abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 januari 2012 @ 21:09:20 #1
366644 FL17
Been there, done that
pi_107416709
Beste fokkers,
Het is een lang verhaal maar ik hoop dat jullie toch hiervoor de tijd willen nemen. Mijn vriend en ik hebben al 2,5 jaar lang een relatie. Maar sinds een halfjaar geleden is ons relatie gewoon verpest. Hij heeft namelijk via whatsapp een seksgesprek gehad met een meisje (ex van zijn vriend) en elkaar naaktfoto’s verstuurd. Hierover had hij mij niets verteld. Hij was bang voor de gevolgen, wilde niet dat ik het uit zou maken. Dus hij had alles verzwegen. Totdat ik erachter kwam. Het hele zwijgproces duurde enkele weken.

Zucht, en wat was er in die weken gebeurd? In die weken had zij nogmaals geprobeerd een seksgesprek met hem te voeren. Dit weigerde hij en hij gaf aan vrienden met haar te willen zijn. In de daaropvolgende dagen spraken ze elkaar bijna dagelijks. In die gesprekken leek het wel alsof zij sympathie van hem wil krijgen, hem seksueel te uitdagen/stimuleren en mij zwart te maken. Mijn vriend gaf haar wel de sympathie en complimenten die ze wilde, maar ging niet in op de seksuele uitdagingen. Verder verdedigde hij mij helaas ook niet omdat hij van mening was dat ze toch al wist hoe hij over mij dacht. Dat het niet meer nodig zou zijn om voor mij op te komen. Ook was hij bang dat zij mij over het gesprek zou informeren als hij haar niet tevreden hield. Toen zij aandrong om met hem af te spreken, stemde hij ook toe uit angst dat ze boos zou worden en mij zou informeren. Ze hadden uiteindelijk afgesproken (hiervan was ik op de hoogte) en tijdens de afspraak probeerde ze hem uit te kleden en te betasten. Hij vond dit niet fijn en duwde haar weg (naar zijn eigen zeggen). Uiteindelijk was hij ook naar huis gegaan omdat hij het onaangenaam vond. Er is bevestiging dat tijdens de afspraak niets was gebeurd omdat zij later een mail stuurde vol excuses over haar gedrag tijdens de afspraak.

Even een klein detail: In de weken dat zij elkaar spraken was ik druk bezig met andere dingen. Mijn stiefvader was toen nog geen maand overleden en een goede vriendin bleek suïcidaal te zijn. Ik probeerde hierdoor veel tijd te besteden met mijn familie en vriendin, waardoor ik hem maar 2 – 3 keer per week zag.

Nu zijn wij een halfjaar verder. En ik vertrouw hem nog steeds niet. Hij heeft veel gehuild, gesmeekt dat ik bij hem moet blijven en dat ik de enige voor hem ben. Maar ik vertrouw hem nog steeds niet. Ik vind het raar dat hij zegt dat ik de enige ben en dat onze relatie perfect is terwijl hij dat gesprek had gevoerd. Hij had zelfs tegen dat meisje gezegd een seksafspraak met haar te willen als ik op vakantie zou gaan en dat zij sexy was. Maar tegen mij loopt hij al jarenlang haar uiterlijk belachelijk te maken (it’s funny cause she’s fat). En hij had ook gezegd dat hij opgewonden werd van de foto’s (borsten), niet zozeer van haar uiterlijk/gezicht in het algemeen omdat hij beweert in het echt niet tot haar aangetrokken voelt.

Ik vind het allemaal dus heel tegenstrijdig. En ook al wilt hij mij en niet zij, ik vertrouw het allemaal niet. Aan de ene kant wil ik verder gaan omdat ik weet dat wij al 2 jaar lang iets moois hebben en dat er daarom misschien een toekomst is. Maar aan de andere kant vertrouw ik hem niet, denk ik dat hij mij weer zal bedriegen en dat hij gewoon een makkelijk sletje is omdat hij nooit eerder ervaring heeft gehad met vrouwen (ik ben zijn eerste vriendin). Daarnaast word ik nog steeds overrompeld door woede, walging en verdriet als ik eraan denk. Verder is het ook een deuk in mijn zelfvertrouwen. Het heeft veel impact op mij gehad en ik kan het nog steeds niet loslaten. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen: Doorgaan met wantrouw of stoppen met verdriet? Vol vertrouwen verder of een nieuwe start maken met een ander?

Graag wil ik weten hoe jullie hierover denken. Tips en adviezen zijn dan ook erg welkom. :)
pi_107417101
Je vriendje is een eikel die willens en wetens wat jullie samen deelden eigenhandig heeft verpest door zijn lul achterna te lopen. Fysiek vreemdgaan of niet, je wantrouwen is terecht. Als hij enig respect voor jou had, had hij het anders aangepakt. In de periode dat hij naast je moest staan, liep hij een ander te hosselen. Je verdient veel beter, trust me.

(En ik vind vaak dat iemand wel een tweede kans verdient, maar dit figuur heeft geen ruggegraat, je bent beter af zonder.)
  maandag 30 januari 2012 @ 21:20:16 #3
358881 Kamergezocht
O nee, toch niet.
pi_107417336
Vaker, of mee uitdagende seks met hem hebben. Hij heeft duidelijk onvervulde behoeftes waarvoor hij desnoods bereid is ze buitenshuis te gaan zoeken, als jij ze niet kan geven.
Buikpijn in m'n kaken van het lachen.
  maandag 30 januari 2012 @ 21:23:46 #4
366644 FL17
Been there, done that
pi_107417536
@Kamergezocht: Hij beweert dat het niet aan de seks lag. Dat het al perfect is tussen ons. Maar inderdaad, ik had precies dezelfde gedachtes. Ik ben zeker niet preuts in bed maar wat zou ik hem meer kunnen geven als hij beweert dat er niets meer extra's nodig is? Dan zou ik redeneren dat ik kennelijk niet genoeg voor hem ben, aangezien hij toch wel elders anders zijn behoeftes probeert te bevredigen.
  Moderator maandag 30 januari 2012 @ 21:24:07 #5
9859 crew  Karina
Woman
pi_107417552
Bij de seksgeprekken en naaktfoto's was het voor mij eigenlijk al schluss geweest. Je vriend is een slappe hap en nog laf ook.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 30 januari 2012 @ 21:28:35 #6
345368 poppetje.
live, laugh & love
pi_107417813
Ik vind het een slappe smoes dat alleen met haar afsprak omdat zij jou anders zou informeren.
Je wist het allemaal toch al?
Ik heb ook zoiets meegemaakt, alleen had hij ook seks gehad. (heb er ook een forum over geopend)
En ik was na een maand weer een relatie met hem begonnen en deed mn best om hem weer te vertrouwen alleen dat lukte niet.
Mijn ervaring is dat als je teveel dingen gaat vergeven dat het alleen maar erger word, ook zul je jarloers worden en hem blijven wantrouwen en dat zal hoogstwaarschijnlijk veel ruzies veroorzaken.
Het is dan makkelijker om nu te stoppen dan dat je over een paar maanden weer op dit forum zit.
Ik weet hoe moeilijk het is! Genoeg mensen die dit toen tegen mij zeiden maar ik bleef erin geloven.
Ik vind het heel vervelend voor je, en wens je veel wijsheid!
pi_107417853
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 21:23 schreef FL17 het volgende:
@Kamergezocht: Hij beweert dat het niet aan de seks lag. Dat het al perfect is tussen ons. Maar inderdaad, ik had precies dezelfde gedachtes. Ik ben zeker niet preuts in bed maar wat zou ik hem meer kunnen geven als hij beweert dat er niets meer extra's nodig is? Dan zou ik redeneren dat ik kennelijk niet genoeg voor hem ben, aangezien hij toch wel elders anders zijn behoeftes probeert te bevredigen.
Doe eens niet zo onderdanig. Als hij iets mist in jullie seksleven, dan moet hij daarover communiceren. Niet zijn heil ergens anders zoeken.
  maandag 30 januari 2012 @ 21:33:04 #8
366644 FL17
Been there, done that
pi_107418052
@Poppetje: Dankjewel :). Maar ik wist eerst niets van het hele gebeuren. Ik vond het toen niet leuk dat ze gingen afspreken omdat zij meestal niet eens met elkaar praten. Maar vóór de afspraak wist ik niets van het hele gebeuren af. Hij zei dat zij zich verveelde en dat hij haar niet wilde afwijzen omdat hij geen zin had in gezeur. Dat vond ik wel vreemd maar ik zocht er verder niets achter... bleghh ja ik was dom.
Ik ben nu al een halfjaar verder en we hebben veel ups en downs (vooral door het hele gebeuren). Het is inderdaad moeilijk om een geliefde los te laten...
  maandag 30 januari 2012 @ 21:34:12 #9
366644 FL17
Been there, done that
pi_107418110
L-E: Daar ben ik het zeker mee eens. Maar het punt is dat hij dat dus niet vindt. Er valt dus daarover niets te communiceren gezien hij beweert niets tekort te komen op het seksgebied.
  maandag 30 januari 2012 @ 21:34:56 #10
358881 Kamergezocht
O nee, toch niet.
pi_107418140
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 21:23 schreef FL17 het volgende:
Dat hij zegt dat alles perfect is, is natuurlijk onzin. Zou dat het geval zijn, dan was de hele situatie niet ontstaan zijn. Het is wel vrij logisch dat hij dat zegt aangezien hij jou blijkbaar niet kwijt wil.
Als je hier mee de toekomst is wil gaan, raad ik je aan op zoek te gaan naar de ware beweegredenen achter dit voorval, door middel van communiceren. En dan vooral vanuit zijn kant.
Het zou best eens kunnen dat hij er zichzelf niet eens van bewust is wat het precies is, of hoe hij hieraan zou kunnen werken, of dat hij het eigenlijk niet onder ogen durft te zien, of onder woorden te brengen.. Maar maak hem dan wel duidelijk dat dat voor jou de enige manier is om verder met 'jullie' te kunnen.
Als je niet achter deze reden kan komen(en dus ook de waarschijnlijke oplossing om dit in de toekomst te voorkomen), is het logische vervolg om hier gewoon een flinke punt achter te knallen, aangezien je geen enkele zekerheid hebt dat dit niet nog een keer gaat gebeuren.
Succes ermee
Buikpijn in m'n kaken van het lachen.
pi_107418280
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 21:34 schreef FL17 het volgende:
L-E: Daar ben ik het zeker mee eens. Maar het punt is dat hij dat dus niet vindt. Er valt dus daarover niets te communiceren gezien hij beweert niets tekort te komen op het seksgebied.
Je mist mijn punt. Het doet er niet toe of hij wel of niet iets mist, hij heeft laten zien wat voor man hij is door zijn handelingen. Dat jij dan, nadat zoiets gebeurt, je gaat afvragen of je jullie seksleven een boost moet geven vind ik misplaatst. Ik vind het onbegrijpelijk dat je je nog afvraagt wat je hiermee moet, eigenlijk. Zou voor mij duidelijk zijn.
  maandag 30 januari 2012 @ 21:38:05 #12
366644 FL17
Been there, done that
pi_107418306
Kamergenoot: We hebben hierover al vaak over gepraat. Hij beweert het volgende: er is niets mis met ons seksleven, ons relatie is perfect en hij is blij met mij. Maar op die avond verveelde hij zich en zij gaf hem spanning door foto's te sturen. Iets wat hij nooit eerder heeft ervaren. Maar dat vind ik ook zo debiel, hangt ons relatie dan af van zijn spanningsniveau??? Hoe meer hij zich verveelt + vrouwen die zich voor zijn voeten werpen = vreemdgaan? Dan weet ik gewoon zeker dat het zich gaat herhalen.
  maandag 30 januari 2012 @ 21:39:46 #13
366644 FL17
Been there, done that
pi_107418402
LE: Nou ja, ik zit gewoon nog in een grijs gebied. Aan de ene kant haat ik hem en vertrouw ik hem niet meer. Aan de andere kant houd ik gewoon nog veel van hem en wil ik bij hem blijven. Dat maakt het juist zo moeilijk.
  maandag 30 januari 2012 @ 21:39:48 #14
345368 poppetje.
live, laugh & love
pi_107418406
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 21:33 schreef FL17 het volgende:
@Poppetje: Dankjewel :). Maar ik wist eerst niets van het hele gebeuren. Ik vond het toen niet leuk dat ze gingen afspreken omdat zij meestal niet eens met elkaar praten. Maar vóór de afspraak wist ik niets van het hele gebeuren af. Hij zei dat zij zich verveelde en dat hij haar niet wilde afwijzen omdat hij geen zin had in gezeur. Dat vond ik wel vreemd maar ik zocht er verder niets achter... bleghh ja ik was dom.
Ik ben nu al een halfjaar verder en we hebben veel ups en downs (vooral door het hele gebeuren). Het is inderdaad moeilijk om een geliefde los te laten...
Ik had niet goed gelezen dat het een half jaargeleden was gebeurd.
Maar hoe komt het zo dat je nu pas dit topic maakt?
Heeft hij zich niet bewezen en laten zien dat hij nu te vertrouwen is?
Of heeft hij toch weer contact met haar gehad in die tijd of iets anders?
  maandag 30 januari 2012 @ 21:43:04 #15
365601 VVDer
Excuus=makkelijk
pi_107418593
Even serieus. Hij zegt dat zij hem uitklede en betaste! Een excuus na de ander! Even wakker worden, maar dit gaat niet werken. Ik wens je heel veel succes, maar maak hier een eind aan. Je verdient beter dan naief te blijven hangen. suc6 ts
Verantwoordelijkheid is voor veel mensen onbekend.
  maandag 30 januari 2012 @ 21:44:13 #16
365601 VVDer
Excuus=makkelijk
pi_107418634
Hoe oud zijn jullie?
  maandag 30 januari 2012 @ 21:46:23 #17
366644 FL17
Been there, done that
pi_107418732
VVDer: beide 23 :) Hij was niet uitgekleed, dat probeerde ze toen maar hij duwde haar weg. In een later mailtje van haar schreef ze dat het haar speet voor haar gedrag destijds. Ik vermoed dan dat ze zich schaamde voor wat ze toen probeerde te doen.

@Poppetje: Ik had toen voor mezelf besloten dat ik na een halfjaar een beslissing moet maken. Doorgaan met de relatie en niet meer over het vreemdgaan beginnen, dus het hoofdstuk afsluiten, of stoppen met de relatie. Ik ben er tot nu toe nog steeds niet over uit. Hij heeft zich in dit halfjaar 'bewezen' dat hij te 'vertrouwen' is. Geen contact meer met het meisje, neemt me vaak uiteten, cadeautjes, lief zijn, moeite voor me doen en al mijn woedeshit pikken. Het probleem is dat ik er soms nog heel erg mee kan zitten en dat de negatieve gevoelens weer naar boven komen. Bijvoorbeeld als ik iets zie dat ik met hen associeer, dan komen die gevoelens en gedachtes weer naar boven en dat zorgt voor spanning tussen ons en een rotdag voor mij.
  maandag 30 januari 2012 @ 21:48:48 #18
365601 VVDer
Excuus=makkelijk
pi_107418852
TS je vriend spreekt de waarheid niet. Je wilt het geloven omdat je gek op hem bent. Wellicht moet hij nog zijn wilde haren verliezen door te sletten. Rust komt later, maar ik zou voor mezelf kiezen in deze. Succes het lijkt me geen fijne situatie
  maandag 30 januari 2012 @ 21:51:24 #19
366646 Frederick_29
Lice is a battle
pi_107418988
Het is niet makkelijk, maar stop ermee, kan er niet meer over zeggen.
Nothing much
  † In Memoriam † maandag 30 januari 2012 @ 23:07:27 #20
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_107423314
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 21:48 schreef VVDer het volgende:
TS je vriend spreekt de waarheid niet. Je wilt het geloven omdat je gek op hem bent. Wellicht moet hij nog zijn wilde haren verliezen door te sletten. Rust komt later, maar ik zou voor mezelf kiezen in deze. Succes het lijkt me geen fijne situatie
Dit. Ik geloof ook niet dat het verhaal van de vriend de gehele waarheid is. Klinkt allemaal niet zo goed. En ik denk ook dat hij zijn wilde haren nog moet verliezen... je bent zijn eerste vriendin. Succes meisje
Are you fokking to me?
pi_107424399
Lijkt wel een ex van me , na 3 jaar heb ik er maar een punt achter gezet.
Hij vond onze relatie perfect en was kapot toen het uit ging maar hij is wel 3 jaar lang 'virtueel' vreemdgegaan :')

Ik zeg : Wegwezen bij zo'n idioot
Ik schijt ermee uit. Doei , bedankt voor het fokken.
pi_107424698
Ik vind dat iedereen wel heel hard doet TOV TPs vriend. Een vrouw werpt zich min of meer voor zijn voeten en vervolgens wijst hij haar af.

Tuurlijk, hij had die naaktfoto's niet moeten sturen maar to be fair denk ik dat een flinke groep jongens er gewoon op waren gegaan. TS zou het positieve in moeten zien als in: zelfs als een meisje haar lichaam aanbiedt, gaat hij niet vreemd.

Hij is zeker geen engel, maar ik vind dit geen kansloos geval.
pi_107425330
Je wantrouwen is zeker terecht. ik denk niet dat je het nog ooit zal kwijtraken.
Het zal altijd in je achterhoofd blijven
  dinsdag 31 januari 2012 @ 00:08:42 #24
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_107426604
De relatie is op sterven na dood, maar dat ligt zeker evenveel aan jouw kneuterige bezitterigheid als aan het gedrag van je vriendje. Jullie zijn allebei nog hartstikke jong, stel je toch niet zo aan over een paar gesprekken en een paar naaktfoto's zeg. Als je daar een half jaar later nog steeds zo mee zit dan ben je echt nog niet toe aan een vaste relatie en kun je beter eerst wat levenservaring op gaan doen.
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
  dinsdag 31 januari 2012 @ 00:22:55 #25
366644 FL17
Been there, done that
pi_107427089
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 00:08 schreef keesjeislief het volgende:
De relatie is op sterven na dood, maar dat ligt zeker evenveel aan jouw kneuterige bezitterigheid als aan het gedrag van je vriendje. Jullie zijn allebei nog hartstikke jong, stel je toch niet zo aan over een paar gesprekken en een paar naaktfoto's zeg. Als je daar een half jaar later nog steeds zo mee zit dan ben je echt nog niet toe aan een vaste relatie en kun je beter eerst wat levenservaring op gaan doen.
Je hebt gelijk, misschien moeten we gewoon uit elkaar simpelweg omdat we nog moeten scharrelen. Want daarmee bouw ik natuurlijk ervaring op met relaties.

[ Bericht 0% gewijzigd door FL17 op 31-01-2012 00:23:25 (lettertje vergeten hihi) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')