* Merlijn laat speld vallenquote:
Wat een klere herrie ineens.quote:
Gelukkig was ik net op tijd weg.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:24 schreef Merlijn het volgende:
* zucht. Ik kom je wel ophalen, neem ik gelijk de zaag mee. Pass me even je adres en foon.
* schoenen weer uitgooit....quote:Op zondag 29 januari 2012 15:11 schreef Rucky het volgende:
[..]
Wat een klere herrie ineens.
[..]
Gelukkig was ik net op tijd weg.maar ik heb naar mijn verstand geluisterd en ben alleen naar de supermarkt geweest. Als ik nou echt wat nodig had gehad dan was ik wel naar de MM gegaan want het scheelde wel aardig met de korting.
En nu is het tijd voor bier.proost
Pantoffels aan en een zak chips erbij.quote:
Neuh.quote:
Als jij met je moeder ruilt dan ruil ik wel met haar man.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:06 schreef vannelle het volgende:
[..]
Neuh.
Net een mail geschreven naar m'n moeder en haar man, die zitten nu in Australië.
Ben niet jaloers maar zou best willen ruilen.
Als je je verveelt, check je mail even.
Voor de rest ben ik een beetje aan het bijkomen van een bezoekje aan mijn maat. 04.00 of zoiets gaan slapen en om 07.00 al weer klaarwakker.
Denk dat ik vanavond wel goed slaap!
Ik denk niet dat ze dat willen, ze zijn 6 januari pas getrouwd.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:08 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als jij met je moeder ruilt dan ruil ik wel met haar man.![]()
Maar we gaan niet hand in hand lopen.
Je moet de baby dan ook op je schrobber zetten, vinden ze leuk!quote:Op zondag 29 januari 2012 16:19 schreef DJMO het volgende:
weten jullie hoe Kwalitatief Uitermate Traag het dweilt als je baby constant de dweil achterna kruipt?
je kan er veel mee hoor, ductapequote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 16:19 schreef DJMO het volgende:
weten jullie hoe Kwalitatief Uitermate Traag het dweilt als je baby constant de dweil achterna kruipt?
Het lijkt me tof om dat es met jou te proberenquote:Op zondag 29 januari 2012 16:59 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
je kan er veel mee hoor, ductape
[ afbeelding ]
Wij hebben wel eens iemand met een nietpitool tegen de muur geniet. Dat was laggen toen die hing.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:01 schreef Papabear het volgende:
[..]
Het lijkt me tof om dat es met jou te proberen
spannend maar nee dan ga ik voor mijn gevoel terug naar het brommerforum tijdperk waar er altijd wel weer iemand de sjaak was..quote:Op zondag 29 januari 2012 17:01 schreef Papabear het volgende:
[..]
Het lijkt me tof om dat es met jou te proberen
Niks mis met brommers kieken!quote:Op zondag 29 januari 2012 17:04 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
spannend maar nee dan ga ik voor mijn gevoel terug naar het brommerforum tijdperk waar er altijd wel weer iemand de sjaak was..
Ik ben altijd heel voorzichtig dus ik doe de bovendste wel (met tegenzin natuurlijk).quote:Op zondag 29 januari 2012 17:11 schreef vannelle het volgende:
[..]
Goh, wie moet je nou het eerst van de tape bevrijden? Dilemma's, dilemma's.......
Klaar met? Welke provider heb je nu en gaat dat echt zo slecht?quote:Op zondag 29 januari 2012 17:19 schreef Scorpie het volgende:
Zo, Ziggo monteur komt vrijdag, laat maar aanrukken die handel. Ben er klaar mee.
Ti's bij mijn zwager, Ziggo. De groene coax kabel is nergens te vinden, wel een aftakking vanuit de huiskamer muur naar de meterkast. Daar een versterker op gezet maar nog steeds dikke bagger qua beeld. Internet werkt dan weer perfect.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:21 schreef vannelle het volgende:
[..]
Klaar met? Welke provider heb je nu en gaat dat echt zo slecht?
Vrouwen.quote:
Van de muur naar de meterkast? Je zou het eerder andersom verwachten......quote:Op zondag 29 januari 2012 17:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ti's bij mijn zwager, Ziggo. De groene coax kabel is nergens te vinden, wel een aftakking vanuit de huiskamer muur naar de meterkast. Daar een versterker op gezet maar nog steeds dikke bagger qua beeld. Internet werkt dan weer perfect.
Precies. Imagine my suprise.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:32 schreef vannelle het volgende:
[..]
Van de muur naar de meterkast? Je zou het eerder andersom verwachten......
Nou ja wss in dit huis dus ook maar hebben de vorige bewoners dat weggewerkt.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:35 schreef Rucky het volgende:
Bij mij komt de kabel ook niet via de meterkast (ergens wel logisch want die heb ik niet.) maar in de huiskamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |