JK1982 heeft net leren lopen dus neem het hem niet kwalijk.quote:
ehhmm.. ik weet niet waar die grens gesteld is??quote:Op zondag 29 januari 2012 21:19 schreef Papabear het volgende:
[..]
[..]
Maar jullie zijn dan ook nog jonkies
Misschien kunnen we je een beetje opvrolijken met goede muziek. Waar hou je van?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:21 schreef Merlijn het volgende:
Zo... ik lurk ook weer even mee. moet even mijn gedachten verzetten. Blijft een kutgevoel om je dochter weer weg te brengen
Die bepaal je zelfquote:Op zondag 29 januari 2012 21:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
ehhmm.. ik weet niet waar die grens gesteld is??
shakes hands .. gisteren was 't mijn beurt ...quote:Op zondag 29 januari 2012 21:21 schreef Merlijn het volgende:
Zo... ik lurk ook weer even mee. moet even mijn gedachten verzetten. Blijft een kutgevoel om je dochter weer weg te brengen
Meeknuftquote:Op zondag 29 januari 2012 21:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
shakes hands .. gisteren was 't mijn beurt ...
* DJMO knuffelt merlijn even stevig
slaap lekker!quote:Op zondag 29 januari 2012 21:26 schreef Ireth het volgende:
Ik duik mijn mand in, ben gesloopt na een dagje Beekse Bergen...
Ja ik dacht zal er een mooie mix van makenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:32 schreef Merlijn het volgende:
Yska gaat los met die laatste
en ik moest hardop lachen voor dat konijntje
Dat wist ik helemaal niet.Even een ander lekker nummer.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
shakes hands .. gisteren was 't mijn beurt ...
* DJMO knuffelt merlijn even stevig
Yep, tijd voor een flesje warme melk..quote:Op zondag 29 januari 2012 21:20 schreef Rucky het volgende:
[..]
JK1982 heeft net leren lopen dus neem het hem niet kwalijk.
Zijn nummers zijn leuk maar als hij tegenwoordig draait heeft hij duidelijk niet door wat het publiek van hem verwacht (happy hardcore etc) en gaat hij er de hele tijd hardstyle doorheen gooien. Een kwestie van jammer zeg maar.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:36 schreef Merlijn het volgende:
Ik blijf even in de stijl.....
* Merlijn stuitert
Hij heeft wel meer vreemde periodes. Sommige pakken goed uit, sommige minder. Hij heeft echter twee albums uitgebracht (Forever, Forever & Ever) die compleet anders zijn:quote:Op zondag 29 januari 2012 21:37 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Zijn nummers zijn leuk maar als hij tegenwoordig draait heeft hij duidelijk niet door wat het publiek van hem verwacht (happy hardcore etc) en gaat hij er de hele tijd hardstyle doorheen gooien. Een kwestie van jammer zeg maar.
Gele melk zeker.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Yep, tijd voor een flesje warme melk..
Daarvoor hoef jij toch alleen maar ff met je toverstokje te slingeren?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:42 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn modem even een schop gaat geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |