Goed.quote:Dat laat ik over aan jullie. Dan doe ik het negatieve wel. Zo hou je een reëel beeld van de werkelijkheid.
Uiteraard..... je bent bekend met het gegeven meerdere meningen?? Ik begrijp dat men hier alleen het positieve belicht wilt zien maar dat vind ik persoonlijk erg naief.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:45 schreef heartz het volgende:
[..]
Want? Die rol moet ook gespeeld worden ofzo?
Over het algemeen probeer ik samen met anderen gewoon nieuws over Occupy hier bij te houden, ook als dat nieuws negatief is. Ik hoop dat je dat ook wel meegekregen hebt.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Uiteraard..... je bent bekend met het gegeven meerdere meningen?? Ik begrijp dat men hier alleen het positieve belicht wilt zien maar dat vind ik persoonlijk erg naief.
Dus dan is de brenger van dat negatieve nieuws wel nodigquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:51 schreef heartz het volgende:
[..]
Over het algemeen probeer ik samen met anderen gewoon nieuws over Occupy hier bij te houden, ook als dat nieuws negatief is. Ik hoop dat je dat ook wel meegekregen hebt.
Dat ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Uiteraard..... je bent bekend met het gegeven meerdere meningen?? Ik begrijp dat men hier alleen het positieve belicht wilt zien maar dat vind ik persoonlijk erg naief.
Nog maar een keer, erg belangrijk!!quote:quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 10:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar wij als bevolking hebben geen homogene mening. Zoveel hoofden, zoveel zinnen.
Des te belangrijker dat er juiste informatie en uitdieping van kwesties moet plaatsvinden om een mening te kunnen vormen op basis van kritisch denken.
Dit is een taak van de overheid vind ik
En met welke bril op moet de overheid die zgn objectieve informatie verschaffen?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:14 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Nog maar een keer, erg belangrijk!!
Geen objectieve informatie maar kritsch denken introduceren en beide kanten belichten. Zodat men een objectievere mening kan krijgen ?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
En met welke bril op moet de overheid die zgn objectieve informatie verschaffen?
Beide kanten....zoals ook de slechte kanten van Occupy belicht moeten worden zonder dat men direct staat te stijgeren over onjuiste berichtgeving?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:21 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Geen objectieve informatie maar kritsch denken introduceren en beide kanten belichten. Zodat men een objectievere mening kan krijgen ?
Die laatste zinnen in Gertje's quote zijn niet van mij, maar van hem.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
En met welke bril op moet de overheid die zgn objectieve informatie verschaffen?
Weet ik.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:23 schreef Lavenderr het volgende:
Die laatste zinnen in Gertje's quote zijn niet van mij, maar van hem.
Wat? wat?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:25 schreef Gertje-Plongers het volgende:
OMG........it's even worse then i thought...
Het antwoord bevalt je weer niet...het is weer niet naar je mondje dus 'past het niet'??quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:25 schreef Gertje-Plongers het volgende:
OMG........it's even worse then i thought...
Yup precies zo ja. Zoveel mogelijk kanten belichten die van belang zijn voor het onderwerp.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:23 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Beide kanten....zoals ook de slechte kanten van Occupy belicht moeten worden zonder dat men direct staat te stijgeren over onjuiste berichtgeving?
Dat beslist het onderwerp zelf ? Als er een crisis is bv dan moet worden bekeken hoe dit heeft kunnen gebeuren, hoe het opgelost kan worden, wie er verantwoordelijk zijn, hoe het kan dat het systeem een dergelijke fout bevat dat het kan gebeuren, hoe we het gaan oplossen zodat het nooit meer kan gebeuren etc...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:24 schreef Copycat het volgende:
Een Postbus 51 spotje: Denkt kritisch! ?
En wie beslist trouwens wat kritisch moet worden bekeken en wat niet? En wat zijn die beide kanten? Het is immers allemaal in the eye of the beholder.
Wat als het systeem zelf verantwoordelijk is voor de fouten?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:39 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Dat beslist het onderwerp zelf ? Als er een crisis is bv dan moet worden bekeken hoe dit heeft kunnen gebeuren, hoe het opgelost kan worden, wie er verantwoordelijk zijn, hoe het kan dat het systeem een dergelijke fout bevat dat het kan gebeuren, hoe we het gaan oplossen zodat het nooit meer kan gebeuren etc...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |