abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 3 februari 2012 @ 11:00:10 #201
249559 crew  Lavenderr
pi_107549290
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 10:59 schreef heartz het volgende:

[..]

Als je het niet erg vindt, houd ik mijn mening nog even buiten beschouwing.
Okee
pi_107549333
Maar Lavenderr, jij denkt dus werkelijk dat geen van die lui weet waarom ze daar staan en het slechts een verzameling nietsnutten betreft?
pi_107549365
quote:
4s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 10:59 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Het gaat ook niet om wat ze willen bereiken maar om wat ze ter sprake willen brengen. Wat had je dan verwacht? Dat de machtsbekleders direct ingingen op hun doelstellingen? Natuurlijk niet. Het belangrijkste is dat het collectief geinformeerd wordt over hun klachten. Als dat in zijn geheel niet het geval is dan klopt er iets niet.
Dit..Hij is beter in uitleggen dan ik ben ;)
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
pi_107549391
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:02 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

Dit..Hij is beter in uitleggen dan ik ben ;)
Gray is er nog veel beter in, die kan het ook nog zonder beledigingen! Maar ik leer het ook al.
pi_107549444
Haha, ja die kan ook lekker uitwijden inderdaad ! Goed bezig jullie !

pi_107549487
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:05 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Haha, ja die kan ook lekker uitwijden inderdaad ! Goed bezig jullie !

[ afbeelding ]
Ik ben aan het werk dus heb niets beters te doen...
pi_107549571
Ja, al die arbeid moet verricht worden hé.
  Moderator vrijdag 3 februari 2012 @ 11:12:48 #208
249559 crew  Lavenderr
pi_107549671
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:01 schreef HyperViper het volgende:
Maar Lavenderr, jij denkt dus werkelijk dat geen van die lui weet waarom ze daar staan en het slechts een verzameling nietsnutten betreft?
Nee, dat zeg ik niet. Er zaten genoeg idealisten bij. Alleen moesten die het onderspit delven toen er teveel figuren zich aansloten bij Occupy die helemaal niets met de beweging te maken hadden maar het kamperen in de stad wel lekker en leuk vonden. Veel Polen en krakers en junkies. Die hebben het aanzien van Occupy aanzienlijk geschaad.
pi_107549681
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 10:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Jij wel? Zie jij écht wat Occupy in Nederland bereikt heeft?
Ik zie het eerlijk gezegd niet.
Als ik aan het begin van Occupy denk zie ik een vrolijk hippiegebeuren. Iedereen die elkaar omhelsde, lekker lurken aan een joint in het zonnetje en niemand die precies wist waar het om ging, maar 'we zijn er weer, oude tijden en Maagdenhuistoestanden herleven *O* ' .
Nu, 4 maanden later, en wat hebben ze overgebracht?
Misschien iets wat iedereen al weet, we zullen de macht nooit kunnen breken, zeker niet door ergens te gaan kamperen en veel te roepen. Gaat hem niet worden.
En nu niet de media de schuld geven, die hebben in beeld en geluid laten zien zoals het was.
Laat gaan :) Ik geef ze allemaal gelijk. Ik kan niet wachten op het volgende initiatief wat net zo geslaagd zal worden.....

quote:
4s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 10:59 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Het gaat ook niet om wat ze willen bereiken maar om wat ze ter sprake willen brengen. Wat had je dan verwacht? Dat de machtsbekleders direct ingingen op hun doelstellingen? Natuurlijk niet. Het belangrijkste is dat het collectief geinformeerd wordt over hun klachten. Als dat in zijn geheel niet het geval is dan klopt er iets niet.
Oh voordat Occupy er was vond men niet dat men aan de top graaide en men onderaan steeds minder overhield. Dat weet men pas ná die paar maandjes vakantievieren op kosten van de staat? Wow, dan ben ik helderziend want ik weet dat al járen :)
  vrijdag 3 februari 2012 @ 11:17:31 #210
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_107549815
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:13 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Laat gaan :) Ik geef ze allemaal gelijk. Ik kan niet wachten op het volgende initiatief wat net zo geslaagd zal worden.....
Lavenderr zegt toch duidelijk dat er wel mensen bijzaten met serieuze bedoelingen.
Maar dat andere groepen dat voor bovengenoemde groep 'verpest' zou hebben.
Dat is niet hetzelfde als jouw mening.

Jij vindt het allemaal werkeloos tuig.

Of heb ik het mis?
Zoniet, wat een vreemde reactie eigenlijk.
Volg je hart, gebruik je verstand.
pi_107549853
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, dat zeg ik niet. Er zaten genoeg idealisten bij. Alleen moesten die het onderspit delven toen er teveel figuren zich aansloten bij Occupy die helemaal niets met de beweging te maken hadden maar het kamperen in de stad wel lekker en leuk vonden. Veel Polen en krakers en junkies. Die hebben het aanzien van Occupy aanzienlijk geschaad.
Klopt helemaal. Spijtig dat de ware idealisten met legitieme punten zo weinig in de media zijn gekomen. Voor de rest klopt het gewoon wat je zegt hoor, ze hebben niets bereikt.. zelfs niet waar het om ging; het "wakkerschudden" van de massa.

quote:
99s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:13 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Oh voordat Occupy er was vond men niet dat men aan de top graaide en men onderaan steeds minder overhield.
Dat is het hele punt niet man. Dit is nou precies wat ik bedoel met dat kinderachtige gedrag van je, mij woorden in de mond leggen en daar vervolgens argumenten op voortborduren. Wat een ontzettend kinderachtige manier van discussiëren hanteer jij zeg. Nee het gaat niet alleen om het graaien aan de top, het gaat om het systeem zelf wat ik net al uitgelegd heb. Daar weet het collectief nog steeds weinig van. Of wil je beweren dat de gemiddelde henk en ingrid weten wat fractioneel bankieren is of wie de centrale banken in handen hebben? Als je nog een keer met zo'n domme reactie komt negeer ik je.
  † In Memoriam † vrijdag 3 februari 2012 @ 11:24:11 #212
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_107550024
Leuk om te lezen allemaal, maar enige discussie met ronnie_bravo is nutteloos. Iemand die het standaard karikatuurbeeld van occupy (zwevers, dieven, weten niet wat ze doen, werkloze belastingtrekkers) blijft verdedigen zonder ook maar één ding aan te nemen van het weerwoord. Grappig om te lezen maar vrij doelloos :P
:')
pi_107550048
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Leuk om te lezen allemaal, maar enige discussie met ronnie_bravo is nutteloos. Iemand die het standaard karikatuurbeeld van occupy (zwevers, dieven, weten niet wat ze doen, werkloze belastingtrekkers) blijft verdedigen zonder ook maar één ding aan te nemen van het weerwoord. Grappig om te lezen maar vrij doelloos :P
True dit was ook mijn laatste hap. Ik zit vol.
pi_107550099
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:17 schreef heartz het volgende:

[..]

Lavenderr zegt toch duidelijk dat er wel mensen bijzaten met serieuze bedoelingen.
Maar dat andere groepen dat voor bovengenoemde groep 'verpest' zou hebben.
Dat is niet hetzelfde als jouw mening.

Jij vindt het allemaal werkeloos tuig.

Of heb ik het mis?
Zoniet, wat een vreemde reactie eigenlijk.
Nee hoor niet allemaal , er zullen vast een paar mensen geweest zijn met echt goede bedoelingen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe denk je dat een standaard karikatuur ontstaat??? Juist....na voorbeelden :W
pi_107550208
pi_107550241
"Vreedzame Occupiers":

En nu al een klassieker:

http://www.skoften.net/in(...)rs_van_occupy_arnhem
pi_107550303
Wat voor stereotype beeldvorming mag dit wezen ? Sorry, hoor maar dit is Generaliseren
pi_107550332
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:33 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Wat voor stereotype beeldvorming mag dit wezen ? Sorry, hoor maar dit is Generaliseren
Generaliseren....als de negatieve dingen gepost worden is het generaliseren.....maar als het positief is dan staat het 'voor het geheel'?? Vreemd :)
pi_107550355
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:33 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Idd alsof niet geweten is dat veel betogingen geinfiltreerd worden door onrustzaaiers
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_107550570
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Generaliseren....als de negatieve dingen gepost worden is het generaliseren.....maar als het positief is dan staat het 'voor het geheel'?? Vreemd :)
Mooi, zijn er ook in jouw ogen positieve aspecten aan te wijzen ? En zou je die dan ook willen belichten ?
pi_107550577
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:35 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Idd alsof niet geweten is dat veel betogingen geinfiltreerd worden door onrustzaaiers
Zolang het allemaal de schuld is van 'een ander' en niet van Occupy :)

Veel mensen hier zijn hetzelfde als relsupporters in het voetbal. Die zeuren altijd dat de ME uit het niets begon te meppen. Puur omdat de ME hier op zou kicken.....

Lijkt me heerlijk om zo in het leven te staan en alles op iemand/iets anders afschuiven om je idealen maar te blijven geloven.

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:41 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

Mooi, zijn er ook in jouw ogen positieve aspecten aan te wijzen ? En zou je die dan ook willen belichten ?
Dat laat ik over aan jullie. Dan doe ik het negatieve wel. Zo hou je een reëel beeld van de werkelijkheid.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 11:42:05 #222
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_107550594
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:26 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Nee hoor niet allemaal , er zullen vast een paar mensen geweest zijn met echt goede bedoelingen.
Dit hoor ik trouwens voor het eerst uit je posts komen. :P
Ik meen dat ik je nooit over 'die paar mensen' en hun motieven heb horen spreken.
Maar over die andere groep zie ik je constant uitlatingen doen.
pi_107550617
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:42 schreef heartz het volgende:

[..]

Dit hoor ik trouwens voor het eerst uit je posts komen. :P
Ik meen dat ik je nooit over 'die paar mensen' en hun motieven heb horen spreken.
Maar over die andere groep zie ik je constant uitlatingen doen.
Het positieve wordt hier al genoeg belicht en verdedigd..... ik ben het tegengeluid.
pi_107550692
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Zolang het allemaal de schuld is van 'een ander' en niet van Occupy :)

Veel mensen hier zijn hetzelfde als relsupporters in het voetbal. Die zeuren altijd dat de ME uit het niets begon te meppen. Puur omdat de ME hier op zou kicken.....

Lijkt me heerlijk om zo in het leven te staan en alles op iemand/iets anders afschuiven om je idealen maar te blijven geloven.

[..]

Dat laat ik over aan jullie. Dan doe ik het negatieve wel. Zo hou je een reëel beeld van de werkelijkheid.
Tja langs de andere kant zal het uiteindelijk jouw mentaliteit zijn die de ondergang zal betekenen van het systeem dat je zo hoog in het vaandel draagt ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 11:45:40 #225
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_107550736
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:42 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Het positieve wordt hier al genoeg belicht en verdedigd..... ik ben het tegengeluid.
Want? Die rol moet ook gespeeld worden ofzo? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')