quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:42 schreef Murdera het volgende:
[..]zit er diamant in verwerkt ofso?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1,5 miljoen.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Of er is door Jezus himself over heen gepistquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
zit er diamant in verwerkt ofso?
[..]Die is wel fucking mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1,5 miljoen.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
zit er diamant in verwerkt ofso?
Je moet hem elke 2 dagen met de hand opwinden, en hij is niet waterdicht.quote:The platinum 5002 P is composed of 686 parts, some of which are microscopically small.
It is double faced with celestial movements.
en dat voor anderhalf miljoenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Je moet hem elke 2 dagen met de hand opwinden, en hij is niet waterdicht.
Dan heb ik liever deze.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor een luttele $387,200
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan heb ik liever deze.Die is ook wel tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor een luttele $387,200
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
[..]
Dan heb ik liever deze.Te druk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor een luttele $387,200
[..]
Dan heb ik liever deze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor een luttele $387,200![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:49 schreef twi het volgende:
Mijn horloge:+1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik gebruik mijn telefoon daar tegenwoordig ook gewoon voorIt was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
[..]Je zal maar geld te veel hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1,5 miljoen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Deze heb ik:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop het niet. dan word ik er bang van.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gloeien die ogen ook in het donker?
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Deze heb ik:die is ook wel vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hou altijd van dat soort dingen waar je raderwerken gewoon kan zien.
steampunkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Joh, ga is naar buiten daar rijden auto's en vliegen vliegtuigenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik vind die radarwerkjes ook wel mooi. Knap hoe iemand ooit zoiets heeft kunnen bedenken en zo
Ik heb niks met auto's en m'n vliegtuigfase heb ik al gehadquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Joh, ga is naar buiten daar rijden auto's en vliegen vliegtuigen
Stoom loco dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb niks met auto's en m'n vliegtuigfase heb ik al gehad
Nooit wat mee gehad. Eigenlijk boeiden al die dingen me niet meer zo toen ik er achter kwam dat ik vrouwen eigenlijk veel mooier vondquote:
neee!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:58 schreef twi het volgende:
Geef mij maar een leuk appartement in 't centrum van Amsterdam voor dat geld.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:58 schreef twi het volgende:
Geef mij maar een leuk appartement in 't centrum van Amsterdam voor dat geld.
Als je toch geld zat hebt, waarom niet gewoon allebij?quote:
Omdat alleen idioten in Eindhoven wonen, wanneer ze in Amsterdam kunnen wonen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Als je toch geld zat hebt, waarom niet gewoon allebij?
Als ik echt rijk zou zijn, zou ik denk i gewoon omdat het kan in elke grote stad idd een huis of appartement kopenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Als je toch geld zat hebt, waarom niet gewoon allebij?
Zie het als een investeringquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Als ik echt rijk zou zijn, zou ik denk i gewoon omdat het kan in elke grote stad idd een huis of appartement kopen
Een leuk eilandje.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Als ik echt rijk zou zijn, zou ik denk i gewoon omdat het kan in elke grote stad idd een huis of appartement kopen
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een leuk eilandje.![]()
Wat huisjes..dat sowiesoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en daar dan 3 kwart van het jaar vertoeven.
Hoe heerlijk is dat
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een leuk eilandje.![]()
Wat huisjes..CoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |