Ik ken ze bijna allemaal volgens mij :p maar het is meer dat hij dan een nummer van D-Block en S-Te-Fan er doorheen gooit klinkt echt nergens naar. Deed hij zowel op InQontrol 2010 als DefQon.1 2011 :pquote:Op zondag 29 januari 2012 21:40 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hij heeft wel meer vreemde periodes. Sommige pakken goed uit, sommige minder. Hij heeft echter twee albums uitgebracht (Forever, Forever & Ever) die compleet anders zijn:
met mijn eigen spul wel. Met dat van UPC niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:44 schreef Papabear het volgende:
[..]
Daarvoor hoef jij toch alleen maar ff met je toverstokje te slingeren?
Helaas geen ervaring mee, bij gebrek aan leuke mensen om mee te gaan...quote:Op zondag 29 januari 2012 21:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik ken ze bijna allemaal volgens mij :p maar het is meer dat hij dan een nummer van D-Block en S-Te-Fan er doorheen gooit klinkt echt nergens naar. Deed hij zowel op InQontrol 2010 als DefQon.1 2011 :p
frontpage: FHF krijgt youtube down!quote:Op zondag 29 januari 2012 21:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
hier is het ook doodfantastisch
* Merlijn spotify aanslingert.quote:
Gelukkig staan ze ook op mijn HD.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:47 schreef JK1982 het volgende:
Ik wilde juist ook een oudje posten..
Helaasch..
Topic kills, youtube kills ik kan het allemaalquote:Op zondag 29 januari 2012 21:47 schreef Papabear het volgende:
[..]
Hier ook niet. Yska heeft hem stukgemaakt
heb ik nietquote:
quote:
Met een wit schuimkraagje.quote:
Nee.quote:
Baas!quote:Op zondag 29 januari 2012 21:50 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik heb ook ff met m'n toverstaf geslingerd
vieze peuk!quote:Op zondag 29 januari 2012 21:50 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik heb ook ff met m'n toverstaf geslingerd