Doe eens niet zo onderdanig. Als hij iets mist in jullie seksleven, dan moet hij daarover communiceren. Niet zijn heil ergens anders zoeken.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:23 schreef FL17 het volgende:
@Kamergezocht: Hij beweert dat het niet aan de seks lag. Dat het al perfect is tussen ons. Maar inderdaad, ik had precies dezelfde gedachtes. Ik ben zeker niet preuts in bed maar wat zou ik hem meer kunnen geven als hij beweert dat er niets meer extra's nodig is? Dan zou ik redeneren dat ik kennelijk niet genoeg voor hem ben, aangezien hij toch wel elders anders zijn behoeftes probeert te bevredigen.
Dat hij zegt dat alles perfect is, is natuurlijk onzin. Zou dat het geval zijn, dan was de hele situatie niet ontstaan zijn. Het is wel vrij logisch dat hij dat zegt aangezien hij jou blijkbaar niet kwijt wil.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:23 schreef FL17 het volgende:
@Kamergezocht: Hij beweert dat het niet aan de seks lag. Dat het al perfect is tussen ons. Maar inderdaad, ik had precies dezelfde gedachtes. Ik ben zeker niet preuts in bed maar wat zou ik hem meer kunnen geven als hij beweert dat er niets meer extra's nodig is? Dan zou ik redeneren dat ik kennelijk niet genoeg voor hem ben, aangezien hij toch wel elders anders zijn behoeftes probeert te bevredigen.
Je mist mijn punt. Het doet er niet toe of hij wel of niet iets mist, hij heeft laten zien wat voor man hij is door zijn handelingen. Dat jij dan, nadat zoiets gebeurt, je gaat afvragen of je jullie seksleven een boost moet geven vind ik misplaatst. Ik vind het onbegrijpelijk dat je je nog afvraagt wat je hiermee moet, eigenlijk. Zou voor mij duidelijk zijn.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:34 schreef FL17 het volgende:
L-E: Daar ben ik het zeker mee eens. Maar het punt is dat hij dat dus niet vindt. Er valt dus daarover niets te communiceren gezien hij beweert niets tekort te komen op het seksgebied.
Ik had niet goed gelezen dat het een half jaargeleden was gebeurd.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:33 schreef FL17 het volgende:
@Poppetje: Dankjewel. Maar ik wist eerst niets van het hele gebeuren. Ik vond het toen niet leuk dat ze gingen afspreken omdat zij meestal niet eens met elkaar praten. Maar vóór de afspraak wist ik niets van het hele gebeuren af. Hij zei dat zij zich verveelde en dat hij haar niet wilde afwijzen omdat hij geen zin had in gezeur. Dat vond ik wel vreemd maar ik zocht er verder niets achter... bleghh ja ik was dom.
Ik ben nu al een halfjaar verder en we hebben veel ups en downs (vooral door het hele gebeuren). Het is inderdaad moeilijk om een geliefde los te laten...
Dit. Ik geloof ook niet dat het verhaal van de vriend de gehele waarheid is. Klinkt allemaal niet zo goed. En ik denk ook dat hij zijn wilde haren nog moet verliezen... je bent zijn eerste vriendin. Succes meisjequote:Op maandag 30 januari 2012 21:48 schreef VVDer het volgende:
TS je vriend spreekt de waarheid niet. Je wilt het geloven omdat je gek op hem bent. Wellicht moet hij nog zijn wilde haren verliezen door te sletten. Rust komt later, maar ik zou voor mezelf kiezen in deze. Succes het lijkt me geen fijne situatie
Je hebt gelijk, misschien moeten we gewoon uit elkaar simpelweg omdat we nog moeten scharrelen. Want daarmee bouw ik natuurlijk ervaring op met relaties.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:08 schreef keesjeislief het volgende:
De relatie is op sterven na dood, maar dat ligt zeker evenveel aan jouw kneuterige bezitterigheid als aan het gedrag van je vriendje. Jullie zijn allebei nog hartstikke jong, stel je toch niet zo aan over een paar gesprekken en een paar naaktfoto's zeg. Als je daar een half jaar later nog steeds zo mee zit dan ben je echt nog niet toe aan een vaste relatie en kun je beter eerst wat levenservaring op gaan doen.
Bezitterig gedrag van TS? Ik vind het anders volkomen logisch dat ze het niet leuk vindt dat haar vriend zulke streken uithaalt. En TS, ik zou er maar een punt achter zetten want je vertrouwt hem nu toch al niet (ik zou hem meteen hebben gedumpt, dat terzijde).quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:08 schreef keesjeislief het volgende:
De relatie is op sterven na dood, maar dat ligt zeker evenveel aan jouw kneuterige bezitterigheid als aan het gedrag van je vriendje. Jullie zijn allebei nog hartstikke jong, stel je toch niet zo aan over een paar gesprekken en een paar naaktfoto's zeg. Als je daar een half jaar later nog steeds zo mee zit dan ben je echt nog niet toe aan een vaste relatie en kun je beter eerst wat levenservaring op gaan doen.
jullie mannen vinden wel vaker dat vrouwen "steng" of "bezitterig" zijn...desondanks maken ze die fouten wel, en dat is dan ons eigen schuld? wellicht kan je met bezitterig gedrag iemand wegjaagen, maar dan kunnen ze het beter uitmaken..het is of a of b, en niet allebei...soms moet die strengheid erzijn, anders vervagen alle grenzen, want geef eerlijk toe als zoiets een paar keer gebeurd en het wordt constant vergeven, dan kan je beter geen relatie hebben? of in ieder geval de vrouw de keuze laten of ze bij zo'n figuur wilt blijven..lijkt me wel zo eerlijk...quote:Op maandag 30 januari 2012 23:32 schreef Pharmacist het volgende:
Ik vind dat iedereen wel heel hard doet TOV TPs vriend. Een vrouw werpt zich min of meer voor zijn voeten en vervolgens wijst hij haar af.
Tuurlijk, hij had die naaktfoto's niet moeten sturen maar to be fair denk ik dat een flinke groep jongens er gewoon op waren gegaan. TS zou het positieve in moeten zien als in: zelfs als een meisje haar lichaam aanbiedt, gaat hij niet vreemd.
Hij is zeker geen engel, maar ik vind dit geen kansloos geval.
"Niet leuk" is heel wat anders. En ja, nogal bezitterig en/door onzeker, zo komt TS over vind ik. Ik vind 23 erg jong om zo'n klein slippertje te laten uitlopen op zo'n uitgesponnen drama. Een half jaar later nog steeds niet eroverheen, kom op zeg.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:25 schreef junamii het volgende:
[..]
Bezitterig gedrag van TS? Ik vind het anders volkomen logisch dat ze het niet leuk vindt dat haar vriend zulke streken uithaalt.
Omdat TS en vriend pas 23 zijn. Dan ben je net een jaar of 5 aan het neuken, en dan gebeurt het nogal eens dat de hormonen en geilheid je teveel worden. Het vlees is zwak, vooral op zo'n leeftijd. Dat zegt helemaal niets over hoeveel vriendje voelt voor TS (al denkt TS in haar jeugdige onzekerheid van wel). Het gaat hier niet over mij, maar als mij zoiets overkomt dan weet ik al meteen of ik er wel of niet overheen wil stappen. Indien niet, dan niet doormodderen maar er gewoon een punt achter zetten, indien wel dan ben ik het zo weer vergeten.quote:Nog even een vraagje voor keesjeislief, hoezo is TS niet klaar is voor een vaste relatie volgens jou? Haar vriend heeft iets gedaan waardoor zij hem niet meer vertrouwt, het is niet zo gek dat ze hem niet vertrouwt, ook al zijn we een halfjaar later. Zou jij je partner nog vertrouwen als hij/zij zoiets zou hebben gedaan, ondanks je levenservaring?
Het is een naieve en kortzichtige gedachte dat grenzen er zijn omdat jij streng bent. Grenzen zijn er omdat je allebei ongeveer hetzelfde denkt over wat wel en niet moet kunnen. Als je grenzen moet gaan "bewaken" dan kun je de rest van je leven achter je partner aan blijven hollen en politieagentje blijven spelen. Sommige mensen (vooral vrouwen) doen dat graag, hoort ook een beetje bij het spelletje natuurlijk, maar ik vind dat maar niets.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:30 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
jullie mannen vinden wel vaker dat vrouwen "steng" of "bezitterig" zijn...desondanks maken ze die fouten wel, en dat is dan ons eigen schuld? wellicht kan je met bezitterig gedrag iemand wegjaagen, maar dan kunnen ze het beter uitmaken..het is of a of b, en niet allebei...soms moet die strengheid erzijn, anders vervagen alle grenzen, want geef eerlijk toe als zoiets een paar keer gebeurd en het wordt constant vergeven, dan kan je beter geen relatie hebben? of in ieder geval de vrouw de keuze laten of ze bij zo'n figuur wilt blijven..lijkt me wel zo eerlijk...
Grenzen zijn er omdat ik als individu een bepaald vorm van ongemak ervaar als iemand over deze grens heen gaat. Dat kan van iets zeer klein zijn; zoals mijn persoonlijk ruimte als ik met iemand praat, als tot hele grote dingen bijvoorbeeld wanneer iemand mij mag betasten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:46 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Het is een naieve en kortzichtige gedachte dat grenzen er zijn omdat jij streng bent. Grenzen zijn er omdat je allebei ongeveer hetzelfde denkt over wat wel en niet moet kunnen.
Ik ben door het gebeuren zeker een stuk meer onzeker geworden ja. Maar dat lijkt me niet zo vreemd eigenlijk. Maar goed, het punt is gewoon dat jij het anders zou aanpakken. Fijn dat de beslissing voor jou -als je ooit in zo'n situatie terechtkomt- dan zo makkelijk en snel zou gaan. Helaas is het in mijn geval dus niet zo. Naar mijn mening zegt dat weinig over de leeftijd. Ik weet zeker dat er genoeg 40+ers zijn die eerst willen kijken hoe dingen in de relatie na een bepaalde tijd gaan, voordat er een definitieve beslissing gemaakt wordt. Ik vind dat juist de meest volwassen benadering omdat er op een lange termijn naar de situatie gekeken wordt. Hoewel het helaas wel veel energie vergt. Daarnaast zijn er vast genoeg volwassenen op een oudere leeftijd die ook makkelijk te verleiden zijn. En ach, ik denk dat we beiden net zo min weten hoe mijn vriendje voelt over mij. Tenzij je hem zelf bent of als jouw gedachten representatief staan voor die van alle mannen natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:40 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
"Niet leuk" is heel wat anders. En ja, nogal bezitterig en/door onzeker, zo komt TS over vind ik. Ik vind 23 erg jong om zo'n klein slippertje te laten uitlopen op zo'n uitgesponnen drama. Een half jaar later nog steeds niet eroverheen, kom op zeg.
[..]
Omdat TS en vriend pas 23 zijn. Dan ben je net een jaar of 5 aan het neuken, en dan gebeurt het nogal eens dat de hormonen en geilheid je teveel worden. Het vlees is zwak, vooral op zo'n leeftijd. Dat zegt helemaal niets over hoeveel vriendje voelt voor TS (al denkt TS in haar jeugdige onzekerheid van wel). Het gaat hier niet over mij, maar als mij zoiets overkomt dan weet ik al meteen of ik er wel of niet overheen wil stappen. Indien niet, dan niet doormodderen maar er gewoon een punt achter zetten, indien wel dan ben ik het zo weer vergeten.
Haha dankjewel, dat is het precies. Maar als nu is er sprake van een rationeel x emotioneel dan zijn die gevoelens en gedachtes zo fucked up gemengd dat ik geen idee wat ik moet doen. Ik wil het eigenlijk niet opgeven maar de onzekerheid is ook heel sterk. Over het algemeen wil ik de relatie nog wel een kans geven maar ik (en mijn vriend) moet(en) dan wel een manier zien te vinden om die wantrouw en onzekerheid te verminderen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:45 schreef Buitendam het volgende:
Op het moment dat je dit topic opende had je kunnen raden dat je 80 rationele adviezen zou krijgen: niet doen, werkt niet, laat je niet gebruiken, afsluiten en doorgaan.
Jij komt over alsof je denkt vanuit emotie; je wilt het niet opgeven, maar eigenlijk is de pijn te zwaar.
Dus nu moet je zelf de beslissing maken. Rationeel denken = direct dumpen, zelfrespect gaat voor de mooie relatie. Emotioneel denken = het is zo fijn, dit moet ik niet opgeven.
Ik kan je er alleen veel succes bij wensen en hopen dat je de juiste keuze maakt.
Ik had het (zoals duidelijk was uit de context) over grenzen binnen een relatie. Als je daar continu (let op: continu, dus niet een enkel uitzonderingsgeval) je grenzen moet aangeven (en vooral dit soort taal bij moet gebruiken) dan is het m.i. meer een zakelijke overeenkomst dan een natuurlijke band tussen twee geliefden.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Grenzen zijn er omdat ik als individu een bepaald vorm van ongemak ervaar als iemand over deze grens heen gaat. Dat kan van iets zeer klein zijn; zoals mijn persoonlijk ruimte als ik met iemand praat, als tot hele grote dingen bijvoorbeeld wanneer iemand mij mag betasten.
En zo zijn er nog vele persoonlijke grenzen die je in een relatie een beetje op elkaar probeert af te stemmen om gelukkig samen te zijn. Als een ander hard over je grens heen gaat is dat een hele valide rede om te stoppen met de relatie.
Dat is het punt: dat is het eigenlijk wel. Maar ik begrijp uit je geagiteerde reactie op mijn post en je enthousiaste reactie op Buitendam dat je liever wat zachte 'feel good' woorden wilt horen dan een wat scherpere discussie wilt aangaan. Met betrekking tot wat je verder schreef: ik reageerde op een vraag aan mij, vandaar dat ik het even over mezelf had. Hoe dan ook, succes met de situatie!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:55 schreef FL17 het volgende:
[..]
Ik ben door het gebeuren zeker een stuk meer onzeker geworden ja. Maar dat lijkt me niet zo vreemd eigenlijk.
[...]
Pardon? Jij denkt dat een man zich zou storten op een vrouw die zich zal aanbieden?! Sorry hoor, maar ik denk dat je er volledig naast zit. Ik alsmede mijn vrienden zitten in een relatie. Dat is iets wat je serieus neemt (die relatie danquote:Op maandag 30 januari 2012 23:32 schreef Pharmacist het volgende:
Ik vind dat iedereen wel heel hard doet TOV TPs vriend. Een vrouw werpt zich min of meer voor zijn voeten en vervolgens wijst hij haar af.
Tuurlijk, hij had die naaktfoto's niet moeten sturen maar to be fair denk ik dat een flinke groep jongens er gewoon op waren gegaan. TS zou het positieve in moeten zien als in: zelfs als een meisje haar lichaam aanbiedt, gaat hij niet vreemd.
Ik ben het met je eens, echter zullen sexgesprekken en het versturen van foto's echt niet in enkele dagen vorm krijgen. Daar gaat wel een behoorlijke tijd overheenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Bah zeg wat een slap figuur. Jij bent net je stiefvader kwijt, een vriendin van je is suicidaal. Hij denkt dan niet ik moet haar steunen. Maar goh ik verveel me laat ik seksgesprekken met een een of ander wanhopig figuur hebben. En TS ik geloof geen zak van zijn verhaal. Je kunt beter krijgen.
Nee maar daarom zeg ik ik geloof de vriend van TS niet :-)quote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:07 schreef VVDer het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, echter zullen sexgesprekken en het versturen van foto's echt niet in enkele dagen vorm krijgen. Daar gaat wel een behoorlijke tijd overheen
Wat dacht je van vergeven en doorgaan?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:01 schreef FL17 het volgende:
[..]
Over het algemeen wil ik de relatie nog wel een kans geven maar ik (en mijn vriend) moet(en) dan wel een manier zien te vinden om die wantrouw en onzekerheid te verminderen.
Zodat ie dat als chantage materiaal kan gebruiken?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:51 schreef Heinlein het volgende:
[..]
Als je gevoel nog in de relatie zit, vergeef hem dan en ga (een illusie armer) verder. Bel hem, zeg tegen hem, sorry. En stuur volgende week een foto met je tieten erop (geen grapje).
Ach kom op zeg. Dus TS moet 'blij' zijn omdat er jongens zijn die wél verder waren gegaan..? Goede instelling ja.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:32 schreef Pharmacist het volgende:
Wat een bullshit, als de emotie zegt het is zo fijn dit moet ik niet opgeven, dan is de rationele keuze om daarvoor te kiezen, wat zijn wij anders dan eudaimonische wezens.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:45 schreef Buitendam het volgende:
Dus nu moet je zelf de beslissing maken. Rationeel denken = direct dumpen, zelfrespect gaat voor de mooie relatie. Emotioneel denken = het is zo fijn, dit moet ik niet opgeven.
Als je daar bang voor bent, doe het dan inderdaad niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:43 schreef PixieDot het volgende:
[..]
Zodat ie dat als chantage materiaal kan gebruiken?
Risico van het vak vreemdgaan!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:08 schreef RM-rf het volgende:
Als ik die beginpost dorlees heeft de vriend gewoon een half jaar terug een fout gemaakt...
kennelijk heeft dat andere meisje flink met hem geflirt en wilde die hem graag versieren en hij ging daar toen op in, en duidelijk te ver...
vervolgens heeft hij dat zelf ook afgebroken en verdere flirts afgewezen, enkel heeft hij ook verzwegen wat gebeurt is.
Voor de TS is het volgens mij echter zo dat als die toenmalige flirt géén reden was het toen uit te maken, je niet moet blijven doorzeiken erover...
juist wat betreft zijn 'grenzen' is het ook dudielijk dat hij niet meer met dat meisje wilde... natuurlijk is hij te ver gegaan, maar latenw e eeerlijk zijn, een andere dame die veel interesse heeft en zich duidelijka anbiedt kan ook verdomd interssant zijn..
zeker in een fase waar de vriendin kennelijk weinig tijd en aandacht geeft.
Natuurlijk heeft de TS genoeg grond om boos te zijn, enkel is datgene wat hij fout gedaan heeft ook enkel iets dat heel duidelijk eenmalig was... zowel het hebben van die sexchat, sturen van foto's en dit hierna verzwijgen. Maar tevens is hij er niet meer doorgegaan...
als de TS hem toen wel kon vergeven, en toen ze het ontdekt het geen reden was het uit te maken, ze niet enerzijds de relatie aanhouden, maar wel in een soort van 'zeikmode' blijven zitten en blijven miepen en mekkeren... wat gebrut is terugdraaien zal niet mogelijk zijn en wat dat betreft moet de TS gewoon besluiten of ze haar vriend vergeeft en verder naar de toekomst kan kijken en haar vriend vervolgens wél dat vertrouwen geven...
Of niet, en dan moet je het gewoon uitmaken...
De houding van 'relatie aanhouden, maar blijven miepen over die fout die hij een half jaar terug gemaakt heeft, moet je niet doen dat is niet eerlijk tegenover jezelf en niet tegenover je vriend.
Maar op een gegeven moment houdt het wel op. Als je constant erop blijft hameren, dan kun je er beter helemaal mee stoppen. Dan blijft het vreemdgaan van toen een te grote rol in het nu spelen.quote:
In dit geval lijkt het eerder het geval te zijn van het ontwijken om een duidelijke keuze te maken door de vriendin: "Fish or cut bait", zoals de engelsen zeggen.quote:
Ik ben op basis van hetgeen ts hier heeft omschreven van mening dat ze de stekker eruit moet trekken. Ze zijn beide jong en ze hebben echt net wat (2,5 jaar) en dan nu al dit soort fratsen. Naast het feit dat ik niet geloof dat de partner van TS niet eerlijk is. Pull the plugquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar op een gegeven moment houdt het wel op. Als je constant erop blijft hameren, dan kun je er beter helemaal mee stoppen. Dan blijft het vreemdgaan van toen een te grote rol in het nu spelen.
Dat dus.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:21 schreef RM-rf het volgende:
echter, het enige domme wat je kunt doen is géén keuze te maken..., wél de relatie aan te houden (nu al meer dan een half jaar) maar vervolgens die relatie te verpesten door enkel te zeiken over iets dat gewoon gebeurt is en je niet meer kunt veranderen...
Dat eerste probeerde ik dus maar dat 'kan' nog steeds niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:51 schreef Heinlein het volgende:
[..]
Wat dacht je van vergeven en doorgaan?
Dat is het zeker nietquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:02 schreef speknek het volgende:
[..]
Het klinkt mij een beetje in de oren dat je dit topic vooral opent zodat wij allemaal zeggen boeeee wat een slechterik, en dat jij dat nog jaren lang als munitie tegen hem kunt gebruiken (op internet vond iedereen jou ook een slechterik), maar dat gaat je relatie geen steek helpen.
Dankjewel!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:23 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Dat is het punt: dat is het eigenlijk wel. Maar ik begrijp uit je geagiteerde reactie op mijn post en je enthousiaste reactie op Buitendam dat je liever wat zachte 'feel good' woorden wilt horen dan een wat scherpere discussie wilt aangaan. Met betrekking tot wat je verder schreef: ik reageerde op een vraag aan mij, vandaar dat ik het even over mezelf had. Hoe dan ook, succes met de situatie!.
De vergelijkingen die je soms maakt en hoe nonchalant je erover bent...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:01 schreef Taurus het volgende:
Ik zie het probleem niet zo. Naaktfoto's: vind je het ook een probleem als je vriend porno kijkt, dan? Ik snap wel dat het spannend is als iemand die foto's naar hem stuurt, dat is toch niet vreemdgaan of iets dergelijks?
Seksgesprek: het zijn maar woorden. Ook dat vind ik een beetje op dezelfde lijn liggen als porno kijken, iets niet-fysieks dat hem opwindt, tja.
Je laat precies weg waar het probleem wél zit en waar ik het ook erken, beetje jammer. Ik zeg toch dat het probleem zit in het feit dat zij echt in het leven van haar vriend zit, dat is bedreigend. Maar er is al niets gebeurd en vriendlief heeft gezegd dat er ook niets gaat gebeuren omdat hij bij haar wil blijven; hoe duidelijk wil je het hebben?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
De vergelijkingen die je soms maakt en hoe nonchalant je erover bent....
Ik vind porno zeker geen probleem, kijk er zelf naar en soms kijken we er samen naar. Wat ik een probleem vind is dat het 1) iemand is die hij kent met wie hij het gesprek voert, 2) dingen die hij had gezegd (bij. Seksafspraak als ik een langere tijd weg zou zijn) en 3) hij ook zelf foto's had gemaakt en verstuurd.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:01 schreef Taurus het volgende:
Ik zie het probleem niet zo. Naaktfoto's: vind je het ook een probleem als je vriend porno kijkt, dan? Ik snap wel dat het spannend is als iemand die foto's naar hem stuurt, dat is toch niet vreemdgaan of iets dergelijks?
Seksgesprek: het zijn maar woorden. Ook dat vind ik een beetje op dezelfde lijn liggen als porno kijken, iets niet-fysieks dat hem opwindt, tja.
En weet je ook waarom hij die seksafspraak ambieerde? Heeft hij gezegd dat jij hem seksueel niet bevredigt? Of zou het slechts een toevoeging zijn?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:21 schreef FL17 het volgende:
[..]
Ik vind porno zeker geen probleem, kijk er zelf naar en soms kijken we er samen naar. Wat ik een probleem vind is dat het 1) iemand is die hij kent met wie hij het gesprek voert, 2) dingen die hij had gezegd (bij. Seksafspraak als ik een langere tijd weg zou zijn) en 3) hij ook zelf foto's had gemaakt en verstuurd.
En kennelijk beschouwde hij het ook als een probleem gezien hij het niet aan mij durfde te vertellen en ook bang zou zijn dat zijn vrienden ervan zouden weten.;)
Ik heb totaal geen problemen met porno. Maar wat TS haar vriend heeft gedaan staat niet in vergelijking met porno. Porno is naar 2 vreemde kijken. Wat TS haar vriend heeft gedaan is naaktfoto's uitwisselen met een hem bekende. Sekstalk met die bekwnde. Dingen gezegd als "als m'n vriendin op vakantie is dan een seksafspraak" en zij mag er ook niks van weten. Gaat allemaal wel ff verder dan porno kijken.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:01 schreef Taurus het volgende:
Natuurlijk is het 'eng' dat zij ook daadwerkelijk bestaat in zijn leven en dat ze dus iets zouden kunnen doen, maar daar ligt inderdaad een vertrouwenskwestie, en zoals ik het lees is hij al diep genoeg door het stof gegaan. Als hij aangeeft dat hij met jou verder wil en hier niets meer mee doet zou ik daar maar vanuit gaan, wat voor baat heeft hij daarover te liegen? Als hij ontevreden is met jou in bed, wil hij toch niet bij je blijven?
Ja maar ze heeft gekozen maar dat werkt blijkbaar niet. Dan zal ze toch nog is moeten gaan nadenken he. Vandaar knopen doorhakken. Want deze manier werkt blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:55 schreef speknek het volgende:
Het probleem waar een beetje aan voorbij gegaan wordt, is dat ze allang de keuze gemaakt heeft. Ze heeft de keuze gemaakt bij hem te blijven en hem te vergeven. Alleen, dat vergeven lijkt niet te lukken. Jullie stellen het alsof ze op een kruispunt staat en het een of het ander moet kiezen, maar dat lijkt me geen reele voorstelling van zaken.
Nou,hij had gezegd dat hij het niet meende en dat hij in het echt (als ze elkaar face to face zien) zich totaal niet aangetrokken voelt tot haar. Hij heeft inderdaad aangegeven dat hij met mij verder wilt en dat hij altijd had gewild en haar niet eens als een keuze zag. Maar ja dan doe je dat gesprek toch niet...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:36 schreef Taurus het volgende:
[..]
En weet je ook waarom hij die seksafspraak ambieerde? Heeft hij gezegd dat jij hem seksueel niet bevredigt? Of zou het slechts een toevoeging zijn?
Dat hij het niet durfde te vertellen lijkt me logisch. Als hij zelf een beetje in dat seksgesprek is meegegaan en in de foto's ga je dat natuurlijk niet aan je partner vertellen. Het gaat erom waarom hij dit deed en wat hij met jou wil. Dat heeft hij volgens mij aangegeven, toch, dat hij met jou verder wil? Ik zou geen vriend willen bij wie ik vermoed dat dat gelul is (waarom in vredesnaam? Nogmaals, wat heeft hij er aan bij jou te blijven terwijl hij eigenlijk andere dingen wil?)
Klopt, vrijdag zie ik hem en dan ga ik eindelijk de knopen doorhakken.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Jawel, maar TS je loopt na een half jaar nog steeds met dat in je hoofd. Wordt t dan niet eens tijd knopen door te hakken? Want zo worden jij en hij niet gelukkiger hoor.
Dat is trouwens niet waar, kan ik uit eigen ervaring vertellen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:58 schreef FL17 het volgende:
[..]
Nou,hij had gezegd dat hij het niet meende en dat hij in het echt (als ze elkaar face to face zien) zich totaal niet aangetrokken voelt tot haar. Hij heeft inderdaad aangegeven dat hij met mij verder wilt en dat hij altijd had gewild en haar niet eens als een keuze zag. Maar ja dan doe je dat gesprek toch niet...
Ben benieuwd wat eruit komt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:58 schreef FL17 het volgende:
[..]
Nou,hij had gezegd dat hij het niet meende en dat hij in het echt (als ze elkaar face to face zien) zich totaal niet aangetrokken voelt tot haar. Hij heeft inderdaad aangegeven dat hij met mij verder wilt en dat hij altijd had gewild en haar niet eens als een keuze zag. Maar ja dan doe je dat gesprek toch niet...
[..]
Klopt, vrijdag zie ik hem en dan ga ik eindelijk de knopen doorhakken.
Dit dus.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:55 schreef speknek het volgende:
Het probleem waar een beetje aan voorbij gegaan wordt, is dat ze allang de keuze gemaakt heeft. Ze heeft de keuze gemaakt bij hem te blijven en hem te vergeven. Alleen, dat vergeven lijkt niet te lukken. Jullie stellen het alsof ze op een kruispunt staat en het een of het ander moet kiezen, maar dat lijkt me geen reele voorstelling van zaken.
Je maakt er veel meer van dan zo iets is. Het is gewoon een beetje spielerij, geilerij. Dat vinden mensen gewoon leuk, spannend.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:01 schreef FL17 het volgende:
[..]
Dit dus.Maar als ik het ook zo lees, ik moet zeker een definitieve beslissing maken. Doorgaan en accepteren, niet meer over 'zeiken' en onzeker over zijn, of stoppen en een nieuwe start maken zonder de jongen waar ik zoveel van hield.
Nou dan moet hij dat doen op een manier die ons relatie niet schaadt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je maakt er veel meer van dan zo iets is. Het is gewoon een beetje spielerij, geilerij. Dat vinden mensen gewoon leuk, spannend.
Die indruk heb ik ook ja. Het is eigenlijk gewoon jammer dat je er achter bent gekomen, zeker gezien het feit dat hij haar fysiek gewoon heeft afgewezen. Nu heb je informatie die gaat spoken in je hoofd terwijl dat onnodig (b)lijkt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je maakt er veel meer van dan zo iets is. Het is gewoon een beetje spielerij, geilerij. Dat vinden mensen gewoon leuk, spannend.
Alsof er ook maar 1 spielerijtje/geiligheidje is die hij kan doen die jij wel leuk zou vinden.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:05 schreef FL17 het volgende:
[..]
Nou dan moet hij dat doen op een manier die ons relatie niet schaadt.
Hield?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:01 schreef FL17 het volgende:
[..]
Dit dus.Maar als ik het ook zo lees, ik moet zeker een definitieve beslissing maken. Doorgaan en accepteren, niet meer over 'zeiken' en onzeker over zijn, of stoppen en een nieuwe start maken zonder de jongen waar ik zoveel van hield.
Dat soort dingen gebeuren gewoon.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:08 schreef Copycat het volgende:
Een naaktfoto naar iemand sturen als je met een ander een relatie hebt is zo gedaan?
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat soort dingen gebeuren gewoon.
Gewoon? Ik vind het nogal cheap en respectloos.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Dat soort dingen gebeuren gewoon.
Nou, we kunnen kijken. Wat zijn de keuzes?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Alsof er ook maar 1 spielerijtje/geiligheidje is die hij kan doen die jij wel leuk zou vinden.
Ja, zoiets voelde hij toen ook. En achteraf besefte hij dat het verkeerd was en dat is dan ook de reden dat hij het niet durfde te vertellen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:06 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat iemand zich op dat moment misschien wat 'stout' voelt, maar geen potentiele relatiebreuk riskeert.
Haha scherp hoor...houd/hield verschilt eigenlijk met mijn stemming. Laat ik het maar corrigeren naar houd in het algemeen.quote:
Cheap en respectloos zijn nou niet woorden die iets te maken hebben met de status 'geil zijn'.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gewoon? Ik vind het nogal cheap en respectloos.
In dit kader vind ik van wel. Maar dat kan verschil in inzicht zijn. De grens ligt voor mij bij je geiligheid bij anderen dan degene met wie je een relatie hebt gaan botvieren. Met een paar suffe naaktfoto'squote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Cheap en respectloos zijn nou niet woorden die iets te maken hebben met de status 'geil zijn'.
Jij hebt gewoon blijkbaar geen naaktfoto's-rondstuur-lijf.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
In dit kader vind ik van wel. Maar dat kan verschil in inzicht zijn. De grens ligt voor mij bij je geiligheid bij anderen dan degene met wie je een relatie hebt gaan botvieren. Met een paar suffe naaktfoto's.
Want als man heb je geen grenzen natuurlijk en eigenwaarde als het aankomt op geil zijn. Ik snap.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Cheap en respectloos zijn nou niet woorden die iets te maken hebben met de status 'geil zijn'.
Niet zo negatief over jezelf denken.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:18 schreef Copycat het volgende:
Dat zal het inderdaad zijn, ja.
Buiten de feiten dat ik maagd ben, geen vrienden heb en frigide ben.
Vrij weinig. Je kent de ladder schaal?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Want als man heb je geen grenzen natuurlijk en eigenwaarde als het aankomt op geil zijn. Ik snap.
Nu zijn het suffe naaktfoto's?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
In dit kader vind ik van wel. Maar dat kan verschil in inzicht zijn. De grens ligt voor mij bij je geiligheid bij anderen dan degene met wie je een relatie hebt gaan botvieren. Met een paar suffe naaktfoto's.
Met een iphone is dat zo gedaan hoor?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:08 schreef Copycat het volgende:
Een naaktfoto naar iemand sturen als je met een ander een relatie hebt is zo gedaan?
En daarom geef ik mijn mening ook. Heeft trouwens niks met heilig of voor een persoon te maken.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:32 schreef Taurus het volgende:
En nogmaals; blijkbaar vind jij een naakt lijf heilig en bestemd voor 1 persoon, maar een ander vindt een piemel of een borst niet zo privé, dat kan toch?
Ik voel een topic-wending aankomen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:32 schreef Taurus het volgende:
[..]
Met een iphone is dat zo gedaan hoor?
Is dat hetzelfde als de laddertheory waarbij de conclusie wordt getrokken dat mannen vrouwen niet friendzonen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Vrij weinig. Je kent de ladder schaal?
In de wereld van sommige users, zeker.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:08 schreef Copycat het volgende:
Ja die ja.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als de laddertheory waarbij de conclusie wordt getrokken dat mannen vrouwen niet friendzonen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |