Die indruk heb ik ook ja. Het is eigenlijk gewoon jammer dat je er achter bent gekomen, zeker gezien het feit dat hij haar fysiek gewoon heeft afgewezen. Nu heb je informatie die gaat spoken in je hoofd terwijl dat onnodig (b)lijkt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je maakt er veel meer van dan zo iets is. Het is gewoon een beetje spielerij, geilerij. Dat vinden mensen gewoon leuk, spannend.
Alsof er ook maar 1 spielerijtje/geiligheidje is die hij kan doen die jij wel leuk zou vinden.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:05 schreef FL17 het volgende:
[..]
Nou dan moet hij dat doen op een manier die ons relatie niet schaadt.
Hield?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:01 schreef FL17 het volgende:
[..]
Dit dus.Maar als ik het ook zo lees, ik moet zeker een definitieve beslissing maken. Doorgaan en accepteren, niet meer over 'zeiken' en onzeker over zijn, of stoppen en een nieuwe start maken zonder de jongen waar ik zoveel van hield.
Dat soort dingen gebeuren gewoon.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:08 schreef Copycat het volgende:
Een naaktfoto naar iemand sturen als je met een ander een relatie hebt is zo gedaan?
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat soort dingen gebeuren gewoon.
Gewoon? Ik vind het nogal cheap en respectloos.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Dat soort dingen gebeuren gewoon.
Nou, we kunnen kijken. Wat zijn de keuzes?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Alsof er ook maar 1 spielerijtje/geiligheidje is die hij kan doen die jij wel leuk zou vinden.
Ja, zoiets voelde hij toen ook. En achteraf besefte hij dat het verkeerd was en dat is dan ook de reden dat hij het niet durfde te vertellen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:06 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat iemand zich op dat moment misschien wat 'stout' voelt, maar geen potentiele relatiebreuk riskeert.
Haha scherp hoor...houd/hield verschilt eigenlijk met mijn stemming. Laat ik het maar corrigeren naar houd in het algemeen.quote:
Cheap en respectloos zijn nou niet woorden die iets te maken hebben met de status 'geil zijn'.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gewoon? Ik vind het nogal cheap en respectloos.
In dit kader vind ik van wel. Maar dat kan verschil in inzicht zijn. De grens ligt voor mij bij je geiligheid bij anderen dan degene met wie je een relatie hebt gaan botvieren. Met een paar suffe naaktfoto'squote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Cheap en respectloos zijn nou niet woorden die iets te maken hebben met de status 'geil zijn'.
Jij hebt gewoon blijkbaar geen naaktfoto's-rondstuur-lijf.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
In dit kader vind ik van wel. Maar dat kan verschil in inzicht zijn. De grens ligt voor mij bij je geiligheid bij anderen dan degene met wie je een relatie hebt gaan botvieren. Met een paar suffe naaktfoto's.
Want als man heb je geen grenzen natuurlijk en eigenwaarde als het aankomt op geil zijn. Ik snap.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Cheap en respectloos zijn nou niet woorden die iets te maken hebben met de status 'geil zijn'.
Niet zo negatief over jezelf denken.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:18 schreef Copycat het volgende:
Dat zal het inderdaad zijn, ja.
Buiten de feiten dat ik maagd ben, geen vrienden heb en frigide ben.
Vrij weinig. Je kent de ladder schaal?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Want als man heb je geen grenzen natuurlijk en eigenwaarde als het aankomt op geil zijn. Ik snap.
Nu zijn het suffe naaktfoto's?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
In dit kader vind ik van wel. Maar dat kan verschil in inzicht zijn. De grens ligt voor mij bij je geiligheid bij anderen dan degene met wie je een relatie hebt gaan botvieren. Met een paar suffe naaktfoto's.
Met een iphone is dat zo gedaan hoor?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:08 schreef Copycat het volgende:
Een naaktfoto naar iemand sturen als je met een ander een relatie hebt is zo gedaan?
En daarom geef ik mijn mening ook. Heeft trouwens niks met heilig of voor een persoon te maken.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:32 schreef Taurus het volgende:
En nogmaals; blijkbaar vind jij een naakt lijf heilig en bestemd voor 1 persoon, maar een ander vindt een piemel of een borst niet zo privé, dat kan toch?
Ik voel een topic-wending aankomen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:32 schreef Taurus het volgende:
[..]
Met een iphone is dat zo gedaan hoor?
Is dat hetzelfde als de laddertheory waarbij de conclusie wordt getrokken dat mannen vrouwen niet friendzonen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Vrij weinig. Je kent de ladder schaal?
In de wereld van sommige users, zeker.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:08 schreef Copycat het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |