quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:04 schreef kingtoppie het volgende:
Wat gaan we pimpy pimpy doen met dure lelijke horloges dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die voor jou
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
KTquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:04 schreef kingtoppie het volgende:
Wat gaan we pimpy pimpy doen met dure lelijke horloges dan?
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:07 schreef Joysa het volgende:
[..]Die is coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die voor jou
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:03 schreef Faxie het volgende:
Ik ben een sucker voor Hublot.... als ik ooit een rijk Faxie wordt....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:07 schreef Joysa het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die voor jou
Rustig aan.
'''Aeolus proletarius is een keversoort uit de familie kniptorren (Elateridae). De soort is voor het eerst wetenschappelijk beschreven in 1848 door Erichson''quote:
Goede comeback hoor..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
'''Aeolus proletarius is een keversoort uit de familie kniptorren (Elateridae). De soort is voor het eerst wetenschappelijk beschreven in 1848 door Erichson''
Ik ben heel geen kever.
Ik denk dat jij te scherp ben man,quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Met mij wel, maar jij ben nog niet helemaal scherp vandaag of wel?
Ik ben een sucker voor Hublot.... als ik ooit een rijk Faxie wordt....Met z'n F1 logootje erbij wordt 't wel weer erg kitscherig hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is wel beetje jammer jaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:34 schreef twi het volgende:
[..]
Met z'n F1 logootje erbij wordt 't wel weer erg kitscherig hoor.
+1quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ben helemaal niet scherp vandaag
Ik ben een sucker voor Hublot.... als ik ooit een rijk Faxie wordt....25k.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Beter je best doen met trollen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
Heel raar, ik dacht dat ik 3 notes had. Net gekeken, bleken er nog steeds 2 te zijn. Zal wel weer zo'n vage droom geweest zijn
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
25k.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1,5 miljoen.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:42 schreef Murdera het volgende:
[..]zit er diamant in verwerkt ofso?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1,5 miljoen.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Of er is door Jezus himself over heen gepistquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
zit er diamant in verwerkt ofso?
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:42 schreef Murdera het volgende:
[..]Die is wel fucking mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1,5 miljoen.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
zit er diamant in verwerkt ofso?
Je moet hem elke 2 dagen met de hand opwinden, en hij is niet waterdicht.quote:The platinum 5002 P is composed of 686 parts, some of which are microscopically small.
It is double faced with celestial movements.
en dat voor anderhalf miljoenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Je moet hem elke 2 dagen met de hand opwinden, en hij is niet waterdicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |