Jij weet er iig meer van dan ik. Maar hoe zit het dan met kamer verhuurders? Daar doelde ik op.quote:Op zondag 29 januari 2012 09:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is er een wijziging gekomen in het hele fiscale partner systeem waarin mensen die samenwonen en een langdurig huishouden hebben ook gezien worden als fiscale partners.
Ik heb nog een webcam voor de volgende keer want dat wil ik zien.quote:Op zondag 29 januari 2012 10:10 schreef DJMO het volgende:
mogguhik was vannacht in slaap gevallen achter de computer
Ik heb hem wel gezien. Je moet de beelden wel doorsturen.quote:
Jezelf filmen terwijl je slaaptquote:Op zondag 29 januari 2012 11:11 schreef Rucky het volgende:
Dat was ook een leuk topic "filmen terwijl je slaapt"
quote:
Mijn eettafel is nu mijn bureau.quote:
Dat is ook balen. Nu nog even een decoupeer zaag regelen om mijn pc in het bureau te bouwen.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:58 schreef Merlijn het volgende:
T*ringhonden bij de gemeente.... Krijg ik vorige maand een brief dat alle bedrijven aan huis een extra flinke afvalbelasting krijgen, zonder uitzondering. Nu had ik alleen een lege KVK zonder activiteit, dus geen afval.
Uiteindelijk vorige week toch maar uitgeschreven, komen ze vandaag met de melding: "euh ja, we kregen toch wel heel veel protest en we zijn vanuit de provincie teruggefloten. We doen het toch maar niet "
--insert smiley met railgun...
Kom maar halen.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat is ook balen. Nu nog even een decoupeer zaag regelen om mijn pc in het bureau te bouwen.
O ja dat kan ook nog.quote:
Ik heb je even een pm gestuurd.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:10 schreef JaleesaJoia het volgende:
Zo, ik ga morgen maar eens bij de bruna solliciteren!
Ja, zometeen stap ik nog naar de Mediamarkt omdat het zo stil is en dat kost me weer geld.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:49 schreef Merlijn het volgende:
het lijkt erop alsof alle acie naar de nacht is verplaatst
* Merlijn bindt Rucky vast op stoel....quote:Op zondag 29 januari 2012 12:58 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ja, zometeen stap ik nog naar de Mediamarkt omdat het zo stil is en dat kost me weer geld.
* met decoupeerzaag wieltjes eronderuit haaltquote:
* legt bureau in het verlengde.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:02 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* met decoupeerzaag wieltjes eronderuit haalt
Mijn pc past er nu niet in dus moet ik de bovendst plank doorzagen. Maar misschien laat ik de pc er wel naast staan ik moet het nog zien hoe het uitkomt met de ruimte.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:10 schreef Ganzz het volgende:
Ik ben ook weer herrezen! Viel weer niet mee vanochtend. Vandaag eens wat rekeningen betalenstufi is nu al weer op van 4 dagen geleden.
@ Rucky, wat wil je allemaal verbouwen aan je bureau?
quote:Op zondag 29 januari 2012 13:17 schreef Ganzz het volgende:
Ah ,valt mee dus,
Wat was iedereen hier gisteren actief! Ik heb gewoon de groepsknuffel gemistDat belooft wat voor de meting
Lekkere klere bende dus.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:43 schreef Merlijn het volgende:
Hmmm. Dit had een klusloze zondag moeten worden....
Zojuist een gil vanuit de slaapkamer van mijn dochter. Pruillip: "Pappa, het gebeurde zomaar opeens".... Compleet rolgordijn uit het plafond.
* zucht *
Ik naar beneden om gereedschap te pakken, kom terug de woonkamer in: Pruillip twee: Pappaaaaaaa...... Bekertje is gevallen. "Mjah, is niet erg, is van plastic".... Behalve dan dat de hele keuken onder de fristi zit![]()
Ik zit aan een tv in de slaapkamer te denken. En nu hebben ze korting bij de MM en ik heb kunnen sparen.quote:Ruck, waarvoor heb je een auto nodig ?
Ik ook.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:50 schreef Ganzz het volgende:
Hoegroot is de TV? Met OV kun je veel meenemen, daar weet ik alles van
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als het me lukt om 350 rookworsten per trein te vervoeren dan moet schommelwieg geen probleem zijn.
Ik heb nog een creatief idee voor je Rucky:quote:
* Merlijn laat speld vallenquote:
Wat een klere herrie ineens.quote:
Gelukkig was ik net op tijd weg.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:24 schreef Merlijn het volgende:
* zucht. Ik kom je wel ophalen, neem ik gelijk de zaag mee. Pass me even je adres en foon.
* schoenen weer uitgooit....quote:Op zondag 29 januari 2012 15:11 schreef Rucky het volgende:
[..]
Wat een klere herrie ineens.
[..]
Gelukkig was ik net op tijd weg.maar ik heb naar mijn verstand geluisterd en ben alleen naar de supermarkt geweest. Als ik nou echt wat nodig had gehad dan was ik wel naar de MM gegaan want het scheelde wel aardig met de korting.
En nu is het tijd voor bier.proost
Pantoffels aan en een zak chips erbij.quote:
Neuh.quote:
Als jij met je moeder ruilt dan ruil ik wel met haar man.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:06 schreef vannelle het volgende:
[..]
Neuh.
Net een mail geschreven naar m'n moeder en haar man, die zitten nu in Australië.
Ben niet jaloers maar zou best willen ruilen.
Als je je verveelt, check je mail even.
Voor de rest ben ik een beetje aan het bijkomen van een bezoekje aan mijn maat. 04.00 of zoiets gaan slapen en om 07.00 al weer klaarwakker.
Denk dat ik vanavond wel goed slaap!
Ik denk niet dat ze dat willen, ze zijn 6 januari pas getrouwd.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:08 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als jij met je moeder ruilt dan ruil ik wel met haar man.![]()
Maar we gaan niet hand in hand lopen.
Je moet de baby dan ook op je schrobber zetten, vinden ze leuk!quote:Op zondag 29 januari 2012 16:19 schreef DJMO het volgende:
weten jullie hoe Kwalitatief Uitermate Traag het dweilt als je baby constant de dweil achterna kruipt?
je kan er veel mee hoor, ductapequote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 16:19 schreef DJMO het volgende:
weten jullie hoe Kwalitatief Uitermate Traag het dweilt als je baby constant de dweil achterna kruipt?
Het lijkt me tof om dat es met jou te proberenquote:Op zondag 29 januari 2012 16:59 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
je kan er veel mee hoor, ductape
[ afbeelding ]
Wij hebben wel eens iemand met een nietpitool tegen de muur geniet. Dat was laggen toen die hing.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:01 schreef Papabear het volgende:
[..]
Het lijkt me tof om dat es met jou te proberen
spannend maar nee dan ga ik voor mijn gevoel terug naar het brommerforum tijdperk waar er altijd wel weer iemand de sjaak was..quote:Op zondag 29 januari 2012 17:01 schreef Papabear het volgende:
[..]
Het lijkt me tof om dat es met jou te proberen
Niks mis met brommers kieken!quote:Op zondag 29 januari 2012 17:04 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
spannend maar nee dan ga ik voor mijn gevoel terug naar het brommerforum tijdperk waar er altijd wel weer iemand de sjaak was..
Ik ben altijd heel voorzichtig dus ik doe de bovendste wel (met tegenzin natuurlijk).quote:Op zondag 29 januari 2012 17:11 schreef vannelle het volgende:
[..]
Goh, wie moet je nou het eerst van de tape bevrijden? Dilemma's, dilemma's.......
Klaar met? Welke provider heb je nu en gaat dat echt zo slecht?quote:Op zondag 29 januari 2012 17:19 schreef Scorpie het volgende:
Zo, Ziggo monteur komt vrijdag, laat maar aanrukken die handel. Ben er klaar mee.
Ti's bij mijn zwager, Ziggo. De groene coax kabel is nergens te vinden, wel een aftakking vanuit de huiskamer muur naar de meterkast. Daar een versterker op gezet maar nog steeds dikke bagger qua beeld. Internet werkt dan weer perfect.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:21 schreef vannelle het volgende:
[..]
Klaar met? Welke provider heb je nu en gaat dat echt zo slecht?
Vrouwen.quote:
Van de muur naar de meterkast? Je zou het eerder andersom verwachten......quote:Op zondag 29 januari 2012 17:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ti's bij mijn zwager, Ziggo. De groene coax kabel is nergens te vinden, wel een aftakking vanuit de huiskamer muur naar de meterkast. Daar een versterker op gezet maar nog steeds dikke bagger qua beeld. Internet werkt dan weer perfect.
Precies. Imagine my suprise.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:32 schreef vannelle het volgende:
[..]
Van de muur naar de meterkast? Je zou het eerder andersom verwachten......
Nou ja wss in dit huis dus ook maar hebben de vorige bewoners dat weggewerkt.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:35 schreef Rucky het volgende:
Bij mij komt de kabel ook niet via de meterkast (ergens wel logisch want die heb ik niet.) maar in de huiskamer.
Had je dat niet eerder kunnen zeggen. Ik had mezelf graag uitgenodigd.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:10 schreef Ganzz het volgende:
![]()
Varkenhaas met champignonsausIk ben eten
Dat doe ik toch wel dus je hoort geen verschil.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:05 schreef Papabear het volgende:
[..]
Niet doen joh, daar ga je raar van praten
nou ja, één man danquote:
Wie zet dan ook de droger aan terwijl er gefrituurd moet worden. Vrouwen.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
nou ja, één man danpleurt znoder na te denken de frituurpan aan terwijl de droger aanstaat. 'k had 't net op tijd in de gaten
Dat wil niet zeggen dat je geen kans maakt. Ik heb een andere vooropleiding dan wat ik daar nu doe.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
Hoe issuuuuut
Ps; thnx voor de PM rucky, maar ik heb mn diploma helaas nog niet
Ik kom eraan.quote:
En het geluk van een kind is veel waard!quote:Op zondag 29 januari 2012 19:49 schreef Ireth het volgende:
Mijn kind is zielsgelukkig gemaakt vandaag! Er zit een glimlach op dat smoelwerk van een meter breed!
[ afbeelding ]
"Dat zijn de echte grote kangaroe's he mama!!!"
Amen.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:51 schreef vannelle het volgende:
[..]
En het geluk van een kind is veel waard!
Hij was de ramen aan het aflikkenquote:Op zondag 29 januari 2012 19:59 schreef Rucky het volgende:
Zo te zien steekt die zijn tong naar jou uit.
Er komen nu vakantie herinneringen boven van toen ik nog een klein rukkertje was.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij was de ramen aan het aflikkenNet als alle andere exemplaren
Caramba! Dat gaat zeer doen!quote:
Ik had jouw niveau wel wat hoger ingeschat.quote:
Ik heb speciaal voor jullie juist mijn niveau een heel stuk naar beneden bijgesteldquote:Op zondag 29 januari 2012 20:57 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik had jouw niveau wel wat hoger ingeschat.![]()
Dan heb je mij verkeerd ingeschat.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:58 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik heb speciaal voor jullie juist mijn niveau een heel stuk naar beneden bijgesteld
en bedankt .. ik dacht dat je me hoger inschatte na ons gesprek van gisteren op msnquote:Op zondag 29 januari 2012 20:58 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik heb speciaal voor jullie juist mijn niveau een heel stuk naar beneden bijgesteld
Toen lag je niveau nog een stuk hogerquote:Op zondag 29 januari 2012 21:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
en bedankt .. ik dacht dat je me hoger inschatte na ons gesprek van gisteren op msn
Moeten we het anders hier gaan doen?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:07 schreef Rucky het volgende:
Er wordt toch hier niet geflikflooit op msn toch.
Eurythmics -> Annie Lennoxquote:
Daar heb ik geen probleem mee. Aan mij uitleggen hoe msn werkt is ook goed.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:10 schreef Papabear het volgende:
[..]
Moeten we het anders hier gaan doen?
Gewoon de speciale flikflooiknop gebruikenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
Daar heb ik geen probleem mee. Aan mij uitleggen hoe msn werkt is ook goed.
Godzijdank ben ik niet de enige....quote:Op zondag 29 januari 2012 21:16 schreef JK1982 het volgende:
Pfffff... het enige dat ik heb gemist is dat de boel hier opeens is omgetoverd in een bejaardensoos, als ik zo al die clipjes zie..
Sorrie dat we van goede muziek houden hoewel we niet bejaard zijn.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:16 schreef JK1982 het volgende:
Pfffff... het enige dat ik heb gemist is dat de boel hier opeens is omgetoverd in een bejaardensoos, als ik zo al die clipjes zie..
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:16 schreef JK1982 het volgende:
Maar jullie zijn dan ook nog jonkiesquote:
quote:
JK1982 heeft net leren lopen dus neem het hem niet kwalijk.quote:
ehhmm.. ik weet niet waar die grens gesteld is??quote:Op zondag 29 januari 2012 21:19 schreef Papabear het volgende:
[..]
[..]
Maar jullie zijn dan ook nog jonkies
Misschien kunnen we je een beetje opvrolijken met goede muziek. Waar hou je van?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:21 schreef Merlijn het volgende:
Zo... ik lurk ook weer even mee. moet even mijn gedachten verzetten. Blijft een kutgevoel om je dochter weer weg te brengen
Die bepaal je zelfquote:Op zondag 29 januari 2012 21:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
ehhmm.. ik weet niet waar die grens gesteld is??
shakes hands .. gisteren was 't mijn beurt ...quote:Op zondag 29 januari 2012 21:21 schreef Merlijn het volgende:
Zo... ik lurk ook weer even mee. moet even mijn gedachten verzetten. Blijft een kutgevoel om je dochter weer weg te brengen
Meeknuftquote:Op zondag 29 januari 2012 21:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
shakes hands .. gisteren was 't mijn beurt ...
* DJMO knuffelt merlijn even stevig
slaap lekker!quote:Op zondag 29 januari 2012 21:26 schreef Ireth het volgende:
Ik duik mijn mand in, ben gesloopt na een dagje Beekse Bergen...
Ja ik dacht zal er een mooie mix van makenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:32 schreef Merlijn het volgende:
Yska gaat los met die laatste
en ik moest hardop lachen voor dat konijntje
Dat wist ik helemaal niet.Even een ander lekker nummer.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
shakes hands .. gisteren was 't mijn beurt ...
* DJMO knuffelt merlijn even stevig
Yep, tijd voor een flesje warme melk..quote:Op zondag 29 januari 2012 21:20 schreef Rucky het volgende:
[..]
JK1982 heeft net leren lopen dus neem het hem niet kwalijk.
Zijn nummers zijn leuk maar als hij tegenwoordig draait heeft hij duidelijk niet door wat het publiek van hem verwacht (happy hardcore etc) en gaat hij er de hele tijd hardstyle doorheen gooien. Een kwestie van jammer zeg maar.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:36 schreef Merlijn het volgende:
Ik blijf even in de stijl.....
* Merlijn stuitert
Hij heeft wel meer vreemde periodes. Sommige pakken goed uit, sommige minder. Hij heeft echter twee albums uitgebracht (Forever, Forever & Ever) die compleet anders zijn:quote:Op zondag 29 januari 2012 21:37 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Zijn nummers zijn leuk maar als hij tegenwoordig draait heeft hij duidelijk niet door wat het publiek van hem verwacht (happy hardcore etc) en gaat hij er de hele tijd hardstyle doorheen gooien. Een kwestie van jammer zeg maar.
Gele melk zeker.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Yep, tijd voor een flesje warme melk..
Daarvoor hoef jij toch alleen maar ff met je toverstokje te slingeren?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:42 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn modem even een schop gaat geven
Ik ken ze bijna allemaal volgens mij :p maar het is meer dat hij dan een nummer van D-Block en S-Te-Fan er doorheen gooit klinkt echt nergens naar. Deed hij zowel op InQontrol 2010 als DefQon.1 2011 :pquote:Op zondag 29 januari 2012 21:40 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hij heeft wel meer vreemde periodes. Sommige pakken goed uit, sommige minder. Hij heeft echter twee albums uitgebracht (Forever, Forever & Ever) die compleet anders zijn:
met mijn eigen spul wel. Met dat van UPC niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:44 schreef Papabear het volgende:
[..]
Daarvoor hoef jij toch alleen maar ff met je toverstokje te slingeren?
Helaas geen ervaring mee, bij gebrek aan leuke mensen om mee te gaan...quote:Op zondag 29 januari 2012 21:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik ken ze bijna allemaal volgens mij :p maar het is meer dat hij dan een nummer van D-Block en S-Te-Fan er doorheen gooit klinkt echt nergens naar. Deed hij zowel op InQontrol 2010 als DefQon.1 2011 :p
frontpage: FHF krijgt youtube down!quote:Op zondag 29 januari 2012 21:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
hier is het ook doodfantastisch
* Merlijn spotify aanslingert.quote:
Gelukkig staan ze ook op mijn HD.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:47 schreef JK1982 het volgende:
Ik wilde juist ook een oudje posten..
Helaasch..
Topic kills, youtube kills ik kan het allemaalquote:Op zondag 29 januari 2012 21:47 schreef Papabear het volgende:
[..]
Hier ook niet. Yska heeft hem stukgemaakt
heb ik nietquote:
quote:
Met een wit schuimkraagje.quote:
Nee.quote:
Baas!quote:Op zondag 29 januari 2012 21:50 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik heb ook ff met m'n toverstaf geslingerd
vieze peuk!quote:Op zondag 29 januari 2012 21:50 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik neem mijn hoed voor je af:quote:Op zondag 29 januari 2012 21:50 schreef Papabear het volgende:
[..]
" Foei! "quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:56 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik neem mijn hoed voor je af:
[ afbeelding ]
oeeeh deze heb ik nog eens moeten vertalenquote:Op zondag 29 januari 2012 22:01 schreef JK1982 het volgende:
Oudje! (maar dan wel deze versie, vanaf 00:26)
* JK1982 vindt de intro echt schitterend..
* Rucky gaat de komende 7,5 minuten genieten.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:01 schreef JK1982 het volgende:
Oudje! (maar dan wel deze versie, vanaf 00:26)
* JK1982 vindt de intro echt schitterend..
* Merlijn speciaal even de installatie aanzwengelt ervoor en onderuit gaat zitten....quote:Op zondag 29 januari 2012 22:03 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky gaat de komende 7,5 minuten genieten.
Mijn auto heeft geen antenne meer (en ik ben gewoon te lui om een nieuwe te fiksen, mis het niet echt behalve dan de flits info maar mijn auto wil met tegenwind soms niet harder dan 100 :p) dus ik heb nu 1cd in de auto. Het is een beetje karig, ik ben dr ook wel een beetje klaar mee maar het zijn 100 happy hardcore nr's. Is nog steeds leuk. Als ik op stap ben en er is weinig aan maar ze gooien er even wat happy hardcore in dan zijn dat mijn leukste 5 minuten van de avondquote:
Ik vul er wel een kwartier mee, alleen al omdat ik die intro steeds weer even terugluistertquote:Op zondag 29 januari 2012 22:03 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky gaat de komende 7,5 minuten genieten.
http://www.bowers-wilkins(...)Series/Overview.htmlquote:Op zondag 29 januari 2012 22:06 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik vul er wel een kwartier mee, alleen al omdat ik die intro steeds weer even terugluistert![]()
Het k*tte is: ik luister hem hier op de laptop. Mijn zwager heeft een paar speakers staan van ruim een meter hoog, daarop is het helemaal mooi (lees: diepe bas, snaarstrak en helder hoog)
* JK1982 kijkt in portemonnee en denkt: laat maar zitten..
Die heb jij thuis staan?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:10 schreef Merlijn het volgende:
[..]
http://www.bowers-wilkins(...)Series/Overview.html
Sweet mother of..quote:
Ik weet wat je bedoelt dit is ook zo'n goed voorbeeld om lekker van te genieten..quote:Op zondag 29 januari 2012 22:06 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik vul er wel een kwartier mee, alleen al omdat ik die intro steeds weer even terugluistert![]()
Het k*tte is: ik luister hem hier op de laptop. Mijn zwager heeft een paar speakers staan van ruim een meter hoog, daarop is het helemaal mooi (lees: diepe bas, snaarstrak en helder hoog)
* JK1982 kijkt in portemonnee en denkt: laat maar zitten..
Da's niets. Was uitgenodigd voor de introductie van de nautilus serie. Klonken uitmuntend, enige nadeel: Hadden 3 eindversterkers per zuil nodig en kosten 28.000 euro PER STUKquote:Op zondag 29 januari 2012 22:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Sweet mother of..
Helaas zal dat met mijn salaris in geen 1000 jaar gebeuren
Mooie Marantz spulletjes ook..
Welja: http://www.raf.nl/webshop(...)b16fcdcabc5d472b7433
100% mee eens.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:16 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt dit is ook zo'n goed voorbeeld om lekker van te genieten..
Dus voor 2 luidsprekers heb je 6 van die dingen nodig?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:18 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Da's niets. Was uitgenodigd voor de introductie van de nautilus serie. Klonken uitmuntend, enige nadeel: Hadden 3 eindversterkers per zuil nodig en kosten 28.000 euro PER STUK
Overigens zijn de 684's die ik liet zien niet zo duur hoor. Ze gaan wel 10+ jaar mee![]()
Jup. En kabels gemaakt door elfjes in het maanlicht.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:19 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dus voor 2 luidsprekers heb je 6 van die dingen nodig?![]()
Weet je dat ik heel Dire Straits eigenlijk nooit echt heb meegekregen?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:16 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt dit is ook zo'n goed voorbeeld om lekker van te genieten..
En zoiets dan, is dat wat: http://www.raf.nl/webshop(...)b16fcdcabc5d472b7433quote:Op zondag 29 januari 2012 22:18 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Da's niets. Was uitgenodigd voor de introductie van de nautilus serie. Klonken uitmuntend, enige nadeel: Hadden 3 eindversterkers per zuil nodig en kosten 28.000 euro PER STUK
Overigens zijn de 684's die ik liet zien niet zo duur hoor. Ze gaan wel 10+ jaar mee
[..]
100% mee eens.
Barbaar!quote:Op zondag 29 januari 2012 22:19 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Weet je dat ik heel Dire Straits eigenlijk nooit echt heb meegekregen?
Totaal zo'n 200.000,00 euro voor 2 boxen. Ach, als je het kan betalenquote:Op zondag 29 januari 2012 22:19 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Jup. En kabels gemaakt door elfjes in het maanlicht.
Ja! Maar erg duur voor instap.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:20 schreef JK1982 het volgende:
[..]
En zoiets dan, is dat wat: http://www.raf.nl/webshop(...)b16fcdcabc5d472b7433
'81. geen excuus!quote:Op zondag 29 januari 2012 22:25 schreef JK1982 het volgende:
Ik ben van 1982 hè, dus inderdaad relatief nog een jonkie..
Je hebt een kuiken geslooptquote:Op zondag 29 januari 2012 22:26 schreef YskaFredriksson het volgende:
ik heb een ei gekookt maar hij maakt een tikkend geluid, ook als je hem schudt, help!
Het raam uitgooien en bukkenquote:Op zondag 29 januari 2012 22:26 schreef YskaFredriksson het volgende:
ik heb een ei gekookt maar hij maakt een tikkend geluid, ook als je hem schudt, help!
Knijp dan voor de gein eens in je kookwekker, en kijk wat er gebeurt..quote:Op zondag 29 januari 2012 22:26 schreef YskaFredriksson het volgende:
Zullen je buren fijn vindenquote:Op zondag 29 januari 2012 22:27 schreef Ganzz het volgende:
Ik heb nu ook wel een overdreven set, maar meer richting de disco kant...
[ afbeelding ]
Met een berg SA speakers, die gebruikt worden voor bioscopen (a)
*tromgeroffel*quote:Op zondag 29 januari 2012 22:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
jongens ik ga het ei open tikken, duim met me mee dat geen kuikenlijk of een draak is!
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:30 schreef Ganzz het volgende:
Ik heb zelf ook werk weinig van Dire Straits meegekregen, na Sultans of swing houd het op...
Anticlimaxquote:Op zondag 29 januari 2012 22:31 schreef YskaFredriksson het volgende:
mini scheurtje, water etc zie boven
Als we het dan toch over nostalgie hebben..quote:Op zondag 29 januari 2012 22:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
jongens ik ga het ei open tikken, duim met me mee dat geen kuikenlijk of een draak is!
pfff er zat een mini scheurtje in het ei doordat ik hem wat onhandig de pan inknikkerde en hoogstwaarschijnlijk was het dus wat water..
Ik doe het trouwens gewoon met het geluid van mn macbook :p
Maak me gek.. Beetje ver weg misschienquote:Op zondag 29 januari 2012 22:32 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Anticlimax
Ik heb trouwens met Meg vanmiddag brownies gebakken. Iemand?
afstand is relatief. Weet je wel hoe lekker deze zijn ?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:34 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Maak me gek.. Beetje ver weg misschien
3uur treinen heen en 3uur treinen terug. In de buurt van Rotterdam toch? Dan kan ik naar de Primark! :pquote:Op zondag 29 januari 2012 22:39 schreef Merlijn het volgende:
[..]
afstand is relatief. Weet je wel hoe lekker deze zijn ?
Nee..quote:Op zondag 29 januari 2012 22:39 schreef Merlijn het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
3uur treinen heen en 3uur treinen terug. In de buurt van Rotterdam toch? Dan kan ik naar de Primark! :p
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:45 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nee..
Zeg lieve vriendjes en vriendinnetjes.. Sneeuwt het bij jullie (ook) al? Hier is het licht begonnen te sneeuwen!
Maak er maar een stel voor de FHF meeting.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:39 schreef Merlijn het volgende:
[..]
kom er morgen op de dag maar wat brengenquote:Op zondag 29 januari 2012 22:32 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Anticlimax
Ik heb trouwens met Meg vanmiddag brownies gebakken. Iemand?
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:46 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maak er maar een stel voor de FHF meeting.
Ik vrees dat deze de avond niet overleven...quote:Op zondag 29 januari 2012 22:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
kom er morgen op de dag maar wat brengenlekker voor JAn!
Ah, dan is er nog 1 plekje over!quote:Op zondag 29 januari 2012 22:46 schreef Merlijn het volgende:
[..]Dedicated 2 persoonslogeerbed op zolder
[..]ik wil het NIET horen.
Koninklijke landmacht... Hmmm nee....quote:Op zondag 29 januari 2012 22:48 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ah, dan is er nog 1 plekje over!
Oh nee.. * JK1982 bedenkt zich net dat Yska al een hele grote stoere vriend heeft..
Ik had zin in eten en anders vrat ik een zak drop leeg. Nu ben ik gewoon voldaan :pquote:Op zondag 29 januari 2012 22:48 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ah, dan is er nog 1 plekje over!
Oh nee.. * JK1982 bedenkt zich net dat Yska al een hele grote stoere vriend heeft..
By the way Yska.. waarom ben je nu eieren aan het koken?
ik moest toch deze even met je delen ..quote:Op zondag 29 januari 2012 22:48 schreef Merlijn het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik vrees dat deze de avond niet overleven...
Maar dan hoop ik wel dat jij je handjes ook thuishoud.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik had zin in eten en anders vrat ik een zak drop leeg. Nu ben ik gewoon voldaan :p
En ik kan prima naast iemand in een 2persoons bed liggen hoor zolang je je handjes maar thuis houdt!
Gezellig maareh als ze vanavond al op zijn sla ik toch maar over dat ga ik nie redden nie enzuks!quote:Op zondag 29 januari 2012 22:46 schreef Merlijn het volgende:
[..]Dedicated 2 persoonslogeerbed op zolder
[..]ik wil het NIET horen.
ik zal mezelf knuffelen!quote:Op zondag 29 januari 2012 22:52 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar dan hoop ik wel dat jij je handjes ook thuishoud.
Ik maak wel nieuwe voor je.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:52 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Gezellig maareh als ze vanavond al op zijn sla ik toch maar over dat ga ik nie redden nie enzuks!
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik moest toch deze even met je delen ..
Je weet wat ik heb gezegd: ik ben een heel braaf jongetje..quote:Op zondag 29 januari 2012 22:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik had zin in eten en anders vrat ik een zak drop leeg. Nu ben ik gewoon voldaan :p
En ik kan prima naast iemand in een 2persoons bed liggen hoor zolang je je handjes maar thuis houdt!
Maar als jij sneaky achter haar adres bent gekomen snap ik dat wel een beetjequote:Op zondag 29 januari 2012 22:55 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik maak wel nieuwe voor je.
Doet me overigens denken aan een rampzalige date aan de andere kant van het land, die niet verwacht had dat ik daadwerkelijk achter haar adres kwam en daarom helemaal door het lint ging dat ik op haar uitnodiging daadwerkelijk voor de deur stond
Moet ze ook geen hints geven. Google maps achterhaalt je altijd, zelfs ter plekke.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Maar als jij sneaky achter haar adres bent gekomen snap ik dat wel een beetje
Internet creert valse veiligheid
Iemand uitnodigen en geen adres doorgeven. Dat is een beetje raar toch?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Maar als jij sneaky achter haar adres bent gekomen snap ik dat wel een beetje
Internet creert valse veiligheid
Hier gebeurt niet anders tochquote:Op zondag 29 januari 2012 22:59 schreef Rucky het volgende:
[..]
Iemand uitnodigen en geen adres doorgeven. Dat is een beetje raar toch?
Blijkbaar was die uitnodiging niet helemaal serieusquote:Op zondag 29 januari 2012 22:59 schreef Rucky het volgende:
[..]
Uit eerdere gesprekken:quote:Op zondag 29 januari 2012 22:59 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan moet ze er niet op hinten. Ik ben slecht in hints.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Blijkbaar was die uitnodiging niet helemaal serieus
De meeste mensen zijn bij mij altijd welkom hoor.quote:
Je moest eens weten hoeveel adressen en tel. nr. ondertussen van fhf'ers heb.quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel adressen en tel. nr. ondertussen van fhf'ers heb.
DM van Merlijnquote:Op zondag 29 januari 2012 23:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel adressen en tel. nr. ondertussen van fhf'ers heb.
Ik bedoel: ik weet dat een aantal van ons elkaars adres weten, maar lang nog niet iedereen geloof ik. Sterker nog, ik geloof dat veel mensen elkaar nog nooit in het dagelijks leven hebben gezien. Vandaar..quote:Op zondag 29 januari 2012 23:02 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Uit eerdere gesprekken:
- Amersfoort
- Wijk de liendert
- Huisnummer XX
- Meest oostelijke straat van de wijk
Niet zo heel moeilijk
[..]
Dan moet ze er niet op hinten. Ik ben slecht in hints.
[..]
De meeste mensen zijn bij mij altijd welkom hoor.
Eum, op dit moment 0, en verder alleen Rucky telefonisch gesprokenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:07 schreef JK1982 het volgende:
[..]
. Sterker nog, ik geloof dat veel mensen elkaar nog nooit in het dagelijks leven hebben gezien. Vandaar..
De uitzondering bevestigt de regelquote:Op zondag 29 januari 2012 23:09 schreef Merlijn het volgende:
Ik moet even tellen....
Ik denk dat ik zo'n 50 fokkers al IRL heb ontmoet en ben bij 10+ thuis geweest ....
4 zijn hele goede vrienden /-innen en met eentje heb ik een relatie van 9 jaar gehad.
Alleen de beste blijven hangenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik ken niet zoveel mensen via Fok, heb er een aantal irl ontmoet. Een paar via FHF en een paar via andere redenen..
en ik ben er één vanquote:Op zondag 29 januari 2012 23:09 schreef Merlijn het volgende:
Ik moet even tellen....
Ik denk dat ik zo'n 50 fokkers al IRL heb ontmoet en ben bij 10+ thuis geweest ....
4 zijn hele goede vrienden /-innen en met eentje heb ik een relatie van 9 jaar gehad.
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
en ik ben er één van![]()
en nee, niet die van negen jaar relatie .. als vrouw kan ik je zeggen dat ik jou nooit had laten gaan! ]tenminste iemand met verstand van zaken![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:15 schreef Rucky het volgende:
Ik heb het aantal niet bijgehouden maar dat ik onlangs door JaleesaJoia en DJMO naar een OUD meeting in de dierentuin ben gelokt tikt ook aardig aaan.
ligt eraan wat je onder technisch verstaatquote:Op zondag 29 januari 2012 23:16 schreef Merlijn het volgende:
[..]![]()
Ik doe niets met getrouwde vrouwenhoewel dat technisch ook niet helemaal waar is
[..]![]()
Voor mij komen er bij de volgende bowlingmeet weer een aantal gezichten bij de namen..quote:Op zondag 29 januari 2012 23:14 schreef Merlijn het volgende:
Van FHF ken ik de mensen van de laatste bowlingmeet en DJMO.
Weet ik.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
ligt eraan wat je onder technisch verstaat(en ik meen wat ik zei hoor, ik vind je een schat!
)
ik ken ze ook niet irl maar over het adressen gedoetje van hierboven zeg maar, daar is het dan wel weer relevant voor!quote:Op zondag 29 januari 2012 23:15 schreef Ganzz het volgende:
Ah, de kerstkaarten actie bijna vergeten, ik had ook nog een aantal kaarten verstuurd. Maar dat is nog geen irl.
Suus gezien! Suus isquote:Op zondag 29 januari 2012 23:20 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb niemand gezien. Behalve Ireth en Jaleesa, beiden heel eventjes.
Geen last van a.t.m.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:25 schreef JK1982 het volgende:
Ligt het aan mij, of is Fok! op dit moment ook een beetje traag?
Wauw, binnenkort behoor ik ook tot dit selecte gezelschapquote:Op zondag 29 januari 2012 23:25 schreef DJMO het volgende:
van FHF ken ik nu Merlijn, Papabear, Rucky en -gt- irl. zit even te bedenken wie ik nog meer ken behalve Jaleesa en parents, maar ja, die vallen wmb ook onder OUD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |