abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107427162
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 00:08 schreef keesjeislief het volgende:
De relatie is op sterven na dood, maar dat ligt zeker evenveel aan jouw kneuterige bezitterigheid als aan het gedrag van je vriendje. Jullie zijn allebei nog hartstikke jong, stel je toch niet zo aan over een paar gesprekken en een paar naaktfoto's zeg. Als je daar een half jaar later nog steeds zo mee zit dan ben je echt nog niet toe aan een vaste relatie en kun je beter eerst wat levenservaring op gaan doen.
Bezitterig gedrag van TS? Ik vind het anders volkomen logisch dat ze het niet leuk vindt dat haar vriend zulke streken uithaalt. En TS, ik zou er maar een punt achter zetten want je vertrouwt hem nu toch al niet (ik zou hem meteen hebben gedumpt, dat terzijde).

Nog even een vraagje voor keesjeislief, hoezo is TS niet klaar is voor een vaste relatie volgens jou? Haar vriend heeft iets gedaan waardoor zij hem niet meer vertrouwt, het is niet zo gek dat ze hem niet vertrouwt, ook al zijn we een halfjaar later. Zou jij je partner nog vertrouwen als hij/zij zoiets zou hebben gedaan, ondanks je levenservaring?
pi_107427215
dat mannen af en toe hun grenzen verkennen is niets nieuws, vind het alleen een vreemd detail dat hij wel met haar heeft afgesproken. hij zou haar ook gewoon geblokkeerd kunnen hebben en afstand genomen kunnen hebben en dan zelf het verhaal verteld kunnen hebben...je gaat niet met iemand afspreken zodat iemand zich stil houdt...anyway dit alles kan waar zijn, of niet...hetgeen wat er uiteindelijk toedoet is jullie vertrouwen in ekaar, en dat is er niet meer...
pi_107427340
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 23:32 schreef Pharmacist het volgende:
Ik vind dat iedereen wel heel hard doet TOV TPs vriend. Een vrouw werpt zich min of meer voor zijn voeten en vervolgens wijst hij haar af.

Tuurlijk, hij had die naaktfoto's niet moeten sturen maar to be fair denk ik dat een flinke groep jongens er gewoon op waren gegaan. TS zou het positieve in moeten zien als in: zelfs als een meisje haar lichaam aanbiedt, gaat hij niet vreemd.

Hij is zeker geen engel, maar ik vind dit geen kansloos geval.
jullie mannen vinden wel vaker dat vrouwen "steng" of "bezitterig" zijn...desondanks maken ze die fouten wel, en dat is dan ons eigen schuld? wellicht kan je met bezitterig gedrag iemand wegjaagen, maar dan kunnen ze het beter uitmaken..het is of a of b, en niet allebei...soms moet die strengheid erzijn, anders vervagen alle grenzen, want geef eerlijk toe als zoiets een paar keer gebeurd en het wordt constant vergeven, dan kan je beter geen relatie hebben? of in ieder geval de vrouw de keuze laten of ze bij zo'n figuur wilt blijven..lijkt me wel zo eerlijk...
  dinsdag 31 januari 2012 @ 00:40:32 #29
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_107427595
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 00:25 schreef junamii het volgende:

[..]

Bezitterig gedrag van TS? Ik vind het anders volkomen logisch dat ze het niet leuk vindt dat haar vriend zulke streken uithaalt.
"Niet leuk" is heel wat anders. En ja, nogal bezitterig en/door onzeker, zo komt TS over vind ik. Ik vind 23 erg jong om zo'n klein slippertje te laten uitlopen op zo'n uitgesponnen drama. Een half jaar later nog steeds niet eroverheen, kom op zeg.

quote:
Nog even een vraagje voor keesjeislief, hoezo is TS niet klaar is voor een vaste relatie volgens jou? Haar vriend heeft iets gedaan waardoor zij hem niet meer vertrouwt, het is niet zo gek dat ze hem niet vertrouwt, ook al zijn we een halfjaar later. Zou jij je partner nog vertrouwen als hij/zij zoiets zou hebben gedaan, ondanks je levenservaring?
Omdat TS en vriend pas 23 zijn. Dan ben je net een jaar of 5 aan het neuken, en dan gebeurt het nogal eens dat de hormonen en geilheid je teveel worden. Het vlees is zwak, vooral op zo'n leeftijd. Dat zegt helemaal niets over hoeveel vriendje voelt voor TS (al denkt TS in haar jeugdige onzekerheid van wel). Het gaat hier niet over mij, maar als mij zoiets overkomt dan weet ik al meteen of ik er wel of niet overheen wil stappen. Indien niet, dan niet doormodderen maar er gewoon een punt achter zetten, indien wel dan ben ik het zo weer vergeten.
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
pi_107427713
Op het moment dat je dit topic opende had je kunnen raden dat je 80 rationele adviezen zou krijgen: niet doen, werkt niet, laat je niet gebruiken, afsluiten en doorgaan.

Jij komt over alsof je denkt vanuit emotie; je wilt het niet opgeven, maar eigenlijk is de pijn te zwaar.

Dus nu moet je zelf de beslissing maken. Rationeel denken = direct dumpen, zelfrespect gaat voor de mooie relatie. Emotioneel denken = het is zo fijn, dit moet ik niet opgeven.

Ik kan je er alleen veel succes bij wensen en hopen dat je de juiste keuze maakt.
Dit, dus.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 00:46:15 #31
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_107427720
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 00:30 schreef NanaVonB het volgende:

[..]

jullie mannen vinden wel vaker dat vrouwen "steng" of "bezitterig" zijn...desondanks maken ze die fouten wel, en dat is dan ons eigen schuld? wellicht kan je met bezitterig gedrag iemand wegjaagen, maar dan kunnen ze het beter uitmaken..het is of a of b, en niet allebei...soms moet die strengheid erzijn, anders vervagen alle grenzen, want geef eerlijk toe als zoiets een paar keer gebeurd en het wordt constant vergeven, dan kan je beter geen relatie hebben? of in ieder geval de vrouw de keuze laten of ze bij zo'n figuur wilt blijven..lijkt me wel zo eerlijk...
Het is een naieve en kortzichtige gedachte dat grenzen er zijn omdat jij streng bent. Grenzen zijn er omdat je allebei ongeveer hetzelfde denkt over wat wel en niet moet kunnen. Als je grenzen moet gaan "bewaken" dan kun je de rest van je leven achter je partner aan blijven hollen en politieagentje blijven spelen. Sommige mensen (vooral vrouwen) doen dat graag, hoort ook een beetje bij het spelletje natuurlijk, maar ik vind dat maar niets.
Fotoboek
  dinsdag 31 januari 2012 @ 00:50:30 #32
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107427806
Zit je vriend ook op FOK! ? :o
graag je reactie
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_107427819
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 00:46 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Het is een naieve en kortzichtige gedachte dat grenzen er zijn omdat jij streng bent. Grenzen zijn er omdat je allebei ongeveer hetzelfde denkt over wat wel en niet moet kunnen.
Grenzen zijn er omdat ik als individu een bepaald vorm van ongemak ervaar als iemand over deze grens heen gaat. Dat kan van iets zeer klein zijn; zoals mijn persoonlijk ruimte als ik met iemand praat, als tot hele grote dingen bijvoorbeeld wanneer iemand mij mag betasten.

En zo zijn er nog vele persoonlijke grenzen die je in een relatie een beetje op elkaar probeert af te stemmen om gelukkig samen te zijn. Als een ander hard over je grens heen gaat is dat een hele valide rede om te stoppen met de relatie.
Dit, dus.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 00:55:32 #34
366644 FL17
Been there, done that
pi_107427921
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 00:40 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

"Niet leuk" is heel wat anders. En ja, nogal bezitterig en/door onzeker, zo komt TS over vind ik. Ik vind 23 erg jong om zo'n klein slippertje te laten uitlopen op zo'n uitgesponnen drama. Een half jaar later nog steeds niet eroverheen, kom op zeg.

[..]

Omdat TS en vriend pas 23 zijn. Dan ben je net een jaar of 5 aan het neuken, en dan gebeurt het nogal eens dat de hormonen en geilheid je teveel worden. Het vlees is zwak, vooral op zo'n leeftijd. Dat zegt helemaal niets over hoeveel vriendje voelt voor TS (al denkt TS in haar jeugdige onzekerheid van wel). Het gaat hier niet over mij, maar als mij zoiets overkomt dan weet ik al meteen of ik er wel of niet overheen wil stappen. Indien niet, dan niet doormodderen maar er gewoon een punt achter zetten, indien wel dan ben ik het zo weer vergeten.
Ik ben door het gebeuren zeker een stuk meer onzeker geworden ja. Maar dat lijkt me niet zo vreemd eigenlijk. Maar goed, het punt is gewoon dat jij het anders zou aanpakken. Fijn dat de beslissing voor jou -als je ooit in zo'n situatie terechtkomt- dan zo makkelijk en snel zou gaan. Helaas is het in mijn geval dus niet zo. Naar mijn mening zegt dat weinig over de leeftijd. Ik weet zeker dat er genoeg 40+ers zijn die eerst willen kijken hoe dingen in de relatie na een bepaalde tijd gaan, voordat er een definitieve beslissing gemaakt wordt. Ik vind dat juist de meest volwassen benadering omdat er op een lange termijn naar de situatie gekeken wordt. Hoewel het helaas wel veel energie vergt. Daarnaast zijn er vast genoeg volwassenen op een oudere leeftijd die ook makkelijk te verleiden zijn. En ach, ik denk dat we beiden net zo min weten hoe mijn vriendje voelt over mij. Tenzij je hem zelf bent of als jouw gedachten representatief staan voor die van alle mannen natuurlijk.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 01:01:19 #35
366644 FL17
Been there, done that
pi_107428040
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 00:45 schreef Buitendam het volgende:
Op het moment dat je dit topic opende had je kunnen raden dat je 80 rationele adviezen zou krijgen: niet doen, werkt niet, laat je niet gebruiken, afsluiten en doorgaan.

Jij komt over alsof je denkt vanuit emotie; je wilt het niet opgeven, maar eigenlijk is de pijn te zwaar.

Dus nu moet je zelf de beslissing maken. Rationeel denken = direct dumpen, zelfrespect gaat voor de mooie relatie. Emotioneel denken = het is zo fijn, dit moet ik niet opgeven.

Ik kan je er alleen veel succes bij wensen en hopen dat je de juiste keuze maakt.
Haha dankjewel, dat is het precies. Maar als nu is er sprake van een rationeel x emotioneel dan zijn die gevoelens en gedachtes zo fucked up gemengd dat ik geen idee wat ik moet doen. Ik wil het eigenlijk niet opgeven maar de onzekerheid is ook heel sterk. Over het algemeen wil ik de relatie nog wel een kans geven maar ik (en mijn vriend) moet(en) dan wel een manier zien te vinden om die wantrouw en onzekerheid te verminderen.

@Leandre: Nee, hoe kom je daar nou bij? :{ :{
  dinsdag 31 januari 2012 @ 01:07:48 #36
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107428140
Omdat het topic van die "topgozer" zo ongeveer zijn kant van het verhaal lijkt te beschrijven, incl. vermeende onschuld.... maar goed, hij heeft het in zijn topic niet over een vriendin, dus die zal hij wel niet hebben ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 31 januari 2012 @ 01:15:14 #37
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_107428238
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 00:50 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Grenzen zijn er omdat ik als individu een bepaald vorm van ongemak ervaar als iemand over deze grens heen gaat. Dat kan van iets zeer klein zijn; zoals mijn persoonlijk ruimte als ik met iemand praat, als tot hele grote dingen bijvoorbeeld wanneer iemand mij mag betasten.

En zo zijn er nog vele persoonlijke grenzen die je in een relatie een beetje op elkaar probeert af te stemmen om gelukkig samen te zijn. Als een ander hard over je grens heen gaat is dat een hele valide rede om te stoppen met de relatie.
Ik had het (zoals duidelijk was uit de context) over grenzen binnen een relatie. Als je daar continu (let op: continu, dus niet een enkel uitzonderingsgeval) je grenzen moet aangeven (en vooral dit soort taal bij moet gebruiken) dan is het m.i. meer een zakelijke overeenkomst dan een natuurlijke band tussen twee geliefden.
Fotoboek
  dinsdag 31 januari 2012 @ 01:23:21 #38
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_107428336
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 00:55 schreef FL17 het volgende:

[..]

Ik ben door het gebeuren zeker een stuk meer onzeker geworden ja. Maar dat lijkt me niet zo vreemd eigenlijk.

[...]
Dat is het punt: dat is het eigenlijk wel. Maar ik begrijp uit je geagiteerde reactie op mijn post en je enthousiaste reactie op Buitendam dat je liever wat zachte 'feel good' woorden wilt horen dan een wat scherpere discussie wilt aangaan. Met betrekking tot wat je verder schreef: ik reageerde op een vraag aan mij, vandaar dat ik het even over mezelf had. Hoe dan ook, succes met de situatie! :).
Fotoboek
  dinsdag 31 januari 2012 @ 07:43:17 #39
365601 VVDer
Excuus=makkelijk
pi_107429915
quote:
Ik vind dat iedereen wel heel hard doet TOV TPs vriend. Een vrouw werpt zich min of meer voor zijn voeten en vervolgens wijst hij haar af.

Tuurlijk, hij had die naaktfoto's niet moeten sturen maar to be fair denk ik dat een flinke groep jongens er gewoon op waren gegaan. TS zou het positieve in moeten zien als in: zelfs als een meisje haar lichaam aanbiedt, gaat hij niet vreemd.

Pardon? Jij denkt dat een man zich zou storten op een vrouw die zich zal aanbieden?! Sorry hoor, maar ik denk dat je er volledig naast zit. Ik alsmede mijn vrienden zitten in een relatie. Dat is iets wat je serieus neemt (die relatie dan ;) ) Als je slechts 2,5 jaar een relatie hebt, je bent niet eerlijk en je verstuurd naakt foto's. Geloof me, dan ben je heel wat grenzen gepasseerd. Dat al na 2,5 jaar! Kan je nagaan hoe het er over 5 of 10 of meer jaar uit zal zien.

Ik geloof best dat de vriend van TS spijt heeft. Hij had natuurlijk gehoopt dat het nooit uit zou komen en dan kon hij lekker verder gaan en elke keer de lat hoger leggen. Hij is gewoon niet eerlijk en ook niet in het bovenstaande verhaal
Verantwoordelijkheid is voor veel mensen onbekend.
pi_107430065
Bah zeg wat een slap figuur. Jij bent net je stiefvader kwijt, een vriendin van je is suicidaal. Hij denkt dan niet ik moet haar steunen. Maar goh ik verveel me laat ik seksgesprekken met een een of ander wanhopig figuur hebben. En TS ik geloof geen zak van zijn verhaal. Je kunt beter krijgen.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 31 januari 2012 @ 08:07:27 #41
365601 VVDer
Excuus=makkelijk
pi_107430095
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 08:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Bah zeg wat een slap figuur. Jij bent net je stiefvader kwijt, een vriendin van je is suicidaal. Hij denkt dan niet ik moet haar steunen. Maar goh ik verveel me laat ik seksgesprekken met een een of ander wanhopig figuur hebben. En TS ik geloof geen zak van zijn verhaal. Je kunt beter krijgen.
Ik ben het met je eens, echter zullen sexgesprekken en het versturen van foto's echt niet in enkele dagen vorm krijgen. Daar gaat wel een behoorlijke tijd overheen
pi_107430286
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 08:07 schreef VVDer het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens, echter zullen sexgesprekken en het versturen van foto's echt niet in enkele dagen vorm krijgen. Daar gaat wel een behoorlijke tijd overheen
Nee maar daarom zeg ik ik geloof de vriend van TS niet :-)
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 31 januari 2012 @ 08:51:52 #43
356451 Heinlein
Realiteit, I has it
pi_107430630
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 01:01 schreef FL17 het volgende:

[..]

Over het algemeen wil ik de relatie nog wel een kans geven maar ik (en mijn vriend) moet(en) dan wel een manier zien te vinden om die wantrouw en onzekerheid te verminderen.
Wat dacht je van vergeven en doorgaan?

Dat moet je zelf doen, je vriend heeft zo te lezen al gesmeekt en gehuild of hij vergeven kon worden, maar dat is je volgens mij nog niet geheel gelukt.

Want jouw hele topic gaat over wat hij exact gedaan heeft, in alle details, terwijl je het belangrijkste detail eigenlijk overslaat: hoe het zit met jouw gevoel, en waarom je er niet overheen kan komen.

Bedrogen voelen, dat is een heftig gevoel. Ik denk dat het met je onschuld in relaties te maken heeft. Als je al een paar relaties hebt gehad, dan begrijp je dat mensen fouten maken, en dat er zoiets is als toeval. Het had jaaaarenlang koek en ei tussen jou en je vriend kunnen zijn, maar toevallig is er een meisje dat hem een geile foto opstuurt. Je vriend voelt zich gevleid, en was vergeten hoe geweldig het is om als man begeerd te worden. Okay, dus hij maakt een foutje. Want hij is ook maar een mens.

Als je er geen zin meer in hebt, direct mee kappen. Vandaag nog.

Als je gevoel nog in de relatie zit, vergeef hem dan en ga (een illusie armer) verder. Bel hem, zeg tegen hem, sorry. En stuur volgende week een foto met je tieten erop (geen grapje).
De waarheid is hard, maar dat maakt het niet minder waar
pi_107431600
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 08:51 schreef Heinlein het volgende:

[..]

Als je gevoel nog in de relatie zit, vergeef hem dan en ga (een illusie armer) verder. Bel hem, zeg tegen hem, sorry. En stuur volgende week een foto met je tieten erop (geen grapje).
Zodat ie dat als chantage materiaal kan gebruiken?
Hai :D
pi_107431654
Ga eens op 'vakantie'. Ik ben benieuwd hoe hij reageert en wat hij gaat doen.
pi_107431853
quote:

Ach kom op zeg. Dus TS moet 'blij' zijn omdat er jongens zijn die wél verder waren gegaan..? Goede instelling ja. :')
  dinsdag 31 januari 2012 @ 10:02:26 #47
8369 speknek
Another day another slay
pi_107431975
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 00:45 schreef Buitendam het volgende:
Wat een bullshit, als de emotie zegt het is zo fijn dit moet ik niet opgeven, dan is de rationele keuze om daarvoor te kiezen, wat zijn wij anders dan eudaimonische wezens.

Voor de rest wat Pharmacist zei: hij is niet vreemdgegaan. Dus get over it of maak het uit. Er is maar een iemand die dat in kan voelen, wij kunnen lullen als brugman, maar het gaat erom of jij het hem wil vergeven of niet. Het klinkt mij een beetje in de oren dat je dit topic vooral opent zodat wij allemaal zeggen boeeee wat een slechterik, en dat jij dat nog jaren lang als munitie tegen hem kunt gebruiken (op internet vond iedereen jou ook een slechterik), maar dat gaat je relatie geen steek helpen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 10:04:49 #48
356451 Heinlein
Realiteit, I has it
pi_107432020
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 09:43 schreef PixieDot het volgende:

[..]

Zodat ie dat als chantage materiaal kan gebruiken?
Als je daar bang voor bent, doe het dan inderdaad niet.

Persoonlijk laat ik me niet door angst leiden in een relatie, maar door hoop en optimisme. Gek genoeg krijg ik altijd positiviteit terug.
De waarheid is hard, maar dat maakt het niet minder waar
pi_107432102
Als ik die beginpost dorlees heeft de vriend gewoon een half jaar terug een fout gemaakt...

kennelijk heeft dat andere meisje flink met hem geflirt en wilde die hem graag versieren en hij ging daar toen op in, en duidelijk te ver...
vervolgens heeft hij dat zelf ook afgebroken en verdere flirts afgewezen, enkel heeft hij ook verzwegen wat gebeurt is.

Voor de TS is het volgens mij echter zo dat als die toenmalige flirt géén reden was het toen uit te maken, je niet moet blijven doorzeiken erover...
juist wat betreft zijn 'grenzen' is het ook dudielijk dat hij niet meer met dat meisje wilde... natuurlijk is hij te ver gegaan, maar latenw e eeerlijk zijn, een andere dame die veel interesse heeft en zich duidelijka anbiedt kan ook verdomd interssant zijn..
zeker in een fase waar de vriendin kennelijk weinig tijd en aandacht geeft.

Natuurlijk heeft de TS genoeg grond om boos te zijn, enkel is datgene wat hij fout gedaan heeft ook enkel iets dat heel duidelijk eenmalig was... zowel het hebben van die sexchat, sturen van foto's en dit hierna verzwijgen. Maar tevens is hij er niet meer doorgegaan...

als de TS hem toen wel kon vergeven, en toen ze het ontdekt het geen reden was het uit te maken, ze niet enerzijds de relatie aanhouden, maar wel in een soort van 'zeikmode' blijven zitten en blijven miepen en mekkeren... wat gebrut is terugdraaien zal niet mogelijk zijn en wat dat betreft moet de TS gewoon besluiten of ze haar vriend vergeeft en verder naar de toekomst kan kijken en haar vriend vervolgens wél dat vertrouwen geven...
Of niet, en dan moet je het gewoon uitmaken...

De houding van 'relatie aanhouden, maar blijven miepen over die fout die hij een half jaar terug gemaakt heeft, moet je niet doen dat is niet eerlijk tegenover jezelf en niet tegenover je vriend.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 31 januari 2012 @ 10:12:47 #50
365601 VVDer
Excuus=makkelijk
pi_107432204
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 10:08 schreef RM-rf het volgende:
Als ik die beginpost dorlees heeft de vriend gewoon een half jaar terug een fout gemaakt...

kennelijk heeft dat andere meisje flink met hem geflirt en wilde die hem graag versieren en hij ging daar toen op in, en duidelijk te ver...
vervolgens heeft hij dat zelf ook afgebroken en verdere flirts afgewezen, enkel heeft hij ook verzwegen wat gebeurt is.

Voor de TS is het volgens mij echter zo dat als die toenmalige flirt géén reden was het toen uit te maken, je niet moet blijven doorzeiken erover...
juist wat betreft zijn 'grenzen' is het ook dudielijk dat hij niet meer met dat meisje wilde... natuurlijk is hij te ver gegaan, maar latenw e eeerlijk zijn, een andere dame die veel interesse heeft en zich duidelijka anbiedt kan ook verdomd interssant zijn..
zeker in een fase waar de vriendin kennelijk weinig tijd en aandacht geeft.

Natuurlijk heeft de TS genoeg grond om boos te zijn, enkel is datgene wat hij fout gedaan heeft ook enkel iets dat heel duidelijk eenmalig was... zowel het hebben van die sexchat, sturen van foto's en dit hierna verzwijgen. Maar tevens is hij er niet meer doorgegaan...

als de TS hem toen wel kon vergeven, en toen ze het ontdekt het geen reden was het uit te maken, ze niet enerzijds de relatie aanhouden, maar wel in een soort van 'zeikmode' blijven zitten en blijven miepen en mekkeren... wat gebrut is terugdraaien zal niet mogelijk zijn en wat dat betreft moet de TS gewoon besluiten of ze haar vriend vergeeft en verder naar de toekomst kan kijken en haar vriend vervolgens wél dat vertrouwen geven...
Of niet, en dan moet je het gewoon uitmaken...

De houding van 'relatie aanhouden, maar blijven miepen over die fout die hij een half jaar terug gemaakt heeft, moet je niet doen dat is niet eerlijk tegenover jezelf en niet tegenover je vriend.
Risico van het vak vreemdgaan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')