quote:
finale?quote:Op zondag 29 januari 2012 14:47 schreef Federer-fan het volgende:
Sorry voor het moeilijke woord in de TT.
#24quote:
Nee, epische.quote:
Heeft ie al vaker gedaan, 1 set kon hij amper meer lopen en de volgende set was het weer normaal. Of hij heeft gewoon een grote reservetank waar hij een half uur naar moet zoekenquote:
Best wel.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:50 schreef Autobandje het volgende:
Moet toch best wel een voordeel zijn om te starten met serveren in zo'n 5e set
Ja, van beide kanten.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:49 schreef Norrage het volgende:
Het niveau blijft toch wel een beetje wisselvallig.
Het werd tijd, Djoko heeft volgens mij alle andere sets als eerst geserveerd.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:50 schreef Autobandje het volgende:
Moet toch best wel een voordeel zijn om te starten met serveren in zo'n 5e set
Prof tuinman?quote:Op zondag 29 januari 2012 14:53 schreef Salamando het volgende:
Nadal staat als een echte prof terug te harken.
Het betere schoffelwerk ja.quote:
quote:
Te laat daarvoor, maar hij kan wel de wedstrijd tegen Murray nog als excuus opvoerenquote:Op zondag 29 januari 2012 14:51 schreef Evertjan het volgende:
ik zou een medische time out vragen als ik Djoko was
Ik ben bang dat het afgelopen is, maar dat dacht ik de vorige set ook al.quote:
Ik ga niks meer callen tot het echt voorbij isquote:Op zondag 29 januari 2012 14:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het afgelopen is, maar dat dacht ik de vorige set ook al.
ff opnieuw aanklikkenquote:Op zondag 29 januari 2012 14:58 schreef leroytje het volgende:
Wtf! Mijn stream gaat ineens naar een leeg fucking zwembad!!!
Djokovic stond bij de netpaal te kijken jaquote:Op zondag 29 januari 2012 15:00 schreef Federer-fan het volgende:
Ja hoor, gewoon de break. Waarom misyte Nadal die bal net in godshemelsnaam. Hij had hem overal kunnen slaan.
Hoe bedoel je? Hij stond in het midden van de baan bij het net en kon niks meer doen.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:00 schreef Salamando het volgende:
[..]
Djokovic stond bij de netpaal te kijken ja.
Hij bleef toch staan waar ie de volley sloeg? Was zo ongeveer langs de netpaal.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Hij stond in het midden van de baan bij het net en kon niks meer doen.
quote:Op zondag 29 januari 2012 15:00 schreef franklop het volgende:
Hopelijk zijn ze klaar voordat het WK sprint vanavond begint
ja want Jan Roelfs moet ook op tijd naar bedquote:Op zondag 29 januari 2012 15:00 schreef franklop het volgende:
quote:Op zondag 29 januari 2012 15:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja want Jan Roelfs moet ook op tijd naar bed
Ze gaan er ook in, in het net wel te verstaan.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:04 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal, sla die ballen nou gewoon in.
quote:Op zondag 29 januari 2012 15:04 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ze gaan er ook in, in het net wel te verstaan.
Niet?quote:
Dat hoop ik ook voor ze, en voor mijzelf, ik moet om 6 uur al weg.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:00 schreef franklop het volgende:
quote:Op zondag 29 januari 2012 15:04 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ze gaan er ook in, in het net wel te verstaan.
vreemd he?quote:Op zondag 29 januari 2012 15:05 schreef ruudbackus het volgende:
het nivo is de 5de set wel behoorlijk gedaald
Ze zijn echt moe, lijkt het.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:05 schreef ruudbackus het volgende:
het nivo is de 5de set wel behoorlijk gedaald
Slechte game bedoel je.quote:
~5.30 uur.quote:
bijna 5,5 uur volgens mij.quote:
Ben je een kloon van Richard Krajicek?quote:Op zondag 29 januari 2012 15:08 schreef Evertjan het volgende:
die mensen in het stadion en de kijkers thuis zijn de echte winnaars ofc
quote:
40-30quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 15:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat het zo bleef nee.
Dat zou wat zijnquote:Op zondag 29 januari 2012 15:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat het zo bleef nee.
die had na 1 1/2 uur met de beker in de kleedkamer gezetenquote:Op zondag 29 januari 2012 15:13 schreef Evertjan het volgende:
laten we eerlijk zijn Martin Verkerk had nooit zoveel werk gehad met deze 2 stumpers
quote:Op zondag 29 januari 2012 15:14 schreef The_Hives het volgende:
[..]
die had na 1 1/2 uur met de beker in de kleedkamer gezeten
[..]
2e prijs beker dan, net zoals tegen Ferrero hèquote:Op zondag 29 januari 2012 15:14 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Mwah. Z'n racket viel net ook al uit z'n handquote:Op zondag 29 januari 2012 15:15 schreef Felagund het volgende:
Djoko is toch niet zo extreem moe, als hij dit nog kan halen.
[..]
Relatief ten opzichte van wat? Nadal twee seizoenen terug? Want hij vecht zich wel terug in een wedstrijd in de vierde set.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:19 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind Nadal mentaal tegenwoordig zo zwak.
Aantal goede punten van Djokovic.quote:
datquote:Op zondag 29 januari 2012 15:20 schreef Morthill het volgende:
[..]
Relatief ten opzichte van wat? Nadal twee seizoenen terug? Want hij vecht zich wel terug in een wedstrijd in de vierde set.
Ook pas 2 in bijna 6 uur tennis geslagenquote:Op zondag 29 januari 2012 15:20 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Op die dubbelfout na een geweldige game van Djokovic!
Absurd weinig inderdaad.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:21 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ook pas 2 in bijna 6 uur tennis geslagen.
Ten opzichte van voor 2011. Wat ik bedoel, is dat hij op de belangrijke mometen tegen Djokovic twijfelt.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:20 schreef Morthill het volgende:
[..]
Relatief ten opzichte van wat? Nadal twee seizoenen terug? Want hij vecht zich wel terug in een wedstrijd in de vierde set.
skoftig!quote:
Hey.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:23 schreef TheGeneral het volgende:
Zijn ze nog bezig joh![]()
![]()
Ik ging weg op *3-2 Nadal... Dat is een eeuwigheid geleden!
Je bent nu in NY?quote:Op zondag 29 januari 2012 15:23 schreef TheGeneral het volgende:
Zijn ze nog bezig joh![]()
![]()
Ik ging weg op *3-2 Nadal... Dat is een eeuwigheid geleden!
Dat denk ik al 2 uur.quote:
Kun je het hem verwijtenquote:Op zondag 29 januari 2012 15:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ten opzichte van voor 2011. Wat ik bedoel, is dat hij op de belangrijke mometen tegen Djokovic twijfelt.
Uitserveren gaat nog moeilijk voor Djokovic worden, mocht hij breaken.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:25 schreef Federer-fan het volgende:
Ongelofelijk dit. Djokovic slaat bijna alles tegen de baseline aan. Virtueel CP dit.
Omdat Djokovic out zou hebben gezegd/.quote:
Hij heeft een breakpoint tegen?quote:
toch nietquote:
Daarom ga je niet klagen tegen de scheids hoorquote:
Nee, hij zei tegen de umpire dat Djokovic 'Out' riep.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:28 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Dacht hij dat zijn service uit was?
Lekker belangrijk nuquote:Op zondag 29 januari 2012 15:29 schreef Federer-fan het volgende:
Maar heeft Nadal nou een nieuwe vriendin?
Voor mij wel.quote:
ik dacht ook al is Xisca nou zo donker geworden?quote:Op zondag 29 januari 2012 15:29 schreef Federer-fan het volgende:
Maar heeft Nadal nou een nieuwe vriendin?
It ain't over till the fat lady sings.quote:
Zo te zien niet nee.quote:
Was een beetje tegen beter weten in vermoed ik.quote:
Zeg dat ja. Was trouwens 30-15 toen.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:32 schreef Don_Gurgen het volgende:
Die fout bij 4-2 en 30-00 zal Rafa nog lang heugen als Nole deze wint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |