Beterquote:Op maandag 30 januari 2012 20:45 schreef Lutte het volgende:
Ron eet nu, met smaak, mijn portie op. Ik ga appeltaart eten, deze smaak moet uit mijn mond
Inderdaad, en marsepeinquote:Op maandag 30 januari 2012 21:02 schreef iBenny het volgende:
Wat ik me daarbij moet voorstellen weet ik ook niet, maar die straberry cheesecake lijkt me wel lekker
aparte smaken welquote:Op maandag 30 januari 2012 20:56 schreef iBenny het volgende:
Nieuwe paaseitjes bij de Jamin:
• melk stroopwafel
• wit mango
• melk banaan toffee
• wit suikerspin
• wit strawberry cheesecake
• puur kers
• puur marsepein
Laik a bus.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Aan het leren zoals ik dat vroeger deed"
[ afbeelding ]
Aparte manierquote:Op maandag 30 januari 2012 21:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Aan het leren zoals ik dat vroeger deed"
[ afbeelding ]
Begrippen stampen. Op de vierkantjes staan de betekenissen van de begrippen, en dat hoopje zijn de antwoorden. Zo kijken of ik alles kan plaatsenquote:Op maandag 30 januari 2012 21:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Aparte manier...
Wat gebeurt hier als ik vragen mag?
Ahaquote:Op maandag 30 januari 2012 21:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Begrippen stampen. Op de vierkantjes staan de betekenissen van de begrippen, en dat hoopje zijn de antwoorden. Zo kijken of ik alles kan plaatsen
Ja, alleen een beetje jammer dat ik daar pas een uur geleden achter kwamquote:
Wil het wel een beetje lukken?quote:Op maandag 30 januari 2012 21:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, alleen een beetje jammer dat ik daar pas een uur geleden achter kwammaar goed... ik kan nu nog 3 uurtjes bezig ofzo... heb morgen ook nog, want pas om alf 2 tentamen!
quote:
IJs met koeksmaak met chocoladesaus (12%) en koekstukjes omhuld met donkere chocolade (4%) in een wafel (12%) met een laagje cacaofantasie (14%) en bedekt met koekstukjes omhuld met donkere chocolade (2%)
Jawel. Ik heb nog niet specifiek zitten stampen. Behalve Strafrecht. maar dat waren niet zo heel veel begrippenquote:
JE KNOEITquote:Op maandag 30 januari 2012 21:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
met dit weer heb ik liever:
[ afbeelding ]
Ah, mooiquote:Op maandag 30 januari 2012 21:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jawel. Ik heb nog niet specifiek zitten stampen. Behalve Strafrecht. maar dat waren niet zo heel veel begrippenIk weet al best veel en wat ik niet 1,2,3 weet kan ik wel koppelen. Het is een multiple choice tentamen, dus ik denk dat het wel goed moet komen!
quote:
Deze manquote:
Wanneer begint 't weerquote:
15 maartquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op maandag 30 januari 2012 21:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ze zijn bezig met de opnames volgens mij
quote:Op maandag 30 januari 2012 21:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
15 maart
De waarschijnlijke sterfdag van Julius Caesar10 dagen eerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn net een week bezig met opnemen.
quote:Op maandag 30 januari 2012 21:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
10 dagen eerder
Ze zijn net een week bezig met opnemen.
Heb je geen verwarming op je slaapkamer dan?quote:Op maandag 30 januari 2012 21:56 schreef Renesite het volgende:
7,9 graden in bed. Un fucking believe able!
tuurlijk wel, maar hij heeft AL-TIJD zijn raam openquote:Op maandag 30 januari 2012 22:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Heb je geen verwarming op je slaapkamer dan?
ken mensen die het raar vinden dat je je een verwarming op de slaapkamer aanzetquote:Op maandag 30 januari 2012 22:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
tuurlijk wel, maar hij heeft AL-TIJD zijn raam open
Ik heb hem ook vrijwel nooit aanstaan hoor.. hij ook nietquote:Op maandag 30 januari 2012 22:22 schreef roos85 het volgende:
[..]
ken mensen die het raar vinden dat je je een verwarming op de slaapkamer aanzet
oh hij stookt voor de buitenlucht dus
Ik wel hoor.. maar ik heb dan ook een oud koud appartementquote:Op maandag 30 januari 2012 22:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook vrijwel nooit aanstaan hoor.. hij ook niet
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:33 schreef Renesite het volgende:
Heb hem nu wel ff aangezet, meer omdat anders de buizen op den duur kunnen bevriezen
weltruste!quote:Ow ja, ik ging slapen
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:34 schreef iBenny het volgende:
Ik heb hem nu op antivries(dat sterretje) staan... voor de rest staat hij hier ook nauwelijks aan
Ik rol nog in mijn tshirt door de sneeuwquote:Op maandag 30 januari 2012 22:34 schreef roos85 het volgende:
[..]![]()
bij mij niet hoor, veels te koud anders
Jij draagt dus de schuld van global warming op je schouders.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:34 schreef roos85 het volgende:
[..]![]()
bij mij niet hoor, veels te koud anders
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij draagt dus de schuld van global warming op je schouders.
Hoe voel je je daar bij?
[..]
Hoe voel je je daar bij?
[..]
Hoe voel je je daar bij?
quote:Op maandag 30 januari 2012 01:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het zal wel aan mij liggen denk ik
Vorige SC waar ik vaak zat (TAL) is ook een schim van een tijd terug
quote:Op maandag 30 januari 2012 01:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar zaten dan ook een paar HEEL vervelende mensen.
quote:Op maandag 30 januari 2012 01:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij zijn degenen die jij bedoelt daar ook zeldzaam
Eigenlijk alleen iBenny, Kally en Patrique89 nog van de oude garde
...geen idee waarom trouwensquote:Op maandag 30 januari 2012 01:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
iBenny is zeker fout en bij Kally heb ik ernstig mijn twijfels. Maar als Loveless85 er niet meer is is dat in ieder geval een winstpuntje.
Duimgezichtquote:Op maandag 30 januari 2012 22:42 schreef iBenny het volgende:
Ik heb een fan....
[..]
[..]
[..]
[..]
...geen idee waarom trouwens
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:42 schreef iBenny het volgende:
Ik heb een fan....
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar Flash, kom op.
EN WAAROM BEN IK GODNONDEJU NIET FOUT? IK WIL OOK FOUT ZIJN!quote:Op maandag 30 januari 2012 22:42 schreef iBenny het volgende:
Ik heb een fan....
[..]
[..]
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |