Je leert snelquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:57 schreef Loppe het volgende:
[..]
Wat als het systeem zelf verantwoordelijk is voor de fouten?
Na overdrijving van het geframede beeld.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:26 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nee hoor niet allemaal , er zullen vast een paar mensen geweest zijn met echt goede bedoelingen.
[..]
Hoe denk je dat een standaard karikatuur ontstaat??? Juist....na voorbeelden![]()
Een rol innemen is nergens voor nodig. Wees gewoon jezelf.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:42 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Het positieve wordt hier al genoeg belicht en verdedigd..... ik ben het tegengeluid.
Dat zou pas echt een eerlijk beeld geven.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:07 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Een eerlijk beeld scheppen is de wortel blootleggen, en niet het bespreken of oordelen over de brengers van het nieuws.
Dus de discussie zou moeten gaan over wat er feitelijk gebeurt op dit moment, wat de beweging probeert aan te dragen ?
[ afbeelding ]
Alles. Continu. Zet Geert 3-voud en Ronnie Wilders maar in de regering, en laat het volk middels de nieuwe stemcomputers knopen doorhakken. Nooit geprobeerd, kijken hoe het gaat. Gaat het niet, dan bijschaven of omgooien.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:24 schreef Copycat het volgende:
Een Postbus 51 spotje: Denkt kritisch! ?
En wie beslist trouwens wat kritisch moet worden bekeken en wat niet? En wat zijn die beide kanten? Het is immers allemaal in the eye of the beholder.
Dat is men ook wel. Vandaar telkens terugvallen op dezelfde argumenten, zowel voor als tegen. Wellicht is het topic simpelweg klaar. Uitgebreide posts en discussies vervallen al snel weer in oeverloze jij-bakken en leiden niet tot verdieping van het onderwerp. Wat juist zo fijn is aan discussies voeren.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:36 schreef Bastard het volgende:
Dat men nog niet draaierig is hier van het constant hetzelfde zeggen is mij een raadsel.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:39 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Dat beslist het onderwerp zelf ? Als er een crisis is bv dan moet worden bekeken hoe dit heeft kunnen gebeuren, hoe het opgelost kan worden, wie er verantwoordelijk zijn, hoe het kan dat het systeem een dergelijke fout bevat dat het kan gebeuren, hoe we het gaan oplossen zodat het nooit meer kan gebeuren etc...
Dan komt het lastigste: kritisch zijn op onszelf. Wij, die het systeem mogelijk gemaakt hebben. Wij, die het systeem in stand houden. Wij, die dankzij dit systeem hebben kunnen leven in weelde. Wij, die balen van het systeem dat ons nu nog verzorgt. Wij, die het moeilijk vinden feiten gescheiden te houden waaraan emotionele banden zitten. Wij, hyper-individualistisch volk waarvan ieder aandacht wil voor zijn mening. Wij, die geloven in: ik denk dus ik ben, waarbij het loslaten van een denkbeeld gelijk staat aan het kwijtraken van jezelf.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:57 schreef Loppe het volgende:
[..]
Wat als het systeem zelf verantwoordelijk is voor de fouten?
Na het geld in de lucht gooien weet je ook meteen wie niet bij deze Occupy beweging hoort!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:49 schreef 3-voud het volgende:
Ik zal vanmiddag eens naar dat occupy gebeuren gaan en daar een handjevol geld de lucht in gooien. Eens kijken hoe gulzig ze erop duiken...
De klaplopers financieren... goed plan man!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:49 schreef 3-voud het volgende:
Ik zal vanmiddag eens naar dat occupy gebeuren gaan en daar een handjevol geld de lucht in gooien. Eens kijken hoe gulzig ze erop duiken...
Hij en Ronnie_Bravo hebben ook heel vaak het topic omhoog geschopt wanneer het aan het afzakken was. Door het 'tegengeluid' gooiden ze olie op de discussie waardoor dat nu al 19 topics lang vlamt.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:45 schreef HyperViper het volgende:
[..]
De klaplopers financieren... goed plan man!
Plus dat zolang Occupy-Nederland nog een bestaan in de marge leidt we er over kunnen praten. Toch?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:56 schreef Gray het volgende:
[..]
Hij en Ronnie_Bravo hebben ook heel vaak het topic omhoog geschopt wanneer het aan het afzakken was. Door het 'tegengeluid' gooiden ze olie op de discussie waardoor dat nu al 19 topics lang vlamt.
Ik ben ze daarvoor heel dankbaar. Daarom, een duim voor elk!
Zonder Ronnie en 2-voud zou ik niet eens in dit topic komen. Zonder brandende olie is het mij te saai.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:56 schreef Gray het volgende:
[..]
Hij en Ronnie_Bravo hebben ook heel vaak het topic omhoog geschopt wanneer het aan het afzakken was. Door het 'tegengeluid' gooiden ze olie op de discussie waardoor dat nu al 19 topics lang vlamt.
Ik ben ze daarvoor heel dankbaar. Daarom, een duim voor elk!
Is wel een beetje paradoxaal. Juist zij die dit topic smaak geven vinden Occupy te marginaal om over te praten.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Plus dat zolang Occupy-Nederland nog een bestaan in de marge leidt we er over kunnen praten. Toch?
Best pijnlijk en confronterendquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:05 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Je moet er net zo lang over praten tot er verandering is. Anders is het zinloos gewauwel om de geest te entertainen.
En na regen komt zonneschijn en na Occupy komt ehm...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:33 schreef Loppe het volgende:
[..]
Onderzoek alles en behoud het goede.
Mooi gezegd.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:33 schreef Loppe het volgende:
[..]
Onderzoek alles en behoud het goede.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |