abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107549365
quote:
4s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 10:59 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Het gaat ook niet om wat ze willen bereiken maar om wat ze ter sprake willen brengen. Wat had je dan verwacht? Dat de machtsbekleders direct ingingen op hun doelstellingen? Natuurlijk niet. Het belangrijkste is dat het collectief geinformeerd wordt over hun klachten. Als dat in zijn geheel niet het geval is dan klopt er iets niet.
Dit..Hij is beter in uitleggen dan ik ben ;)
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
pi_107549391
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:02 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

Dit..Hij is beter in uitleggen dan ik ben ;)
Gray is er nog veel beter in, die kan het ook nog zonder beledigingen! Maar ik leer het ook al.
pi_107549444
Haha, ja die kan ook lekker uitwijden inderdaad ! Goed bezig jullie !

pi_107549487
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:05 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Haha, ja die kan ook lekker uitwijden inderdaad ! Goed bezig jullie !

[ afbeelding ]
Ik ben aan het werk dus heb niets beters te doen...
pi_107549571
Ja, al die arbeid moet verricht worden hé.
  Moderator vrijdag 3 februari 2012 @ 11:12:48 #208
249559 crew  Lavenderr
pi_107549671
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:01 schreef HyperViper het volgende:
Maar Lavenderr, jij denkt dus werkelijk dat geen van die lui weet waarom ze daar staan en het slechts een verzameling nietsnutten betreft?
Nee, dat zeg ik niet. Er zaten genoeg idealisten bij. Alleen moesten die het onderspit delven toen er teveel figuren zich aansloten bij Occupy die helemaal niets met de beweging te maken hadden maar het kamperen in de stad wel lekker en leuk vonden. Veel Polen en krakers en junkies. Die hebben het aanzien van Occupy aanzienlijk geschaad.
pi_107549681
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 10:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Jij wel? Zie jij écht wat Occupy in Nederland bereikt heeft?
Ik zie het eerlijk gezegd niet.
Als ik aan het begin van Occupy denk zie ik een vrolijk hippiegebeuren. Iedereen die elkaar omhelsde, lekker lurken aan een joint in het zonnetje en niemand die precies wist waar het om ging, maar 'we zijn er weer, oude tijden en Maagdenhuistoestanden herleven *O* ' .
Nu, 4 maanden later, en wat hebben ze overgebracht?
Misschien iets wat iedereen al weet, we zullen de macht nooit kunnen breken, zeker niet door ergens te gaan kamperen en veel te roepen. Gaat hem niet worden.
En nu niet de media de schuld geven, die hebben in beeld en geluid laten zien zoals het was.
Laat gaan :) Ik geef ze allemaal gelijk. Ik kan niet wachten op het volgende initiatief wat net zo geslaagd zal worden.....

quote:
4s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 10:59 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Het gaat ook niet om wat ze willen bereiken maar om wat ze ter sprake willen brengen. Wat had je dan verwacht? Dat de machtsbekleders direct ingingen op hun doelstellingen? Natuurlijk niet. Het belangrijkste is dat het collectief geinformeerd wordt over hun klachten. Als dat in zijn geheel niet het geval is dan klopt er iets niet.
Oh voordat Occupy er was vond men niet dat men aan de top graaide en men onderaan steeds minder overhield. Dat weet men pas ná die paar maandjes vakantievieren op kosten van de staat? Wow, dan ben ik helderziend want ik weet dat al járen :)
  vrijdag 3 februari 2012 @ 11:17:31 #210
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_107549815
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:13 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Laat gaan :) Ik geef ze allemaal gelijk. Ik kan niet wachten op het volgende initiatief wat net zo geslaagd zal worden.....
Lavenderr zegt toch duidelijk dat er wel mensen bijzaten met serieuze bedoelingen.
Maar dat andere groepen dat voor bovengenoemde groep 'verpest' zou hebben.
Dat is niet hetzelfde als jouw mening.

Jij vindt het allemaal werkeloos tuig.

Of heb ik het mis?
Zoniet, wat een vreemde reactie eigenlijk.
Volg je hart, gebruik je verstand.
pi_107549853
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, dat zeg ik niet. Er zaten genoeg idealisten bij. Alleen moesten die het onderspit delven toen er teveel figuren zich aansloten bij Occupy die helemaal niets met de beweging te maken hadden maar het kamperen in de stad wel lekker en leuk vonden. Veel Polen en krakers en junkies. Die hebben het aanzien van Occupy aanzienlijk geschaad.
Klopt helemaal. Spijtig dat de ware idealisten met legitieme punten zo weinig in de media zijn gekomen. Voor de rest klopt het gewoon wat je zegt hoor, ze hebben niets bereikt.. zelfs niet waar het om ging; het "wakkerschudden" van de massa.

quote:
99s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:13 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Oh voordat Occupy er was vond men niet dat men aan de top graaide en men onderaan steeds minder overhield.
Dat is het hele punt niet man. Dit is nou precies wat ik bedoel met dat kinderachtige gedrag van je, mij woorden in de mond leggen en daar vervolgens argumenten op voortborduren. Wat een ontzettend kinderachtige manier van discussiëren hanteer jij zeg. Nee het gaat niet alleen om het graaien aan de top, het gaat om het systeem zelf wat ik net al uitgelegd heb. Daar weet het collectief nog steeds weinig van. Of wil je beweren dat de gemiddelde henk en ingrid weten wat fractioneel bankieren is of wie de centrale banken in handen hebben? Als je nog een keer met zo'n domme reactie komt negeer ik je.
  † In Memoriam † vrijdag 3 februari 2012 @ 11:24:11 #212
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_107550024
Leuk om te lezen allemaal, maar enige discussie met ronnie_bravo is nutteloos. Iemand die het standaard karikatuurbeeld van occupy (zwevers, dieven, weten niet wat ze doen, werkloze belastingtrekkers) blijft verdedigen zonder ook maar één ding aan te nemen van het weerwoord. Grappig om te lezen maar vrij doelloos :P
:')
pi_107550048
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Leuk om te lezen allemaal, maar enige discussie met ronnie_bravo is nutteloos. Iemand die het standaard karikatuurbeeld van occupy (zwevers, dieven, weten niet wat ze doen, werkloze belastingtrekkers) blijft verdedigen zonder ook maar één ding aan te nemen van het weerwoord. Grappig om te lezen maar vrij doelloos :P
True dit was ook mijn laatste hap. Ik zit vol.
pi_107550099
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:17 schreef heartz het volgende:

[..]

Lavenderr zegt toch duidelijk dat er wel mensen bijzaten met serieuze bedoelingen.
Maar dat andere groepen dat voor bovengenoemde groep 'verpest' zou hebben.
Dat is niet hetzelfde als jouw mening.

Jij vindt het allemaal werkeloos tuig.

Of heb ik het mis?
Zoniet, wat een vreemde reactie eigenlijk.
Nee hoor niet allemaal , er zullen vast een paar mensen geweest zijn met echt goede bedoelingen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe denk je dat een standaard karikatuur ontstaat??? Juist....na voorbeelden :W
pi_107550208
pi_107550241
"Vreedzame Occupiers":

En nu al een klassieker:

http://www.skoften.net/in(...)rs_van_occupy_arnhem
pi_107550303
Wat voor stereotype beeldvorming mag dit wezen ? Sorry, hoor maar dit is Generaliseren
pi_107550332
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:33 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Wat voor stereotype beeldvorming mag dit wezen ? Sorry, hoor maar dit is Generaliseren
Generaliseren....als de negatieve dingen gepost worden is het generaliseren.....maar als het positief is dan staat het 'voor het geheel'?? Vreemd :)
pi_107550355
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:33 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Idd alsof niet geweten is dat veel betogingen geinfiltreerd worden door onrustzaaiers
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_107550570
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Generaliseren....als de negatieve dingen gepost worden is het generaliseren.....maar als het positief is dan staat het 'voor het geheel'?? Vreemd :)
Mooi, zijn er ook in jouw ogen positieve aspecten aan te wijzen ? En zou je die dan ook willen belichten ?
pi_107550577
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:35 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Idd alsof niet geweten is dat veel betogingen geinfiltreerd worden door onrustzaaiers
Zolang het allemaal de schuld is van 'een ander' en niet van Occupy :)

Veel mensen hier zijn hetzelfde als relsupporters in het voetbal. Die zeuren altijd dat de ME uit het niets begon te meppen. Puur omdat de ME hier op zou kicken.....

Lijkt me heerlijk om zo in het leven te staan en alles op iemand/iets anders afschuiven om je idealen maar te blijven geloven.

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:41 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

Mooi, zijn er ook in jouw ogen positieve aspecten aan te wijzen ? En zou je die dan ook willen belichten ?
Dat laat ik over aan jullie. Dan doe ik het negatieve wel. Zo hou je een reëel beeld van de werkelijkheid.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 11:42:05 #222
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_107550594
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:26 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Nee hoor niet allemaal , er zullen vast een paar mensen geweest zijn met echt goede bedoelingen.
Dit hoor ik trouwens voor het eerst uit je posts komen. :P
Ik meen dat ik je nooit over 'die paar mensen' en hun motieven heb horen spreken.
Maar over die andere groep zie ik je constant uitlatingen doen.
pi_107550617
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:42 schreef heartz het volgende:

[..]

Dit hoor ik trouwens voor het eerst uit je posts komen. :P
Ik meen dat ik je nooit over 'die paar mensen' en hun motieven heb horen spreken.
Maar over die andere groep zie ik je constant uitlatingen doen.
Het positieve wordt hier al genoeg belicht en verdedigd..... ik ben het tegengeluid.
pi_107550692
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Zolang het allemaal de schuld is van 'een ander' en niet van Occupy :)

Veel mensen hier zijn hetzelfde als relsupporters in het voetbal. Die zeuren altijd dat de ME uit het niets begon te meppen. Puur omdat de ME hier op zou kicken.....

Lijkt me heerlijk om zo in het leven te staan en alles op iemand/iets anders afschuiven om je idealen maar te blijven geloven.

[..]

Dat laat ik over aan jullie. Dan doe ik het negatieve wel. Zo hou je een reëel beeld van de werkelijkheid.
Tja langs de andere kant zal het uiteindelijk jouw mentaliteit zijn die de ondergang zal betekenen van het systeem dat je zo hoog in het vaandel draagt ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 11:45:40 #225
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_107550736
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:42 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Het positieve wordt hier al genoeg belicht en verdedigd..... ik ben het tegengeluid.
Want? Die rol moet ook gespeeld worden ofzo? :P
pi_107550768
quote:
Goed. ^O^
pi_107550811
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:45 schreef heartz het volgende:

[..]

Want? Die rol moet ook gespeeld worden ofzo? :P
Uiteraard..... je bent bekend met het gegeven meerdere meningen?? Ik begrijp dat men hier alleen het positieve belicht wilt zien maar dat vind ik persoonlijk erg naief.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 11:51:54 #228
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_107550942
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Uiteraard..... je bent bekend met het gegeven meerdere meningen?? Ik begrijp dat men hier alleen het positieve belicht wilt zien maar dat vind ik persoonlijk erg naief.
Over het algemeen probeer ik samen met anderen gewoon nieuws over Occupy hier bij te houden, ook als dat nieuws negatief is. Ik hoop dat je dat ook wel meegekregen hebt.
pi_107550992
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:51 schreef heartz het volgende:

[..]

Over het algemeen probeer ik samen met anderen gewoon nieuws over Occupy hier bij te houden, ook als dat nieuws negatief is. Ik hoop dat je dat ook wel meegekregen hebt.
Dus dan is de brenger van dat negatieve nieuws wel nodig ;)
  Moderator vrijdag 3 februari 2012 @ 11:58:09 #230
249559 crew  Lavenderr
pi_107551143
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens.
Laten we het niet mooier brengen dan het is. Of rooskleuriger, of geuriger. Want dan komen we al snel bij het Shellgebouw uit en daar rook het niet naar rozen .
Gewoon een eerlijk beeld. En ja, dan is de conclusie dat het een flop geworden is. Logisch, want we hebben het hier in Nederland nog veel te goed om echt te klagen. Dat is in Amerika wel anders.
Maar ik val in herhaling, dus ik laat het hier maar even bij.
pi_107551196
Ronnie_bravo is zowat de onrustzaaier in dit Occupykamp.
pi_107551488
Een eerlijk beeld scheppen is de wortel blootleggen, en niet het bespreken of oordelen over de brengers van het nieuws.

Dus de discussie zou moeten gaan over wat er feitelijk gebeurt op dit moment, wat de beweging probeert aan te dragen ?

pi_107551758
quote:
quote:

Op vrijdag 3 februari 2012 10:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar wij als bevolking hebben geen homogene mening. Zoveel hoofden, zoveel zinnen.

Des te belangrijker dat er juiste informatie en uitdieping van kwesties moet plaatsvinden om een mening te kunnen vormen op basis van kritisch denken.

Dit is een taak van de overheid vind ik
Nog maar een keer, erg belangrijk!!
  vrijdag 3 februari 2012 @ 12:18:54 #234
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107551892
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 12:14 schreef Gertje-Plongers het volgende:

Nog maar een keer, erg belangrijk!!
En met welke bril op moet de overheid die zgn objectieve informatie verschaffen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_107552005
quote:
5s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 12:18 schreef Copycat het volgende:

[..]

En met welke bril op moet de overheid die zgn objectieve informatie verschaffen?
Geen objectieve informatie maar kritsch denken introduceren en beide kanten belichten. Zodat men een objectievere mening kan krijgen ?
pi_107552054
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 12:21 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

Geen objectieve informatie maar kritsch denken introduceren en beide kanten belichten. Zodat men een objectievere mening kan krijgen ?
Beide kanten....zoals ook de slechte kanten van Occupy belicht moeten worden zonder dat men direct staat te stijgeren over onjuiste berichtgeving? ;)
  Moderator vrijdag 3 februari 2012 @ 12:23:46 #237
249559 crew  Lavenderr
pi_107552069
quote:
5s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 12:18 schreef Copycat het volgende:

[..]

Die laatste zinnen in Gertje's quote zijn niet van mij, maar van hem.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 12:24:08 #238
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107552078
Een Postbus 51 spotje: Denkt kritisch! ?

En wie beslist trouwens wat kritisch moet worden bekeken en wat niet? En wat zijn die beide kanten? Het is immers allemaal in the eye of the beholder.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 12:24:46 #239
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107552102
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 12:23 schreef Lavenderr het volgende:

Die laatste zinnen in Gertje's quote zijn niet van mij, maar van hem.
Weet ik.
pi_107552125
OMG........it's even worse then i thought...
  vrijdag 3 februari 2012 @ 12:26:11 #241
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107552152
Than.

Maar wat is erger?
  Moderator vrijdag 3 februari 2012 @ 12:26:15 #242
249559 crew  Lavenderr
pi_107552153
quote:
13s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 12:25 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Wat? wat?
pi_107552154
quote:
13s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 12:25 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Het antwoord bevalt je weer niet...het is weer niet naar je mondje dus 'past het niet'??

Lekker objectief blijven Gert :)
pi_107552203
pi_107552232
quote:
Ja, word je wakker van.
pi_107552537
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 12:23 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Beide kanten....zoals ook de slechte kanten van Occupy belicht moeten worden zonder dat men direct staat te stijgeren over onjuiste berichtgeving? ;)
Yup precies zo ja. Zoveel mogelijk kanten belichten die van belang zijn voor het onderwerp.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 12:36:58 #247
8372 Bastard
Persona non grata
pi_107552548
Dat men nog niet draaierig is hier van het constant hetzelfde zeggen is mij een raadsel.
The truth was in here.
pi_107552629
quote:
5s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 12:24 schreef Copycat het volgende:

En wie beslist trouwens wat kritisch moet worden bekeken en wat niet? En wat zijn die beide kanten? Het is immers allemaal in the eye of the beholder.
Dat beslist het onderwerp zelf ? Als er een crisis is bv dan moet worden bekeken hoe dit heeft kunnen gebeuren, hoe het opgelost kan worden, wie er verantwoordelijk zijn, hoe het kan dat het systeem een dergelijke fout bevat dat het kan gebeuren, hoe we het gaan oplossen zodat het nooit meer kan gebeuren etc...
  † In Memoriam † vrijdag 3 februari 2012 @ 12:49:51 #249
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_107553041
Ik zal vanmiddag eens naar dat occupy gebeuren gaan en daar een handjevol geld de lucht in gooien. Eens kijken hoe gulzig ze erop duiken...
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_107553303
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 12:39 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

Dat beslist het onderwerp zelf ? Als er een crisis is bv dan moet worden bekeken hoe dit heeft kunnen gebeuren, hoe het opgelost kan worden, wie er verantwoordelijk zijn, hoe het kan dat het systeem een dergelijke fout bevat dat het kan gebeuren, hoe we het gaan oplossen zodat het nooit meer kan gebeuren etc...
Wat als het systeem zelf verantwoordelijk is voor de fouten?
pi_107554905
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 12:57 schreef Loppe het volgende:

[..]

Je leert snel ^O^
  Moderator vrijdag 3 februari 2012 @ 13:37:31 #252
249559 crew  Lavenderr
pi_107554946
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 13:36 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

Je leert snel ^O^
Nu je antwoord nog ;)
pi_107555047
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:26 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

[..]

Hoe denk je dat een standaard karikatuur ontstaat??? Juist....na voorbeelden :W
Na overdrijving van het geframede beeld.

quote:
99s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:42 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Een rol innemen is nergens voor nodig. Wees gewoon jezelf.

@3-voud: jij niet. >:)

quote:
7s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 12:07 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Een eerlijk beeld scheppen is de wortel blootleggen, en niet het bespreken of oordelen over de brengers van het nieuws.

Dus de discussie zou moeten gaan over wat er feitelijk gebeurt op dit moment, wat de beweging probeert aan te dragen ?

[ afbeelding ]
Dat zou pas echt een eerlijk beeld geven.

quote:
5s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 12:24 schreef Copycat het volgende:

Alles. Continu. Zet Geert 3-voud en Ronnie Wilders maar in de regering, en laat het volk middels de nieuwe stemcomputers knopen doorhakken. Nooit geprobeerd, kijken hoe het gaat. Gaat het niet, dan bijschaven of omgooien.

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 12:36 schreef Bastard het volgende:
Dat men nog niet draaierig is hier van het constant hetzelfde zeggen is mij een raadsel.
Dat is men ook wel. Vandaar telkens terugvallen op dezelfde argumenten, zowel voor als tegen. Wellicht is het topic simpelweg klaar. Uitgebreide posts en discussies vervallen al snel weer in oeverloze jij-bakken en leiden niet tot verdieping van het onderwerp. Wat juist zo fijn is aan discussies voeren.

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 12:39 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

:Y

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 12:57 schreef Loppe het volgende:

[..]

Dan komt het lastigste: kritisch zijn op onszelf. Wij, die het systeem mogelijk gemaakt hebben. Wij, die het systeem in stand houden. Wij, die dankzij dit systeem hebben kunnen leven in weelde. Wij, die balen van het systeem dat ons nu nog verzorgt. Wij, die het moeilijk vinden feiten gescheiden te houden waaraan emotionele banden zitten. Wij, hyper-individualistisch volk waarvan ieder aandacht wil voor zijn mening. Wij, die geloven in: ik denk dus ik ben, waarbij het loslaten van een denkbeeld gelijk staat aan het kwijtraken van jezelf.

Dat is nog het moeilijkste van alles: kritiek leveren op onszelf als groep, en als individu. Maar het kan wel het meeste opleveren en is het proberen zeker waard.
pi_107555071
Het antwoord ligt in de sfeer van het systeem klopt niet ? De vraag is hoe je daar mee omgaat.

Gray geeft het antwoord al.
  Moderator vrijdag 3 februari 2012 @ 13:42:20 #255
249559 crew  Lavenderr
pi_107555177
Ik las in de krant:
'Het tentenkamp dat er al sinds half oktober staat, moet wel nog steeds verkleinen van gemeente Amsterdam. Sinds woensdag staat er een container waarin de waardevolle spullen worden opgeborgen. Bij de vergunning die Occupy hiervoor moet aanvragen zal gem.Amsterdam eisen dat in ruil voor de container een van de tenten wordt weggehaald'

Huh? Dus eerst een container neerzetten, en dan pas de vergunning aanvragen?

Als ik een uitbouw wil maken aan mijn huis doe ik dat eerst en geef dan later mijn schuurtje als ruil :|W .
pi_107555178
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 12:49 schreef 3-voud het volgende:
Ik zal vanmiddag eens naar dat occupy gebeuren gaan en daar een handjevol geld de lucht in gooien. Eens kijken hoe gulzig ze erop duiken...
Na het geld in de lucht gooien weet je ook meteen wie niet bij deze Occupy beweging hoort!
Als een Salomomsoordeel (Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent)Salomonsoordeel .Zal wel tegen vallen met opzicht in elke laag van de graaicultuur?
allesbeterweter
pi_107555308
Een scherpzinnig iemand hebben wij nodig, die moet uitpluizen wat zijn medeburgers denken

Met de nuance dat alles niet veroordeelt moet worden, maar rechtgezet. Schuld is niet gelijk aan oordeel en oordeel niet gelijk aan rechtvaardig.
pi_107555316
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 12:49 schreef 3-voud het volgende:
De klaplopers financieren... goed plan man!
pi_107555833
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 13:45 schreef HyperViper het volgende:

[..]

De klaplopers financieren... goed plan man!
Hij en Ronnie_Bravo hebben ook heel vaak het topic omhoog geschopt wanneer het aan het afzakken was. Door het 'tegengeluid' gooiden ze olie op de discussie waardoor dat nu al 19 topics lang vlamt.

Ik ben ze daarvoor heel dankbaar. Daarom, een duim voor elk! ^O^
  Moderator vrijdag 3 februari 2012 @ 13:58:23 #260
249559 crew  Lavenderr
pi_107555916
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 13:56 schreef Gray het volgende:

[..]

Hij en Ronnie_Bravo hebben ook heel vaak het topic omhoog geschopt wanneer het aan het afzakken was. Door het 'tegengeluid' gooiden ze olie op de discussie waardoor dat nu al 19 topics lang vlamt.

Plus dat zolang Occupy-Nederland nog een bestaan in de marge leidt we er over kunnen praten. Toch?
pi_107556007
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 13:56 schreef Gray het volgende:

[..]

Zonder Ronnie en 2-voud zou ik niet eens in dit topic komen. Zonder brandende olie is het mij te saai.
pi_107556283
Je moet er net zo lang over praten tot er verandering is. Anders is het zinloos gewauwel om de geest te entertainen.
pi_107556324
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 13:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Plus dat zolang Occupy-Nederland nog een bestaan in de marge leidt we er over kunnen praten. Toch?
Is wel een beetje paradoxaal. Juist zij die dit topic smaak geven vinden Occupy te marginaal om over te praten.

Twilight zone... :o
pi_107556464
Geen dank mannen, ook namens 3-voud ;)
pi_107556499
Idd ^O^
allesbeterweter
  Moderator vrijdag 3 februari 2012 @ 14:11:49 #266
249559 crew  Lavenderr
pi_107556562
quote:
4s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 14:05 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Je moet er net zo lang over praten tot er verandering is. Anders is het zinloos gewauwel om de geest te entertainen.
Best pijnlijk en confronterend :D gezien het feit dat we dit al 19 topics doen :o
pi_107556663
We gaan de goede kant op :)

Als niemand het er nog over heeft is het gekker.
pi_107556878
Weet je wie dit topic pas echt af zou maken? Juist. Disana.
pi_107556891
Idd wel ,dus het leeft nog steeds? Of niet :Z
allesbeterweter
pi_107557233
Tuurlijk leeft het nog ^O^

Blijven herhalen..
pi_107557374
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 13:36 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

Je leert snel ^O^
Onderzoek alles en behoud het goede.
  Moderator vrijdag 3 februari 2012 @ 14:34:31 #272
249559 crew  Lavenderr
pi_107557438
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 14:33 schreef Loppe het volgende:

[..]

En na regen komt zonneschijn en na Occupy komt ehm...
pi_107557575
Na de bezetting, de bevrijding zeker?
pi_107557602
quote:

[..]

Mooi gezegd. :)
  Moderator vrijdag 3 februari 2012 @ 14:41:39 #275
249559 crew  Lavenderr
pi_107557770
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 14:37 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

Mooi gezegd. :)
Staat in de bijbel. 'Onderzoekt alle dingen en behoudt het goede'
pi_107557823
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 14:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Staat in de bijbel. 'Onderzoekt alle dingen en behoudt het goede'
Daar staan ook goede dingen in... :Y
  † In Memoriam † vrijdag 3 februari 2012 @ 14:44:40 #277
341203 3-voud
pi_107557894
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 13:39 schreef Gray het volgende:

Een rol innemen is nergens voor nodig. Wees gewoon jezelf.

@3-voud: jij niet. >:)

Wat zit je weer dwars...
  † In Memoriam † vrijdag 3 februari 2012 @ 14:46:26 #278
341203 3-voud
pi_107557962
quote:

[..]

Weer zon nietszeggende prietpraat.
Wat is het goede? Wat jij goed vind, wat ik goed vind... wat?
Als je iedereen tegemoet wilt komen heb ik een schrikmomentje voor je: dat hebben we al.
Zeikerds houd je altijd.
pi_107558035
Ga uit van een mens in 'rust' die alles heeft wat noodzakelijk is, neem daar een voorbeeld aan. En zeg dan: Onderzoek alles en behoud het goede.
pi_107558042
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 14:44 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Wat zit je weer dwars...
Niets. Op sarcastische wijze bevestigde ik je subjectieve-mod-theorie. ;)

Zoals eerder gezegd, dank voor het gaande houden van het topic. :)
pi_107558084
Die spanning tussen 3-voud en Gray, wat is dat toch?
pi_107558177
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 14:49 schreef HyperViper het volgende:
Die spanning tussen 3-voud en Gray, wat is dat toch?
Een groot misverstand.
  † In Memoriam † vrijdag 3 februari 2012 @ 14:52:43 #283
341203 3-voud
pi_107558223
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 14:48 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Ga uit van een mens in 'rust' die alles heeft wat noodzakelijk is, neem daar een voorbeeld aan. En zeg dan: Onderzoek alles en behoud het goede.
Nou wijsneus, vertel eens concreet wat dat allemaal is dan.
Je hebt inmiddels aardig wat posts hier maar vooralsnog is het meer yoga-taal dan dat je echt iets toevoegt.
pi_107558279
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 14:52 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Je hebt inmiddels aardig wat posts hier maar vooralsnog is het meer yoga-taal dan dat je echt iets toevoegt.
Ben jij een komiek?
pi_107558280
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 14:51 schreef Gray het volgende:

[..]

Een groot misverstand.
Ahh, codetaal. ;) Ik snap hem! ;)
  † In Memoriam † vrijdag 3 februari 2012 @ 14:55:09 #286
341203 3-voud
pi_107558316
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 14:54 schreef Loppe het volgende:

[..]

Ben jij een komiek?
Ben van nature erg leuk, grappig en intelligent.
pi_107558324
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 14:52 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Je bent niet 'zen' dus je begrijpt hem niet..... ik ook niet overigens ;)
pi_107558359
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 14:55 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Ben van nature erg leuk, grappig en intelligent.
nu minder natuurlijk
pi_107558385
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 14:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ik wel. :7
pi_107558401
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 14:56 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik wel. :7
Ik vanavond weer als ik thuis kom.....
  † In Memoriam † vrijdag 3 februari 2012 @ 14:57:19 #291
341203 3-voud
pi_107558402
quote:

[..]

Als "zen" mijn vreten en hypotheek betaalde stap ik zo over.
pi_107558424
quote:

[..]

Ben jij niet zen? Je maakt je toch niet wérkelijk druk om die paar koperdieven?
pi_107558467
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 14:57 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Wel over de chillende hippies, terwijl zij zo hard werken zijn. En FOK!ken natuurlijk. ;)

Maar zen kan je overal zijn, altijd. Dat is het mooie aan zen.
pi_107558514
Bijna topic nr 20 gaat wel ergens over? _O-
allesbeterweter
pi_107558549
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 14:57 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Nee dat niet maar dat is toch net weer wat anders dan 'zen' zijn ;)
pi_107558594
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 15:00 schreef allesbeterweter het volgende:
Bijna topic nr 20 gaat wel ergens over? _O-
Wat mij betreft mag het kappen. Wellicht kunnen we onderwerpen waar Occupy zich op richt in aparte topics behandelen, met eventueel een verwijzing naar de beweging. Dat maakt het voor de meesten iets eenvoudiger om over na te denken. Het verminderen van hokjes-denken gaat niet over een dag ijs, zelfs al sneeuwt het zo hard buiten.
pi_107558595
Zen zijn dieven(Context) Zen stelen koper? ^O^
allesbeterweter
pi_107558635
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 15:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Nee dat niet maar dat is toch net weer wat anders dan 'zen' zijn ;)
Daar heb je gelijk in Ronnie. Tevens zijn de meeste mensen die claimen altijd zen te zijn gewoon ranzig. Omdat ze te ontspannen zijn om zich te wassen en geen centjes hebben om een fatsoenlijke badkamer te betalen.
pi_107558716
en ze scheren zich nergens
pi_107558949
Dit was een mooie reeks mensen. Een feel-good reeks.
pi_107558970
Gray.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')