Had je dat niet eerder kunnen zeggen. Ik had mezelf graag uitgenodigd.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:10 schreef Ganzz het volgende:
![]()
Varkenhaas met champignonsausIk ben eten
Dat doe ik toch wel dus je hoort geen verschil.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:05 schreef Papabear het volgende:
[..]
Niet doen joh, daar ga je raar van praten
nou ja, één man danquote:
Wie zet dan ook de droger aan terwijl er gefrituurd moet worden. Vrouwen.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
nou ja, één man danpleurt znoder na te denken de frituurpan aan terwijl de droger aanstaat. 'k had 't net op tijd in de gaten
Dat wil niet zeggen dat je geen kans maakt. Ik heb een andere vooropleiding dan wat ik daar nu doe.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
Hoe issuuuuut
Ps; thnx voor de PM rucky, maar ik heb mn diploma helaas nog niet
Ik kom eraan.quote:
En het geluk van een kind is veel waard!quote:Op zondag 29 januari 2012 19:49 schreef Ireth het volgende:
Mijn kind is zielsgelukkig gemaakt vandaag! Er zit een glimlach op dat smoelwerk van een meter breed!
[ afbeelding ]
"Dat zijn de echte grote kangaroe's he mama!!!"
Amen.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:51 schreef vannelle het volgende:
[..]
En het geluk van een kind is veel waard!
Hij was de ramen aan het aflikkenquote:Op zondag 29 januari 2012 19:59 schreef Rucky het volgende:
Zo te zien steekt die zijn tong naar jou uit.
Er komen nu vakantie herinneringen boven van toen ik nog een klein rukkertje was.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij was de ramen aan het aflikkenNet als alle andere exemplaren
Caramba! Dat gaat zeer doen!quote:
Ik had jouw niveau wel wat hoger ingeschat.quote:
Ik heb speciaal voor jullie juist mijn niveau een heel stuk naar beneden bijgesteldquote:Op zondag 29 januari 2012 20:57 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik had jouw niveau wel wat hoger ingeschat.![]()
Dan heb je mij verkeerd ingeschat.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:58 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik heb speciaal voor jullie juist mijn niveau een heel stuk naar beneden bijgesteld
en bedankt .. ik dacht dat je me hoger inschatte na ons gesprek van gisteren op msnquote:Op zondag 29 januari 2012 20:58 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik heb speciaal voor jullie juist mijn niveau een heel stuk naar beneden bijgesteld
Toen lag je niveau nog een stuk hogerquote:Op zondag 29 januari 2012 21:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
en bedankt .. ik dacht dat je me hoger inschatte na ons gesprek van gisteren op msn
Moeten we het anders hier gaan doen?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:07 schreef Rucky het volgende:
Er wordt toch hier niet geflikflooit op msn toch.
Eurythmics -> Annie Lennoxquote:
Daar heb ik geen probleem mee. Aan mij uitleggen hoe msn werkt is ook goed.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:10 schreef Papabear het volgende:
[..]
Moeten we het anders hier gaan doen?
Gewoon de speciale flikflooiknop gebruikenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
Daar heb ik geen probleem mee. Aan mij uitleggen hoe msn werkt is ook goed.
Godzijdank ben ik niet de enige....quote:Op zondag 29 januari 2012 21:16 schreef JK1982 het volgende:
Pfffff... het enige dat ik heb gemist is dat de boel hier opeens is omgetoverd in een bejaardensoos, als ik zo al die clipjes zie..
Sorrie dat we van goede muziek houden hoewel we niet bejaard zijn.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:16 schreef JK1982 het volgende:
Pfffff... het enige dat ik heb gemist is dat de boel hier opeens is omgetoverd in een bejaardensoos, als ik zo al die clipjes zie..
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:16 schreef JK1982 het volgende:
Maar jullie zijn dan ook nog jonkiesquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |