Ja dus als je wil versieren moet je niet de IT inquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is dan de conclussie te trekken dat moeilijk versieren samen gaat met it-er zijn?
Iedereen weet toch dat je voor versieren in de horeca moet werkenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dus als je wil versieren moet je niet de IT in
Maar in je sociale leven, buiten, stappen enz zijn er genoeg vrouwen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:06 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Er zit wel een correlatie tussen blijkbaar. Ik kan het me ook wel voorstellen, want er zijn amper dames in de IT.
Ja dat weet ik maar ik werk in geen van beide branchesquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat je voor versieren in de horeca moet werken
Dat is perfect, jij kunt zelf de drugs maken voor zequote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar ik werk in geen van beide branchesdus hoe zit dat met laboratorium?
Waar, maar ik denk dat het toch een hoop uitmaakt of je in het dagelijks leven veel met vrouwen praat of niet. En volgens mij gaan bèta's ook minder uit, om één of andere reden. Ik vraag me echt af waar dat aan ligt trouwens. Misschien heeft het iets met dominante hersenhelften te maken ofzo.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar in je sociale leven, buiten, stappen enz zijn er genoeg vrouwen.
Relatie met een collega is vaak vragen om problemen.
Dan moet ik dat maar eens gaan doenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is perfect, jij kunt zelf de drugs maken voor ze
Dat is 1 ding dat zeker isquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat je voor versieren in de horeca moet werken
DD = Danish Design he, niet donald duck.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mur, pics van de DD pocketwatch.
Tevens moet ik nu een lesplan gaan schrijven voor een uur les voor morgen. Dan voorbereiden. Morgen 10 minuten geven en wordt opgenomen.
Hehehehe. Ik vind pocketwatches gewoon tof.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
DD = Danish Design he, niet donald duck.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehehe. Ik vind pocketwatches gewoon tof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:54 schreef Murdera het volgende:
[..]dies wel vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoeveel kost die wel niet?
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
2 keer de helftquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
dies wel vet
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:54 schreef Murdera het volgende:
[..]Ziet er wel erg modern uit, maar wel mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dat vond ik juist zo nice.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziet er wel erg modern uit, maar wel mooi.
Die was niet zoveel.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
dies wel vet
ziet er wel best duur uit.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind die ouderwetse dingen veel baziger, maar die moderne is wel leuk gedaan. Wist niet dat die dingen gemaakt werden.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat vond ik juist zo nice.Heb ook een ouderwetse.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:04 schreef Murdera het volgende:
[..]Valt nog heel erg mee voor een horloge. Voor een fatsoenlijke polshorloge ben je ook tegenwoordig zoiets wel kwijt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |