Daar staan ook goede dingen in...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Staat in de bijbel. 'Onderzoekt alle dingen en behoudt het goede'
Wat zit je weer dwars...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:39 schreef Gray het volgende:
Een rol innemen is nergens voor nodig. Wees gewoon jezelf.
@3-voud: jij niet.
Weer zon nietszeggende prietpraat.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:33 schreef Loppe het volgende:
[..]
Onderzoek alles en behoud het goede.
Niets. Op sarcastische wijze bevestigde ik je subjectieve-mod-theorie.quote:
Een groot misverstand.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:49 schreef HyperViper het volgende:
Die spanning tussen 3-voud en Gray, wat is dat toch?
Nou wijsneus, vertel eens concreet wat dat allemaal is dan.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:48 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Ga uit van een mens in 'rust' die alles heeft wat noodzakelijk is, neem daar een voorbeeld aan. En zeg dan: Onderzoek alles en behoud het goede.
Ben jij een komiek?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nou wijsneus, vertel eens concreet wat dat allemaal is dan.
Je hebt inmiddels aardig wat posts hier maar vooralsnog is het meer yoga-taal dan dat je echt iets toevoegt.
Ben van nature erg leuk, grappig en intelligent.quote:
Je bent niet 'zen' dus je begrijpt hem niet..... ik ook niet overigensquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nou wijsneus, vertel eens concreet wat dat allemaal is dan.
Je hebt inmiddels aardig wat posts hier maar vooralsnog is het meer yoga-taal dan dat je echt iets toevoegt.
nu minder natuurlijkquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ben van nature erg leuk, grappig en intelligent.
Ik wel.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Je bent niet 'zen' dus je begrijpt hem niet..... ik ook niet overigens
Als "zen" mijn vreten en hypotheek betaalde stap ik zo over.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ben jij niet zen? Je maakt je toch niet wérkelijk druk om die paar koperdieven?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Wel over de chillende hippies, terwijl zij zo hard werken zijn. En FOK!ken natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:57 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ben jij niet zen? Je maakt je toch niet wérkelijk druk om die paar koperdieven?
Nee dat niet maar dat is toch net weer wat anders dan 'zen' zijnquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:57 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ben jij niet zen? Je maakt je toch niet wérkelijk druk om die paar koperdieven?
Wat mij betreft mag het kappen. Wellicht kunnen we onderwerpen waar Occupy zich op richt in aparte topics behandelen, met eventueel een verwijzing naar de beweging. Dat maakt het voor de meesten iets eenvoudiger om over na te denken. Het verminderen van hokjes-denken gaat niet over een dag ijs, zelfs al sneeuwt het zo hard buiten.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:00 schreef allesbeterweter het volgende:
Bijna topic nr 20 gaat wel ergens over?
Daar heb je gelijk in Ronnie. Tevens zijn de meeste mensen die claimen altijd zen te zijn gewoon ranzig. Omdat ze te ontspannen zijn om zich te wassen en geen centjes hebben om een fatsoenlijke badkamer te betalen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nee dat niet maar dat is toch net weer wat anders dan 'zen' zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |