Holy shit.quote:
Dat enthousiasme is walgelijk inderdaad.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:38 schreef Voorschrift het volgende:
De kou is al erg, maar al die geile Friezen daar in 't hoge noorden met dat "It gaet oan!" is nog erger.
Ah die documentaire ken ik. Was 2 maanden geleden op Tegenlicht uitgezonden.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:34 schreef waht het volgende:
[..]
Het heeft iets cowboy-achtigs. Heb laatst een puike documentaire gezien over hoe investeerders aanpappen met dergelijke snuiters om land dat beschikbaar kwam tijdens de afsplitsing van het zuiden op te kopen. Dat is pas cowboy-achtig.
Vond het wel jammer dat het die kerel uiteindelijk niet gelukt is.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:39 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ah die documentaire ken ik. Was 2 maanden geleden op Tegenlicht uitgezonden.
Had 'em niet helemaal afgekeken. Die man was overigens niet bang om risico's te nemen, iets wat ik graag zie.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:40 schreef waht het volgende:
[..]
Vond het wel jammer dat het die kerel uiteindelijk niet gelukt is.
Naar wat ik begrijp had hij een aardig zakcentje achter de hand dus in zekere zin viel het wel mee. Maar inderdaad, hij was bereid miljoenen te investeren.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:42 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Had 'em niet helemaal afgekeken. Die man was overigens niet bang om risico's te nemen, iets wat ik graag zie.
Als dat gebeurt koop ik tegen mijn principes in een fles Beerenburg en ga lekker hossen in Frieslandquote:Op zondag 29 januari 2012 17:38 schreef Voorschrift het volgende:
De kou is al erg, maar al die geile Friezen daar in 't hoge noorden met dat "It gaet oan!" is nog erger.
Tegen volgend weekend zou het echt koud moeten gaan worden.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:42 schreef Drugshond het volgende:
Moet ik nou mijn lul inwrijven met pekel of kan ik nog 3 weken wachten.
En gelijk heb je....quote:Op zondag 29 januari 2012 17:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als dat gebeurt koop ik tegen mijn principes in een fles Beerenburg en ga lekker hossen in Friesland
Had zoals al meegekregen ex-[DE], jammer dat wordt weer stoken dus.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tegen volgend weekend zou het echt koud moeten gaan worden.
Ik heb een prima kachelquote:Op zondag 29 januari 2012 17:49 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Had zoals al meegekregen ex-[DE], jammer dat wordt weer stoken dus.
Ja, een beetje jammer.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:14 schreef remlof het volgende:
Ik kon dit topic al niet vinden, maar Djoek heeft 'm geopend, dat verklaart het. Die vindt het kennelijk een sport om de TT van deze reeks steeds te verneuken.
veel plezier.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, een beetje jammer.
Ik ga jullie verlaten voor vanavond heren. Tot een uur of 11. Veel plezier.
Te... koud... om buiten te staan dan.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als dat gebeurt koop ik tegen mijn principes in een fles Beerenburg en ga lekker hossen in Friesland
Heb u repliek verschaft.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:09 schreef von_Preussen het volgende:
Heren van stand, de PM's zijn verstuurd!
Daarom de fles Beerenburgquote:Op zondag 29 januari 2012 18:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Te... koud... om buiten te staan dan.
Ja, jij bent ook welkom hoor als je je buitengesloten voelt.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:48 schreef remlof het volgende:
De zelfbenoemde rechtse "heren" gaan voor de verandering eens circlejerken in een darkroom?
Nee dank je, ik hou niet van sigaren en dassenquote:Op zondag 29 januari 2012 18:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, jij bent ook welkom hoor als je je buitengesloten voelt.
Dan nog, er zullen geen dassen zijn.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee dank je, ik hou niet van sigaren en dassen
Voorschrift loopt gewoon in z'n blote reet.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan nog, er zullen geen dassen zijn.
Nee, remlof overdrijft gewoon, ik heb nog nooit naar een meet een das gedragen.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:09 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Voorschrift loopt gewoon in z'n blote reet.
Alleen als ik 't friggin' koud heb.quote:
Ben je te oud voor, en je naam is hoogstwaarschijnlijk geen Henk.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:13 schreef TitusPullo het volgende:
Af en toe overweeg ik om de volgende stijl te bezigen:
Ik heb vandaag TIEN (TIEN) minuten op een GLAS BIER moeten wachten.
quote:
Brr.quote:
Voor die wielrenner, bedoel je?quote:
Door zijn levenswijze en sprookjesachtig voorkomen speelt de das vaak in rol in sprookjes, sages, fabels en kinderverhalen. Daarin speelt de das altijd een aardige lobbes, een trouwe vriend of een redder in nood.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:26 schreef Tem het volgende:
Ik associeer jou wel een beetje met een das D_N. Ik weet alleen niet goed waarom.
Godzijdank, het plaatje is onzichtbaar. Waarschijnlijk was het een foto van die Portugese nietsnut met ontbloot bovenlijf en een schuimsnor.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:26 schreef Voorschrift het volgende:
Oh heerlijk French Coffee.
[ afbeelding ]
Nee, maar je geeft me wel inspiratie.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:28 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Godzijdank, het plaatje is onzichtbaar. Waarschijnlijk was het een foto van die Portugese nietsnut met ontbloot bovenlijf en een schuimsnor.
Wat ben ik dan?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:28 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Door zijn levenswijze en sprookjesachtig voorkomen speelt de das vaak in rol in sprookjes, sages, fabels en kinderverhalen. Daarin speelt de das altijd een aardige lobbes, een trouwe vriend of een redder in nood.
Dankjewel.
Zie je, dat lijkt me een prima omschrijving.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:28 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Door zijn levenswijze en sprookjesachtig voorkomen speelt de das vaak in rol in sprookjes, sages, fabels en kinderverhalen. Daarin speelt de das altijd een aardige lobbes, een trouwe vriend of een redder in nood.
Dankjewel.
rechtse mensen zijn een altijd een vos ofzo.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat ben ik dan?
Ik wil ook een sprookje.
Ik voel me zeer gevleid.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:29 schreef Tem het volgende:
[..]
Zie je, dat lijkt me een prima omschrijving.
quote:Op zondag 29 januari 2012 19:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat ben ik dan?
Ik wil ook een sprookje.
Hmquote:Homoseksualiteit bij dieren
Homoseksualiteit blijkt doodnormaal in de dierenwereld, seksuele selectie of niet. 'We kennen al meer dan 1.500 soorten met 'roze' dieren', zegt Petter Boeckman. 'Wist u dat orang-oetans houten dildo's maken? 'Mannelijke dikhoornschapen leven in homoseksuele groepen, likken elkaars genitaliën en lusten wel een portie anale seks. Homoleeuwen en lesbische bonobo's zijn geen witte raven. Mannelijke giraffen houden orgieën onder elkaar, net als tuimelaars, orka's en Caraïbische lamantijnen.
Een sprookjesachtig voorkomen? Draag je een fezquote:Op zondag 29 januari 2012 19:28 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dankjewel.
quote:Op zondag 29 januari 2012 19:30 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
rechtse mensen zijn een altijd een vos ofzo.
Maar vooruit, als je wil mag je een uil van mij zijn.
Vos of raaf?quote:
Schrijf Matroos Vos eens aan.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[..]
Vos of raaf?
Ik wou een Koalabeertje zijn.
Damn, ze zijn nog erger dan mij.quote:
Dan ik.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Damn, ze zijn nog erger dan mij.
Animals!
Damn.quote:
Nee, het moet wel een beetje een vals dier zijn natuurlijk.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[..]
Vos of raaf?
Ik ben beertje Colagol, ik word geil van alcohol.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[..]
Vos of raaf?
Ik heb ook zo m'n lieve kant hoor.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, het moet wel een beetje een vals dier zijn natuurlijk.
Wat de..quote:Op zondag 29 januari 2012 19:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik ben beertje Colagol, ik word geil van alcohol.
Met mn grote berepik, neuk ik alle meisjes dik.
1,2,3 4 5 heb alweer een lekkerwijf 5,6, 7 8 heb haar zusje ook verkracht..
Die goeie ouwe tijd:D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |