Neem je me mee op reis?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:11 schreef Myraela het volgende:
Ik zou ergens een tof goedkoop appartement kopen, hoeft echt niet groot of luxe. Dan houd ik meer geld over om kei veel te reizen en te feesten.
je krijgt alsnog wel een brofist hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wilde ik net posten.![]()
Een beetje mijn donder stelen.
Muahaha.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wilde ik net posten.![]()
Een beetje mijn donder stelen.
het FOK!huisquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:14 schreef Myraela het volgende:
Ik zou wel mensen mee nemen denk ik, maar dan wel zo dat je allemaal je eigen ruimte etc hebt en niet 24/7 bij elkaar zit. Gewoon puur om mee te nemen naar de feesten. De rest van de tijd moeten ze zelf maar een beetje vullen.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:18 schreef ValHallen het volgende:
Ik zou dan een boek gaan schrijven en dat stug werk noemen.
Ja dat soort dingen inderdaad.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:17 schreef Myraela het volgende:
ik zou wel blijven werken, maar inderdaad wel op mijn eigen manier en wanneer het mij uit komt. Zeker geen 40 uur in de week, en ook zeker niet het hele jaar door. Maar af en toe een project vind ik wel leuk.
Of bijvoorbeeld mijn geld stoppen in het organiseren van een evenement en me daar dan mee bemoeien.
Ik zou een kamer maken met alle muren met gevulde nagellakrekjes.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:20 schreef Joysa het volgende:
Ik zou alle nagellak op de hele wereld kopen
en plankjes ervoor zodat je ze uit kan stallen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:20 schreef Joysa het volgende:
Ik zou alle nagellak op de hele wereld kopen
Ik zou inderdaad wel geld in Feyenoord pompen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:20 schreef heloef het volgende:
Ik zou aandelen kopen in het onrustigste bedrijf van Nederland, een club openen in het buitenland met vakantiehuisje er bij natuurlijk. Voor de rest zou ik proberen zo min mogelijk op te vallen met al dat geld.
Jaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou een kamer maken met alle muren met gevulde nagellakrekjes.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:24 schreef Murdera het volgende:
Een eigen leger zou ik wel willen. Een eigen land.
En dan door voor World Domination!!!
Gekke geleerden inhuren om een leger van vliegende cyborg apen te bouwen.
Hoe wist jij dat ik het over Ajax had.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad wel geld in Feyenoord pompen.
En mijn oude voetbalclub de hoofdklasse inkopen.
Verder veel reizen, beetje pokeren, beetje fokken.
Beetje zuipen, just living te good life
Moet de eerste helicopter waar je een beetje leuk in kunt leven nog tegenkomenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:24 schreef Myraela het volgende:
een boot.
Neem dan een persoonlijk mini hellicoptertje.
Ik was bescheiden.quote:
die is wel echt vetquote:
Ik zou komen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:25 schreef ValHallen het volgende:
Ik zie het eigenlijk wel zitten, mijn eigen festival. En dan een soort Lowlands 2.0 worden. Een paar headliners en voor de rest veel nichemarkten vertegenwoordigen. Een podium voor Drum & Bass, een podium voor alleen maar Stonerrock/Doom/Shoegaze/combinatie, een podium voor punk/metal, een podium voor early hardcore/tekno/frenchcore en een podium voor Hiphop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |