Lief dat je dat zegt... Goftedomme. Het is niet anders en ik kab ook wel thuis gaan zitten door de pijn. Maar zo zit ik niet in elkaar.quote:Op donderdag 9 februari 2012 01:43 schreef Stereotomy het volgende:
Kut dat de operatie zo'n nasleep heeft, Krak
Dat.quote:
Het blijft nog in de flesjes zittenquote:Op donderdag 9 februari 2012 07:31 schreef Bluezz het volgende:
Je kan nooit te vroeg met bier beginnen Boor
Niet zo lang, ik heb vorige week eigenwijs de avond erna alweer gedanst maar dat ging goed.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:52 schreef Stereotomy het volgende:
Bloeddonor, goed idee. ff op mijn todo list zetten.
Hoe lang voel je je kut na het bloed geven? Moet je nog iets speciaals doen?
Da's kut.quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:55 schreef MaximusTG het volgende:
Zucht.. toch maar thuiswerken vandaag in plaats van op de uni.. ga ik naar de fietskelder in onze flat.. Voorband alweer plat. Terwijl ik vorige keer dat ik de voorband verving nog goed gecheckt heb op scherpe randjes, stukjes, spijkers etc. Misschien steekt er wel steeds een spaak naar binnen of zo.
3de keer al in 2 weken.
Eeeehhhhhquote:Op donderdag 9 februari 2012 09:56 schreef borisz het volgende:
Alweer op de weg naar huis.. PvA is in principe goed. Nu nog wel helemaal op papier zetten. Kunnen we daarna onderzoek doen.
Ik ga onderzoek doen naar de environmental disclosure van bedrijven in combinatie met de 'groenheid' van een land.
Environmental disclosure gaat over wat bedrijven publiceren op milieugebied.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, zit blijkbaar copyright op Shania Twain - that don't impress me muchquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:41 schreef Stereotomy het volgende:
Afdans beginersklasje:Na 1 minuut begon het wel een beetje te vervelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel schattig
Ja, dat heb je met die Latin beginnersklasjequote:Op donderdag 9 februari 2012 10:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Na 1 minuut begon het wel een beetje te vervelenwel schattig
Klik nog eens, nu heb ik wel de video die ik wilde laten zienquote:Op donderdag 9 februari 2012 10:51 schreef Bluezz het volgende:
Ja lijkt me ook wel wat eentonig en wat is ze grOOtJe doet het soepel Steer
Hoelang dansen ze al ongeveer?quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, dat heb je met die Latin beginnersklasje
lolquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:45 schreef LieLie het volgende:
Uitnodiging voor de diploma-uitreiking binnen, dus ze menen het!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:45 schreef LieLie het volgende:
Uitnodiging voor de diploma-uitreiking binnen, dus ze menen het!
Omdat ik 2 vrouwen hebquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:18 schreef golfer het volgende:
Waarom hebben die andeeren allemaal maar 1 laag rugnummer op en waarom heb jij twee rugnummers (111 en 112) op, Steer?
Zo dat is weer on topic.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Vandaag thuis aan het werk, vanmorgen koopcontract huis getekend en nu net een fond opgezet. Heb een sucadestuk gesplitst, de sucade en de snijsels samen met een kippetje, prei, selder, kruiden, tomaten, knof etc opgezet in een 15 liter pan en het vlees tot steakjes gesneden.
Tis echt voor brons.quote:
Dank jequote:Op donderdag 9 februari 2012 14:29 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zo dat is weer on topic.
En feli met de huis aankoop.
Ja, da's gewoonte, moet ik afleren. Borst, heup en buik zijn wel de plekken om de hand neer te leggen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tis echt voor brons.
Grappig dat je in/ na een draai je hand op je hart legt.
En jouw billen swingen itt tot de jongeman linksvoor.
Had meisje ook zukke mooie cijfers?
Jij heet toch ook in het echt Stereotomyquote:
Mijn ouders dachten dat ik een tweeling werd.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij heet toch ook in het echt Stereotomy
Nee, ik heet niet piet, maar wordt vaak zo genoemd, zeker in November , begin Decemberquote:
Ben je een negerquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, ik heet niet piet, maar wordt vaak zo genoemd, zeker in November , begin December
Verse Pizzaquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:13 schreef LieLie het volgende:
Ik moet alleen eten vanavond, eens zien of ik iets kan verzinnen.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Mapf, het waren 4 kroketten, brrrrups
Steerke, ik ben blij dat je het zegt. Volgens mij wordt dit nu ook al wel breder geaccepteerd als probleem in onze voeding.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:07 schreef Stereotomy het volgende:
Overigens, als ik nog ff mag zeiken over koolhydraten....
Die dikke man kan er tot op zekere hoogte niets aan doen dat hij dik is. Laat me deze PvdA redenatie even uitleggen:
teveel koolhydraten --> te veel insuline, suikers worden in vetweefsel opgeslagen --> te lage bloedsuikerspiegel --> teveel koolhydraten -- ( ... ) --> teveel vetopslag --> insuline resistentie --> obesitas, suikerziekte, hart- en vaatziekten en aanhoudende trek in zoetigheid
Het is echt ongelovelijk hoeveel (geraffineerde) koolhydraten er in de schappen liggen in de supermarkt. Echt schandalig. Als Nederland en de Westerse wereld zichzelf een dienst wil bewijzen dan zouden ze het dáár moeten aanpakken, bestraf bedrijven die 'gezonde low-fat ontbijtgranen' verkopen met 30% suiker, ipv meer geld naar cholesterol verlagende medicijnen en dat soort niet-preventieve shit.
![]()
![]()
Jij gelooft niet in voortschrijdende wetenschap?quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Oh dear, na cholesterol (eieren eten is slecht), vet, suiker, zijn nu de koolhydraten aan de beurt van de voedselhysterica.
Ja want is lekkerquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:18 schreef LieLie het volgende:
Dus mijn salade met blokjes kaas en spareribs die ik heb gehaald zijn wel oke?
Ik geloof wel in wetenschap, maar niet in de gehypte waanzin.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jij gelooft niet in voortschrijdende wetenschap?
Best leerzaam hoor.
Nee hoor. Dat is al een paar jaar bezig met Dr. Frank voorop.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Oh dear, na cholesterol (eieren eten is slecht), vet, suiker, zijn nu de koolhydraten aan de beurt van de voedselhysterica.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:17 schreef FutureFairytale het volgende:
JOEPIE JOEPIE JOEPIE
A.s. dinsdag heb ik weer een sollicitatiegesprek!
Frank N. Furter?quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat is al een paar jaar bezig met Dr. Frank voorop.
Misschien moet je er eens iets over lezen. Nu heb je eigenlijk niet erg veel argumenten. Dat is wel jammer.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik geloof wel in wetenschap, maar niet in de gehypte waanzin.
Want minder koolhydraten was zijn ideequote:Op donderdag 9 februari 2012 16:21 schreef golfer het volgende:
Nee hoor. Dat is al een paar jaar bezig met Dr. Frank voorop.
Het is een epidemiologisch probleem, geen individueel probleem. Niemand gaat dood of wordt dik van een plakje cake. Het gaat erom dat bevolkingsgroepen gebaseerd op het aanbod en wat hun wordt verteld aanhoudend de keuze maken voor geraffineerde koolhydraten.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik geloof wel in wetenschap, maar niet in de gehypte waanzin.
Ik heb net nieuwe extra pure hagelslag gehaaldquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het is een epidemiologisch probleem, geen individueel probleem. Niemand gaat dood van een plakje cake. Het gaat erom dat mensen gebaseerd op het aanbod en wat hun wordt verteld aanhoudend de keuze maken voor geraffineerde koolhydraten.
Liga, sultana, ontbijtkoek, crackers, chips, cruesli, hagelslag, frisdrank.
Zelfde functie/situatie als wat ik heb gehad. Ik werd gebeld door een bedrijf waar ik had gesolliciteerd dat ik het helaas niet ben geworden omdat ze iemand zochten die meer affiniteit had met techniek. Maar ze vond mijn CV en brief wel zeer positief dus vroeg ze of ze die mocht doorsturen naar een dochteronderneming van ze omdat zij nog maar 2 jaar bestaan, flink groeien en de boekhoudster het niet meer kan bijbenen. Bij de nootfabriek was de situatie ook zo; dat er naast een boekhouder een adm. medewerker bijkwam omdat het te druk werd voor de boekhouder alleen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Tof! Bij een leuk bedrijf voor een leuke functie?
Klinkt goed dan!quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zelfde functie/situatie als wat ik heb gehad. Ik werd gebeld door een bedrijf waar ik had gesolliciteerd dat ik het helaas niet ben geworden omdat ze iemand zochten die meer affiniteit had met techniek. Maar ze vond mijn CV en brief wel zeer positief dus vroeg ze of ze die mocht doorsturen naar een dochteronderneming van ze omdat zij nog maar 2 jaar bestaan, flink groeien en de boekhoudster het niet meer kan bijbenen. Bij de nootfabriek was de situatie ook zo; dat er naast een boekhouder een adm. medewerker bijkwam omdat het te druk werd voor de boekhouder alleen.
15 min later krijg ik mail van dat bedrijf of ik op gesprek wil komen dus heb ze gebeld en klinkt leuk. Dinsdagmiddag gesprek. Ben heel blij want zat ff in een vacaturedippie
Volgens mij komt het van artsen die diabetici behandelden, toch? In de VS? Al in de jaren '80? Zelfs Atkins haalde daar de basis voor zijn methode vandaan.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Want minder koolhydraten was zijn idee
Waar ik me aan stoor is dat veel van die producten als 'gezond' in de markt worden gezet. De liga's, de sultana's (50 kcal per lullig koekje, 150 kcal per pakje van 3), al die vreselijke mueslirepen boordevol ongezonde suikers en waar ik helemaal niet tegen kan zijn al die lightproducten waar met name het vetgehalte van verlaagd is en de suikers enorm toegenomen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:25 schreef Stereotomy het volgende:
Liga, sultana, ontbijtkoek, crackers, chips, cruesli, hagelslag, frisdrank.
En extra groot, van de Ruyter? Die zijn lekker!quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:26 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb net nieuwe extra pure hagelslag gehaald
Ja, ik zou echt niet voor Unilevers of P&G's willen werken die me vragen om zoiets te ontwikkelen of op de markt te zetten.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waar ik me aan stoor is dat veel van die producten als 'gezond' in de markt worden gezet. De liga's, de sultana's (50 kcal per lullig koekje, 150 kcal per pakje van 3), al die vreselijke mueslirepen boordevol ongezonde suikers en waar ik helemaal niet tegen kan zijn al die lightproducten waar met name het vetgehalte van verlaagd is en de suikers enorm toegenomen.
Hij heeft het via De Telegraaf wel verder verpopulariseerd, maar uiteraard waren voor dr. Frank van Berkum vele anderen met soortgelijke diëten.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:24 schreef Isabeau het volgende:
Want minder koolhydraten was zijn idee
En ik heb net een croissantje op, we gaan deaud LieLiequote:Op donderdag 9 februari 2012 16:26 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb net nieuwe extra pure hagelslag gehaald
Wel van de Ruijter geloof ik, maar geen grote korrels of zo.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
En extra groot, van de Ruyter? Die zijn lekker!
Klink positief. Zal dinsdag weer voor je duimen gaan.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zelfde functie/situatie als wat ik heb gehad. Ik werd gebeld door een bedrijf waar ik had gesolliciteerd dat ik het helaas niet ben geworden omdat ze iemand zochten die meer affiniteit had met techniek. Maar ze vond mijn CV en brief wel zeer positief dus vroeg ze of ze die mocht doorsturen naar een dochteronderneming van ze omdat zij nog maar 2 jaar bestaan, flink groeien en de boekhoudster het niet meer kan bijbenen. Bij de nootfabriek was de situatie ook zo; dat er naast een boekhouder een adm. medewerker bijkwam omdat het te druk werd voor de boekhouder alleen.
15 min later krijg ik mail van dat bedrijf of ik op gesprek wil komen dus heb ze gebeld en klinkt leuk. Dinsdagmiddag gesprek. Ben heel blij want zat ff in een vacaturedippie
Wetenschappelijk aangetoond dat het werkt voor diabetici, kloptquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Volgens mij komt het van artsen die diabetici behandelden, toch? In de VS? Al in de jaren '80? Zelfs Atkins haalde daar de basis voor zijn methode vandaan.
Ik ken wel mensen die daadwerkelijk geen insuline meer hoeven te injecteren, dankzij een Khd-wijs dieet. Kan het toch niet helemaal onzin zijn.
Oh dan is het zo'n klein pakje, Specials.... die zijn met nóg meer cacao. Ook lekker, vooral op een laagje pindakaasquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:29 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wel van de Ruijter geloof ik, maar geen grote korrels of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |