Wederom etaleer je gebrek aan kennis. Dit gaat niet om de leiders die gekozen zijn. Dit gaat om een keuze die wij als bevolking gemaakt hebben wat vervolgens gewoon genegeerd wordt.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dus dit is waar Occupy voor staat? Het is de eerste keer dat ik dit nu lees..... graaiers, banken, kapitalisten etc..dat kwam telkens terug.
Voorts 'voorbijgegaan aan de democratie'.... je stemt neem ik aan? Dus dan ben jij mede schuldig aan de bestuurders van dit land. Stem je niet? Waar bemoei je je dan mee...? In dat geval moet je eerst maar eens gaan stemmen.
Ik zal het voor je voorkauwen. Die paar koperdieven staan niet in verhouding tot de werkelijke criminelen waar de "organisatie" tegen protesteert. Je daarop focussen etaleert dus vooral jouw eigen onkunde. Dat is mijn punt. Wat je nu doet is gewoon kinderachtig redeneren om niet de diepte in te hoeven gaan met deze discussie.quote:Kankeren over een paar kilo koper zeg je.... een paar kilo....yeah right. Dus als ik jou huisje straks leegroof dan mag dat, immers gaat het maar om een paar kilo die je dan kwijt bent.
Die koperdieven zijn inderdaad dieven, hele juiste analyse van je hoor.quote:Dieven zijn het , ...gesponsord door de belastingbetaler.
Wie is 'wij als bevolking'?? Mensen die hetzelfde denken als jij of val ik daar ook onder??quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:39 schreef HyperViper het volgende:
Wederom etaleer je gebrek aan kennis. Dit gaat niet om de leiders die gekozen zijn. Dit gaat om een keuze die wij als bevolking gemaakt hebben wat vervolgens gewoon genegeerd wordt. .
Lekker verder kinderachtig redeneren. Chapeau. Ik beweer niet dat er geen gezeur is onderling. Dat maak jij ervan om lekker simpele oneliners te kunnen blijven spuien zonder na te hoeven denken. Wat ik zeg is dat de media zowel de negatieve als positieve aspecten door zou moeten nemen, zodat de bevolking ook werkelijk begrijpt waarom de organisatie überhaupt gestart is.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ahhhhh het is de schuld van de media. Man ik heb dat Occupy kanaal weken gevolgd en ze vochten elkaar de tent uit. Maar blijf het gewoon ontkennen en geef de media de schuld. Stoute media![]()
Wij als bevolking zitten (grof gezien) allemaal in 1 schuitje. Of men dat nou ziet of niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Wie is 'wij als bevolking'?? Mensen die hetzelfde denken als jij of val ik daar ook onder??
De uitkomst was al bekend en is genegeerd. Jouw keuze is dus irrelevant in deze discussie.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Wie is 'wij als bevolking'?? Mensen die hetzelfde denken als jij of val ik daar ook onder??
Zo ja...wat was mijn keuze en waarom is daar niet naar geluisterd?
Jij zegt dat de media eenzijdig belicht.... ik stel dat ze dat niet doen. Tenzij alle media tegen Occupy is natuurlijk want of je nou naar het journaal keek, rtl4 nieuws of Powned..je zat overal dezelfde kansloze figuren die niet konden uitleggen waarvoor ze er waren.......ook dat eigen kanaal toonde dat aan met als dieptepunt gevechten onderling. Maar dat was dus waarschijnlijk allemaal eenzijdig belicht en zijn de mensen die wel wisten waar ze voor stonden en dit onder woorden konden brengen stelselmatig door iedereen buiten beeld gehouden. Knap hoor van die media.........quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:43 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Lekker verder kinderachtig redeneren. Chapeau. Ik beweer niet dat er geen gezeur is onderling. Dat maak jij ervan om lekker simpele oneliners te kunnen blijven spuien zonder na te hoeven denken. Wat ik zeg is dat de media zowel de negatieve als positieve aspecten door zou moeten nemen, zodat de bevolking ook werkelijk begrijpt waarom de organisatie überhaupt gestart is.
Het bewijs dat het je dus niet gaat om de waarheid maar je wilt gewoon jou mening bevestigd zien. Jammer maar niet onverwacht natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:45 schreef HyperViper het volgende:
[..]
De uitkomst was al bekend en is genegeerd. Jouw keuze is dus irrelevant in deze discussie.
Je ziet het niet he?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Jij zegt dat de media eenzijdig belicht.... ik stel dat ze dat niet doen. Tenzij alle media tegen Occupy is natuurlijk want of je nou naar het journaal keek, rtl4 nieuws of Powned..je zat overal dezelfde kansloze figuren die niet konden uitleggen waarvoor ze er waren.......ook dat eigen kanaal toonde dat aan met als dieptepunt gevechten onderling. Maar dat was dus waarschijnlijk allemaal eenzijdig belicht en zijn de mensen die wel wisten waar ze voor stonden en dit onder woorden konden brengen stelselmatig door iedereen buiten beeld gehouden. Knap hoor van die media.........
Doet me persoonlijk terugdenken aan mn jeugd en de protesten tegen kernwapens in de jaren '80, zowel in NL als Belgie kwamen honderdduizenden mensen op straat tegen kernwapens ... gevolg ... een week later stonden ze er.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:39 schreef HyperViper het volgende:
Wederom etaleer je gebrek aan kennis. Dit gaat niet om de leiders die gekozen zijn. Dit gaat om een keuze die wij als bevolking gemaakt hebben wat vervolgens gewoon genegeerd wordt.
Maar wij als bevolking hebben geen homogene mening. Zoveel hoofden, zoveel zinnen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:45 schreef heartz het volgende:
[..]
Wij als bevolking zitten (grof gezien) allemaal in 1 schuitje. Of men dat nou ziet of niet.
Ik zie niet hetzelfde als jullie, dat is wat anders. Maar mijn mening is niet belangrijk cq telt niet want die is anders dan die van jullie en derhalve niet relevant. Over een eenzijdig beeld gesproken.......quote:
Jezus snap je mijn punt nou nog niet? Dan geef ik het op hoor. Maar ik mag wel hopen dat je aan het trollen bent, anders ben jij het domste discussiepartner die ik heb meegemaakt op fok.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Jij zegt dat de media eenzijdig belicht.... ik stel dat ze dat niet doen. Tenzij alle media tegen Occupy is natuurlijk want of je nou naar het journaal keek, rtl4 nieuws of Powned..je zat overal dezelfde kansloze figuren die niet konden uitleggen waarvoor ze er waren.......ook dat eigen kanaal toonde dat aan met als dieptepunt gevechten onderling. Maar dat was dus waarschijnlijk allemaal eenzijdig belicht en zijn de mensen die wel wisten waar ze voor stonden en dit onder woorden konden brengen stelselmatig door iedereen buiten beeld gehouden. Knap hoor van die media.........
Leg eens uit? Hoe is dat bewijs van jouw stelling? Want in mijn opinie slaat het nergens op wat je zegt.quote:Het bewijs dat het je dus niet gaat om de waarheid maar je wilt gewoon jou mening bevestigd zien. Jammer maar niet onverwacht natuurlijk.
Nee niet jouw mening, jouw stem. Kan je het nu vermalen? Of moet ik nog een paar keer kauwen?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:48 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Maar mijn mening is niet belangrijk cq telt niet want die is anders dan die van jullie en derhalve niet relevant. Over een eenzijdig beeld gesproken.......
Dat begrijp ik dat je het nergens op vind slaan, het is afwijkend van jullie (blijkbaar het volk.....) dus telt niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:49 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Jezus snap je mijn punt nou nog niet? Dan geef ik het op hoor. Maar ik mag wel hopen dat je aan het trollen bent, anders ben jij het domste discussiepartner die ik heb meegemaakt op fok.
[..]
Leg eens uit? Hoe is dat bewijs van jouw stelling? Want in mijn opinie slaat het nergens op wat je zegt.
Des te belangrijker dat er juiste informatie en uitdieping van kwesties moet plaatsvinden om een mening te kunnen vormen op basis van kritisch denken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar wij als bevolking hebben geen homogene mening. Zoveel hoofden, zoveel zinnen.
Leg eens uit? Hoe trek je die vreemde conclusie? Wat is afwijkend? Jouw stem? En waar beweer ik dat ik praat voor het volk? Leg dat ook even uit.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dat je het nergens op vind slaan, het is afwijkend van jullie (blijkbaar het volk.....) dus telt niet.
Als je kijkt en je ziet niet, zie je iets anders dan als je kijkt en je ziet.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:48 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik zie niet hetzelfde als jullie, dat is wat anders.
Wie zegt dat? Jij?quote:Maar mijn mening is niet belangrijk cq telt niet want die is anders dan die van jullie en derhalve niet relevant. Over een eenzijdig beeld gesproken.......
Jij wel? Zie jij écht wat Occupy in Nederland bereikt heeft?quote:
Hij had het over de media.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij wel? Zie jij écht wat Occupy in Nederland bereikt heeft?
Ik zie het eerlijk gezegd niet.
Als ik aan het begin van Occupy denk zie ik een vrolijk hippiegebeuren. Iedereen die elkaar omhelsde, lekker lurken aan een joint in het zonnetje en niemand die precies wist waar het om ging, maar 'we zijn er weer, oude tijden en Maagdenhuistoestanden herleven' .
Nu, 4 maanden later, en wat hebben ze overgebracht?
Misschien iets wat iedereen al weet, we zullen de macht nooit kunnen breken, zeker niet door ergens te gaan kamperen en veel te roepen. Gaat hem niet worden.
En nu niet de media de schuld geven, die hebben in beeld en geluid laten zien zoals het was.
Blijft mijn vraag aan jou: vind jij dat Occupy wat bereikt heeft?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:57 schreef heartz het volgende:
[..]
Hij had het over de media.
Lees anders mijn reacties op hem weer even.
Als je het niet erg vindt, houd ik mijn mening nog even buiten beschouwing.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Blijft mijn vraag aan jou: vind jij dat Occupy wat bereikt heeft?
Lijkt me dat dat toch wel belangrijk is. Als het niet effectief is, wat is dan de zin?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:57 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Er is een kritisch geluid geleverd ? Effectief of niet.
Het gaat ook niet om wat ze willen bereiken maar om wat ze ter sprake willen brengen. Wat had je dan verwacht? Dat de machtsbekleders direct ingingen op hun doelstellingen? Natuurlijk niet. Het belangrijkste is dat het collectief geinformeerd wordt over hun klachten. Als dat in zijn geheel niet het geval is dan klopt er iets niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij wel? Zie jij écht wat Occupy in Nederland bereikt heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |