen
Ja he, ik dacht dat mannen in een relatie geen porno meer keken.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als je vriend porno kijkt... bah, ik zou het uitmaken. Tis net vreemdgaan.
Glee!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:42 schreef palawan het volgende:
[..]
Echt he, bovendien, ik lijk niet op zo'n pornosnol. Net alsof ik niet goed genoeg ben..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus ook. Mannen en porno.Dat kan gewoon echt niet, komen ze iets te kort ofzo. Ik zou zwaar beledigd zijn.
Moet je maar vaker willen batsen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus ook. Mannen en porno.Dat kan gewoon echt niet, komen ze iets te kort ofzo. Ik zou zwaar beledigd zijn.
Ben je ook niet. Waarom lijk je niet op Lexi Bellequote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Echt he, bovendien, ik lijk niet op zo'n pornosnol. Net alsof ik niet goed genoeg ben..
Mental images, oftewel The Visual Wankbankquote:
Dat je meer tegen je vriend durft te zeggen dan je moeder vind ik eigenlijk best logischquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:43 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jep. Ik durf meer tegen hem te zeggen dat tegen mijn moeder hoor, maar tegen mijn vriend zit me niks dwarsEn bovendien wist hij ook al dat ik niet helemaal hetero was en dat ik rook, dus dat was geen issue.
Inderdaad, het maakt ons onzeker. Mannen krijgen een onrealistisch beeld van de seks, straks moet ik ook constant schreeuwend kreunen en de raarste standjes doen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Echt he, bovendien, ik lijk niet op zo'n pornosnol. Net alsof ik niet goed genoeg ben..
Lexi Belle!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ben je ook niet. Waarom lijk je niet op Lexi Belle!
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Mental images, oftewel The Visual Wankbank
Oh. Ik vond eens in de 3 maanden wel zat.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je maar vaker willen batsen.
Omdat ik een betere kont heb en geen uitgelubberde pornokut. That's why.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Genoeg mannen in dit topic die je wel laten schreeuwen hoor, al is het maar om het keiharde spank gedeelte.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inderdaad, het maakt ons onzeker. Mannen krijgen een onrealistisch beeld van de seks, straks moet ik ook constant schreeuwend kreunen en de raarste standjes doen.
Preciesquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inderdaad, het maakt ons onzeker. Mannen krijgen een onrealistisch beeld van de seks, straks moet ik ook constant schreeuwend kreunen en de raarste standjes doen.
Wat zou ik die toch hard raken.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hallo maagdjequote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Genoeg mannen in dit topic die je wel laten schreeuwen hoor, al is het maar om het keiharde spank gedeelte.
Picsquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Omdat ik een betere kont heb en geen uitgelubberde pornokut. That's why.
Pics van haarquote:
Jij bent dus zo iemand die teveel porno kijkt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Genoeg mannen in dit topic die je wel laten schreeuwen hoor, al is het maar om het keiharde spank gedeelte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |