Lief dat je dat zegt... Goftedomme. Het is niet anders en ik kab ook wel thuis gaan zitten door de pijn. Maar zo zit ik niet in elkaar.quote:Op donderdag 9 februari 2012 01:43 schreef Stereotomy het volgende:
Kut dat de operatie zo'n nasleep heeft, Krak
Dat.quote:
Het blijft nog in de flesjes zittenquote:Op donderdag 9 februari 2012 07:31 schreef Bluezz het volgende:
Je kan nooit te vroeg met bier beginnen Boor
Niet zo lang, ik heb vorige week eigenwijs de avond erna alweer gedanst maar dat ging goed.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:52 schreef Stereotomy het volgende:
Bloeddonor, goed idee. ff op mijn todo list zetten.
Hoe lang voel je je kut na het bloed geven? Moet je nog iets speciaals doen?
Da's kut.quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:55 schreef MaximusTG het volgende:
Zucht.. toch maar thuiswerken vandaag in plaats van op de uni.. ga ik naar de fietskelder in onze flat.. Voorband alweer plat. Terwijl ik vorige keer dat ik de voorband verving nog goed gecheckt heb op scherpe randjes, stukjes, spijkers etc. Misschien steekt er wel steeds een spaak naar binnen of zo.
3de keer al in 2 weken.
Eeeehhhhhquote:Op donderdag 9 februari 2012 09:56 schreef borisz het volgende:
Alweer op de weg naar huis.. PvA is in principe goed. Nu nog wel helemaal op papier zetten. Kunnen we daarna onderzoek doen.
Ik ga onderzoek doen naar de environmental disclosure van bedrijven in combinatie met de 'groenheid' van een land.
Environmental disclosure gaat over wat bedrijven publiceren op milieugebied.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |