Dit..Hij is beter in uitleggen dan ik benquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:59 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om wat ze willen bereiken maar om wat ze ter sprake willen brengen. Wat had je dan verwacht? Dat de machtsbekleders direct ingingen op hun doelstellingen? Natuurlijk niet. Het belangrijkste is dat het collectief geinformeerd wordt over hun klachten. Als dat in zijn geheel niet het geval is dan klopt er iets niet.
Gray is er nog veel beter in, die kan het ook nog zonder beledigingen! Maar ik leer het ook al.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:02 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Dit..Hij is beter in uitleggen dan ik ben
Ik ben aan het werk dus heb niets beters te doen...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:05 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Haha, ja die kan ook lekker uitwijden inderdaad ! Goed bezig jullie !
[ afbeelding ]
Nee, dat zeg ik niet. Er zaten genoeg idealisten bij. Alleen moesten die het onderspit delven toen er teveel figuren zich aansloten bij Occupy die helemaal niets met de beweging te maken hadden maar het kamperen in de stad wel lekker en leuk vonden. Veel Polen en krakers en junkies. Die hebben het aanzien van Occupy aanzienlijk geschaad.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:01 schreef HyperViper het volgende:
Maar Lavenderr, jij denkt dus werkelijk dat geen van die lui weet waarom ze daar staan en het slechts een verzameling nietsnutten betreft?
Laat gaanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij wel? Zie jij écht wat Occupy in Nederland bereikt heeft?
Ik zie het eerlijk gezegd niet.
Als ik aan het begin van Occupy denk zie ik een vrolijk hippiegebeuren. Iedereen die elkaar omhelsde, lekker lurken aan een joint in het zonnetje en niemand die precies wist waar het om ging, maar 'we zijn er weer, oude tijden en Maagdenhuistoestanden herleven' .
Nu, 4 maanden later, en wat hebben ze overgebracht?
Misschien iets wat iedereen al weet, we zullen de macht nooit kunnen breken, zeker niet door ergens te gaan kamperen en veel te roepen. Gaat hem niet worden.
En nu niet de media de schuld geven, die hebben in beeld en geluid laten zien zoals het was.
Oh voordat Occupy er was vond men niet dat men aan de top graaide en men onderaan steeds minder overhield. Dat weet men pas ná die paar maandjes vakantievieren op kosten van de staat? Wow, dan ben ik helderziend want ik weet dat al járenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:59 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om wat ze willen bereiken maar om wat ze ter sprake willen brengen. Wat had je dan verwacht? Dat de machtsbekleders direct ingingen op hun doelstellingen? Natuurlijk niet. Het belangrijkste is dat het collectief geinformeerd wordt over hun klachten. Als dat in zijn geheel niet het geval is dan klopt er iets niet.
Lavenderr zegt toch duidelijk dat er wel mensen bijzaten met serieuze bedoelingen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:13 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Laat gaanIk geef ze allemaal gelijk. Ik kan niet wachten op het volgende initiatief wat net zo geslaagd zal worden.....
Klopt helemaal. Spijtig dat de ware idealisten met legitieme punten zo weinig in de media zijn gekomen. Voor de rest klopt het gewoon wat je zegt hoor, ze hebben niets bereikt.. zelfs niet waar het om ging; het "wakkerschudden" van de massa.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet. Er zaten genoeg idealisten bij. Alleen moesten die het onderspit delven toen er teveel figuren zich aansloten bij Occupy die helemaal niets met de beweging te maken hadden maar het kamperen in de stad wel lekker en leuk vonden. Veel Polen en krakers en junkies. Die hebben het aanzien van Occupy aanzienlijk geschaad.
Dat is het hele punt niet man. Dit is nou precies wat ik bedoel met dat kinderachtige gedrag van je, mij woorden in de mond leggen en daar vervolgens argumenten op voortborduren. Wat een ontzettend kinderachtige manier van discussiëren hanteer jij zeg. Nee het gaat niet alleen om het graaien aan de top, het gaat om het systeem zelf wat ik net al uitgelegd heb. Daar weet het collectief nog steeds weinig van. Of wil je beweren dat de gemiddelde henk en ingrid weten wat fractioneel bankieren is of wie de centrale banken in handen hebben? Als je nog een keer met zo'n domme reactie komt negeer ik je.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:13 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Oh voordat Occupy er was vond men niet dat men aan de top graaide en men onderaan steeds minder overhield.
True dit was ook mijn laatste hap. Ik zit vol.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Leuk om te lezen allemaal, maar enige discussie met ronnie_bravo is nutteloos. Iemand die het standaard karikatuurbeeld van occupy (zwevers, dieven, weten niet wat ze doen, werkloze belastingtrekkers) blijft verdedigen zonder ook maar één ding aan te nemen van het weerwoord. Grappig om te lezen maar vrij doelloos
Nee hoor niet allemaal , er zullen vast een paar mensen geweest zijn met echt goede bedoelingen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:17 schreef heartz het volgende:
[..]
Lavenderr zegt toch duidelijk dat er wel mensen bijzaten met serieuze bedoelingen.
Maar dat andere groepen dat voor bovengenoemde groep 'verpest' zou hebben.
Dat is niet hetzelfde als jouw mening.
Jij vindt het allemaal werkeloos tuig.
Of heb ik het mis?
Zoniet, wat een vreemde reactie eigenlijk.
Hoe denk je dat een standaard karikatuur ontstaat??? Juist....na voorbeeldenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Leuk om te lezen allemaal, maar enige discussie met ronnie_bravo is nutteloos. Iemand die het standaard karikatuurbeeld van occupy (zwevers, dieven, weten niet wat ze doen, werkloze belastingtrekkers) blijft verdedigen zonder ook maar één ding aan te nemen van het weerwoord. Grappig om te lezen maar vrij doelloos
Generaliseren....als de negatieve dingen gepost worden is het generaliseren.....maar als het positief is dan staat het 'voor het geheel'?? Vreemdquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:33 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Wat voor stereotype beeldvorming mag dit wezen ? Sorry, hoor maar dit is Generaliseren
Idd alsof niet geweten is dat veel betogingen geinfiltreerd worden door onrustzaaiersquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:33 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Wat voor stereotype beeldvorming mag dit wezen ? Sorry, hoor maar dit is Generaliseren
Mooi, zijn er ook in jouw ogen positieve aspecten aan te wijzen ? En zou je die dan ook willen belichten ?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Generaliseren....als de negatieve dingen gepost worden is het generaliseren.....maar als het positief is dan staat het 'voor het geheel'?? Vreemd
Zolang het allemaal de schuld is van 'een ander' en niet van Occupyquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:35 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Idd alsof niet geweten is dat veel betogingen geinfiltreerd worden door onrustzaaiers
Dat laat ik over aan jullie. Dan doe ik het negatieve wel. Zo hou je een reëel beeld van de werkelijkheid.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:41 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Mooi, zijn er ook in jouw ogen positieve aspecten aan te wijzen ? En zou je die dan ook willen belichten ?
Dit hoor ik trouwens voor het eerst uit je posts komen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:26 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nee hoor niet allemaal , er zullen vast een paar mensen geweest zijn met echt goede bedoelingen.
Het positieve wordt hier al genoeg belicht en verdedigd..... ik ben het tegengeluid.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:42 schreef heartz het volgende:
[..]
Dit hoor ik trouwens voor het eerst uit je posts komen.
Ik meen dat ik je nooit over 'die paar mensen' en hun motieven heb horen spreken.
Maar over die andere groep zie ik je constant uitlatingen doen.
Tja langs de andere kant zal het uiteindelijk jouw mentaliteit zijn die de ondergang zal betekenen van het systeem dat je zo hoog in het vaandel draagt ...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Zolang het allemaal de schuld is van 'een ander' en niet van Occupy
Veel mensen hier zijn hetzelfde als relsupporters in het voetbal. Die zeuren altijd dat de ME uit het niets begon te meppen. Puur omdat de ME hier op zou kicken.....
Lijkt me heerlijk om zo in het leven te staan en alles op iemand/iets anders afschuiven om je idealen maar te blijven geloven.
[..]
Dat laat ik over aan jullie. Dan doe ik het negatieve wel. Zo hou je een reëel beeld van de werkelijkheid.
Want? Die rol moet ook gespeeld worden ofzo?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:42 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Het positieve wordt hier al genoeg belicht en verdedigd..... ik ben het tegengeluid.
Goed.quote:Dat laat ik over aan jullie. Dan doe ik het negatieve wel. Zo hou je een reëel beeld van de werkelijkheid.
Uiteraard..... je bent bekend met het gegeven meerdere meningen?? Ik begrijp dat men hier alleen het positieve belicht wilt zien maar dat vind ik persoonlijk erg naief.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:45 schreef heartz het volgende:
[..]
Want? Die rol moet ook gespeeld worden ofzo?
Over het algemeen probeer ik samen met anderen gewoon nieuws over Occupy hier bij te houden, ook als dat nieuws negatief is. Ik hoop dat je dat ook wel meegekregen hebt.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Uiteraard..... je bent bekend met het gegeven meerdere meningen?? Ik begrijp dat men hier alleen het positieve belicht wilt zien maar dat vind ik persoonlijk erg naief.
Dus dan is de brenger van dat negatieve nieuws wel nodigquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:51 schreef heartz het volgende:
[..]
Over het algemeen probeer ik samen met anderen gewoon nieuws over Occupy hier bij te houden, ook als dat nieuws negatief is. Ik hoop dat je dat ook wel meegekregen hebt.
Dat ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Uiteraard..... je bent bekend met het gegeven meerdere meningen?? Ik begrijp dat men hier alleen het positieve belicht wilt zien maar dat vind ik persoonlijk erg naief.
Nog maar een keer, erg belangrijk!!quote:quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 10:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar wij als bevolking hebben geen homogene mening. Zoveel hoofden, zoveel zinnen.
Des te belangrijker dat er juiste informatie en uitdieping van kwesties moet plaatsvinden om een mening te kunnen vormen op basis van kritisch denken.
Dit is een taak van de overheid vind ik
En met welke bril op moet de overheid die zgn objectieve informatie verschaffen?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:14 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Nog maar een keer, erg belangrijk!!
Geen objectieve informatie maar kritsch denken introduceren en beide kanten belichten. Zodat men een objectievere mening kan krijgen ?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
En met welke bril op moet de overheid die zgn objectieve informatie verschaffen?
Beide kanten....zoals ook de slechte kanten van Occupy belicht moeten worden zonder dat men direct staat te stijgeren over onjuiste berichtgeving?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:21 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Geen objectieve informatie maar kritsch denken introduceren en beide kanten belichten. Zodat men een objectievere mening kan krijgen ?
Die laatste zinnen in Gertje's quote zijn niet van mij, maar van hem.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
En met welke bril op moet de overheid die zgn objectieve informatie verschaffen?
Weet ik.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:23 schreef Lavenderr het volgende:
Die laatste zinnen in Gertje's quote zijn niet van mij, maar van hem.
Wat? wat?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:25 schreef Gertje-Plongers het volgende:
OMG........it's even worse then i thought...
Het antwoord bevalt je weer niet...het is weer niet naar je mondje dus 'past het niet'??quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:25 schreef Gertje-Plongers het volgende:
OMG........it's even worse then i thought...
Yup precies zo ja. Zoveel mogelijk kanten belichten die van belang zijn voor het onderwerp.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:23 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Beide kanten....zoals ook de slechte kanten van Occupy belicht moeten worden zonder dat men direct staat te stijgeren over onjuiste berichtgeving?
Dat beslist het onderwerp zelf ? Als er een crisis is bv dan moet worden bekeken hoe dit heeft kunnen gebeuren, hoe het opgelost kan worden, wie er verantwoordelijk zijn, hoe het kan dat het systeem een dergelijke fout bevat dat het kan gebeuren, hoe we het gaan oplossen zodat het nooit meer kan gebeuren etc...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:24 schreef Copycat het volgende:
Een Postbus 51 spotje: Denkt kritisch! ?
En wie beslist trouwens wat kritisch moet worden bekeken en wat niet? En wat zijn die beide kanten? Het is immers allemaal in the eye of the beholder.
Wat als het systeem zelf verantwoordelijk is voor de fouten?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:39 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Dat beslist het onderwerp zelf ? Als er een crisis is bv dan moet worden bekeken hoe dit heeft kunnen gebeuren, hoe het opgelost kan worden, wie er verantwoordelijk zijn, hoe het kan dat het systeem een dergelijke fout bevat dat het kan gebeuren, hoe we het gaan oplossen zodat het nooit meer kan gebeuren etc...
Je leert snelquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:57 schreef Loppe het volgende:
[..]
Wat als het systeem zelf verantwoordelijk is voor de fouten?
Na overdrijving van het geframede beeld.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:26 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nee hoor niet allemaal , er zullen vast een paar mensen geweest zijn met echt goede bedoelingen.
[..]
Hoe denk je dat een standaard karikatuur ontstaat??? Juist....na voorbeelden![]()
Een rol innemen is nergens voor nodig. Wees gewoon jezelf.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:42 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Het positieve wordt hier al genoeg belicht en verdedigd..... ik ben het tegengeluid.
Dat zou pas echt een eerlijk beeld geven.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:07 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Een eerlijk beeld scheppen is de wortel blootleggen, en niet het bespreken of oordelen over de brengers van het nieuws.
Dus de discussie zou moeten gaan over wat er feitelijk gebeurt op dit moment, wat de beweging probeert aan te dragen ?
[ afbeelding ]
Alles. Continu. Zet Geert 3-voud en Ronnie Wilders maar in de regering, en laat het volk middels de nieuwe stemcomputers knopen doorhakken. Nooit geprobeerd, kijken hoe het gaat. Gaat het niet, dan bijschaven of omgooien.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:24 schreef Copycat het volgende:
Een Postbus 51 spotje: Denkt kritisch! ?
En wie beslist trouwens wat kritisch moet worden bekeken en wat niet? En wat zijn die beide kanten? Het is immers allemaal in the eye of the beholder.
Dat is men ook wel. Vandaar telkens terugvallen op dezelfde argumenten, zowel voor als tegen. Wellicht is het topic simpelweg klaar. Uitgebreide posts en discussies vervallen al snel weer in oeverloze jij-bakken en leiden niet tot verdieping van het onderwerp. Wat juist zo fijn is aan discussies voeren.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:36 schreef Bastard het volgende:
Dat men nog niet draaierig is hier van het constant hetzelfde zeggen is mij een raadsel.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:39 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Dat beslist het onderwerp zelf ? Als er een crisis is bv dan moet worden bekeken hoe dit heeft kunnen gebeuren, hoe het opgelost kan worden, wie er verantwoordelijk zijn, hoe het kan dat het systeem een dergelijke fout bevat dat het kan gebeuren, hoe we het gaan oplossen zodat het nooit meer kan gebeuren etc...
Dan komt het lastigste: kritisch zijn op onszelf. Wij, die het systeem mogelijk gemaakt hebben. Wij, die het systeem in stand houden. Wij, die dankzij dit systeem hebben kunnen leven in weelde. Wij, die balen van het systeem dat ons nu nog verzorgt. Wij, die het moeilijk vinden feiten gescheiden te houden waaraan emotionele banden zitten. Wij, hyper-individualistisch volk waarvan ieder aandacht wil voor zijn mening. Wij, die geloven in: ik denk dus ik ben, waarbij het loslaten van een denkbeeld gelijk staat aan het kwijtraken van jezelf.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:57 schreef Loppe het volgende:
[..]
Wat als het systeem zelf verantwoordelijk is voor de fouten?
Na het geld in de lucht gooien weet je ook meteen wie niet bij deze Occupy beweging hoort!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:49 schreef 3-voud het volgende:
Ik zal vanmiddag eens naar dat occupy gebeuren gaan en daar een handjevol geld de lucht in gooien. Eens kijken hoe gulzig ze erop duiken...
De klaplopers financieren... goed plan man!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:49 schreef 3-voud het volgende:
Ik zal vanmiddag eens naar dat occupy gebeuren gaan en daar een handjevol geld de lucht in gooien. Eens kijken hoe gulzig ze erop duiken...
Hij en Ronnie_Bravo hebben ook heel vaak het topic omhoog geschopt wanneer het aan het afzakken was. Door het 'tegengeluid' gooiden ze olie op de discussie waardoor dat nu al 19 topics lang vlamt.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:45 schreef HyperViper het volgende:
[..]
De klaplopers financieren... goed plan man!
Plus dat zolang Occupy-Nederland nog een bestaan in de marge leidt we er over kunnen praten. Toch?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:56 schreef Gray het volgende:
[..]
Hij en Ronnie_Bravo hebben ook heel vaak het topic omhoog geschopt wanneer het aan het afzakken was. Door het 'tegengeluid' gooiden ze olie op de discussie waardoor dat nu al 19 topics lang vlamt.
Ik ben ze daarvoor heel dankbaar. Daarom, een duim voor elk!
Zonder Ronnie en 2-voud zou ik niet eens in dit topic komen. Zonder brandende olie is het mij te saai.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:56 schreef Gray het volgende:
[..]
Hij en Ronnie_Bravo hebben ook heel vaak het topic omhoog geschopt wanneer het aan het afzakken was. Door het 'tegengeluid' gooiden ze olie op de discussie waardoor dat nu al 19 topics lang vlamt.
Ik ben ze daarvoor heel dankbaar. Daarom, een duim voor elk!
Is wel een beetje paradoxaal. Juist zij die dit topic smaak geven vinden Occupy te marginaal om over te praten.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Plus dat zolang Occupy-Nederland nog een bestaan in de marge leidt we er over kunnen praten. Toch?
Best pijnlijk en confronterendquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:05 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Je moet er net zo lang over praten tot er verandering is. Anders is het zinloos gewauwel om de geest te entertainen.
En na regen komt zonneschijn en na Occupy komt ehm...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:33 schreef Loppe het volgende:
[..]
Onderzoek alles en behoud het goede.
Mooi gezegd.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:33 schreef Loppe het volgende:
[..]
Daar staan ook goede dingen in...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Staat in de bijbel. 'Onderzoekt alle dingen en behoudt het goede'
Wat zit je weer dwars...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:39 schreef Gray het volgende:
Een rol innemen is nergens voor nodig. Wees gewoon jezelf.
@3-voud: jij niet.
Weer zon nietszeggende prietpraat.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:33 schreef Loppe het volgende:
[..]
Niets. Op sarcastische wijze bevestigde ik je subjectieve-mod-theorie.quote:
Een groot misverstand.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:49 schreef HyperViper het volgende:
Die spanning tussen 3-voud en Gray, wat is dat toch?
Nou wijsneus, vertel eens concreet wat dat allemaal is dan.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:48 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Ga uit van een mens in 'rust' die alles heeft wat noodzakelijk is, neem daar een voorbeeld aan. En zeg dan: Onderzoek alles en behoud het goede.
Ben jij een komiek?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nou wijsneus, vertel eens concreet wat dat allemaal is dan.
Je hebt inmiddels aardig wat posts hier maar vooralsnog is het meer yoga-taal dan dat je echt iets toevoegt.
Ben van nature erg leuk, grappig en intelligent.quote:
Je bent niet 'zen' dus je begrijpt hem niet..... ik ook niet overigensquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nou wijsneus, vertel eens concreet wat dat allemaal is dan.
Je hebt inmiddels aardig wat posts hier maar vooralsnog is het meer yoga-taal dan dat je echt iets toevoegt.
nu minder natuurlijkquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ben van nature erg leuk, grappig en intelligent.
Ik wel.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Je bent niet 'zen' dus je begrijpt hem niet..... ik ook niet overigens
Als "zen" mijn vreten en hypotheek betaalde stap ik zo over.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ben jij niet zen? Je maakt je toch niet wérkelijk druk om die paar koperdieven?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Wel over de chillende hippies, terwijl zij zo hard werken zijn. En FOK!ken natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:57 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ben jij niet zen? Je maakt je toch niet wérkelijk druk om die paar koperdieven?
Nee dat niet maar dat is toch net weer wat anders dan 'zen' zijnquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:57 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ben jij niet zen? Je maakt je toch niet wérkelijk druk om die paar koperdieven?
Wat mij betreft mag het kappen. Wellicht kunnen we onderwerpen waar Occupy zich op richt in aparte topics behandelen, met eventueel een verwijzing naar de beweging. Dat maakt het voor de meesten iets eenvoudiger om over na te denken. Het verminderen van hokjes-denken gaat niet over een dag ijs, zelfs al sneeuwt het zo hard buiten.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:00 schreef allesbeterweter het volgende:
Bijna topic nr 20 gaat wel ergens over?
Daar heb je gelijk in Ronnie. Tevens zijn de meeste mensen die claimen altijd zen te zijn gewoon ranzig. Omdat ze te ontspannen zijn om zich te wassen en geen centjes hebben om een fatsoenlijke badkamer te betalen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nee dat niet maar dat is toch net weer wat anders dan 'zen' zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |