abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 januari 2012 @ 21:09:20 #1
366644 FL17
Been there, done that
pi_107416709
Beste fokkers,
Het is een lang verhaal maar ik hoop dat jullie toch hiervoor de tijd willen nemen. Mijn vriend en ik hebben al 2,5 jaar lang een relatie. Maar sinds een halfjaar geleden is ons relatie gewoon verpest. Hij heeft namelijk via whatsapp een seksgesprek gehad met een meisje (ex van zijn vriend) en elkaar naaktfoto’s verstuurd. Hierover had hij mij niets verteld. Hij was bang voor de gevolgen, wilde niet dat ik het uit zou maken. Dus hij had alles verzwegen. Totdat ik erachter kwam. Het hele zwijgproces duurde enkele weken.

Zucht, en wat was er in die weken gebeurd? In die weken had zij nogmaals geprobeerd een seksgesprek met hem te voeren. Dit weigerde hij en hij gaf aan vrienden met haar te willen zijn. In de daaropvolgende dagen spraken ze elkaar bijna dagelijks. In die gesprekken leek het wel alsof zij sympathie van hem wil krijgen, hem seksueel te uitdagen/stimuleren en mij zwart te maken. Mijn vriend gaf haar wel de sympathie en complimenten die ze wilde, maar ging niet in op de seksuele uitdagingen. Verder verdedigde hij mij helaas ook niet omdat hij van mening was dat ze toch al wist hoe hij over mij dacht. Dat het niet meer nodig zou zijn om voor mij op te komen. Ook was hij bang dat zij mij over het gesprek zou informeren als hij haar niet tevreden hield. Toen zij aandrong om met hem af te spreken, stemde hij ook toe uit angst dat ze boos zou worden en mij zou informeren. Ze hadden uiteindelijk afgesproken (hiervan was ik op de hoogte) en tijdens de afspraak probeerde ze hem uit te kleden en te betasten. Hij vond dit niet fijn en duwde haar weg (naar zijn eigen zeggen). Uiteindelijk was hij ook naar huis gegaan omdat hij het onaangenaam vond. Er is bevestiging dat tijdens de afspraak niets was gebeurd omdat zij later een mail stuurde vol excuses over haar gedrag tijdens de afspraak.

Even een klein detail: In de weken dat zij elkaar spraken was ik druk bezig met andere dingen. Mijn stiefvader was toen nog geen maand overleden en een goede vriendin bleek suïcidaal te zijn. Ik probeerde hierdoor veel tijd te besteden met mijn familie en vriendin, waardoor ik hem maar 2 – 3 keer per week zag.

Nu zijn wij een halfjaar verder. En ik vertrouw hem nog steeds niet. Hij heeft veel gehuild, gesmeekt dat ik bij hem moet blijven en dat ik de enige voor hem ben. Maar ik vertrouw hem nog steeds niet. Ik vind het raar dat hij zegt dat ik de enige ben en dat onze relatie perfect is terwijl hij dat gesprek had gevoerd. Hij had zelfs tegen dat meisje gezegd een seksafspraak met haar te willen als ik op vakantie zou gaan en dat zij sexy was. Maar tegen mij loopt hij al jarenlang haar uiterlijk belachelijk te maken (it’s funny cause she’s fat). En hij had ook gezegd dat hij opgewonden werd van de foto’s (borsten), niet zozeer van haar uiterlijk/gezicht in het algemeen omdat hij beweert in het echt niet tot haar aangetrokken voelt.

Ik vind het allemaal dus heel tegenstrijdig. En ook al wilt hij mij en niet zij, ik vertrouw het allemaal niet. Aan de ene kant wil ik verder gaan omdat ik weet dat wij al 2 jaar lang iets moois hebben en dat er daarom misschien een toekomst is. Maar aan de andere kant vertrouw ik hem niet, denk ik dat hij mij weer zal bedriegen en dat hij gewoon een makkelijk sletje is omdat hij nooit eerder ervaring heeft gehad met vrouwen (ik ben zijn eerste vriendin). Daarnaast word ik nog steeds overrompeld door woede, walging en verdriet als ik eraan denk. Verder is het ook een deuk in mijn zelfvertrouwen. Het heeft veel impact op mij gehad en ik kan het nog steeds niet loslaten. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen: Doorgaan met wantrouw of stoppen met verdriet? Vol vertrouwen verder of een nieuwe start maken met een ander?

Graag wil ik weten hoe jullie hierover denken. Tips en adviezen zijn dan ook erg welkom. :)
pi_107417101
Je vriendje is een eikel die willens en wetens wat jullie samen deelden eigenhandig heeft verpest door zijn lul achterna te lopen. Fysiek vreemdgaan of niet, je wantrouwen is terecht. Als hij enig respect voor jou had, had hij het anders aangepakt. In de periode dat hij naast je moest staan, liep hij een ander te hosselen. Je verdient veel beter, trust me.

(En ik vind vaak dat iemand wel een tweede kans verdient, maar dit figuur heeft geen ruggegraat, je bent beter af zonder.)
  maandag 30 januari 2012 @ 21:20:16 #3
358881 Kamergezocht
O nee, toch niet.
pi_107417336
Vaker, of mee uitdagende seks met hem hebben. Hij heeft duidelijk onvervulde behoeftes waarvoor hij desnoods bereid is ze buitenshuis te gaan zoeken, als jij ze niet kan geven.
Buikpijn in m'n kaken van het lachen.
  maandag 30 januari 2012 @ 21:23:46 #4
366644 FL17
Been there, done that
pi_107417536
@Kamergezocht: Hij beweert dat het niet aan de seks lag. Dat het al perfect is tussen ons. Maar inderdaad, ik had precies dezelfde gedachtes. Ik ben zeker niet preuts in bed maar wat zou ik hem meer kunnen geven als hij beweert dat er niets meer extra's nodig is? Dan zou ik redeneren dat ik kennelijk niet genoeg voor hem ben, aangezien hij toch wel elders anders zijn behoeftes probeert te bevredigen.
  Moderator maandag 30 januari 2012 @ 21:24:07 #5
9859 crew  Karina
Woman
pi_107417552
Bij de seksgeprekken en naaktfoto's was het voor mij eigenlijk al schluss geweest. Je vriend is een slappe hap en nog laf ook.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 30 januari 2012 @ 21:28:35 #6
345368 poppetje.
live, laugh & love
pi_107417813
Ik vind het een slappe smoes dat alleen met haar afsprak omdat zij jou anders zou informeren.
Je wist het allemaal toch al?
Ik heb ook zoiets meegemaakt, alleen had hij ook seks gehad. (heb er ook een forum over geopend)
En ik was na een maand weer een relatie met hem begonnen en deed mn best om hem weer te vertrouwen alleen dat lukte niet.
Mijn ervaring is dat als je teveel dingen gaat vergeven dat het alleen maar erger word, ook zul je jarloers worden en hem blijven wantrouwen en dat zal hoogstwaarschijnlijk veel ruzies veroorzaken.
Het is dan makkelijker om nu te stoppen dan dat je over een paar maanden weer op dit forum zit.
Ik weet hoe moeilijk het is! Genoeg mensen die dit toen tegen mij zeiden maar ik bleef erin geloven.
Ik vind het heel vervelend voor je, en wens je veel wijsheid!
pi_107417853
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 21:23 schreef FL17 het volgende:
@Kamergezocht: Hij beweert dat het niet aan de seks lag. Dat het al perfect is tussen ons. Maar inderdaad, ik had precies dezelfde gedachtes. Ik ben zeker niet preuts in bed maar wat zou ik hem meer kunnen geven als hij beweert dat er niets meer extra's nodig is? Dan zou ik redeneren dat ik kennelijk niet genoeg voor hem ben, aangezien hij toch wel elders anders zijn behoeftes probeert te bevredigen.
Doe eens niet zo onderdanig. Als hij iets mist in jullie seksleven, dan moet hij daarover communiceren. Niet zijn heil ergens anders zoeken.
  maandag 30 januari 2012 @ 21:33:04 #8
366644 FL17
Been there, done that
pi_107418052
@Poppetje: Dankjewel :). Maar ik wist eerst niets van het hele gebeuren. Ik vond het toen niet leuk dat ze gingen afspreken omdat zij meestal niet eens met elkaar praten. Maar vóór de afspraak wist ik niets van het hele gebeuren af. Hij zei dat zij zich verveelde en dat hij haar niet wilde afwijzen omdat hij geen zin had in gezeur. Dat vond ik wel vreemd maar ik zocht er verder niets achter... bleghh ja ik was dom.
Ik ben nu al een halfjaar verder en we hebben veel ups en downs (vooral door het hele gebeuren). Het is inderdaad moeilijk om een geliefde los te laten...
  maandag 30 januari 2012 @ 21:34:12 #9
366644 FL17
Been there, done that
pi_107418110
L-E: Daar ben ik het zeker mee eens. Maar het punt is dat hij dat dus niet vindt. Er valt dus daarover niets te communiceren gezien hij beweert niets tekort te komen op het seksgebied.
  maandag 30 januari 2012 @ 21:34:56 #10
358881 Kamergezocht
O nee, toch niet.
pi_107418140
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 21:23 schreef FL17 het volgende:
Dat hij zegt dat alles perfect is, is natuurlijk onzin. Zou dat het geval zijn, dan was de hele situatie niet ontstaan zijn. Het is wel vrij logisch dat hij dat zegt aangezien hij jou blijkbaar niet kwijt wil.
Als je hier mee de toekomst is wil gaan, raad ik je aan op zoek te gaan naar de ware beweegredenen achter dit voorval, door middel van communiceren. En dan vooral vanuit zijn kant.
Het zou best eens kunnen dat hij er zichzelf niet eens van bewust is wat het precies is, of hoe hij hieraan zou kunnen werken, of dat hij het eigenlijk niet onder ogen durft te zien, of onder woorden te brengen.. Maar maak hem dan wel duidelijk dat dat voor jou de enige manier is om verder met 'jullie' te kunnen.
Als je niet achter deze reden kan komen(en dus ook de waarschijnlijke oplossing om dit in de toekomst te voorkomen), is het logische vervolg om hier gewoon een flinke punt achter te knallen, aangezien je geen enkele zekerheid hebt dat dit niet nog een keer gaat gebeuren.
Succes ermee
Buikpijn in m'n kaken van het lachen.
pi_107418280
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 21:34 schreef FL17 het volgende:
L-E: Daar ben ik het zeker mee eens. Maar het punt is dat hij dat dus niet vindt. Er valt dus daarover niets te communiceren gezien hij beweert niets tekort te komen op het seksgebied.
Je mist mijn punt. Het doet er niet toe of hij wel of niet iets mist, hij heeft laten zien wat voor man hij is door zijn handelingen. Dat jij dan, nadat zoiets gebeurt, je gaat afvragen of je jullie seksleven een boost moet geven vind ik misplaatst. Ik vind het onbegrijpelijk dat je je nog afvraagt wat je hiermee moet, eigenlijk. Zou voor mij duidelijk zijn.
  maandag 30 januari 2012 @ 21:38:05 #12
366644 FL17
Been there, done that
pi_107418306
Kamergenoot: We hebben hierover al vaak over gepraat. Hij beweert het volgende: er is niets mis met ons seksleven, ons relatie is perfect en hij is blij met mij. Maar op die avond verveelde hij zich en zij gaf hem spanning door foto's te sturen. Iets wat hij nooit eerder heeft ervaren. Maar dat vind ik ook zo debiel, hangt ons relatie dan af van zijn spanningsniveau??? Hoe meer hij zich verveelt + vrouwen die zich voor zijn voeten werpen = vreemdgaan? Dan weet ik gewoon zeker dat het zich gaat herhalen.
  maandag 30 januari 2012 @ 21:39:46 #13
366644 FL17
Been there, done that
pi_107418402
LE: Nou ja, ik zit gewoon nog in een grijs gebied. Aan de ene kant haat ik hem en vertrouw ik hem niet meer. Aan de andere kant houd ik gewoon nog veel van hem en wil ik bij hem blijven. Dat maakt het juist zo moeilijk.
  maandag 30 januari 2012 @ 21:39:48 #14
345368 poppetje.
live, laugh & love
pi_107418406
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 21:33 schreef FL17 het volgende:
@Poppetje: Dankjewel :). Maar ik wist eerst niets van het hele gebeuren. Ik vond het toen niet leuk dat ze gingen afspreken omdat zij meestal niet eens met elkaar praten. Maar vóór de afspraak wist ik niets van het hele gebeuren af. Hij zei dat zij zich verveelde en dat hij haar niet wilde afwijzen omdat hij geen zin had in gezeur. Dat vond ik wel vreemd maar ik zocht er verder niets achter... bleghh ja ik was dom.
Ik ben nu al een halfjaar verder en we hebben veel ups en downs (vooral door het hele gebeuren). Het is inderdaad moeilijk om een geliefde los te laten...
Ik had niet goed gelezen dat het een half jaargeleden was gebeurd.
Maar hoe komt het zo dat je nu pas dit topic maakt?
Heeft hij zich niet bewezen en laten zien dat hij nu te vertrouwen is?
Of heeft hij toch weer contact met haar gehad in die tijd of iets anders?
  maandag 30 januari 2012 @ 21:43:04 #15
365601 VVDer
Excuus=makkelijk
pi_107418593
Even serieus. Hij zegt dat zij hem uitklede en betaste! Een excuus na de ander! Even wakker worden, maar dit gaat niet werken. Ik wens je heel veel succes, maar maak hier een eind aan. Je verdient beter dan naief te blijven hangen. suc6 ts
Verantwoordelijkheid is voor veel mensen onbekend.
  maandag 30 januari 2012 @ 21:44:13 #16
365601 VVDer
Excuus=makkelijk
pi_107418634
Hoe oud zijn jullie?
  maandag 30 januari 2012 @ 21:46:23 #17
366644 FL17
Been there, done that
pi_107418732
VVDer: beide 23 :) Hij was niet uitgekleed, dat probeerde ze toen maar hij duwde haar weg. In een later mailtje van haar schreef ze dat het haar speet voor haar gedrag destijds. Ik vermoed dan dat ze zich schaamde voor wat ze toen probeerde te doen.

@Poppetje: Ik had toen voor mezelf besloten dat ik na een halfjaar een beslissing moet maken. Doorgaan met de relatie en niet meer over het vreemdgaan beginnen, dus het hoofdstuk afsluiten, of stoppen met de relatie. Ik ben er tot nu toe nog steeds niet over uit. Hij heeft zich in dit halfjaar 'bewezen' dat hij te 'vertrouwen' is. Geen contact meer met het meisje, neemt me vaak uiteten, cadeautjes, lief zijn, moeite voor me doen en al mijn woedeshit pikken. Het probleem is dat ik er soms nog heel erg mee kan zitten en dat de negatieve gevoelens weer naar boven komen. Bijvoorbeeld als ik iets zie dat ik met hen associeer, dan komen die gevoelens en gedachtes weer naar boven en dat zorgt voor spanning tussen ons en een rotdag voor mij.
  maandag 30 januari 2012 @ 21:48:48 #18
365601 VVDer
Excuus=makkelijk
pi_107418852
TS je vriend spreekt de waarheid niet. Je wilt het geloven omdat je gek op hem bent. Wellicht moet hij nog zijn wilde haren verliezen door te sletten. Rust komt later, maar ik zou voor mezelf kiezen in deze. Succes het lijkt me geen fijne situatie
  maandag 30 januari 2012 @ 21:51:24 #19
366646 Frederick_29
Lice is a battle
pi_107418988
Het is niet makkelijk, maar stop ermee, kan er niet meer over zeggen.
Nothing much
  † In Memoriam † maandag 30 januari 2012 @ 23:07:27 #20
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_107423314
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 21:48 schreef VVDer het volgende:
TS je vriend spreekt de waarheid niet. Je wilt het geloven omdat je gek op hem bent. Wellicht moet hij nog zijn wilde haren verliezen door te sletten. Rust komt later, maar ik zou voor mezelf kiezen in deze. Succes het lijkt me geen fijne situatie
Dit. Ik geloof ook niet dat het verhaal van de vriend de gehele waarheid is. Klinkt allemaal niet zo goed. En ik denk ook dat hij zijn wilde haren nog moet verliezen... je bent zijn eerste vriendin. Succes meisje
Are you fokking to me?
pi_107424399
Lijkt wel een ex van me , na 3 jaar heb ik er maar een punt achter gezet.
Hij vond onze relatie perfect en was kapot toen het uit ging maar hij is wel 3 jaar lang 'virtueel' vreemdgegaan :')

Ik zeg : Wegwezen bij zo'n idioot
Ik schijt ermee uit. Doei , bedankt voor het fokken.
pi_107424698
Ik vind dat iedereen wel heel hard doet TOV TPs vriend. Een vrouw werpt zich min of meer voor zijn voeten en vervolgens wijst hij haar af.

Tuurlijk, hij had die naaktfoto's niet moeten sturen maar to be fair denk ik dat een flinke groep jongens er gewoon op waren gegaan. TS zou het positieve in moeten zien als in: zelfs als een meisje haar lichaam aanbiedt, gaat hij niet vreemd.

Hij is zeker geen engel, maar ik vind dit geen kansloos geval.
pi_107425330
Je wantrouwen is zeker terecht. ik denk niet dat je het nog ooit zal kwijtraken.
Het zal altijd in je achterhoofd blijven
  dinsdag 31 januari 2012 @ 00:08:42 #24
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_107426604
De relatie is op sterven na dood, maar dat ligt zeker evenveel aan jouw kneuterige bezitterigheid als aan het gedrag van je vriendje. Jullie zijn allebei nog hartstikke jong, stel je toch niet zo aan over een paar gesprekken en een paar naaktfoto's zeg. Als je daar een half jaar later nog steeds zo mee zit dan ben je echt nog niet toe aan een vaste relatie en kun je beter eerst wat levenservaring op gaan doen.
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
  dinsdag 31 januari 2012 @ 00:22:55 #25
366644 FL17
Been there, done that
pi_107427089
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 00:08 schreef keesjeislief het volgende:
De relatie is op sterven na dood, maar dat ligt zeker evenveel aan jouw kneuterige bezitterigheid als aan het gedrag van je vriendje. Jullie zijn allebei nog hartstikke jong, stel je toch niet zo aan over een paar gesprekken en een paar naaktfoto's zeg. Als je daar een half jaar later nog steeds zo mee zit dan ben je echt nog niet toe aan een vaste relatie en kun je beter eerst wat levenservaring op gaan doen.
Je hebt gelijk, misschien moeten we gewoon uit elkaar simpelweg omdat we nog moeten scharrelen. Want daarmee bouw ik natuurlijk ervaring op met relaties.

[ Bericht 0% gewijzigd door FL17 op 31-01-2012 00:23:25 (lettertje vergeten hihi) ]
pi_107427162
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 00:08 schreef keesjeislief het volgende:
Bezitterig gedrag van TS? Ik vind het anders volkomen logisch dat ze het niet leuk vindt dat haar vriend zulke streken uithaalt. En TS, ik zou er maar een punt achter zetten want je vertrouwt hem nu toch al niet (ik zou hem meteen hebben gedumpt, dat terzijde).

Nog even een vraagje voor keesjeislief, hoezo is TS niet klaar is voor een vaste relatie volgens jou? Haar vriend heeft iets gedaan waardoor zij hem niet meer vertrouwt, het is niet zo gek dat ze hem niet vertrouwt, ook al zijn we een halfjaar later. Zou jij je partner nog vertrouwen als hij/zij zoiets zou hebben gedaan, ondanks je levenservaring?
pi_107427215
dat mannen af en toe hun grenzen verkennen is niets nieuws, vind het alleen een vreemd detail dat hij wel met haar heeft afgesproken. hij zou haar ook gewoon geblokkeerd kunnen hebben en afstand genomen kunnen hebben en dan zelf het verhaal verteld kunnen hebben...je gaat niet met iemand afspreken zodat iemand zich stil houdt...anyway dit alles kan waar zijn, of niet...hetgeen wat er uiteindelijk toedoet is jullie vertrouwen in ekaar, en dat is er niet meer...
pi_107427340
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 23:32 schreef Pharmacist het volgende:
Ik vind dat iedereen wel heel hard doet TOV TPs vriend. Een vrouw werpt zich min of meer voor zijn voeten en vervolgens wijst hij haar af.

Tuurlijk, hij had die naaktfoto's niet moeten sturen maar to be fair denk ik dat een flinke groep jongens er gewoon op waren gegaan. TS zou het positieve in moeten zien als in: zelfs als een meisje haar lichaam aanbiedt, gaat hij niet vreemd.

jullie mannen vinden wel vaker dat vrouwen "steng" of "bezitterig" zijn...desondanks maken ze die fouten wel, en dat is dan ons eigen schuld? wellicht kan je met bezitterig gedrag iemand wegjaagen, maar dan kunnen ze het beter uitmaken..het is of a of b, en niet allebei...soms moet die strengheid erzijn, anders vervagen alle grenzen, want geef eerlijk toe als zoiets een paar keer gebeurd en het wordt constant vergeven, dan kan je beter geen relatie hebben? of in ieder geval de vrouw de keuze laten of ze bij zo'n figuur wilt blijven..lijkt me wel zo eerlijk...
  dinsdag 31 januari 2012 @ 00:40:32 #29
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_107427595
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 00:25 schreef junamii het volgende:

[..]

Bezitterig gedrag van TS? Ik vind het anders volkomen logisch dat ze het niet leuk vindt dat haar vriend zulke streken uithaalt.
"Niet leuk" is heel wat anders. En ja, nogal bezitterig en/door onzeker, zo komt TS over vind ik. Ik vind 23 erg jong om zo'n klein slippertje te laten uitlopen op zo'n uitgesponnen drama. Een half jaar later nog steeds niet eroverheen, kom op zeg.

quote:
Nog even een vraagje voor keesjeislief, hoezo is TS niet klaar is voor een vaste relatie volgens jou? Haar vriend heeft iets gedaan waardoor zij hem niet meer vertrouwt, het is niet zo gek dat ze hem niet vertrouwt, ook al zijn we een halfjaar later. Zou jij je partner nog vertrouwen als hij/zij zoiets zou hebben gedaan, ondanks je levenservaring?
Omdat TS en vriend pas 23 zijn. Dan ben je net een jaar of 5 aan het neuken, en dan gebeurt het nogal eens dat de hormonen en geilheid je teveel worden. Het vlees is zwak, vooral op zo'n leeftijd. Dat zegt helemaal niets over hoeveel vriendje voelt voor TS (al denkt TS in haar jeugdige onzekerheid van wel). Het gaat hier niet over mij, maar als mij zoiets overkomt dan weet ik al meteen of ik er wel of niet overheen wil stappen. Indien niet, dan niet doormodderen maar er gewoon een punt achter zetten, indien wel dan ben ik het zo weer vergeten.
Fotoboek
pi_107427713
Op het moment dat je dit topic opende had je kunnen raden dat je 80 rationele adviezen zou krijgen: niet doen, werkt niet, laat je niet gebruiken, afsluiten en doorgaan.

Jij komt over alsof je denkt vanuit emotie; je wilt het niet opgeven, maar eigenlijk is de pijn te zwaar.

Dus nu moet je zelf de beslissing maken. Rationeel denken = direct dumpen, zelfrespect gaat voor de mooie relatie. Emotioneel denken = het is zo fijn, dit moet ik niet opgeven.

Ik kan je er alleen veel succes bij wensen en hopen dat je de juiste keuze maakt.
Dit, dus.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 00:46:15 #31
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_107427720
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 00:30 schreef NanaVonB het volgende:

[..]

jullie mannen vinden wel vaker dat vrouwen "steng" of "bezitterig" zijn...desondanks maken ze die fouten wel, en dat is dan ons eigen schuld? wellicht kan je met bezitterig gedrag iemand wegjaagen, maar dan kunnen ze het beter uitmaken..het is of a of b, en niet allebei...soms moet die strengheid erzijn, anders vervagen alle grenzen, want geef eerlijk toe als zoiets een paar keer gebeurd en het wordt constant vergeven, dan kan je beter geen relatie hebben? of in ieder geval de vrouw de keuze laten of ze bij zo'n figuur wilt blijven..lijkt me wel zo eerlijk...
Het is een naieve en kortzichtige gedachte dat grenzen er zijn omdat jij streng bent. Grenzen zijn er omdat je allebei ongeveer hetzelfde denkt over wat wel en niet moet kunnen. Als je grenzen moet gaan "bewaken" dan kun je de rest van je leven achter je partner aan blijven hollen en politieagentje blijven spelen. Sommige mensen (vooral vrouwen) doen dat graag, hoort ook een beetje bij het spelletje natuurlijk, maar ik vind dat maar niets.
Fotoboek
  dinsdag 31 januari 2012 @ 00:50:30 #32
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107427806
Zit je vriend ook op FOK! ? :o
graag je reactie
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_107427819
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 00:46 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Het is een naieve en kortzichtige gedachte dat grenzen er zijn omdat jij streng bent. Grenzen zijn er omdat je allebei ongeveer hetzelfde denkt over wat wel en niet moet kunnen.
Grenzen zijn er omdat ik als individu een bepaald vorm van ongemak ervaar als iemand over deze grens heen gaat. Dat kan van iets zeer klein zijn; zoals mijn persoonlijk ruimte als ik met iemand praat, als tot hele grote dingen bijvoorbeeld wanneer iemand mij mag betasten.

En zo zijn er nog vele persoonlijke grenzen die je in een relatie een beetje op elkaar probeert af te stemmen om gelukkig samen te zijn. Als een ander hard over je grens heen gaat is dat een hele valide rede om te stoppen met de relatie.
Dit, dus.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 00:55:32 #34
366644 FL17
Been there, done that
pi_107427921
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 00:40 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

"Niet leuk" is heel wat anders. En ja, nogal bezitterig en/door onzeker, zo komt TS over vind ik. Ik vind 23 erg jong om zo'n klein slippertje te laten uitlopen op zo'n uitgesponnen drama. Een half jaar later nog steeds niet eroverheen, kom op zeg.

[..]

Omdat TS en vriend pas 23 zijn. Dan ben je net een jaar of 5 aan het neuken, en dan gebeurt het nogal eens dat de hormonen en geilheid je teveel worden. Het vlees is zwak, vooral op zo'n leeftijd. Dat zegt helemaal niets over hoeveel vriendje voelt voor TS (al denkt TS in haar jeugdige onzekerheid van wel). Het gaat hier niet over mij, maar als mij zoiets overkomt dan weet ik al meteen of ik er wel of niet overheen wil stappen. Indien niet, dan niet doormodderen maar er gewoon een punt achter zetten, indien wel dan ben ik het zo weer vergeten.
Ik ben door het gebeuren zeker een stuk meer onzeker geworden ja. Maar dat lijkt me niet zo vreemd eigenlijk. Maar goed, het punt is gewoon dat jij het anders zou aanpakken. Fijn dat de beslissing voor jou -als je ooit in zo'n situatie terechtkomt- dan zo makkelijk en snel zou gaan. Helaas is het in mijn geval dus niet zo. Naar mijn mening zegt dat weinig over de leeftijd. Ik weet zeker dat er genoeg 40+ers zijn die eerst willen kijken hoe dingen in de relatie na een bepaalde tijd gaan, voordat er een definitieve beslissing gemaakt wordt. Ik vind dat juist de meest volwassen benadering omdat er op een lange termijn naar de situatie gekeken wordt. Hoewel het helaas wel veel energie vergt. Daarnaast zijn er vast genoeg volwassenen op een oudere leeftijd die ook makkelijk te verleiden zijn. En ach, ik denk dat we beiden net zo min weten hoe mijn vriendje voelt over mij. Tenzij je hem zelf bent of als jouw gedachten representatief staan voor die van alle mannen natuurlijk.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 01:01:19 #35
366644 FL17
Been there, done that
pi_107428040
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 00:45 schreef Buitendam het volgende:
Op het moment dat je dit topic opende had je kunnen raden dat je 80 rationele adviezen zou krijgen: niet doen, werkt niet, laat je niet gebruiken, afsluiten en doorgaan.

Jij komt over alsof je denkt vanuit emotie; je wilt het niet opgeven, maar eigenlijk is de pijn te zwaar.

Dus nu moet je zelf de beslissing maken. Rationeel denken = direct dumpen, zelfrespect gaat voor de mooie relatie. Emotioneel denken = het is zo fijn, dit moet ik niet opgeven.

Ik kan je er alleen veel succes bij wensen en hopen dat je de juiste keuze maakt.
Haha dankjewel, dat is het precies. Maar als nu is er sprake van een rationeel x emotioneel dan zijn die gevoelens en gedachtes zo fucked up gemengd dat ik geen idee wat ik moet doen. Ik wil het eigenlijk niet opgeven maar de onzekerheid is ook heel sterk. Over het algemeen wil ik de relatie nog wel een kans geven maar ik (en mijn vriend) moet(en) dan wel een manier zien te vinden om die wantrouw en onzekerheid te verminderen.

@Leandre: Nee, hoe kom je daar nou bij? :{ :{
  dinsdag 31 januari 2012 @ 01:07:48 #36
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107428140
Omdat het topic van die "topgozer" zo ongeveer zijn kant van het verhaal lijkt te beschrijven, incl. vermeende onschuld.... maar goed, hij heeft het in zijn topic niet over een vriendin, dus die zal hij wel niet hebben ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 31 januari 2012 @ 01:15:14 #37
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_107428238
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 00:50 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Grenzen zijn er omdat ik als individu een bepaald vorm van ongemak ervaar als iemand over deze grens heen gaat. Dat kan van iets zeer klein zijn; zoals mijn persoonlijk ruimte als ik met iemand praat, als tot hele grote dingen bijvoorbeeld wanneer iemand mij mag betasten.

En zo zijn er nog vele persoonlijke grenzen die je in een relatie een beetje op elkaar probeert af te stemmen om gelukkig samen te zijn. Als een ander hard over je grens heen gaat is dat een hele valide rede om te stoppen met de relatie.
Ik had het (zoals duidelijk was uit de context) over grenzen binnen een relatie. Als je daar continu (let op: continu, dus niet een enkel uitzonderingsgeval) je grenzen moet aangeven (en vooral dit soort taal bij moet gebruiken) dan is het m.i. meer een zakelijke overeenkomst dan een natuurlijke band tussen twee geliefden.
Fotoboek
  dinsdag 31 januari 2012 @ 01:23:21 #38
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_107428336
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 00:55 schreef FL17 het volgende:

[..]

Ik ben door het gebeuren zeker een stuk meer onzeker geworden ja. Maar dat lijkt me niet zo vreemd eigenlijk.

[...]
Dat is het punt: dat is het eigenlijk wel. Maar ik begrijp uit je geagiteerde reactie op mijn post en je enthousiaste reactie op Buitendam dat je liever wat zachte 'feel good' woorden wilt horen dan een wat scherpere discussie wilt aangaan. Met betrekking tot wat je verder schreef: ik reageerde op een vraag aan mij, vandaar dat ik het even over mezelf had. Hoe dan ook, succes met de situatie! :).
Fotoboek
  dinsdag 31 januari 2012 @ 07:43:17 #39
365601 VVDer
Excuus=makkelijk
pi_107429915
quote:

Pardon? Jij denkt dat een man zich zou storten op een vrouw die zich zal aanbieden?! Sorry hoor, maar ik denk dat je er volledig naast zit. Ik alsmede mijn vrienden zitten in een relatie. Dat is iets wat je serieus neemt (die relatie dan ;) ) Als je slechts 2,5 jaar een relatie hebt, je bent niet eerlijk en je verstuurd naakt foto's. Geloof me, dan ben je heel wat grenzen gepasseerd. Dat al na 2,5 jaar! Kan je nagaan hoe het er over 5 of 10 of meer jaar uit zal zien.

Ik geloof best dat de vriend van TS spijt heeft. Hij had natuurlijk gehoopt dat het nooit uit zou komen en dan kon hij lekker verder gaan en elke keer de lat hoger leggen. Hij is gewoon niet eerlijk en ook niet in het bovenstaande verhaal
pi_107430065
Bah zeg wat een slap figuur. Jij bent net je stiefvader kwijt, een vriendin van je is suicidaal. Hij denkt dan niet ik moet haar steunen. Maar goh ik verveel me laat ik seksgesprekken met een een of ander wanhopig figuur hebben. En TS ik geloof geen zak van zijn verhaal. Je kunt beter krijgen.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 31 januari 2012 @ 08:07:27 #41
365601 VVDer
Excuus=makkelijk
pi_107430095
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 08:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Bah zeg wat een slap figuur. Jij bent net je stiefvader kwijt, een vriendin van je is suicidaal. Hij denkt dan niet ik moet haar steunen. Maar goh ik verveel me laat ik seksgesprekken met een een of ander wanhopig figuur hebben. En TS ik geloof geen zak van zijn verhaal. Je kunt beter krijgen.
Ik ben het met je eens, echter zullen sexgesprekken en het versturen van foto's echt niet in enkele dagen vorm krijgen. Daar gaat wel een behoorlijke tijd overheen
pi_107430286
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 08:07 schreef VVDer het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens, echter zullen sexgesprekken en het versturen van foto's echt niet in enkele dagen vorm krijgen. Daar gaat wel een behoorlijke tijd overheen
Nee maar daarom zeg ik ik geloof de vriend van TS niet :-)
  dinsdag 31 januari 2012 @ 08:51:52 #43
356451 Heinlein
Realiteit, I has it
pi_107430630
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 01:01 schreef FL17 het volgende:

[..]

Over het algemeen wil ik de relatie nog wel een kans geven maar ik (en mijn vriend) moet(en) dan wel een manier zien te vinden om die wantrouw en onzekerheid te verminderen.
Wat dacht je van vergeven en doorgaan?

Dat moet je zelf doen, je vriend heeft zo te lezen al gesmeekt en gehuild of hij vergeven kon worden, maar dat is je volgens mij nog niet geheel gelukt.

Want jouw hele topic gaat over wat hij exact gedaan heeft, in alle details, terwijl je het belangrijkste detail eigenlijk overslaat: hoe het zit met jouw gevoel, en waarom je er niet overheen kan komen.

Bedrogen voelen, dat is een heftig gevoel. Ik denk dat het met je onschuld in relaties te maken heeft. Als je al een paar relaties hebt gehad, dan begrijp je dat mensen fouten maken, en dat er zoiets is als toeval. Het had jaaaarenlang koek en ei tussen jou en je vriend kunnen zijn, maar toevallig is er een meisje dat hem een geile foto opstuurt. Je vriend voelt zich gevleid, en was vergeten hoe geweldig het is om als man begeerd te worden. Okay, dus hij maakt een foutje. Want hij is ook maar een mens.

Als je er geen zin meer in hebt, direct mee kappen. Vandaag nog.

Als je gevoel nog in de relatie zit, vergeef hem dan en ga (een illusie armer) verder. Bel hem, zeg tegen hem, sorry. En stuur volgende week een foto met je tieten erop (geen grapje).
De waarheid is hard, maar dat maakt het niet minder waar
pi_107431600
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 08:51 schreef Heinlein het volgende:

[..]

Als je gevoel nog in de relatie zit, vergeef hem dan en ga (een illusie armer) verder. Bel hem, zeg tegen hem, sorry. En stuur volgende week een foto met je tieten erop (geen grapje).
Zodat ie dat als chantage materiaal kan gebruiken?
Hai :D
pi_107431654
Ga eens op 'vakantie'. Ik ben benieuwd hoe hij reageert en wat hij gaat doen.
pi_107431853
quote:

Ach kom op zeg. Dus TS moet 'blij' zijn omdat er jongens zijn die wél verder waren gegaan..? Goede instelling ja. :')
  dinsdag 31 januari 2012 @ 10:02:26 #47
8369 speknek
Another day another slay
pi_107431975
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 00:45 schreef Buitendam het volgende:
Wat een bullshit, als de emotie zegt het is zo fijn dit moet ik niet opgeven, dan is de rationele keuze om daarvoor te kiezen, wat zijn wij anders dan eudaimonische wezens.

Voor de rest wat Pharmacist zei: hij is niet vreemdgegaan. Dus get over it of maak het uit. Er is maar een iemand die dat in kan voelen, wij kunnen lullen als brugman, maar het gaat erom of jij het hem wil vergeven of niet. Het klinkt mij een beetje in de oren dat je dit topic vooral opent zodat wij allemaal zeggen boeeee wat een slechterik, en dat jij dat nog jaren lang als munitie tegen hem kunt gebruiken (op internet vond iedereen jou ook een slechterik), maar dat gaat je relatie geen steek helpen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 10:04:49 #48
356451 Heinlein
Realiteit, I has it
pi_107432020
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 09:43 schreef PixieDot het volgende:

[..]

Zodat ie dat als chantage materiaal kan gebruiken?
Als je daar bang voor bent, doe het dan inderdaad niet.

Persoonlijk laat ik me niet door angst leiden in een relatie, maar door hoop en optimisme. Gek genoeg krijg ik altijd positiviteit terug.
De waarheid is hard, maar dat maakt het niet minder waar
pi_107432102
Als ik die beginpost dorlees heeft de vriend gewoon een half jaar terug een fout gemaakt...

kennelijk heeft dat andere meisje flink met hem geflirt en wilde die hem graag versieren en hij ging daar toen op in, en duidelijk te ver...
vervolgens heeft hij dat zelf ook afgebroken en verdere flirts afgewezen, enkel heeft hij ook verzwegen wat gebeurt is.

Voor de TS is het volgens mij echter zo dat als die toenmalige flirt géén reden was het toen uit te maken, je niet moet blijven doorzeiken erover...
juist wat betreft zijn 'grenzen' is het ook dudielijk dat hij niet meer met dat meisje wilde... natuurlijk is hij te ver gegaan, maar latenw e eeerlijk zijn, een andere dame die veel interesse heeft en zich duidelijka anbiedt kan ook verdomd interssant zijn..
zeker in een fase waar de vriendin kennelijk weinig tijd en aandacht geeft.

Natuurlijk heeft de TS genoeg grond om boos te zijn, enkel is datgene wat hij fout gedaan heeft ook enkel iets dat heel duidelijk eenmalig was... zowel het hebben van die sexchat, sturen van foto's en dit hierna verzwijgen. Maar tevens is hij er niet meer doorgegaan...

als de TS hem toen wel kon vergeven, en toen ze het ontdekt het geen reden was het uit te maken, ze niet enerzijds de relatie aanhouden, maar wel in een soort van 'zeikmode' blijven zitten en blijven miepen en mekkeren... wat gebrut is terugdraaien zal niet mogelijk zijn en wat dat betreft moet de TS gewoon besluiten of ze haar vriend vergeeft en verder naar de toekomst kan kijken en haar vriend vervolgens wél dat vertrouwen geven...
Of niet, en dan moet je het gewoon uitmaken...

De houding van 'relatie aanhouden, maar blijven miepen over die fout die hij een half jaar terug gemaakt heeft, moet je niet doen dat is niet eerlijk tegenover jezelf en niet tegenover je vriend.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 31 januari 2012 @ 10:12:47 #50
365601 VVDer
Excuus=makkelijk
pi_107432204
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 10:08 schreef RM-rf het volgende:
Als ik die beginpost dorlees heeft de vriend gewoon een half jaar terug een fout gemaakt...

kennelijk heeft dat andere meisje flink met hem geflirt en wilde die hem graag versieren en hij ging daar toen op in, en duidelijk te ver...
vervolgens heeft hij dat zelf ook afgebroken en verdere flirts afgewezen, enkel heeft hij ook verzwegen wat gebeurt is.

Voor de TS is het volgens mij echter zo dat als die toenmalige flirt géén reden was het toen uit te maken, je niet moet blijven doorzeiken erover...
juist wat betreft zijn 'grenzen' is het ook dudielijk dat hij niet meer met dat meisje wilde... natuurlijk is hij te ver gegaan, maar latenw e eeerlijk zijn, een andere dame die veel interesse heeft en zich duidelijka anbiedt kan ook verdomd interssant zijn..
zeker in een fase waar de vriendin kennelijk weinig tijd en aandacht geeft.

Natuurlijk heeft de TS genoeg grond om boos te zijn, enkel is datgene wat hij fout gedaan heeft ook enkel iets dat heel duidelijk eenmalig was... zowel het hebben van die sexchat, sturen van foto's en dit hierna verzwijgen. Maar tevens is hij er niet meer doorgegaan...

als de TS hem toen wel kon vergeven, en toen ze het ontdekt het geen reden was het uit te maken, ze niet enerzijds de relatie aanhouden, maar wel in een soort van 'zeikmode' blijven zitten en blijven miepen en mekkeren... wat gebrut is terugdraaien zal niet mogelijk zijn en wat dat betreft moet de TS gewoon besluiten of ze haar vriend vergeeft en verder naar de toekomst kan kijken en haar vriend vervolgens wél dat vertrouwen geven...
Of niet, en dan moet je het gewoon uitmaken...

De houding van 'relatie aanhouden, maar blijven miepen over die fout die hij een half jaar terug gemaakt heeft, moet je niet doen dat is niet eerlijk tegenover jezelf en niet tegenover je vriend.
Risico van het vak vreemdgaan!
  dinsdag 31 januari 2012 @ 10:14:15 #51
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107432236
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 10:12 schreef VVDer het volgende:

Maar op een gegeven moment houdt het wel op. Als je constant erop blijft hameren, dan kun je er beter helemaal mee stoppen. Dan blijft het vreemdgaan van toen een te grote rol in het nu spelen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_107432416
Op deze manier houd je jezelf en de ander aan een lijntje. Hij heeft zijn excuses aangeboden, en wil duidelijk met jou verder. Ga ervoor en sluit zaken af, of stop er mee.
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_107432417
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 10:12 schreef VVDer het volgende:

[..]

In dit geval lijkt het eerder het geval te zijn van het ontwijken om een duidelijke keuze te maken door de vriendin: "Fish or cut bait", zoals de engelsen zeggen.
Of ze vergeeft haar vriend voor dat vreemdgaan en gaat verder in de relatie, of ze kan dat niet en makt het uit...

Aangezien het haar relatie is, is het ook haar keuze en zijn zij en haar vriend de enige die daardoor betroffen zijn, niemand hier die daardoor benadeeld zou worden.
Beide keuzes zijn ook prima verdedigbaar en verklaarbaar.
Als ze zou kiezen het uit te maken, heeft ze het volste recht te zeggend at de relatie uit is door de fout van haar vriend, die is immers vreemdgegaan (een sexchat en naaktfoto's uitwisselen is natuurlijk ook vreemdgaan).

echter, het enige domme wat je kunt doen is géén keuze te maken..., wél de relatie aan te houden (nu al meer dan een half jaar) maar vervolgens die relatie te verpesten door enkel te zeiken over iets dat gewoon gebeurt is en je niet meer kunt veranderen...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 31 januari 2012 @ 10:26:13 #54
365601 VVDer
Excuus=makkelijk
pi_107432534
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 10:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar op een gegeven moment houdt het wel op. Als je constant erop blijft hameren, dan kun je er beter helemaal mee stoppen. Dan blijft het vreemdgaan van toen een te grote rol in het nu spelen.
Ik ben op basis van hetgeen ts hier heeft omschreven van mening dat ze de stekker eruit moet trekken. Ze zijn beide jong en ze hebben echt net wat (2,5 jaar) en dan nu al dit soort fratsen. Naast het feit dat ik niet geloof dat de partner van TS niet eerlijk is. Pull the plug
  dinsdag 31 januari 2012 @ 10:31:43 #55
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_107432691
Cho ... gewoon op je gevoel af gaan betrouw je hem niet gaat het je ook niet meer lukken en kan je beter verder gaan met het leven. Denk je dat je volgende partners door heel het voorval ook niet gaat vertrouwen heeft het misschien toch een kans ... kijk het even van wat afstand. Ik stel me altijd de vraag als ik deze situatie aan 100 mensen zou voorleggen hoeveel mensen zouden ja/neen stemmen ben ik zelf overtuigd dat 70 procent ja zegt zou ik er voor gaan bijvoorbeeld.

Of hier de juiste plaats is om de vraag te stellen weet ik niet goed om heel eerlijk te zijn :)
Minds are like parachutes, they work best when open!
  dinsdag 31 januari 2012 @ 10:33:44 #56
11682 Moonah
Jolie femme
pi_107432763
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 10:21 schreef RM-rf het volgende:

echter, het enige domme wat je kunt doen is géén keuze te maken..., wél de relatie aan te houden (nu al meer dan een half jaar) maar vervolgens die relatie te verpesten door enkel te zeiken over iets dat gewoon gebeurt is en je niet meer kunt veranderen...
Dat dus.
Pfff, ik word al moe en chagrijnig als ik de posts van TS lees.
En TS, ik denk dat leeftijd wel degelijk voor een deel meespeelt, ook al ontken jij dat. Keesjeislief zegt best zinnige dingen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 11:42:52 #57
366644 FL17
Been there, done that
pi_107434958
Nou Moonah, je hoeft mijn posts niet meer te lezen hoor als je er zo negatief door beïnvloedt wordt ;)

Bedankt door de vele reacties jongens :) Ik heb er zeker wat aan. Het is trouwens niet zo dat ik een halfjaar lang geen keuze kon maken. Immers ben ik gewoon verder gegaan met de relatie. Alleen het gebeuren speelt gewoon nog een rol in mijn vertrouwen in ons relatie. Om die reden voel ik me niet altijd om verliefd op hem en dit gebeurt dan sporadisch.En ik wil het niet uitmaken om vervolgens spijt te hebben en hem terug willen. Voor sommigen van jullie zou het wellicht makkelijker af te sluiten zijn, maar voor mij is dat kennelijk en helaas niet. Ik denk dat het ook wel te maken heeft met mijn gekrenkte zelfvertrouwen. Dit zou namelijk het wantrouwen nog kunnen versterken. Ik houd hem inderdaad aan het lijntje en dat vind ik ook jammer maar tegelijkertijd vind ik het ook niet zo erg gezien wat hij gedaan heeft.

Ik gaf eerder aan dat ik over het algemeen wel verder met hem wil. Maar dat was een halfjaar geleden ook de gedachte en tot nu toe is het gewoon nog zwaar voor mij. Ik denk inderdaad dat ik voor mezelf ga kiezen. :) Hij is lief, maar de vertrouwen ontbreekt. Zowel in ons relatie als in mezelf.

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 08:51 schreef Heinlein het volgende:

[..]

Wat dacht je van vergeven en doorgaan?
Dat eerste probeerde ik dus maar dat 'kan' nog steeds niet.

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 10:02 schreef speknek het volgende:

[..]

Het klinkt mij een beetje in de oren dat je dit topic vooral opent zodat wij allemaal zeggen boeeee wat een slechterik, en dat jij dat nog jaren lang als munitie tegen hem kunt gebruiken (op internet vond iedereen jou ook een slechterik), maar dat gaat je relatie geen steek helpen.
Dat is het zeker niet :). Hij is voor de rest een hele lieve en leuke jongen hoor. Anders was ik gelijk gestopt als ik geen potentie meer zag.
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 01:23 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Dat is het punt: dat is het eigenlijk wel. Maar ik begrijp uit je geagiteerde reactie op mijn post en je enthousiaste reactie op Buitendam dat je liever wat zachte 'feel good' woorden wilt horen dan een wat scherpere discussie wilt aangaan. Met betrekking tot wat je verder schreef: ik reageerde op een vraag aan mij, vandaar dat ik het even over mezelf had. Hoe dan ook, succes met de situatie! :).
Dankjewel! :) Maar wat is zo raar aan een verminderd zelfvertrouwen nadat je partner je met een ander bedrogen heeft? Verder zie ik het nut er niet van in om een discussie met een ander aan te gaan aangezien ik benieuwd ben naar andermans meningen en gedachten over de topic. Wat dus per persoon kan verschillen. Ik ben niet geagiteerd over jouw opmerkingen, maar ben het gewoon niet mee eens. Je mag doorgaan met je leeftijd x relatie ervaring hypothese hoor. Ik ben het daar mee oneens en als het waar zou zijn vind ik het nog steeds raar om je relatie kwaliteit en beslissingen af te laten hangen van de leeftijd.
pi_107435654
Ik zie het probleem niet zo. Naaktfoto's: vind je het ook een probleem als je vriend porno kijkt, dan? Ik snap wel dat het spannend is als iemand die foto's naar hem stuurt, dat is toch niet vreemdgaan of iets dergelijks?
Seksgesprek: het zijn maar woorden. Ook dat vind ik een beetje op dezelfde lijn liggen als porno kijken, iets niet-fysieks dat hem opwindt, tja.

Natuurlijk is het 'eng' dat zij ook daadwerkelijk bestaat in zijn leven en dat ze dus iets zouden kunnen doen, maar daar ligt inderdaad een vertrouwenskwestie, en zoals ik het lees is hij al diep genoeg door het stof gegaan. Als hij aangeeft dat hij met jou verder wil en hier niets meer mee doet zou ik daar maar vanuit gaan, wat voor baat heeft hij daarover te liegen? Als hij ontevreden is met jou in bed, wil hij toch niet bij je blijven? :?
pi_107435958
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 12:01 schreef Taurus het volgende:
Ik zie het probleem niet zo. Naaktfoto's: vind je het ook een probleem als je vriend porno kijkt, dan? Ik snap wel dat het spannend is als iemand die foto's naar hem stuurt, dat is toch niet vreemdgaan of iets dergelijks?
Seksgesprek: het zijn maar woorden. Ook dat vind ik een beetje op dezelfde lijn liggen als porno kijken, iets niet-fysieks dat hem opwindt, tja.
De vergelijkingen die je soms maakt en hoe nonchalant je erover bent... :').
pi_107436147
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 12:11 schreef zarGon het volgende:

[..]

De vergelijkingen die je soms maakt en hoe nonchalant je erover bent... :').
Je laat precies weg waar het probleem wél zit en waar ik het ook erken, beetje jammer. Ik zeg toch dat het probleem zit in het feit dat zij echt in het leven van haar vriend zit, dat is bedreigend. Maar er is al niets gebeurd en vriendlief heeft gezegd dat er ook niets gaat gebeuren omdat hij bij haar wil blijven; hoe duidelijk wil je het hebben?
  dinsdag 31 januari 2012 @ 12:21:46 #61
366644 FL17
Been there, done that
pi_107436261
quote:

Ik vind porno zeker geen probleem, kijk er zelf naar en soms kijken we er samen naar. Wat ik een probleem vind is dat het 1) iemand is die hij kent met wie hij het gesprek voert, 2) dingen die hij had gezegd (bij. Seksafspraak als ik een langere tijd weg zou zijn) en 3) hij ook zelf foto's had gemaakt en verstuurd.

En kennelijk beschouwde hij het ook als een probleem gezien hij het niet aan mij durfde te vertellen en ook bang zou zijn dat zijn vrienden ervan zouden weten.;)
pi_107436738
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 12:21 schreef FL17 het volgende:

[..]

Ik vind porno zeker geen probleem, kijk er zelf naar en soms kijken we er samen naar. Wat ik een probleem vind is dat het 1) iemand is die hij kent met wie hij het gesprek voert, 2) dingen die hij had gezegd (bij. Seksafspraak als ik een langere tijd weg zou zijn) en 3) hij ook zelf foto's had gemaakt en verstuurd.

En kennelijk beschouwde hij het ook als een probleem gezien hij het niet aan mij durfde te vertellen en ook bang zou zijn dat zijn vrienden ervan zouden weten.;)
En weet je ook waarom hij die seksafspraak ambieerde? Heeft hij gezegd dat jij hem seksueel niet bevredigt? Of zou het slechts een toevoeging zijn?

Dat hij het niet durfde te vertellen lijkt me logisch. Als hij zelf een beetje in dat seksgesprek is meegegaan en in de foto's ga je dat natuurlijk niet aan je partner vertellen. Het gaat erom waarom hij dit deed en wat hij met jou wil. Dat heeft hij volgens mij aangegeven, toch, dat hij met jou verder wil? Ik zou geen vriend willen bij wie ik vermoed dat dat gelul is (waarom in vredesnaam? Nogmaals, wat heeft hij er aan bij jou te blijven terwijl hij eigenlijk andere dingen wil?)
pi_107436869
quote:

Natuurlijk is het 'eng' dat zij ook daadwerkelijk bestaat in zijn leven en dat ze dus iets zouden kunnen doen, maar daar ligt inderdaad een vertrouwenskwestie, en zoals ik het lees is hij al diep genoeg door het stof gegaan. Als hij aangeeft dat hij met jou verder wil en hier niets meer mee doet zou ik daar maar vanuit gaan, wat voor baat heeft hij daarover te liegen? Als hij ontevreden is met jou in bed, wil hij toch niet bij je blijven? :?
Ik heb totaal geen problemen met porno. Maar wat TS haar vriend heeft gedaan staat niet in vergelijking met porno. Porno is naar 2 vreemde kijken. Wat TS haar vriend heeft gedaan is naaktfoto's uitwisselen met een hem bekende. Sekstalk met die bekwnde. Dingen gezegd als "als m'n vriendin op vakantie is dan een seksafspraak" en zij mag er ook niks van weten. Gaat allemaal wel ff verder dan porno kijken.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 12:48:44 #64
8369 speknek
Another day another slay
pi_107437121
Ik vind sekspraat met een bekende ook anders dan met een vreemde, omdat je toch een andere cognitie van zo'n persoon hebt, met veel meer belangrijke geassocieerde emoties. Maar dat gezegd hebbende, is er nog steeds vrij weinig gebeurd. Ja hij heeft gespeeld met de gedachte om vreemd te gaan, zoveel is denk ik wel duidelijk, ook als hij beweert van niet. Nou je moet mensen de kost geven die in een relatie wel eens spelen met de gedachte. Taurus heeft wat dat betreft wel gewoon gelijk: het lijkt erop dat hij volledig voor TS gekozen heeft, want die andere vrouw lijkt/leek available genoeg voor hem.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_107437270
Het is verder iets waarover je uren, dagens, kennelijk zelfs maandenlang kunt lullen... of die vriend nu fout was en wat persoon X dénkt dat hij zou doen...

enkel, waarom daar nog een half jaar langer over blijven doorlullen? én je daarbij dus kennelijk ook niet goed in een relatie voelen?

maak de relatie uit, als je iemand niet kunt vergeven en het hem kwalijk neemt, omdat dàt nu eenmaal vreemdgaan is... niet zozeer wàt er wel of niet gebeurt is (en niet of andere dan kwalificeren als 'vreemdgaan'), maar of het vertrouwen van de partner daardoor geschonden is en deze hem/haar niet kan vergeven.
pi_107437288
Jawel, maar TS je loopt na een half jaar nog steeds met dat in je hoofd. Wordt t dan niet eens tijd knopen door te hakken? Want zo worden jij en hij niet gelukkiger hoor.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 12:55:17 #67
8369 speknek
Another day another slay
pi_107437378
Het probleem waar een beetje aan voorbij gegaan wordt, is dat ze allang de keuze gemaakt heeft. Ze heeft de keuze gemaakt bij hem te blijven en hem te vergeven. Alleen, dat vergeven lijkt niet te lukken. Jullie stellen het alsof ze op een kruispunt staat en het een of het ander moet kiezen, maar dat lijkt me geen reele voorstelling van zaken.
pi_107437496
Ach wie heeft dat nou nooit gedaan? En tegenwoordig doen ze dat via traceerbare shit, dus komt het uit. Maar hoe veel anders is het als in de kroeg even geile praat met die bekende van je hebben? Niet toch?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_107437514
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 12:55 schreef speknek het volgende:
Het probleem waar een beetje aan voorbij gegaan wordt, is dat ze allang de keuze gemaakt heeft. Ze heeft de keuze gemaakt bij hem te blijven en hem te vergeven. Alleen, dat vergeven lijkt niet te lukken. Jullie stellen het alsof ze op een kruispunt staat en het een of het ander moet kiezen, maar dat lijkt me geen reele voorstelling van zaken.
Ja maar ze heeft gekozen maar dat werkt blijkbaar niet. Dan zal ze toch nog is moeten gaan nadenken he. Vandaar knopen doorhakken. Want deze manier werkt blijkbaar niet.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 12:58:41 #70
366644 FL17
Been there, done that
pi_107437523
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 12:36 schreef Taurus het volgende:

[..]

En weet je ook waarom hij die seksafspraak ambieerde? Heeft hij gezegd dat jij hem seksueel niet bevredigt? Of zou het slechts een toevoeging zijn?

Dat hij het niet durfde te vertellen lijkt me logisch. Als hij zelf een beetje in dat seksgesprek is meegegaan en in de foto's ga je dat natuurlijk niet aan je partner vertellen. Het gaat erom waarom hij dit deed en wat hij met jou wil. Dat heeft hij volgens mij aangegeven, toch, dat hij met jou verder wil? Ik zou geen vriend willen bij wie ik vermoed dat dat gelul is (waarom in vredesnaam? Nogmaals, wat heeft hij er aan bij jou te blijven terwijl hij eigenlijk andere dingen wil?)
Nou,hij had gezegd dat hij het niet meende en dat hij in het echt (als ze elkaar face to face zien) zich totaal niet aangetrokken voelt tot haar. Hij heeft inderdaad aangegeven dat hij met mij verder wilt en dat hij altijd had gewild en haar niet eens als een keuze zag. Maar ja dan doe je dat gesprek toch niet...

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 12:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Jawel, maar TS je loopt na een half jaar nog steeds met dat in je hoofd. Wordt t dan niet eens tijd knopen door te hakken? Want zo worden jij en hij niet gelukkiger hoor.
Klopt, vrijdag zie ik hem en dan ga ik eindelijk de knopen doorhakken.
pi_107437589
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 12:58 schreef FL17 het volgende:

[..]

Nou,hij had gezegd dat hij het niet meende en dat hij in het echt (als ze elkaar face to face zien) zich totaal niet aangetrokken voelt tot haar. Hij heeft inderdaad aangegeven dat hij met mij verder wilt en dat hij altijd had gewild en haar niet eens als een keuze zag. Maar ja dan doe je dat gesprek toch niet...
Dat is trouwens niet waar, kan ik uit eigen ervaring vertellen.
Je kan wel degelijk met iemand die je in het echt niet moet op zo'n moment het best leuk hebben op die veilige manier. Het zijn echt 2 verschillende dingen.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_107437633
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 12:58 schreef FL17 het volgende:

[..]

[..]

Klopt, vrijdag zie ik hem en dan ga ik eindelijk de knopen doorhakken.
Ben benieuwd wat eruit komt.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 13:01:29 #73
366644 FL17
Been there, done that
pi_107437647
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 12:55 schreef speknek het volgende:
Dit dus. :) Maar als ik het ook zo lees, ik moet zeker een definitieve beslissing maken. Doorgaan en accepteren, niet meer over 'zeiken' en onzeker over zijn, of stoppen en een nieuwe start maken zonder de jongen waar ik zoveel van hield.
pi_107437686
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 13:01 schreef FL17 het volgende:

[..]

Dit dus. :) Maar als ik het ook zo lees, ik moet zeker een definitieve beslissing maken. Doorgaan en accepteren, niet meer over 'zeiken' en onzeker over zijn, of stoppen en een nieuwe start maken zonder de jongen waar ik zoveel van hield.
Je maakt er veel meer van dan zo iets is. Het is gewoon een beetje spielerij, geilerij. Dat vinden mensen gewoon leuk, spannend.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 13:05:59 #75
366644 FL17
Been there, done that
pi_107437834
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 13:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Je maakt er veel meer van dan zo iets is. Het is gewoon een beetje spielerij, geilerij. Dat vinden mensen gewoon leuk, spannend.
Nou dan moet hij dat doen op een manier die ons relatie niet schaadt.
pi_107437866
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 13:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Die indruk heb ik ook ja. Het is eigenlijk gewoon jammer dat je er achter bent gekomen, zeker gezien het feit dat hij haar fysiek gewoon heeft afgewezen. Nu heb je informatie die gaat spoken in je hoofd terwijl dat onnodig (b)lijkt.

Iedereen flirt wel eens met een ander, en een sekspraatje of wat foto's sturen is zo gedaan. Ik kan me goed voorstellen dat iemand zich op dat moment misschien wat 'stout' voelt, maar geen potentiele relatiebreuk riskeert.
pi_107437881
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 13:05 schreef FL17 het volgende:

[..]

Nou dan moet hij dat doen op een manier die ons relatie niet schaadt.
Alsof er ook maar 1 spielerijtje/geiligheidje is die hij kan doen die jij wel leuk zou vinden.
pi_107437912
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 13:01 schreef FL17 het volgende:

[..]

Hield?
  dinsdag 31 januari 2012 @ 13:08:05 #79
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107437919
Een naaktfoto naar iemand sturen als je met een ander een relatie hebt is zo gedaan?
pi_107437928
Als jouw vriend echt respect voor je had en van je houdt zou hij voor jou zou gaan, dat meisje uit zijn leven zetten en niet met haar stiekem praten over seks en plannetjes hebben voor een seksafspraak wanneer jij weg bent.

Als mijn vriend seks gesprekken zou hebben met andere meiden inclusief naaktfoto's en plannetjes voor seksafspraken dan zou ik hem echt niet meer kunnen vertrouwen! En ik zou het ook echt kut vinden als hij nog steeds contact zou hebben met dat meisje, zoals jou vriend.

Ik vind je echt veel te naïef, ik begrijp dat je een toekomst in gedachte hebt met je vriend want je bent al 2 jaar samen maar je moet weten dat een relatie gebaseerd is op vertrouwen en niet op wantrouwen en stiekeme seks gesprekken en seks afspraken.

Ik had het uitgemaakt hoor :/ want je vriend is echt niet te vertrouwen en is al te ver gegaan naar mijn mening.

En ik ben het echt niet eens met de mensen die zeggen 'oh het is toch zoals porno kijken, heel onschuldig en geil gedoe'. Hij kent dat meisje in het echt en dan is het gelijk een stuk persoonlijker en heeft het niets meer te maken met porno. Zelfs al kende hij dat meisje niet, live gesprekken over seks is niet te vergelijken met porno want er is geen interactie in porno maar in zulke gesprekken wel. Je moet gewoon grenzen stellen en ik vind dat je dit niet kunt doen in een serieuze relatie. Live seksgesprekken op cam of msn en plannetjes voor sekafspraken...dat is allemaal gewoon respectloos naar je vriend of vriendin toe. En dan mag je vriend zich dan nog zo hard verontschuldigen en zielig doen, ik vind dat het gewoon een geval is van 'spijt hebben dat hij is gesnapt maar geen berouw hebben van de daad'. Zoals een kind die een snoepje jat. Als zijn moeder hem snapt is het gelijk sorry mama, zal het niet meer doen. Maar als hij niet was gesnapt was hij doorgegaan met snoepjes jatten..! Want jouw vriend was ook gewoon doorgegaan als jij er niet was achtergekomen!

[ Bericht 4% gewijzigd door seiramu op 31-01-2012 13:16:27 ]
pi_107437947
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 13:08 schreef Copycat het volgende:
Een naaktfoto naar iemand sturen als je met een ander een relatie hebt is zo gedaan?
Dat soort dingen gebeuren gewoon.
pi_107437958
quote:
6s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 13:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

:D mwa.
Dit, dus.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 13:11:35 #83
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107438048
quote:
6s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 13:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

Gewoon? Ik vind het nogal cheap en respectloos.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 13:13:37 #84
366644 FL17
Been there, done that
pi_107438113
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 13:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Alsof er ook maar 1 spielerijtje/geiligheidje is die hij kan doen die jij wel leuk zou vinden.
Nou, we kunnen kijken. Wat zijn de keuzes?

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 13:06 schreef Taurus het volgende:

[..]
Ik kan me goed voorstellen dat iemand zich op dat moment misschien wat 'stout' voelt, maar geen potentiele relatiebreuk riskeert.
Ja, zoiets voelde hij toen ook. En achteraf besefte hij dat het verkeerd was en dat is dan ook de reden dat hij het niet durfde te vertellen.

quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 13:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hield?
Haha scherp hoor...houd/hield verschilt eigenlijk met mijn stemming. Laat ik het maar corrigeren naar houd in het algemeen. :)
pi_107438124
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 13:11 schreef Copycat het volgende:

[..]

Gewoon? Ik vind het nogal cheap en respectloos.
Cheap en respectloos zijn nou niet woorden die iets te maken hebben met de status 'geil zijn'.
pi_107438138
Ik heb wel eens naaktfoto's met yvonne uitgewisseld :@
  dinsdag 31 januari 2012 @ 13:15:36 #87
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107438188
quote:
3s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 13:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

Cheap en respectloos zijn nou niet woorden die iets te maken hebben met de status 'geil zijn'.
In dit kader vind ik van wel. Maar dat kan verschil in inzicht zijn. De grens ligt voor mij bij je geiligheid bij anderen dan degene met wie je een relatie hebt gaan botvieren. Met een paar suffe naaktfoto's :') .
pi_107438258
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 13:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

In dit kader vind ik van wel. Maar dat kan verschil in inzicht zijn. De grens ligt voor mij bij je geiligheid bij anderen dan degene met wie je een relatie hebt gaan botvieren. Met een paar suffe naaktfoto's :') .
Jij hebt gewoon blijkbaar geen naaktfoto's-rondstuur-lijf.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 13:18:44 #89
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107438306
Dat zal het inderdaad zijn, ja.
Buiten de feiten dat ik maagd ben, geen vrienden heb en frigide ben.
pi_107438498
quote:
3s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 13:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

Want als man heb je geen grenzen natuurlijk en eigenwaarde als het aankomt op geil zijn. Ik snap.
pi_107438602
quote:
9s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 13:18 schreef Copycat het volgende:
Dat zal het inderdaad zijn, ja.
Buiten de feiten dat ik maagd ben, geen vrienden heb en frigide ben.
Niet zo negatief over jezelf denken.
pi_107438625
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 13:25 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Want als man heb je geen grenzen natuurlijk en eigenwaarde als het aankomt op geil zijn. Ik snap.
Vrij weinig. Je kent de ladder schaal?
pi_107438644
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 13:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nu zijn het suffe naaktfoto's? :? Wat stelt het voor dan?

Het is natuurlijk ook een verschil in waarde hechten aan seksuele uiting; ik heb met het versturen van naaktfoto's geen enkel probleem, een ander mag mijn vriend best naakt zien. En zoals TS al aangeeft; ook haar vriend vond blijkbaar in eerste instantie dat het gewoon een beetje 'naughty' was, maar niet 'vreemdgaan' of echt zwaar over de grens. Dat kan ik me goed voorstellen, maar die grens ligt voor iedereen anders. Voor TS zwaarder, blijkbaar, net als voor meerderen in dit topic.

Voor mij niet. Als hij regelmatig vreemd zou gaan kun je je afvragen; wat doet 'ie in vredesnaam bij mij en dan heeft 'ie ook echt wel wat uit te leggen. Dit lijkt me echter een 'vergissing', met een intentie die anders uitliep dan gedacht.
pi_107438705
quote:
Met een iphone is dat zo gedaan hoor? :? En nogmaals; blijkbaar vind jij een naakt lijf heilig en bestemd voor 1 persoon, maar een ander vindt een piemel of een borst niet zo privé, dat kan toch?
  dinsdag 31 januari 2012 @ 13:32:36 #95
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107438723
Ik vind het hele idee van naaktfoto's versturen sowieso al enorm suf. Kan er niks aan doen, maar dat zou mij zo op mijn lachspieren werken. Verkeerd effect.
En ze buiten je relatie om naar derden sturen vind ik en suf en respectloos en cheap.

Als je binnen je relatie hebt uitgesproken dat het okay is, vooral mee doorgaan! Maar een beetje smiechterig achter de rug van? Neuh.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 13:33:28 #96
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107438746
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 13:32 schreef Taurus het volgende:
En nogmaals; blijkbaar vind jij een naakt lijf heilig en bestemd voor 1 persoon, maar een ander vindt een piemel of een borst niet zo privé, dat kan toch?
En daarom geef ik mijn mening ook. Heeft trouwens niks met heilig of voor een persoon te maken.
Verre van, zelfs.
pi_107439028
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 13:32 schreef Taurus het volgende:

[..]

Met een iphone is dat zo gedaan hoor?
Ik voel een topic-wending aankomen.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 13:44:25 #98
8369 speknek
Another day another slay
pi_107439100
De SGS2 1080p video > iphone fotos.
Maar goed, we gaan hard naar een wereld toe waar iedereen naaktfoto's van zichzelf over het web heeft zwerven.
pi_107439213
quote:
6s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 13:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

Vrij weinig. Je kent de ladder schaal?
Is dat hetzelfde als de laddertheory waarbij de conclusie wordt getrokken dat mannen vrouwen niet friendzonen?
pi_107439299
quote:
In de wereld van sommige users, zeker. :Y
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_107439321
quote:
5s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 13:47 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Is dat hetzelfde als de laddertheory waarbij de conclusie wordt getrokken dat mannen vrouwen niet friendzonen?
Ja die ja.

Zo heb ik me toch jaren zo nu en dan vermaakt met 1 die echt in de categorie 'Would fuck drunk but not admit to it'-viel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')