Beterquote:Op maandag 30 januari 2012 20:45 schreef Lutte het volgende:
Ron eet nu, met smaak, mijn portie op. Ik ga appeltaart eten, deze smaak moet uit mijn mond
Inderdaad, en marsepeinquote:Op maandag 30 januari 2012 21:02 schreef iBenny het volgende:
Wat ik me daarbij moet voorstellen weet ik ook niet, maar die straberry cheesecake lijkt me wel lekker
aparte smaken welquote:Op maandag 30 januari 2012 20:56 schreef iBenny het volgende:
Nieuwe paaseitjes bij de Jamin:
• melk stroopwafel
• wit mango
• melk banaan toffee
• wit suikerspin
• wit strawberry cheesecake
• puur kers
• puur marsepein
Laik a bus.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Aan het leren zoals ik dat vroeger deed"
[ afbeelding ]
Aparte manierquote:Op maandag 30 januari 2012 21:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Aan het leren zoals ik dat vroeger deed"
[ afbeelding ]
Begrippen stampen. Op de vierkantjes staan de betekenissen van de begrippen, en dat hoopje zijn de antwoorden. Zo kijken of ik alles kan plaatsenquote:Op maandag 30 januari 2012 21:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Aparte manier...
Wat gebeurt hier als ik vragen mag?
Ahaquote:Op maandag 30 januari 2012 21:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Begrippen stampen. Op de vierkantjes staan de betekenissen van de begrippen, en dat hoopje zijn de antwoorden. Zo kijken of ik alles kan plaatsen
Ja, alleen een beetje jammer dat ik daar pas een uur geleden achter kwamquote:
Wil het wel een beetje lukken?quote:Op maandag 30 januari 2012 21:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, alleen een beetje jammer dat ik daar pas een uur geleden achter kwammaar goed... ik kan nu nog 3 uurtjes bezig ofzo... heb morgen ook nog, want pas om alf 2 tentamen!
quote:
IJs met koeksmaak met chocoladesaus (12%) en koekstukjes omhuld met donkere chocolade (4%) in een wafel (12%) met een laagje cacaofantasie (14%) en bedekt met koekstukjes omhuld met donkere chocolade (2%)
Jawel. Ik heb nog niet specifiek zitten stampen. Behalve Strafrecht. maar dat waren niet zo heel veel begrippenquote:
JE KNOEITquote:Op maandag 30 januari 2012 21:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
met dit weer heb ik liever:
[ afbeelding ]
Ah, mooiquote:Op maandag 30 januari 2012 21:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jawel. Ik heb nog niet specifiek zitten stampen. Behalve Strafrecht. maar dat waren niet zo heel veel begrippenIk weet al best veel en wat ik niet 1,2,3 weet kan ik wel koppelen. Het is een multiple choice tentamen, dus ik denk dat het wel goed moet komen!
quote:
Deze manquote:
Wanneer begint 't weerquote:
15 maartquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op maandag 30 januari 2012 21:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ze zijn bezig met de opnames volgens mij
quote:Op maandag 30 januari 2012 21:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
15 maart
De waarschijnlijke sterfdag van Julius Caesar10 dagen eerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn net een week bezig met opnemen.
quote:Op maandag 30 januari 2012 21:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
10 dagen eerder
Ze zijn net een week bezig met opnemen.
Heb je geen verwarming op je slaapkamer dan?quote:Op maandag 30 januari 2012 21:56 schreef Renesite het volgende:
7,9 graden in bed. Un fucking believe able!
tuurlijk wel, maar hij heeft AL-TIJD zijn raam openquote:Op maandag 30 januari 2012 22:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Heb je geen verwarming op je slaapkamer dan?
ken mensen die het raar vinden dat je je een verwarming op de slaapkamer aanzetquote:Op maandag 30 januari 2012 22:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
tuurlijk wel, maar hij heeft AL-TIJD zijn raam open
Ik heb hem ook vrijwel nooit aanstaan hoor.. hij ook nietquote:Op maandag 30 januari 2012 22:22 schreef roos85 het volgende:
[..]
ken mensen die het raar vinden dat je je een verwarming op de slaapkamer aanzet
oh hij stookt voor de buitenlucht dus
Ik wel hoor.. maar ik heb dan ook een oud koud appartementquote:Op maandag 30 januari 2012 22:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook vrijwel nooit aanstaan hoor.. hij ook niet
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:33 schreef Renesite het volgende:
Heb hem nu wel ff aangezet, meer omdat anders de buizen op den duur kunnen bevriezen
weltruste!quote:Ow ja, ik ging slapen
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:34 schreef iBenny het volgende:
Ik heb hem nu op antivries(dat sterretje) staan... voor de rest staat hij hier ook nauwelijks aan
Ik rol nog in mijn tshirt door de sneeuwquote:Op maandag 30 januari 2012 22:34 schreef roos85 het volgende:
[..]![]()
bij mij niet hoor, veels te koud anders
Jij draagt dus de schuld van global warming op je schouders.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:34 schreef roos85 het volgende:
[..]![]()
bij mij niet hoor, veels te koud anders
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij draagt dus de schuld van global warming op je schouders.
Hoe voel je je daar bij?
[..]
Hoe voel je je daar bij?
[..]
Hoe voel je je daar bij?
quote:Op maandag 30 januari 2012 01:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het zal wel aan mij liggen denk ik
Vorige SC waar ik vaak zat (TAL) is ook een schim van een tijd terug
quote:Op maandag 30 januari 2012 01:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar zaten dan ook een paar HEEL vervelende mensen.
quote:Op maandag 30 januari 2012 01:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij zijn degenen die jij bedoelt daar ook zeldzaam
Eigenlijk alleen iBenny, Kally en Patrique89 nog van de oude garde
...geen idee waarom trouwensquote:Op maandag 30 januari 2012 01:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
iBenny is zeker fout en bij Kally heb ik ernstig mijn twijfels. Maar als Loveless85 er niet meer is is dat in ieder geval een winstpuntje.
Duimgezichtquote:Op maandag 30 januari 2012 22:42 schreef iBenny het volgende:
Ik heb een fan....
[..]
[..]
[..]
[..]
...geen idee waarom trouwens
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:42 schreef iBenny het volgende:
Ik heb een fan....
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar Flash, kom op.
EN WAAROM BEN IK GODNONDEJU NIET FOUT? IK WIL OOK FOUT ZIJN!quote:Op maandag 30 januari 2012 22:42 schreef iBenny het volgende:
Ik heb een fan....
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik word niet eens genoemd.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
EN WAAROM BEN IK GODNONDEJU NIET FOUT? IK WIL OOK FOUT ZIJN!
[ afbeelding ]
Een bekende FOK!kert, What Els?quote:
Koffie topique,quote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:42 schreef iBenny het volgende:
Ik heb een fan....
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:48 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb een keer een playbackshow gewonnen met Zeroku en Cosmo bij habbo.
Okidokin.quote:
Even paar van je negers in dat topic gooien.quote:
Jaaaaquote:Op maandag 30 januari 2012 23:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Even paar van je negers in dat topic gooien.
quote:Op maandag 30 januari 2012 23:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo. Ik ben klaar voor die fitty noh!
Slaap lekkerquote:Op maandag 30 januari 2012 23:29 schreef roos85 het volgende:
weltrusten alle lieve mensen op de wereld![]()
Trusten Roosquote:Op maandag 30 januari 2012 23:29 schreef roos85 het volgende:
Kus op je snuit.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:29 schreef roos85 het volgende:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmmm, het grootste gedeelte van wat ik gister geleerd heb zit nog in mijn hoofd
Kijk dat is een goed voortekenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou... oefentoets gedaan, 12 fout, en je mag er 13..
kom er net achter dat je gewoon het wetboek bij het tentamen mag hebben.. Dus het kan alleen maar beter worden..
Vraag ik me toch af waarom al die mensen t vorige keer niet gehaald hebben (Ik heb hem niet gemaakt, want verslapen![]()
)
ah, balen! Wat studeer je eigenlijk?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:23 schreef roos85 het volgende:
KUT KUT KUT KUT
Kom er net achter dat ik een verslag voor herkansing vorige week had moeten inleveren, ik dacht dat ik deze week nog had![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slecht voor je.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:41 schreef Zeroku het volgende:
Ik ben vrij vrijdag, that means; donderdag op stap, vrijdag op stap, zaterdag op stap.
nogal!! pedagogiek..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ah, balen! Wat studeer je eigenlijk?
Whehe, ik dacht dat het Jambers was, toen ik de stem hoorde, maar niets is minder waarquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:55 schreef iBenny het volgende:
De Belgische "Jouw vrouw, mijn vrouw"..![]()
![]()
![]()
Ja, die voiceover ook iddquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe, ik dacht dat het Jambers was, toen ik de stem hoorde, maar niets is minder waar
Zit je nog te kijkenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe, ik dacht dat het Jambers was, toen ik de stem hoorde, maar niets is minder waar
Alsof ik hondjes neersteekquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:22 schreef JJH het volgende:
Almeerder steekt hond neer
Ik las dit en toen moest ik aan Benny denken.
Nee, heb ook niks gekeken, behalve dat ik er dus langs kwam en bleef luisteren wat die stem wasquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zit je nog te kijken?
Met de hele familie naar de travestietenclub
Ohw, nu was het jouw vakantie, mijn vakantie. De een bracht ze naar een plek waar veel homo's en lesbiennes waren en de ander naar een camping..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, heb ook niks gekeken, behalve dat ik er dus langs kwam en bleef luisteren wat die stem was
ooh dat is balenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Godver, durf wel met 99,99999999999% zekerheid te zeggen dat ik dit tentamen niet gehaald heb
Mjah, nogal... Maar goed, het was een meerkeuzetentamen, antwoorden mocht je opschrijven om mee te nemen.. vanavond staan de goede antwoorden online..quote:
Twijfels, twijfels, godverdomme ik ben heul foutquote:Op maandag 30 januari 2012 22:42 schreef iBenny het volgende:
Ik heb een fan....
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Twijfels, twijfels, godverdomme ik ben heul fout
quote:Ik denk niet dat het in goede samenwerking is gegaan. Dat hij gewoon op een vrije woensdagmiddag 3 rondjes heeft gemaakt in deze attractie.
quote:Weet het wel zeker
Die kostuums zijn van de Efteling (in een eerdere show gebruikt) en als jij drie rondjes maakt op een woensdagmiddag mag je niet zomaar uitstappen
quote:Lijkt me niet. Ik denk dat de Efteling hier ook gewoon van schrikt. Blijkbaar kun je gewoon een volledige videoclip opnemen in Carnaval Festival zonder dat iemand het merkt
en de mooiste voor het laatst:quote:Lol, denk je dat echt?
Wat ik me wel afvraag is het feit hoeveel Adje aan muziekshit moet afdragen aan de rechthebbende van dit liedje. Of ligt dit nu helemaal bij de Efteling?
Over de kwaliteit van het liedje laat ik me niet uit
quote:Zojuist even een e-mail gestuurd naar de Efteling. Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor ze deze man gaan aanpakken.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mjah, nogal... Maar goed, het was een meerkeuzetentamen, antwoorden mocht je opschrijven om mee te nemen.. vanavond staan de goede antwoorden online..
Ik ga het even posten daar ookquote:
Het tentamen niet.. wij mogen alleen de antwoorden op een formulier invullen om mee te nemen naar huis. dus alleen A B C of D.. als je iets anders eropzet mag je het niet meer meenemen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:30 schreef roos85 het volgende:
[..]woow mogen jullie dat met een tentamen?? dat is wel beter hoor!!
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Graag een linkje!Dan ga ik even rell0n
Wat met Flesquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Graag een linkje!Dan ga ik even rell0n
aah zoquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Het tentamen niet.. wij mogen alleen de antwoorden op een formulier invullen om mee te nemen naar huis. dus alleen A B C of D.. als je iets anders eropzet mag je het niet meer meenemen.
Ik ga het gewoon inleveren van de weekquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:34 schreef Kally het volgende:
Maar Pat klote van je tentamen en Roos wat zonde van die week
Net doen of je gek bentquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon inleveren van de week![]()
Donequote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat met Fles
Klik maar op mijn naam zie je het topic
Mjah, ik wacht op de antwoorden..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:34 schreef Kally het volgende:
Maar Pat klote van je tentamen en Roos wat zonde van die week
Ik zag hetquote:
briljantquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
1 of 2 plaatjes? Ik heb er later een 2de bijgedaan.. die vond ik leuk
Ik heb hem openstaanquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
1 of 2 plaatjes? Ik heb er later een 2de bijgedaan.. die vond ik leuk
quote:
Whehequote:
Haha, ik vind dit gifjes echt hilarisch.. en heb er meestal ook alleen maar lol mee met mezelfquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:39 schreef Laysa het volgende:
Patrique...wat heb jij toch met die negeervrouwtjes
quote:
Whut?What? Awwwquote:
ik moet er ook altijd om lachen hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha, ik vind dit gifjes echt hilarisch.. en heb er meestal ook alleen maar lol mee met mezelf![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik moet er ook altijd om lachen hoor![]()
misschien komt dat omdat ik het jou dan ook hardop hoor zeggen in mijn hoofd
waar haal die vandaanquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha, ik vind dit gifjes echt hilarisch.. en heb er meestal ook alleen maar lol mee met mezelf![]()
Daar woonde ik bijna bij tijd en wijle, laatste tijd weer wat minder, op de laatste week na.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:44 schreef Kally het volgende:
Ik heb goffer statisch haar en JJH zit ook in de KSC
Dr zit daar geloof ik nog veel meer....Wat je niet verwachtquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:44 schreef Kally het volgende:
Ik heb goffer statisch haar en JJH zit ook in de KSC
Weet ik maar ik had je al heel lang nergens gezienquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar woonde ik bijna bij tijd en wijle, laatste tijd weer wat minder, op de laatste week na.
Jawel, D. en Koen en Miran was daar ookquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dr zit daar geloof ik nog veel meer....Wat je niet verwacht
Ook periode amper gefokt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet ik maar ik had je al heel lang nergens gezien
ah...je had ze dus wel verwachtquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel, D. en Koen en Miran was daar ook
Ik tik gewoon op google in Angry Black girl gif, Mad Black girl gif. En dan krijg je d'r al heel wat. En als ik dan ergens op klik, ga ik meestal naar de site waar ie vandaan komt, en vaak staan daar nog veeuuuull meerquote:
Ik lees wel eens watquote:
Wat eten we?quote:
Dat is preken, je bedoelt preyquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar roos... het enige wat wij kunnen doen qua tentamens en inleveren verslag is
[ afbeelding ]
en rustgevende thee drinkenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar roos... het enige wat wij kunnen doen qua tentamens en inleveren verslag is
[ afbeelding ]
Dat hoofdquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
en rustgevende thee drinken
[ afbeelding ]
Pray.quote:
quote:
Ja ik faallllllllllllquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Save a little prei for you. Van Aretha.
Dankje.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wij eten wraps met gehakt, met gebakken en koude paprika, klein gesneden augurkjes en een zelf gemaakte saus.
Ohhhhquote:
Almere Buiten jwzquote:
Werk zequote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:02 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ga werken, tjsoes lekkere kroepoekjes!
Werkz0n!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:02 schreef Bellatrix het volgende:
Lekker hoor, ik ben nog steeds ziekjes.. dus maar een bak kwark eten denkquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik een karbonaadje, rode kool, en inmiddels al geschilde gekookte aardappels.
werk zequote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:02 schreef Bellatrix het volgende:
Ik hoop dat het lekker word.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
Lekker hoor, ik ben nog steeds ziekjes.. dus maar een bak kwark eten denk
quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:02 schreef Bellatrix het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het belangrijkste: wat vind je van de hit van Adje?
Oh mamaquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik denk dat ik de hit van adje ff gemist heb jongens!
Ik gelukkig ook, en ik ga hem voorlopig ook niet kijken denk ik.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:07 schreef PatriQue89 het volgende:
staat in het topicquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:07 schreef PatriQue89 het volgende:
tatatatammmmmmmquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Dezequote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:07 schreef PatriQue89 het volgende:
heb je die reacties van het themepark forum gelezen?quote:
Hier boven ergensquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
heb je die reacties van het themepark forum gelezen?![]()
[warme choc met slagroom #1499] Om lekker op te warmen
Dat had ik zondag.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb voor de 2e dag boerenkool, heerlijk met dit koude weer
te briljant toch, dat ze werkelijk denken dat hij dit zomaar heeft kunnen opnemenquote:
Jaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
te briljant toch, dat ze werkelijk denken dat hij dit zomaar heeft kunnen opnemen
en dan de Efteling nog mailen ook![]()
Homotjequote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:16 schreef Renesite het volgende:
Onderweg naar de auto dit topic lezen os useless
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:16 schreef Renesite het volgende:
Onderweg naar de auto dit topic lezen os useless
Hier stamppot wortel!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:13 schreef Pisces29 het volgende:
Whehequote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Komen dan alle TAL-coniferen dan langs?
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Owh, ik heb em door. Jubileumdeeltje in de maak!
Lekkerquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:13 schreef Pisces29 het volgende:
Al die verdorde graftakken ook?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:23 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vind wel dat iBenny nummertje 1500 op zijn naam mag zetten
Ik ben er alquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien kunnen we Flash en LL uitnodigen?quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we Flash en LL uitnodigen?
*werkt mee*quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:29 schreef Kally het volgende:
Hij moet zo dicht hoor, ik moet zo even richting trein, schatje halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |