Ja ik denk hetquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:36 schreef marbasnarf het volgende:
ghehehehe.... coowl ik zei tijdens t slapen op luchtbed nog dat t voelde als ene schoolkmp ofzo... heeft blijkbaar indruk op je gemaakt! =D
Nieuwprijs is RETAIL PRICE: $8200.00quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is dat de nieuwpijs? Kijk anders of je hem 2de hands kan krijgen.
www.chrono24.nl is daar de perfecte site voor!
Ik had onlangs een IWC Portuguese in m'n handen. Oh god wat een mooi ding was dat zeg. Zilvere opgelegde cijfers op een zwarte wijzerplaat. Heel suptiel, maar zo mooi!!
Alleen die prijs he
Altijd welkom.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sorry dat ik hier zo kom inspringen, maar hier moet ik toch even op reageren
Laatst zag bij een gerenommeerd juwelier een best mooie Rolex, voor maar ~2000 euro. Even zoeken voor je.
Ik heb echt helemaal niks met Rolexquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sorry dat ik hier zo kom inspringen, maar hier moet ik toch even op reageren
Laatst zag bij een gerenommeerd juwelier een best mooie Rolex, voor maar ~2000 euro. Even zoeken voor je.
Er zijn wel hele mooie.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb echt helemaal niks met Rolex
Je kan er altijd wel iets van af lullenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nieuwprijs is RETAIL PRICE: $8200.00
Ik ben een sucker voor die dingen.
Die van 3100 kan ik weinig meer van af lullen ben ik bang.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je kan er altijd wel iets van af lullen
Maar ik ken het gevoel en de zegen van een dure smaak
Maar er zit in Duitsland een bedrijf waar je naar alle wens een eigen horloge kan samen stellen. En als je een beetje je best doet kom je op 1000 euro uit inclusief verzenden. En het zijn van horen zeggen zeer goed.
Zit alleen mobiel, dus kan slecht zoeken nu
24 uurs?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die van 3100 kan ik weinig meer van af lullen ben ik bang.
I heb ook ooit een site gevonden waar je zelf een kon samenstellen, maar dat leverde niet hele mooie resultaten op.
Oh en als je ooit een mooie 24 uurs tegenkomt, let me know, die MOET ik nog in mijn verzameling hebben.
http://www.chrono24.nl/de(...)944996&watchTypeId=Uquote:
Wat heb je allemaal al in je verzameling?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die van 3100 kan ik weinig meer van af lullen ben ik bang.
I heb ook ooit een site gevonden waar je zelf een kon samenstellen, maar dat leverde niet hele mooie resultaten op.
Oh en als je ooit een mooie 24 uurs tegenkomt, let me know, die MOET ik nog in mijn verzameling hebben.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:55 schreef Murdera het volgende:
[..]Whutt hoe raar is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil een binaire
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog niet zo veel moois.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal al in je verzameling?
En weet je nog welke site dat was?
Echtquote:
quote:
Wrm is dat kansloos ? Ze zijn juist wel tof en Tis eens wat andersquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Echt
Ik vind dat zo kansloos
Collega van me heeft er 1. Het eerste wat in me opkomt als ik zo een horloge zie is, extreem kansloos.
Is natuurlijk mijn debiele hokjes denken moment
Ik vind ze gewoon coolquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Echt
Ik vind dat zo kansloos
Collega van me heeft er 1. Het eerste wat in me opkomt als ik zo een horloge zie is, extreem kansloos.
Is natuurlijk mijn debiele hokjes denken moment
Ik verzamel niks, mijn smaak is te duur qua wat ik wilquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nog niet zo veel moois.![]()
Een Citizen, een Davis skelleton, een DD pocketwatch.
En dan nog wat goedkope "aparte" horloges.
Ben pas recent begonnen, en klein begonnen.
En jouw verzameling?
De site kan ik zo snel niet terugvinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk wil ik gewoon zoiets
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:06 schreef Joysa het volgende:
zulke hebben ze ook bij de kijkshop 20/30 euro ongeveer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk wil ik gewoon zoietsIt was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik verzamel niks, mijn smaak is te duur qua wat ik wil
Om die spelfout in dat YT ding?quote:
Omdat niemand het uit kon spreken daar, en de fout ook nog inderdaadquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Om die spelfout in dat YT ding?
Sinds wanneer hangen die daar?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:49 schreef Myraela het volgende:
Ben ik de enige die dit absurd vind? Er zijn treinstations die niet eens zulke informatieborden hebben.Bij elke bushalte staat ook nog een individueel bord natuurlijk.
[ afbeelding ]
Geen idee, het viel me vandaag pas op.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sinds wanneer hangen die daar?Die zijn me nog nooit opgevallen..
Ik heb een rosendahl le mans uitvoering.quote:
Hmmz.. Dat is de roltrap boven de Bram Ladage toch.. Volgensmij hangen ze er dan nog maar pas, ben er vorige week voor het laatst geweest..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geen idee, het viel me vandaag pas op.
Is helemaal niks anders, je ziet ze vaak genoeg.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wrm is dat kansloos ? Ze zijn juist wel tof en Tis eens wat anders
Dan moet je er 1 kopenquote:
Eerst nieuwe laptop, dan rijbewijs en daarna zie ik wel verderquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is helemaal niks anders, je ziet ze vaak genoeg.
En kansloos? Het schreeuw nog net niet, kijk mij ict'er / nerd zijn
zelfde als dat een homo extreem overdreven doet qua gedrag en praten.
Doe normaal, dan ben je al opvallend genoeg.
In mijn ogen dan
[..]
Dan moet je er 1 kopen
Dat verbaast me dan weer nietsquote:
Ik ben een van de weinige niet IT-ers hierquote:
Is dan de conclussie te trekken dat moeilijk versieren samen gaat met it-er zijn?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben een van de weinige niet IT-ers hier
Er zit wel een correlatie tussen blijkbaarquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is dan de conclussie te trekken dat moeilijk versieren samen gaat met it-er zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |