quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankje, nu zit dat liedje in mn hoofdquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:14 schreef Newbie114 het volgende:
Goedemorgen vriendjes en vriendinnetjes
Astuuuuuquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dankje, nu zit dat liedje in mn hoofd
Dat had gekund, er kwamen nog meer mensen in voor, maar die waren vaag...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:14 schreef ook_gek het volgende:
@charmed_angel,
Ik had toch Mr x kunnen zijn? De grote onbekende jonge god!
Dat wanneer je wakker schiet je maar 1 ding wilt weten! Wie is de grote onbekende?
Slecht myrquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:19 schreef Myraela het volgende:
Ik heb me verslapen voor mn sollicitatie.
Ofja. 'verslapen' . Toen mijn wekker ging dacht ik ' fuck die sollicitatie' mijn bed is lekker warm.
Ow god ik moet morgen me wekker vroeg zettenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:19 schreef Myraela het volgende:
Ofja. 'verslapen' . Toen mijn wekker ging dacht ik ' fuck die sollicitatie' mijn bed is lekker warm.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:23 schreef marbasnarf het volgende:
huh waar staat je droom omschreven.... wil t weten.... wordt nieuwsgierig naar de details
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:49 schreef charmed_angel het volgende:
We waren op een meet met nog veel andere fokkers.
Maar Drommel had zin in een spelletje
En opeens waren we allemaal 14-16 jaarEn waren we op een 1 of ander kamp.
We sliepen allemaal bij elkaar op luchtbedden die even hoog waren... (klein detail)
Toen gingen we doen, durf of de waarheid spelen![]()
Joysa koos durven: Of ze met Snarf durfde te zoenen... waarop ze ja antwoorde.
En toen giegelde Royco... dan weten we welke "doen" ze zo moet doen
Murdera koos waarheid: Is het waar dat hij eigenlijk een neger is?
Iedereen lachen maar er kwam geen antwoord
Ik koos doen: En toen moest ik met geenvetzak zoenen
Iedereen dacht dat ik dat niet zo durven omdat ik 16 was en hij 14
Snarf koos doen: en die moest met Royco en Drommel zoenen.....
Joysa was aan de beurt en die koos doen: en die moest met mij zoenen
Zoiets was het... weet niet meer of het in die volgorde was
Daarna gingen we slapen en Drommel lag bij mij op het luchtbed, en hij bewoog heel de tijdEn toen werd ik boos en ging ik met mijn kussen op zijn gezicht slaan..... toen werd ik wakker
Ik lig nog in mijn lekkere warme bedjequote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:19 schreef Myraela het volgende:
Sollicitaties zijn gewoon kut.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow god ik moet morgen me wekker vroeg zetten
Heb ook een sollicitatie morgenWaar ik geen zin heb.... ik kreeg de functiebeschrijving toegestuurd. Is het geen financiele functie, maar een secretariele functie
Outbound is kut ja.. inbound is wel tofquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sollicitaties zijn gewoon kut.
Dit was een callcenter, maar ik kon nergens informatie vinden over hun opdrachten dus het zal wel enorm vervelende outbound zijn voor bijvoorbeel stroom of telefonie.
Ja vooral als je er geen zin in hebt, maar ja ik kan moeilijk afzeggen. Ik zeg morgen wel dat we elkaar verkeerd begrepen hadden...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sollicitaties zijn gewoon kut.
Dit was een callcenter, maar ik kon nergens informatie vinden over hun opdrachten dus het zal wel enorm vervelende outbound zijn voor bijvoorbeel stroom of telefonie.
Is dat de nieuwpijs? Kijk anders of je hem 2de hands kan krijgen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, wat is deze.
Ohhh neeeeeIk heb een nieuwe liefde gevonden en ik WIL HEM.
Maar 3100 euro.
oh dat was ik dan nietquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat had gekund, er kwamen nog meer mensen in voor, maar die waren vaag...
Sorry dat ik hier zo kom inspringen, maar hier moet ik toch even op reagerenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is dat de nieuwpijs? Kijk anders of je hem 2de hands kan krijgen.
www.chrono24.nl is daar de perfecte site voor!
Ik had onlangs een IWC Portuguese in m'n handen. Oh god wat een mooi ding was dat zeg. Zilvere opgelegde cijfers op een zwarte wijzerplaat. Heel suptiel, maar zo mooi!!
Alleen die prijs he
En dan heb ik geen flauwe geintjes uitgehaald met mensen die sliepenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:36 schreef marbasnarf het volgende:
ghehehehe.... coowl ik zei tijdens t slapen op luchtbed nog dat t voelde als ene schoolkmp ofzo... heeft blijkbaar indruk op je gemaakt! =D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |