Ik heb geen wijffie, hoewel ik nog steeds vrijwel dagelijks samenwerk -en ook nog jaarlijks op vakantie ga- met mijn exquote:Op zondag 29 januari 2012 01:56 schreef golfer het volgende:
Seg gosert wil je effe niet zo ploat prate?
Enne..ouwe gabbert van me, hoe is het met het wijffie?
quote:
Ik zag een man bij DWDD een opmerking maken over ballen op een minigolfbaan, was hij dat?quote:Op zondag 29 januari 2012 01:59 schreef Eska het volgende:
Vanwege het programma "Krasse Knarren". Hij heeft indruk gemaakt.
Geile nueckseks?quote:Op zondag 29 januari 2012 02:00 schreef APK het volgende:
Denk je dat er veel verschil is tussen jouw relatie en die van mij, behalve dan dat wij niet in hetzelfde huis wonen?
Nee, dat doen wij niet meer met elkaar, jullie wel?quote:
Ja, daar hebben we een vaste afspraak voor. Op 3e Pinksterdag en 4e Kerstdag doen we het nog.quote:Op zondag 29 januari 2012 02:03 schreef APK het volgende:
Nee, dat doen wij niet meer met elkaar, jullie wel?
Ik heb (al maanden) geen DWDD gezien, moet ik zeggen.quote:Op zondag 29 januari 2012 02:02 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Ik zag een man bij DWDD een opmerking maken over ballen op een minigolfbaan, was hij dat?
Ja, daar hebben we een vaste afspraak voor. Op 3e Pinksterdag en 4e Kerstdag doen we het nog.quote:Op zondag 29 januari 2012 02:03 schreef APK het volgende:
Nee, dat doen wij niet meer met elkaar, jullie wel?
Ik ook niet, kan er niet meer tegenquote:Op zondag 29 januari 2012 02:05 schreef Eska het volgende:
Ik heb (al maanden) geen DWDD gezien, moet ik zeggen.
Ah, wij zijn hier dus niet de enigen?quote:
Ik vond Matthijs (mijn oude jongere collega ooit geweest) altijd wel goed bij DWDD, maar hij heeft de pech dat ik ook nooit meer kijk omdat z'n DWDD samenvalt met mijn tegenwoordige zo broodnodige dutje na het avondeten.quote:Op zondag 29 januari 2012 02:05 schreef Eska het volgende:
Ik heb (al maanden) geen DWDD gezien, moet ik zeggen.
quote:Op zondag 29 januari 2012 02:05 schreef golfer het volgende:
Ja, daar hebben we een vaste afspraak voor. Op 3e Pinksterdag en 4e Kerstdag doen we het nog.
quote:Op zondag 29 januari 2012 02:06 schreef Bluezz het volgende:
Ja, daar hebben we een vaste afspraak voor. Op 3e Pinksterdag en 4e Kerstdag doen we het nog.
Ik kijk het twee keer per week en vind het best te verdragen, wat vind je er mis mee dan?quote:
Mja....ik beken schuld.quote:Op zondag 29 januari 2012 02:10 schreef golfer het volgende:
Trouwens...hoeveel ouwe knarren in 40+ hebben daar ook behoefte aan? Dat dutje?
Elke dag!quote:Op zondag 29 januari 2012 02:10 schreef golfer het volgende:
Trouwens...hoeveel ouwe knarren in 40+ hebben daar ook behoefte aan? Dat dutje?
Yeah right.quote:
We kennen elkaar pas een jaar of 13 en het spettert er nog vanaf. Enne..zolang het nog lukt zonder wandelstok en blindengeleidehond is het best soms dagelijks nog wel leuk.quote:Kan dat nog op 'oudere' leeftijd of wordt het dan belangrijker om gewoon lekker samen naast elkaar te liggen?
Hetgeen wmb al een behoorlijke prestatie is als je soms hoort hoeveel sommige stellen elkaar haten
Ik heb het allemaal wel gezien.. het boeit me niet meer, het is te oppervlakkig.quote:Op zondag 29 januari 2012 02:11 schreef APK het volgende:
Ik kijk het twee keer per week en vind het best te verdragen, wat vind je er mis mee dan?
Beide.quote:Op zondag 29 januari 2012 02:11 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Maar even serieus.
Kan dat nog op 'oudere' leeftijd of wordt het dan belangrijker om gewoon lekker samen naast elkaar te liggen?
Hetgeen wmb al een behoorlijke prestatie is als je soms hoort hoeveel sommige stellen elkaar haten
Te veel van hetzelfde. Te veel verheerlijking ook. Naar onze smaak dan.quote:Ik kijk het twee keer per week en vind het best te verdragen, wat vind je er mis mee dan?
Mooi om te horen!quote:Op zondag 29 januari 2012 02:15 schreef golfer het volgende:
We kennen elkaar pas een jaar of 13 en het spettert er nog vanaf. Enne..zolang het nog lukt zonder wandelstok en blindengeleidehond is het best soms dagelijks nog wel leuk.
Ik programmeer het idd als oppervlakkig om na het eten te kijken voor ik een serie ga kijken en dan slapen.quote:Op zondag 29 januari 2012 02:15 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb het allemaal wel gezien.. het boeit me niet meer, het is te oppervlakkig.
Same here, de irritatie en de afkeer traden al snel binnen... toch nog 16 jaar volgehouden.quote:Op zondag 29 januari 2012 02:18 schreef Eska het volgende:
Ik heb wel ervaring met 'afkeer' binnen een relatie. Dus ook idd met tegenzin in hetzelfde bed stappen en zo. Toen ik bemerkte dat daar geen verbetering haalbaar bleek, heeft die relatie ook niet lang meer geduurd.
Da's dan hele tijd nog ja, 16 jaar.quote:Op zondag 29 januari 2012 02:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Same here, de irritatie en de afkeer traden al snel binnen... toch nog 16 jaar volgehouden.
Uiteindelijk wel ja, vooral als ik hem nog wel eens spreekquote:Op zondag 29 januari 2012 02:24 schreef Eska het volgende:
Da's dan hele tijd nog ja, 16 jaar.
(wat kan de opluchting nadien groot zijn dan hè)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik herken 't.quote:Op zondag 29 januari 2012 02:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel ja, vooral als ik hem nog wel eens spreek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Optreden??quote:Op zondag 29 januari 2012 02:30 schreef Bluezz het volgende:
Hope so, want ik mot naar bed! Morgen optreden
Oeh!quote:Op zondag 29 januari 2012 02:41 schreef Bluezz het volgende:
Zenk joeIk heb deze lead, dus extra spannend.
Oh ja, ik wist dat er nog een (bekende) versie van was, maar kon even niet meer bedenken wèlke.quote:
Deze pik ik effe van je voor één van mijn vele kwaliteitstopicsquote:Op zondag 29 januari 2012 07:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
gewoon wat jeugdsentiment... werd door moeders grijs gedraait
quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 09:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Als antwoord op de TT
Wat seg je?
zeiden wij altijd![]()
Als je valt dan leg je...
quote:Op maandag 30 januari 2012 07:55 schreef Karina het volgende:
Een stukje hiervoor las ik iets over haat in een relatie, herkenbaar, ik heb hem er op een gegeven moment uitgeschopt (figuurlijk, hij woonde niet bij mij). Ik was die gozer zo zat![]()
Later bleek ook dat de eikel vreemd was gegaan, wat ik al vermoedde maar nooit ECHT 100% zeker wist... pas toen het uit was kwam ik er met zekerheid achter. Als ik hem ooit nog tegenkom, dan moet hij heel hard wegrennen.
Het is vooral de hobby, het repeteren, met een band zingen wat het zo leuk maakt. Het niveau is niet superhoog, dus ook voor mensen die het gewoon een keer willen proberen in die setting stoer op een podium te staan is het een keer leukquote:Op maandag 30 januari 2012 00:43 schreef Eska het volgende:
Dat is zéker stoer!!![]()
![]()
(ik zou 't niet kunnen en/of durven!)
Tof dat je het hebt opgenomen!
Dapper!quote:Op maandag 30 januari 2012 00:43 schreef Eska het volgende:
Dat is zéker stoer!!![]()
![]()
(ik zou 't niet kunnen en/of durven!)
Heel herkenbaar! Leuk om te doen, vooral van blijven genieten.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is vooral de hobby, het repeteren, met een band zingen wat het zo leuk maakt. Het niveau is niet superhoog, dus ook voor mensen die het gewoon een keer willen proberen in die setting stoer op een podium te staan is het een keer leuk
Hoiquote:
Hoiquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:48 schreef APK het volgende:
[..]
Hoi
Ik ga even testen hoe je iemand een note geeft
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:53 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb er ook wel een aantal24 zie ik.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:48 schreef APK het volgende:
[..]
Hoi
Ik ga even testen hoe je iemand een note geeft
Nah, niet doenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Om er 4.95 voor te betalen waar ze ook alweer voor zijn zit ik nog te twijfeluh
*Flash!* *Flits*quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh leuk, kunnen we in ons blootje rondrennen!
Hert was altijd wel aanwezig, alleen groeit opeens wat meer uit.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:53 schreef APK het volgende:
Vanmorgen zag ik opeens haar in mijn oren.
Toch maar even wegscheren
Zijn er nog anderen met haar op plaatsen waar het nooit aanwezig was?
Heh wat een verhaal!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:53 schreef APK het volgende:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:53 schreef APK het volgende:
Wenkbrauwen herken ik wel, van die rare lange harenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Hert was altijd wel aanwezig, alleen groeit opeens wat meer uit.
Oren, neus, wenkbrauwen die Ton Lensinktrekjes beginnen te vertonen.
Tepelhaar bij vrouwen?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:57 schreef Eska het volgende:
Ik geloof niet dat ik zelf nieuwe haarplaatsen ontdekt heb, nee. Is misschien ook meer een mannendingetje?
Dat is inderdaaf wel een nadeel, je moet ook daarop gaan letten.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 02:00 schreef APK het volgende:
[..]
Wenkbrauwen herken ik wel, van die rare lange haren
Die zijn uittrekbaar, maar die oorharen moeten weg met de machine, zag er echt niet uit
zijn ze al weg?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 02:00 schreef APK het volgende:
[..]
Wenkbrauwen herken ik wel, van die rare lange haren
Die zijn uittrekbaar, maar die oorharen moeten weg met de machine, zag er echt niet uit
Schaatsen verleer je niet, net als fietsenquote:Op zondag 5 februari 2012 23:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Zijn er al mensen die geschaatst hebben hier?
Ik heb het sinds mijn 14e of 15e jaar niet meer gedaan![]()
Ik zou wel eens willen weten of ik het nog zou kunnen, maar volgens mij loop ik gelijk
een schedelbreuk op
Ja, gewoon een ander opzetstukje op de 'tonduece'quote:
Heb jij al geschaatst dan?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:57 schreef APK het volgende:
[..]
Schaatsen verleer je niet, net als fietsen
[..]
Ja, gewoon een ander opzetstukje op de 'tonduece'
quote:Op maandag 6 februari 2012 00:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Heb jij al geschaatst dan?![]()
Dat bedoel ik dus en denk je dat je nu zo weer weg kan schaatsen dan?quote:
Ik denk van welquote:Op maandag 6 februari 2012 00:55 schreef golfer het volgende:
Ik heb mijn schaatsen niet meer, maar ben bang dat ik het ook niet meer ga doen, schaatsen.
Hoewel het soms jeukt als er natuurijs ligt.
Toch een soort nieuwe nooit aanwezig geweeste angst voor vallen?
Wij hebben hier letterlijk bijna om de hoek een half jaar lang een kunstijsbaan liggen, maar ben er alleen maar 20 jaar geleden met mijn toen 10-jarige zoontje geweest.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk van welbij mij tenminste, vroeger als kind viel je wel 100 keer en dan weer
gewoon opstaan en verder schaatsen, maar nu ben ik toch wel een beetje voorzichtiger
denk ik, als kind dacht je nergens aan, vandaar dat ik ook een keer in bijna een wak schaatste
en daar denk ik nu dus wel over na, best wel jammer, maar bij de Jaap Edenhal hal
kan je in ieder geval niet in een wak schaatsen, dus dat scheelt dan wel weer
Wat een oude viezerikkenquote:Op maandag 6 februari 2012 07:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)-soa-verdubbeld.html
Aantal 50-plussers met soa verdubbeld
verdubbeld nog wel![]()
Hoe ouder hoe dommer lijkt wel![]()
of ze zijn gewoon een beetje vergeetachtig
quote:Op maandag 6 februari 2012 07:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]jullie houden wel van een druipert ?
Als het zo makkelijk te detecteren is, dan vraag ik me af waarom zoveel mensen een SOA hebben.quote:Op maandag 6 februari 2012 08:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die gasten meuren als e pest volgens mij, dus die pik je er zo uit
je moet me niet altijd te serieus nemen hoor Karinaquote:Op maandag 6 februari 2012 08:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het zo makkelijk te detecteren is, dan vraag ik me af waarom zoveel mensen een SOA hebben.
quote:Op maandag 6 februari 2012 07:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)-soa-verdubbeld.html
Aantal 50-plussers met soa verdubbeld
verdubbeld nog wel![]()
Hoe ouder hoe dommer lijkt wel![]()
of ze zijn gewoon een beetje vergeetachtig
Gewoon geen seks meer hebben, krijg je ook geen SOA's.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:49 schreef Aleandra het volgende:
![]()
Nou leuk vooruitzicht zeg.
Ben afgelopen zaterdag 50 geworden maar had eigenlijk toch een iets ander verloop in de planning.
Ik sla dat gedeelte gewoon over.
quote:Op maandag 6 februari 2012 08:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
je moet me niet altijd te serieus nemen hoor Karina![]()
Nee tuurlijk ruik je dat niet.
Nou ja dat doe ik dus.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Gewoon geen seks meer hebben, krijg je ook geen SOA's.
Nee, dat doe je dus niet.quote:
Zo kun je het ook zeggenquote:
Koffie maakt me altijd lekker wakker op de maandagmorgen, dan heb ik echt geen fut om te werken.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:58 schreef Aleandra het volgende:
Nou seks alleen is ook niet het Walhalla.
Der zijn momenten dan denk je.... nu effe niet, alleen beetje medeleven is genoeg.
Gisteren had ik zo'n (kater)momentje.
Ik weet het, helemaal eigen schuld maar wat was ik brak zeg.
Goed dat er koffie is.
Nee hoor, ik wil het topic onder de aandacht brengen, dat is alles. Plus er valt nog niets te bedanken, het zijn alleen maar nominaties.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:43 schreef Gravedigger het volgende:
Moet ik jou daarvoor bedanken ofzo?
De mods van elk forum hebben gekeken welke users op een positieve manier zijn opgevallen. Niet zomaar willekeurig dus.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:56 schreef Gravedigger het volgende:
Op welke criteria zijn die nominaties gebaseerd? Ik denk niet dat er random een aantal users naar voren gescchoven is.
In TTK heeft hij wel aardige topics. Eerlijk is eerlijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:54 schreef Gravedigger het volgende:
Tong80 en positief opvallen? 99% van de users heeft daar volgens mij een andere mening overOok al hoort hij bij het meubilair.
Bovendien heel erg subjectief en als je zo'n mod toch al niet ziet zitten wat is die award dan waard ?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:14 schreef Karina het volgende:
De mods van elk forum hebben gekeken welke users op een positieve manier zijn opgevallen. Niet zomaar willekeurig dus.
Nouja je hebt weinig keusquote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bovendien heel erg subjectief en als je zo'n mod toch al niet ziet zitten wat is die award dan waard ?
/stookt
Tja dan heb je gewoon pechquote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bovendien heel erg subjectief en als je zo'n mod toch al niet ziet zitten wat is die award dan waard ?
/stookt
ow... moet ik hem dan wel weer opnieuw wassen want hij is nu dus wel weer droog?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:20 schreef Aleandra het volgende:
Gooi der maar een gymschoen bij, heeft hetzelfde effect
dan worden het ijsblokjesquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:20 schreef Karina het volgende:
Ik was mijn dekbed gewoon zonder tennisballen, niet in de droger (die heb ik niet). En dan laat ik hem buiten aan de waslijn drogen, maar met dit weer kan dat natuurlijk niet, dan heb je een ijsbedje
![]()
Misschien bij de wasserette laten doen? Dat zij een truukje hebben?
nah... ik was hem morgen ofzo opnieuw zodra ik tennisballen heb dan, ik snap niet dat diequote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:26 schreef Aleandra het volgende:
door de warme lucht smelt het toch weer maar kan best dat de droger een paar uur staat te blazen
nee, hij is niet gekrompen maar je moet het wel in de droger doen op een lagere temperatuurquote:
Dat heeft nog gewerkt ookquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:20 schreef Aleandra het volgende:
Gooi der maar een gymschoen bij, heeft hetzelfde effect
Ja, had ik niet gedacht, maar het werkt echt, goeie tip, ook voor de volgende keer !quote:
ah... die moet ik ook effe onthouden !quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:23 schreef Aleandra het volgende:
Ik doe dat ook met waterafstotend maken van skikleding.
Paar schone nikes derbij en hoppa twee vliegen in 1 klap.
Schone en waterafstotende skikleding en schoenen
Ja het ''bonkte'' nogal. dat welquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:29 schreef Aleandra het volgende:
Your welcome!!
Door schade en schande wijs geworden zeg maar.
En.......inmiddels toch in het bezit van 3 tenniswasballen voor de kleinere dingen. Die schoenen kunnen wel een herrie maken als de droger niet helemaal vol zit.
welke ? pictures graag ander kunnen we niet oordelenquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb een muts gekocht bij de action.
Deze:quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
welke ? pictures graag ander kunnen we niet oordelen
Een mutsquote:
Niet mijn stijl, maar wel heel knap gedaan. er was nog zo iemand die van die vreemde schilderijenquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een muts
Effe wat anders ; wat een aparte schilderijen, hoe langer je kijkt hoe meer je ziet
http://sapergalleries.com/Gonsalves.html
Als je dit kan maken ben je toch wel master eigenlijk...quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een muts
Effe wat anders ; wat een aparte schilderijen, hoe langer je kijkt hoe meer je ziet
quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ah ik weet het alweer dat waren posters van Salvador Daliquote:Op woensdag 8 februari 2012 01:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Niet mijn stijl, maar wel heel knap gedaan. er was nog zo iemand die van die vreemde schilderijen
maakte ook heel mooi daar had ik vroeger posters van maar ik weet de naam niet meer, die vond ik
ook zo mooi...
Wat vond je van die posters van Roger Dean?quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
Ah ik weet het alweer dat waren posters van Salvador Dali
die 2 posters die ik had kan ik zo snel niet vinden maar die vond ik ook mooi
http://www.elkedagvakanti(...)k-bij-salvador-dali/
effe googelen, nooit van gehoord...quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:40 schreef the-eye het volgende:
[..]
Wat vond je van die posters van Roger Dean?
Hij heeft ook lp hoezen ontworpenquote:Op woensdag 8 februari 2012 01:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
effe googelen, nooit van gehoord...
ah. een beetje zelfde stijl als die Dali gosert![]()
ook super knap !
Als je nou gewoon effe een voorbeeld post hoef ik niet zelf te googelen steeds,quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:48 schreef the-eye het volgende:
[..]
Hij heeft ook lp hoezen ontworpen
Uhh... wat is een lurkert?quote:Op woensdag 8 februari 2012 02:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als je nou gewoon effe een voorbeeld post hoef ik niet zelf te googelen steeds,
wel zo handig,
wat heb jij trouwens weinig posts voor iemand die geregistreerd is op 26-06-2010![]()
Jij bent een ''lurkert'' dus ?
Ik kom meestal niet verder dan de fontpage. Ik vind het wel leuk om op de nieuwsberichten te reageren.quote:Op woensdag 8 februari 2012 02:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Iemand die wel meeleest en niet post.
Klopt, alleen de film niet toen hij op TV was maar gedownload enzo ik denk een half jaartje terugquote:Op woensdag 8 februari 2012 07:37 schreef Staal het volgende:
En ik geloof nooit dat jij dat 1 keer gekeken hebt.
Nou, als ik koorts krijg is het niet van de elfstedentocht, maar omdat ik een koutje heb opgelopenquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:51 schreef Staal het volgende:
Als het er is kijk ik ook wel.
Alleen vind ik wel dat het ongelooflijk gehypet wordt. Nederland is in de ban, de elfstedenkoorts heeft het kookpunt bereikt. Schaatsen zit in onze genen en het hele land hoopt vurig... blaat.
Ergens heb ik gewoon het idee dat het driekwart van Nederland gewoon helemaal geen fuck uitmaakt maar gewoon vurig hoopt op de zomer.
Yesquote:Op woensdag 8 februari 2012 02:07 schreef the-eye het volgende:
[..]
Uhh... wat is een lurkert?
http://2.bp.blogspot.com/(...)s_yessongs_front.jpg
Oeh, hoop dat haar tuin er tegen kan.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou, als ik koorts krijg is het niet van de elfstedentocht, maar omdat ik een koutje heb opgelopen![]()
Beter een koutje dan een blauwtje denk ik dan maar![]()
Ik heb een zus is Spanje wonen en ik hoorde dat daar zoveel sneeuw lag niet normaal
ze had een foto gestuurd van haar tuin, dat was meer sneeuw dan hier !
Zijn ze helemaal niet gewend daar,
Dus overwinteren in Spanje hoeft dit jaar ook niet, scheelt wel, kan je lekker thuis blijven
FANN en eenieder die verstand heeft van konijnen? Zit ik in de nesten?quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:35 schreef Staal het volgende:
Nijn knabbelt op allemaal stro maar ze eet het niet op. Dus ik vraag, heeft ze wel genoeg hooi dan?
Nou daar kan nog van bij. Denk, ik ga maar even helpen want die balen zijn flink.
Zie ik dat Nijn bezig is een nest te maken.. Hele snorren stro worden verplaatst.
.
Dit betekent toch niet wat ik denk dat het betekent he?.
Zeg me alsjeblieft dat het heus niks zegt.
ik zou denken dat ze het gewoon koud heeftquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:37 schreef Staal het volgende:
Ik word niet helemaal goed geloof ik.
[..]
FANN en eenieder die verstand heeft van konijnen? Zit ik in de nesten?
ze eet zichzelf op?quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:36 schreef Staal het volgende:
F#CK!
Kleine kwam in tranen binnengerend... Nijn eet zichzelf op.
Allemaal vlokken vacht... we hebben foto's zet ze straks op photobucket..
Dit is echt niet goed he?.
Ah... je bent terug , ow ze eet wel, kan zijn dat ze zwanger is, zo lang heb je er nog niet toch?quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:52 schreef Staal het volgende:
Nee, ze trekt die plukken vacht uit haar buik om een nest te maken. En ze eten als reigers.
Ze hebben erg geisoleerd gezeten afgelopen tijd.
Echt, ik hoop geen kleintjes..
FANN, was trouwens een goeie tip, die groene thee. Drink bijna geen andere thee meer ook.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:06 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Hete MILF, opgescharreld in het 40+ forum: Ja![]()
Ook wel leuk
quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... nu snap ik het, bij mij moet je niet wezen in elk geval, misschien dat er zich nog iemand wil
aanbieden, dan heb je mazzel
quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:12 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Hmmmzzz okee![]()
Ik had goeie verhalen over jou gehoord nl.
quote:
quote:
Nah... grrrbeer VERTEL DAN !!!!quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
leg hier maar uit [40+ SC #14] Wat seg je? dan kan Karina de boel
opschonen...
ja héél lief maar voordat je het weet zijn ze verzesvoudigdquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:25 schreef Karina het volgende:
Weet je zeker dat er geen mannetje bij zit Staal? Mijn zus had twee vrouwtjeskonijnen, dacht ze, opeens werd er eentje wel heel erg dik en lagen er een tijdje later een paar kleine konijntjes in het hok.
Schijnbaar is bij konijnen heel moeilijk te zien of het een mannetje of een vrouwtje is.
Wel lief, kleine konijntjes
Ja je moet ze meteen zien kwijt te raken, hoe lief ze ook zijn.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja héél lief maar voordat je het weet zijn ze verzesvoudigd
Voor je het in da gaten hebt is het weer kerst.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:31 schreef Karina het volgende:
Ja je moet ze meteen zien kwijt te raken, hoe lief ze ook zijn.
Dan moet je ze wel even laten groeien, die kleintjes zit niet zoveel vlees aan.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor je het in da gaten hebt is het weer kerst.
Hier ook twee meisjes. Het bizarre is dat de grote witte die er sinds een week of drie bij zit we Oscar hebben genoemd. Vrees dat het nog klopt ook.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:25 schreef Karina het volgende:
Weet je zeker dat er geen mannetje bij zit Staal? Mijn zus had twee vrouwtjeskonijnen, dacht ze, opeens werd er eentje wel heel erg dik en lagen er een tijdje later een paar kleine konijntjes in het hok.
Schijnbaar is bij konijnen heel moeilijk te zien of het een mannetje of een vrouwtje is.
Wel lief, kleine konijntjes
Lurk!quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nah... grrrbeer VERTEL DAN !!!!
Ik denk dat beertje colorgol een beetje aan het bluffen wasquote:
Ah.. ja, hoofdpijn, dat spul is goed voor alles, ik sweer ut jequote:Op woensdag 8 februari 2012 21:11 schreef Staal het volgende:
Oja. Zhe The.
Was een beetje thee af eigenlijk. Half jaar onverklaarbare hoofdpijn gehad. Ik ben niet iemand met hoofdpijn dus dat was best gek. Dat was met de Rooiboshype. Enfin, ik dronk liters rooibosthee, iedere dag knallende koppijn. Zie daar maar eens achter te komen.
Maar ik vind thee zo lekker. Toen je dat schreef toch eens proberen, vond er niet veel aan.
Intussen steeds betere groene thee gekocht, heerlijk!
Het zal nooit de koffie vervangen maar drink tussendoor weer heel graag thee.
Als ik het kon zou ik vast gaan breien voor je, maar ik kan niet breien,nah jah een rechte lap zou nog wel lukkenquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:02 schreef Staal het volgende:
[..]
Hier ook twee meisjes. Het bizarre is dat de grote witte die er sinds een week of drie bij zit we Oscar hebben genoemd. Vrees dat het nog klopt ook..
Nijn heb ik al veel langer. Maar dat Oscarmeiske is en door de mensen in de winkel en door de dierenarts onderzocht. Voedster.
Ik vrees met grote vrezen.
Daarom kom ik ook maar af en toen langs om te kijken wat het uiteindelijke seggie is.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik moet toch eens leren om eerst te kijken voordat ik op invoeren klik ik heb geloof ik drie keer geëdit
quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:47 schreef Staal het volgende:
[..]
Daarom kom ik ook maar af en toen langs om te kijken wat het uiteindelijke seggie is.
Hey APK, pssttt.. knijntje hebben?quote:
Had je gewoon ook via Uitzending Gemist kunnen bekijken, want vorige week op de TV:quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:45 schreef Staal het volgende:
Jah nog even en ik word knijnenoma. FANN. Grmbl.
Vanavond de film De Hel van ’63 gezien. Download zonder ondertiteling die ik toch af en toe wat handig zou hebben gevonden.
Hier en daar een beetje gemiste kansen en lowbudget details maar heus de moeite waard om te kijken. Ik vond het een mooie film.
Neuh, zelfs de tropische steekbeestjes uit Indonesië zijn hier inmiddels overleden.quote:
In het FHF forum heeft de slowchat de snelheid van een orkaan. Als je even met je ogen knipperd zijn ze 3 delen verder.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:25 schreef Maes het volgende:
![]()
Weekje afwezig en we zijn nog steeds in hetzelfde topic bezig
De oudjes kunnen niet sneller...quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:31 schreef Bluezz het volgende:
De oudjes doen het rustig maar grondig
Dit oudje post elke week in het VOH topic op vrijdagavond dat gaat behoorlijk snel EN in de TV SC op zondagavond, die gaat helemaal als een trein, als je even iets te drinken gaat halen en je komt terug is er alweer een topic vol!quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:40 schreef Gooisvrouwke het volgende:
[..]
De oudjes kunnen niet sneller...
Sorry..., kon het niet latenquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit oudje post elke week in het VOH topic op vrijdagavond dat gaat behoorlijk snel EN in de TV SC op zondagavond, die gaat helemaal als een trein, als je even iets te drinken gaat halen en je komt terug is er alweer een topic vol!
quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:14 schreef Gooisvrouwke het volgende:
[..]
Sorry..., kon het niet laten
1x per week is meer dan zatquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:25 schreef Maes het volgende:
![]()
Weekje afwezig en we zijn nog steeds in hetzelfde topic bezig
3x per dag is te veel. we zijn hier geen 18 meerquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:29 schreef Rucky het volgende:
[..]
In het FHF forum heeft de slowchat de snelheid van een orkaan. Als je even met je ogen knipperd zijn ze 3 delen verder.
psiesquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:31 schreef Bluezz het volgende:
De oudjes doen het rustig maar grondig
Zo oud ben ik gelukkig nog niet dat ik zo lang moet dutten.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik dacht ik ga ''effe'' een dutje doen en ik word pas om 12 uur ofzo wakker![]()
Niks mis mee. Ik zit nu ook nog wat weg te kanen.quote:Ik ging dood van de honger dus ik heb eerst effe gegeten, lekker tijdstip ook
ben ik weer klaarwakker
Dus je lag een beetje druipend in die beugels?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik moest dus vandaag voor een piepklein onderzoekje in het ziekenhuis zijn, alles goed,
dus verdere details onnodigmaar eh..... komt me daar een dokter binnenlopen...
Godsammelazerus, die leek zo weggelopen uit zo'n doktersrommannetje![]()
ja scheelt toch, je kan ook zo'n slager met een hondekop treffen
nah... kwam denk ik van de spanning voor het ''onderzoekje, had effe in de zenuwen gezetenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:53 schreef golfer het volgende:
[quote]Zo oud ben ik gelukkig nog niet dat ik zo lang moet dutten.
Ik eet wel vaker 's nachts, eigenlijk heel vaakquote:Niks mis mee. Ik zit nu ook nog wat weg te kanen.
Neh ... niet in de beugels, het was geen gynokoloogquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus je lag een beetje druipend in die beugels?
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Neh ... niet in de beugels, het was geen gynokoloog
Gewoon een dokterquote:
nee die heb ik liever niet aan mijn bedquote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:04 schreef golfer het volgende:
Ron Brandsteder deed even kinky met je bij een onderzoek
Schijnt ook niet z'n favoriete standje te zijn.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
nee die heb ik liever niet aan mijn beden zeker niet erin
ow..... wat is zijn favoriete standje dan?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Schijnt ook niet z'n favoriete standje te zijn.
Google eens op Ron en poep en je weet het ook.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Golvert wat is zijn favoriete standje dan????
Nu wil ik het weten ook !
dan kom ik dus op FOK terechtquote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Google eens op Ron en poep en je weet het ook.
nah.. weer een stukkie wijzerquote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dan kom ik dus op FOK terecht![]()
Ron Brandsteder en de geheime poep connectie
ik wist niet dat dat zon Freak waseffe lezen daar
effe kieken..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:19 schreef golfer het volgende:
En dan zit ik nu nog in 2 topic te posten. Deze en [CUL SC] Smaken verschillen....
Wel erg toepasselijk, die laatste.
Ging in dit verband alleen over de TT. (smaken verschillen, dr. Bernhard).quote:
jah.. snap ik nu want viel ergens midden en ik heb geen idee verder waar het over gaat,quote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Ging in dit verband alleen over de TT. (smaken verschillen, dr. Bernhard).
Heb je een oogje op haar en mis je haar?quote:
Ben je op zoek naar Staal ?quote:
Nee maar we waren laatst met ruzie uit elkaar gegaanquote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je een oogje op haar en mis je haar?
privé of op FOK doe eens een linkje dan?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee maar we waren laatst met ruzie uit elkaar gegaan
Ik weet het ook niet meer, maar excuses gaat wel erg verquote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
STAAL !!!!!!!!!!!!!
Karzai HIER WIL EFFE ZIJN EXUSES AANBIEDEN !!
WE WETEN NOG NIET WAARVOOR MAAR DAT GAAT HIJ ONS NU VERTELLEN !
Waar ging het dan over? anders stuur je toch effe een Pmtje ofzo, maar liever heb ik natuurlijkquote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer, maar excuses gaat wel erg ver
Het contact verliep gewoon een beetje stroef zeg maar
Ik geloof dat je het iets te serieus neemtquote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waar ging het dan over? anders stuur je toch effe een Pmtje ofzo, maar liever heb ik natuurlijk
dat je het hier uitlegt, als het niet echt persoonlijk is, dan kunnen Golvert en ik even bemiddelen
enzo..
ah... dus het was gewoon een ''akkefietje'' seg maar, nah... die heb ik zo vaak op FOKquote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik geloof dat je het iets te serieus neemt
Ja weet ik veelquote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:53 schreef Karzai het volgende:
Ik had alleen even een woorden wisseling, niet echt om een pm over te schrijven
Komop zeg
Ja ik ken hem niet zo goed, je weet nooitquote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... dus het was gewoon een ''akkefietje'' seg maar, nah... die heb ik zo vaak op FOK![]()
stelt meestal geen reet voor
Nou gelukkig maar, wat doe jij hier nog?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja weet ik veeldan hoef je je toch niet zo druk te maken, doet Staal vast ook niet.
Ah... je kent hem niet zo goed, jah oké dat snap ik ...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja ik ken hem niet zo goed, je weet nooit
Nah... ik was ''effe'''in slaap gevallen, maar werd wakker van de honger enzo..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nou gelukkig maar, wat doe jij hier nog?
Goed puntquote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... je kent hem niet zo goed, jah oké dat snap ik ...
Ik ken maar erg weinig mensen op FOK erg goed trouwens
Heb ik ook last van, echt een rampquote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah... ik was ''effe'''in slaap gevallen, maar werd wakker van de honger enzo..
dus mijn Bioritme is weer eens van slag, vandaar...
Ja, nu ben ik de eerste uren dus weer klaarwakker maar ook weer te duf om echt iets tequote:Op vrijdag 10 februari 2012 02:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
Heb ik ook last van, echt een ramp
Ik ga meestal gewoon in bed liggen met BNR of radio1 aan, zo saai mogelijkquote:Op vrijdag 10 februari 2012 02:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, nu ben ik de eerste uren dus weer klaarwakker maar ook weer te duf om echt iets te
gaan doen, dus dan maar effe zappen op FOK of muziekkies luisteren ofzo ...
Ik ben maar effe rustige muziek aan het luisterenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 02:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik ga meestal gewoon in bed liggen met BNR of radio1 aan, zo saai mogelijk
Op een gegeven moment val je wel in slaap
Nah,,, jah echt rustig is deze ook nietquote:Op vrijdag 10 februari 2012 02:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ben maar effe rustige muziek aan het luisteren
Ik luister het nu, fantastisch nummerquote:Op vrijdag 10 februari 2012 02:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah,,, jah echt rustig is deze ook niet![]()
beter effe deze
deze dan...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 02:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik luister het nu, fantastisch nummer
Maar ik ga altijd meegillen
Dat blijkt, want hem is een haar.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:55 schreef Karzai het volgende:
Ja ik ken hem niet zo goed, je weet nooit
Welkom op Fok! en in 40+, Maryen65.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:47 schreef maryen65 het volgende:
Hoi mijn 1e post hier op fok, ben een 40tiger en vind het hier reuze gezellig. Moet nog ff een ava hebben. Maar dat komt goed.
Dank je Disana, is er hier op Fok nog een voorstel topic? Ik kon het niet vindenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Welkom op Fok! en in 40+, Maryen65.
Hmm kennelijk. Maar in het algemeen duik je gewoon in het diepe in het subforum en topic dat je interesse wektquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:01 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Dank je Disana, is er hier op Fok nog een voorstel topic? Ik kon het niet vinden
Ik heb zo vaak woordenwisselingen. Dat is onvermijdelijk op een forum.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer, maar excuses gaat wel erg ver
Het contact verliep gewoon een beetje stroef zeg maar
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:18 schreef golfer het volgende:
[..]
klikspaan, boterspaan,
je mag niet door m'n straatje gaan,
hondje zal je bijten, poesje zal je krabbelen,
dat komt van al je babbelen.
ik log in en zag moet niet eens dat je er was kerelquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:33 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik heb zo vaak woordenwisselingen. Dat is onvermijdelijk op een forum.
Heb geen seconde gedacht wat is die Karzai een eikel zeg. Echt niet. Dus niks aan de hand.
Had van de week wel tabak van de cynische opmerkingen van S1nner3z en toen heb ik een overtrokken huldetopic geopend voor die eikel.
@Maryen welkom! Zou er eigenlijk niet zoveel moeite voor doen jezelf voor te stellen hoor. FOK! is echt heel erg groot dus dat wordt niet serieus opgepikt hoe aardig je bedoelingen ook zijn. Gewoon meeposten in elk topic dat je aanspreekt, komt vanzelf goed.
jij bent dus een ''kattenmens'' zo te zien?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:45 schreef maryen65 het volgende:
Bedankt Staal, ik heb me al voorgesteld en heb nu een ava dus ik ben er klaar voor X-D
Zal wel de leeftijd zijn, 40tigers proberen nog aardig te zijn
Toch al heel wat delen zag ik, dat topic, ik heb het eerlijk gezegd ook pas een paar maanden geleden zien staanquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:45 schreef maryen65 het volgende:
Bedankt Staal, ik heb me al voorgesteld en heb nu een ava dus ik ben er klaar voor X-D
Zal wel de leeftijd zijn, 40tigers proberen nog aardig te zijn
Awwwwwww mogen wij er ook naar kijkenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jij bent dus een ''kattenmens'' zo te zien?
[ afbeelding ]
voor jou dan... als welkom enzo..
Ja dat mag...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Awwwwwww mogen wij er ook naar kijken![]()
In dit topic kan datquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja dat mag...![]()
Als ik maryen65 was, zou ik hem als ava nemen, daar is toch ook ergens een topic voor, dat
ze die kunnen verkleinen to 60 bij 60 ?
Ik heb geen idee waar dat topic staat
Ah... nou misschien kunnen ze dat even voor haar fixen want hij is welquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:29 schreef Karina het volgende:
[..]
In dit topic kan dat
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #90
Hij is zeker leukquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... nou misschien kunnen ze dat even voor haar fixen want hij is wel
ow, nee mary mag hem hebben, mijn Ava is me heiligquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij is zeker leuk
Ik ben zo brutaal geweest om het vast te vragen daar, anders kun je hem altijd nog zelf gebruiken FANN
In het topic hebben ze er al een paar gebrouwen, daar te vinden dus inmiddels
Die van mij heb ik ook al vanaf het begin, hij is alleen ook een keertje wat mooier gemaakt, dat is alles.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow, nee mary mag hem hebben, mijn Ava is me heilig
Dat schreef ik heul niet.quote:
Ik zag net dat ik mijn 11jarig jubileum heb gemist, dat was op de negende.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:53 schreef Provinciaaltje het volgende:
Ik heb de mijne ook al sinds het begin.
op 16 juni a.s al weer 10 jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |